Caracteristicile programului pentru curățare
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
Lucrul cu clienții - Veți putea de asemenea lucra cu clienți corporativi în baza contractului
Contracte - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că o comandă este gata
Trimitere de SMS-uri - Va fi asigurat controlul tuturor comenzilor în funcție de executare, plată și alte momente importante
Comenzi - Diverse formulare pot fi completate de program în mod automat
Formulare - Utilizând sistemul nostru de evidență veți putea respecta toți termenii de executare
Termeni limită - Toate filialele pot funcționa într-un sistem informațional unic prin internet
Subdiviziuni - Evidența integrată a depozitelor va asigura monitorizarea exactă a soldurilor și consumului tuturor detergenților
Solduri - Există posibilitatea de a vizualiza costurile serviciilor dvs. și seta calcularea pentru eliminarea automată a reactivilor
Costul de producție - Veți putea utiliza diverse echipamente comerciale și de depozitare pentru creșterea productivității organizației dvs.
Echipament - Sistemul va arăta statistica comenzilor pentru fiecare client, pentru perioada aleasă
Frecvența vizitelor - Raportul va arăta cine dintre clienți nu a achitat integral comenzile sale
Datorii - Statistica comenzilor vă va ajuta să analizați ușor care sunt gata, care în proces de finisare și care încă în lucru
Statistica comenzilor - Veți putea analiza ușor ce servicii se bucură de popularitate
Analiza serviciilor - Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
Calcularea salariului - Angajații dvs. pot fi ușor comparați în funcție de numărul de servicii și venitul generat de facto
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
Casierie și conturi - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va aminti ce produse trebuie achiziționate
Minimum - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:
- "Programul pentru curățare" este un soft profesionist, adaptat pentru utilizatorii obișnuiți!
- Programul este protejat de certificatul de drepturi de autor și a fost testat;
- Toate operațiunile softului sunt automatizate: instalarea pe calculator, încărcarea informațiilor în baza de date, gestionarea, evidența;
- Baza de abonați conține o cantitate nelimitată de informații: un singur program este suficient pentru rețeaua de filiale ale companiei dvs.;
- Evidența se efectuează separat pe toate sectoarele, fără a exclude raportarea generală;
- Programul pentru curățare pregătește statistici și analize: dinamica creșterii profitului, dinamica dezvoltării direcțiilor individuale, analiza celor mai profitabile direcții etc.
- Statisticile comenzilor sunt, de asemenea, menținute separat: câte comenzi sunt gata și câte sunt planificate;
- Programul va arăta în rapoarte cine este răuplătitor sau datornic. Contractele cu probleme sunt evidențiate cu roșu în sistem;
- Există o funcție de restricționare a accesului la site: proprietarul principal poate oferi acces total sau parțial la portal. Fiecare utilizator nou vine cu parola proprie, sub care va intra în sistem;
- Funcția "Sinecost" oferă proprietarului afacerii cifre exacte, care arată cheltuielile pentru lucrări specifice, ceea ce permite reglementarea politicii de preț a întreprinderii;
- Analiza angajaților, efectuată de soft va arăta eficacitatea (profitabilitatea) fiecărui membru al personalului companiei de curățenie și a fiecărei brigăzi;
- Programul pentru curățare calculează automat salariile angajaților;
- Pentru fiecare casierie (filială) și pentru fiecare monedă veți avea rapoarte separate!
- Controlul total asupra fluxurilor financiare ale companiei dvs. de curățenie. Dacă este necesar, softul va întocmi rapoartele financiare necesare și le va trimite autorităților de reglementare în conformitate cu regulile și reglementările aplicabile;
- Programul va menționa în prealabil ce materiale se epuizează și ar trebui achiziționate;
- Control complet și precis în depozit: programul este compatibil cu dispozitivele de evidență din depozite. Softul va arăta toate soldurile mărfurilor, dacă există, va nota separat materialele învechite și va avertiza dacă vreun material este pe sfârșite și ar trebui să fie cumpărat;
- Comutarea completă cu camere video: programul va afișa cifrele de vânzări din plățile primite și alte informații relevante subtitrat;
- Softul suportă echipamentele de securitate; - citește codurile de bare de pe cardurile de intrare la terminalele de securitate și monitorizează cât timp petrece un angajat în clădirea companiei;
- Managementul poate fi realizat în oricare dintre limbile existente ale planetei, utilizatorul poate traduce cu ușurință chiar interfața softului;
- Există o versiune gratuită a programului propus - contactați-ne pentru a afla mai multe detalii!
Descriere software
Serviciile de curățare au apărut pentru a lupta cu dezordinea. Curățarea profesională a încăperilor sau curățarea hainelor sau obiectelor nu se va compara niciodată cu curățenia obișnuită: nu este aceeași abordare, nu sunt aceleași instrumente și nici eforturile depuse de profesioniști! Personalul serviciilor de curățare răspunde de calitatea curățării efectuate, de aceea, ei sunt interesați nu doar de "curățare" ", ci și de a face bani din asta. În mod ideal, clientul ar trebui să fie încântat când ia în primire rezultatul! În principiu, sarcina lucrătorilor în sfera serviciilor respective este, de fapt, simplă, dar necesită un efort echitabil și un cost echitabil, iar aici fără control este greu. Echipa de programatori a companiei noastre, care dezvoltă programe pentru optimizarea afacerilor, vă prezintă un nou soft - "Program pentru curățare"! Menționarea faptului că produsul nostru este destinat companiilor care se ocupă de curățare, este de prisos, aceasta se înțelege din denumirea softului. Dar profesioniștii știu cât de diversă este această afacere: curățarea birourilor, pregătirea încăperilor, curățarea hainelor, obiectelor etc. Cu toate acestea, setul de instrumente și dispozitive de măsurare utilizate de serviciile de curățare este limitat, iar inginerii noștri au putut să dezvolte un program care să se potrivească tuturor adepților curățării, fie că este vorba de curățarea covoarelor sau pregătirea unei săli pentru nuntă! ”Programul pentru curățare” ține cont și de elementele de bază ale acestei afaceri: clienți, personal calificat, echipamente profesionale, consumabile specifice (produse chimice, produse de curățat). Anume în baza acestor parametri se efectuează controlul în companiile care se ocupă de curățarea spațiilor sau de curățarea hainelor. Softul a fost testat în companiile de curățare și și-a dovedit fiabilitatea și simplitatea gestionării. Acest soft profesional poate fi gestionat de orice persoană! Softul sugerează utilizatorului pașii de gestionare, dacă este necesar, deși aplicația funcționează independent și nu necesită intervenție din exterior. Acest lucru, desigur, se referă la operațiunile de evidență, unde softul nu are nevoie de precizări, el se descurcă singur, scutindu-l pe proprietarul său de multe necazuri în gestionarea și evidența serviciilor de curățenie. Programul pentru curățare creează o bază de clienți unică - cu contactele și alte date ale acestora. Această bază poate fi de orice dimensiune, astfel încât un singur software este suficient pentru a deservi o companie mare sau o rețea de companii de companii de curățare cu un singur proprietar. Datele sunt încărcate automat în sistem, nu este nevoie de mult timp pentru asta. Ulterior, programul este gata de lucru. Datele din dispozitive și jurnalele de evidență sunt colectate permanent, formând rapoarte pentru fiecare dintre intervalele de timp specificate (acestea pot fi modificate în timpul lucrului) și direcții: aplicația ține separat evidența detergenților, contorizează orele de lucru pentru curățare (util pentru optimizarea costurilor) , evidența zonelor curățate sau lucrulilor (obiectelor) curățate etc.
”Programul pentru curățare” va pregăti rapoarte privind fiecare contract, pe fiecare dintre clienți, și va monitoriza separat echipele de curățenie (brigăzile): cei care efectuează lucrările. La instalarea de echipamente suplimentare, proprietarul softului va putea chiar să monitorizeze executarea lucrărilor de curățare în regim online, ceea ce este uneori necesar. Softul ține evidența tuturor etapelor de executare a lucrărilor: contractele executate, lucrările planificate și cele aflate în executare. Există telefonie corporativă (PBX din telefanele din baza de date), în plus, participanții la curățenie pot comunica prin intermediul messengerului Viber. Există o funcție de trimitere de SMS pentru clienți, de exemplu, atunci când se efectuează promoții cu reduceri. Softul va reaminti utilizatorului despre o întâlnire importantă și va elabora un program de efectuare a lucrărilor. Asistentul de calculator însuși va monitoriza executarea planului de curățare și va oferi utilizatorului un raport corespunzător.
Programul pentru curățare poate fi gestionat de mai mulți oameni. Pentru asta, utilizatorul principal trebuie să ofere adjuncților săi un nivel de acces la sistem - accesul poate fi total sau parțial, atunci când utilizatorul deține doar funcționalul, care corespunde funcției sale. Fiecare utilizator creează propria parolă pentru conectare. Programul pregătește statistici pentru fiecare direcție de evidență: veți controla întotdeauna complet afacerea dvs.! Contactați specialiștii noștri pentru a afla mai multe despre program!
Video pentru programul curățare
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați programul pentru curățare
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Curățătorie chimică
Spălătorie
Dezinfectare
Companie de curățenie
Hotel
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Feedback privind programul pentru curățare
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Comandați un program pentru curățare
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.