- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Posibilitățile unui sistem CRM pentru o casă de amanet
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Controlul centralizat de la distanță printr-o rețea de sucursale va ajuta la reflectarea proceselor de lucru ale angajaților și vizitatorilor în timp real;
- utilitate universală pentru o organizație de microcreditare are formele necesare de documentație de raportare care respectă cerințele legale. Nu este nevoie să creați nimic de la zero;
- impul necesar pentru a genera un bilet de securitate este redus la câteva minute;
- xistă șansa de a automatiza procesul de stabilire a bonusurilor și dobânzilor, reducerilor pentru categoria clienților obișnuiți;
- plicația „Universal Accounting System” este o automatizare cuprinzătoare pentru o organizație de microcreditare cu o versiune demo gratuită disponibilă pentru analiza privilegiilor funcționale;
- iecare utilizator poate seta diferite drepturi și niveluri care asigură muncă în sistem, în funcție de statutul său de angajare;
- plicația automată de înaltă tehnologie oferă informații pentru generarea și compararea indicatorilor privind garanțiile restante;
- ezvoltarea universală ajută la introducerea unor metode de creditare loiale, cu accent pe statutul clienților;
- ntroducerea datelor pentru noii utilizatori se face în câteva minute, materialele reflectate într-o singură bază de date cu clienții;
- plicația USU are o opțiune de mesagerie SMS: trimiterea de informații utilizatorilor care reflectă termenele corecte și valoarea totală a plății pentru garanție;
- n utilitar pentru o afacere de amanet poate interacționa cu contabilitatea 1C pentru a efectua contabilitatea financiară;
- oftware-ul este un garant al siguranței materialelor confidențiale, realizând automat copii de siguranță ale datelor, păstrând în același timp informațiile într-un singur depozit de informații;
- În câteva minute se efectuează o căutare contextuală a documentației și materialelor necesare, indicând numerele de contact, numerele de acord etc. la cerere;
- tabilirea unui plan tarifar în aplicație oferă calcule automate pentru împrumuturi, ținând cont de rata dobânzii;
- fectuarea unei analize a timpului de lucru vă permite să calculați automat salariile angajaților.
Programul de amanet
Programul de amanet este prezentat într-un format convenabil, cu automatizarea completă a proceselor zilnice. Aș dori să vă prezint atenției o dezvoltare pentru funcționarea perfectă a organizațiilor din orice domeniu de activitate. Aplicația unică automatizată „Sistem de contabilitate universal” pentru afacerea caselor de amanet oferă disponibilitatea unei game de module și instrumente, selectate dintr-o mare varietate de cele prezentate, un panou de limbă personalizabil prevăzut și în 96 de tipuri. De asemenea, atunci când configurați sistemul și designul desktopului, puteți alege dintre cincizeci de teme diferite, lucrând într-un mediu confortabil.
Fiecare utilizator va fi înregistrat și intrat în sistemul de management, permițând utilizarea zilnică și autentificarea printr-un cont. Fiecare cont va fi protejat de un login și o parolă. Toate capacitățile utilizatorilor vor fi diferențiate, concentrându-se pe activitatea de lucru, și doar managerul se va conecta în sistem sub acreditările „Principale”, având posibilități infinite de control, management, contabilitate și analiză. Aplicația prevede disponibilitatea implementării prompte a sarcinilor atribuite, oferind sarcini de rutină pentru execuția utilității, cu disponibilitatea de a primi informații de raportare cu privire la starea lucrărilor finalizate. Asistentul digital este oferit la un preț accesibil, fără taxă de abonament. De asemenea, luăm în considerare furnizarea de două ore de asistență tehnică complet gratuită atunci când achiziționăm o versiune licențiată a programului.
Program pentru o casă de amanet în Rusia
Programul pentru o casă de amanet din Rusia echipează o soluție funcțională pentru gestionarea automată a unei organizații, controlul finanțelor, împrumuturile și angajamentele, analizarea abonaților și crearea de rapoarte documentate. Asistentul electronic oferă un format încorporat pentru notificarea clienților și efectuarea plăților. De asemenea, prin trimiterea de mesaje de informare este posibilă felicitarea clienților cu diverse sărbători, furnizarea de informații despre starea plăților etc. Prin intermediul unui asistent electronic, este posibil să se reducă atât costurile de timp, cât și de bani. Utilitarul universal se deschide dintr-o comandă rapidă de pe desktop și oferă posibilitatea de a configura parametrii de configurare flexibili pentru fiecare utilizator. Aplicația automată funcționează în strictă conformitate cu termenii de utilizare, standardele și cerințele clienților. Instalarea software-ului licențiat este necesară pe fiecare dispozitiv. În software, este posibilă analiza calității muncii fiecărui angajat, ținând cont de afișarea timpului efectiv lucrat, a planurilor îndeplinite, ținând cont de procesarea creditului. De aici rezultă că remunerarea pentru activitățile de muncă se va efectua în mod autonom. Toate procesele vor fi efectuate eficient și fără erori, inclusiv reflectarea materialelor în documente digitale.
Program pentru o casă de amanet în Ucraina
Programul pentru o casă de amanet din Ucraina prevede configurarea individuală dacă sunt disponibile documente și rapoarte acceptate. La implementarea unui asistent digital, se are în vedere o muncă cu drepturi depline, dotată cu funcționalități moderne pentru automatizarea proceselor de afaceri. Aplicația vă permite să automatizați procesul de înregistrare, acceptare și procesare a valutei străine, procesarea și ajustarea datelor contabile. Selectarea unei aplicații pentru acest tip de activitate în Ucraina nu este atât de dificilă. În primul rând, ar trebui să studiați caracteristicile propriei afaceri, să analizați și să prezentați cerințe pentru software prin alocarea modulelor și instrumentelor necesare. În plus, în primul rând, merită să analizați piața și să vă familiarizați cu recenzii, istoricul dezvoltării etc. Dacă este necesar, pot fi adăugate capabilități de utilitate prin integrarea și modificarea designului. Este posibil să setați un logo al companiei pe ecranul desktop. De asemenea, este planificată efectuarea contabilității, controlului și analizei mai multor sucursale într-o singură utilitate, care descriu activitățile financiare generale. Munca în echipă vă permite să optimizați resursele de lucru. Astfel, printr-o rețea locală, toți utilizatorii vor putea interacționa și transfera informații pentru a accelera și îmbunătăți procesele de lucru.
Program pentru o casă de amanet în Kazahstan
Programul pentru o casă de amanet din Kazahstan oferă posibilități nelimitate cu automatizarea completă a pozițiilor financiare. Toate diviziile structurale vor fi unite cu acces unificat la datele de informare. Prin urmare, managerul poate crea rapid un nou credit pentru garanție, iar casierul poate vedea stadiul cererii odată cu pregătirea sumei pentru debursare. După ce casierul pregătește suma, software-ul va schimba culoarea stării cererii pentru a oferi managerului informații despre disponibilitatea fondurilor pentru emitere. Contabilul va vedea în timp real formarea necesară pentru formarea documentației contabile, acte și alte lucruri. Prin program se poate opera cu mijloace financiare, prevăzând acceptarea oricăror unități monetare, analizând dobânda la fiecare împrumut. Toate informațiile vor fi sub îndrumarea managementului, oferind date statice și analitice. Toate fluxurile de numerar vor fi controlate prin contabilitate în aplicație. Toate dispozitivele de lucru vor fi conectate local la computerul principal pentru a afișa activitatea de lucru. Pe baza acesteia, șeful unei filiale sau al unei întregi rețele de MCO-uri va putea analiza de la distanță activitatea fiecăruia, afișând pe ecranul monitorului starea online, numărul de ore lucrate, implementarea planurilor, înregistrarea garanțiilor etc. Este, de asemenea, prezentată automatizarea interacțiunii și oferirea de noi instrucțiuni.
Cumpărați software pentru o casă de amanet din Kazahstan
Este destul de ușor să cumpărați un program pentru o casă de amanet din Kazahstan, trebuie în primul rând să identificați cea mai bună ofertă analizând piața, după consultarea cu specialiștii companiei Universal Accounting System, să primiți suportul necesar și să descărcați o versiune de test; de pe site. De regulă, versiunea de testare este o reflectare completă a programului licențiat, cu o perioadă de valabilitate nelimitată și nu necesită plăți. Versiunea demo este gratuită la finalizarea perioadei de testare, toate informațiile acumulate în utilitar vor fi salvate pentru utilizare ulterioară. Toate materialele de afaceri vor fi stocate într-un depozit centralizat cu o singură autentificare pentru toți utilizatorii. Utilizatorii vor avea anumite puteri și niveluri de acces la datele confidențiale. Dezvoltarea automată a informațiilor acordă atenția cuvenită potențialului viziunii digitale în managementul documentelor. Astfel, atunci când lucrați cu documentație și raportare, este posibil să o generați rapid folosind șabloane care sunt prezentate într-o formă specifică fiecărei organizații.
Programul de amanet va salva utilizatorii de sarcinile de rutină inutile. În timpul introducerii inițiale a datelor, materialele vor fi salvate și ulterior utilizate pentru optimizarea resurselor de lucru. Deci, de exemplu, atunci când introduceți informații despre clienți, garanții și valorile proprietății în baza de date, nu este nevoie să reintroduceți informațiile. Găsirea și afișarea datelor într-un raport privind activitățile financiare ale unui anumit departament nu este dificilă, reflectând informații pentru orice perioadă de activitate. În momentul introducerii informațiilor din gaj, este permisă efectuarea de completări și extinderea acordului. La etapa de înregistrare a unui nou gaj, este de așteptat să completeze câmpurile necesare pentru înregistrare, precum și să se introducă informații despre clienți, selectând dintr-o bază de date unică de clienți, afișând suma, moneda decontărilor reciproce, rata dobânzii.
Program pentru casele de amanet
Programul pentru casele de amanet este cel mai bun instrument pentru îndeplinirea sarcinilor de orice complexitate și volum. Software-ul vă permite să automatizați procesul de lucru cu bilete de gaj, contracte de împrumut și documentație reglementată. Utilizatorii nu trebuie să irosească resurse pentru generarea de noi documente și completarea manuală a câmpurilor solicitate, optimizând timpul de lucru. Pe baza disponibilității informațiilor privind garanția, nu este nevoie să reintroduceți datele și să efectuați o evaluare. La înregistrarea unui gaj, sistemul va înregistra automat date despre clienți, sumă, dobândă, valoarea proprietății, calcule, atașând imagini.
Program despre casa de amanet
Programul de amanet vă permite să îmbunătățiți procesele de lucru prin analizarea activităților de muncă ale personalului și influențând creșterea interesului și recunoașterea clienților. Reducerile sunt oferite clienților obișnuiți în timpul analizei cererilor primite și a decontărilor reciproce. După cum sa menționat mai devreme, tranzacțiile de decontare sunt efectuate folosind un calculator electronic, ținând cont de reducerile oferite și de penalitățile pentru întârzierea plăților. Software-ul este capabil să interacționeze cu structurile bancare, garantând implementarea decontărilor reciproce prin transferuri de fonduri fără numerar. Decontările reciproce sunt acceptate în orice valută străină, convertibilă la cursul de schimb al băncii la momentul conversiei. Informațiile vor fi salvate automat în sistem. În caz de întârziere a plăților sau de solicitare a unui împrumut, este posibilă trimiterea unor scrisori de informare către clienți prin intermediul operatorilor de telefonie mobilă sau prin e-mail (SMS, WhatsApp, E-mail), furnizând mesaje text sau vocale. Este prezentată în principal oportunitatea de a utiliza funcția modernă de telefonie PBX. Prin această funcție, apelurile primite sunt adresate de către operatori folosind informații pregătite în prealabil, optimizând în același timp timpul de lucru.
Software pentru case de amanet
Software-ul pentru casele de amanet este un număr dintre cele mai recente tehnologii care vă permit să creați condiții mai confortabile pentru ca angajații să-și desfășoare activitățile de muncă. Prin intermediul software-ului, identificarea clienților este posibilă la intrări și ieșiri. Folosind software-ul, toate informațiile despre clienții organizației vor fi colectate într-o singură bază de date cu clienți cu informații de contact introduse, istoricul împrumuturilor, garanții, plăți, rata dobânzii, poziție și penalități acumulate. La introducerea datelor despre clienți, este în principal necesar să legați contractele, facturile și actele relevante. Sistemul facilitează găsirea informațiilor necesare pentru fiecare client. Se consideră că software-ul oferă capacitatea de a monitoriza procesele de lucru în timp real. Prin instalarea camerelor de securitate în fiecare departament, se realizează monitorizarea video de la distanță a activităților angajaților departamentului de service, casieriei, departamentului de contabilitate, precum și a clienților. Software-ul controlează afacerea, înregistrând starea împrumuturilor. Având în vedere rambursarea prematură a datoriilor, garanția este transferată automat în categoria de vânzări, după care este posibilă monitorizarea stării tranzacțiilor cu garanția.
Programe pentru casele de amanet
Programele pentru casele de amanet sunt prezentate de dezvoltatori într-o mare varietate de prețuri, calitate și potențial funcțional. Nu sunt sloganuri zgomotoase și promisiuni de la vânzători fără scrupule care vă vor ajuta să alegeți un asistent electronic care merită, ci recenzii sincere ale clienților. Renunțând la trucurile escrocilor, puteți pierde timpul, precum și cheltuiți mult efort și resurse pentru recuperarea datelor și pierdeți bani. Versiunea demo va simplifica, de asemenea, selecția software-ului specializat folosit pentru automatizarea proceselor de lucru. Prin asigurarea implementării și utilizării utilitarului automat „Sistem de contabilitate universal”, fiecare angajat fără experiență va deveni un utilizator experimentat al celui mai recent instrument. De asemenea, este confortabil să lucrezi cu clienți străini, având în vedere disponibilitatea traducerii aplicației folosind mai multe limbi străine.
Un sistem automatizat (software pentru case de amanet) va elibera specialiștii de sarcinile de rutină și va contribui la controlul și managementul eficient al afacerii casei de amanet. Datorită setărilor personale de creditare, este posibil să se aplice tarife conform listei de prețuri clienților obișnuiți. Utilitatea este echipată cu o verificare automată a istoricului de credit. Este prevăzută o utilitate automată pentru bijuterii, antichități, case de amanet auto etc. În software, nu este necesară calcularea manuală a valorii garanției, reflectând automat formularele de plată a sumei finale conform contractului. Aplicația vă permite să efectuați plăți pentru garanții nerăscumpărate, calculând automat veniturile și cheltuielile. Toate informațiile vor fi stocate electronic în stocarea în cloud, oferind o conservare pe termen lung și de înaltă calitate, cu backup sistematic. Pe baza acestui fapt, dacă computerele sunt deteriorate, informațiile vor fi restaurate prompt. Procesarea cererilor clienților și înregistrarea unui bilet de depozit se finalizează în câteva minute.
Software pentru magazinul de amanet
Software-ul casei de amanet este echipat cu un panou de control convenabil cu trei puncte (module, directoare, rapoarte). Meniul este situat în stânga sus pentru o operare convenabilă de către utilizatori. Datorită software-ului, este posibil să controlați toate procesele cu afișarea operațiunilor efectuate. Programele de lucru vor fi, de asemenea, generate automat, oferind informații la zi angajaților organizației. Dezvoltarea unică prevede posibilitatea modificării termenilor de înregistrare și de calcul al sumei creditului, în funcție de statutul clienților. Este necesar să utilizați versiunea de testare gata făcută pentru a evalua în mod independent funcționalitatea utilitarului cu o selecție preliminară a componentelor modulare și instrumentale.
Software de contabilitate pentru case de amanet
Programul de contabilitate al caselor de amanet este echipat cu o selecție de instrumente adecvate, concentrându-se pe munca automatizată. Aplicația este potrivită pentru administrarea companiilor mici, precum și a celor mari specializate în mașini și imobiliare. Sistemul universal rezolvă cu ușurință problemele cu sumele împrumutului, ținând cont automat de modificările cursurilor de schimb, plățile întârziate sau plățile anticipate. Înainte de muncă, este ușor și rapid să configurați „Directoare” introducând persoane juridice, divizii, angajați, tipuri de garanții, clienți, rate ale dobânzii etc. Toate informațiile de afaceri sunt luate în considerare și stocate în principalele blocuri contabile. De asemenea, este posibil să reflectați locația garanției (mașinii), cu clientul sau cu dumneavoastră. Prin urmare, este realist să se acorde dreptul de a conduce o mașină pe perioada împrumutului. Fiecare împrumut va fi indicat într-o culoare specifică pentru a reflecta stadiul lucrării. În caz de întârziere sau răscumpărare, culoarea și starea vor fi modificate.
Software pentru casele de amanet
Software-ul universal pentru casele de amanet ajută la simplificarea și îmbunătățirea procesului de completare a biletelor de amanet, a contractelor, a actelor de acceptare a transferurilor, a comenzilor în numerar, a notificărilor privind cursurile de schimb, a licitației etc. Ordinul de primire de numerar va fi completat automat atunci când clientul reînnoiește sau are o datorie. Toate formele de documentație sunt personalizabile prin selecție individuală. Acumulările pentru orice perioadă de activitate vor fi reflectate în fila cu același nume pentru calculele zilnice sau lunare. Prin managementul sistemului, este posibilă reflectarea separată a datelor privind suma totală, dobânzile și chiar penalitățile acumulate automat. Conversia va fi recalculată automat pe baza modificărilor cursului de schimb, astfel încât afacerea să rămână mereu profitabilă, făcând bani din diferența de curs valutar. Clienții obișnuiți beneficiază de reduceri, crescând loialitatea.
Software-ul de amanet vă va ajuta să reflectați cheltuielile pentru fiecare împrumut în cazul garanțiilor nerăscumpărate. Este posibilă indicarea faptului vânzării, calculând automat profitul folosind utilitatea. Modulul „Bani” poate reflecta de fapt toate tranzacțiile financiare. La implementarea aplicației, este disponibil controlul și managementul complet asupra procedurilor din organizație. Raportarea financiară analitică va ajuta managerul să compare cifra de afaceri totală a fondurilor pentru fiecare divizie, casă și cont bancar al afacerii cu datele și extrasele consolidate. Deci, în contextul articolelor și costurilor, este posibil să se analizeze cheltuielile și veniturile. Diagramele și graficele vor reflecta schimbările în timp. Sistemul automatizat oferă posibilitatea de a vedea starea plăților cu recalcularea cursurilor de schimb pentru orice perioadă de timp, cu o comparație a discrepanțelor pieței
Cumpărați un program pentru o casă de amanet
Puteți cumpăra un program pentru o casă de amanet într-un format convenabil și multifuncțional cu o investiție financiară mică și o plată unică. Un utilitar multifuncțional, de înaltă tehnologie, cu funcționare sincronizată, oferă un control complet. Am descris doar o parte a funcționalității. Pentru a obține mai multe informații, merită să vizitați site-ul oficial USU.kz. De asemenea, vi se oferă posibilitatea de a ne contacta în moduri convenabile pentru dvs., trimițând o solicitare prin e-mail sau contactând specialiști la numerele de contact. Aflați mai multe despre cum puteți automatiza fluxurile de lucru cu un management adecvat al afacerii. Vom fi bucuroși să cooperăm, dezvoltându-vă afacerea cu venituri sporite.
Programe video pentru case de amanet
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită de software pentru casa de amanet
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Organizații de comerț
Companii de producere
Companii de oficii
Instituții publice,
de deservire a populației
Companii de construcții
Centru de deservire
Instituții medicale
Atelier
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



