Capabilitățile unui sistem CRM pentru un centru de copii
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea păstra în program fotografia fiecărui client
Foto de pe cameră - Pentru identificarea clienților puteți utiliza Club Card
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea bonusurilor - Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie prelungit abonamentul
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică vă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți utiliza rațional spațiile, elaborând orarul activităților în format electronic
Orar - În cadrul programului pot fi urmărite orice cursuri în baza unui număr determinat de activități sau pentru o perioadă de timp determinată
Cursuri - Dacă vindeți sau oferiți în treacăt ceva clienților, puteți ține evidența și acestor activități
Evidența mărfii - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Dacă aveți angajați manageri de vânzări, activitatea și productivitatea acestora vor fi de asemenea incluse în programul nostru
Activitatea managerilor - Veți afla ușor ce cursuri preferă vizitatorii dvs., inclusiv și solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Profesorii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, activităților desfășurate, veniturilor și produtivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre profesori cel mai des clienții revin și cine poate pierde vizitatorii dvs.
Menținerea clienților - Salariul contractual al profesorilor se calculează ușor automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și vânzării abonamentelor pe fiecare angajat sau filială, pentru orice perioadă dorită
Dinamica vizitelor - Un raport special va arăta cele mai profitabile sau populare cursuri
Analiza cursurilor - Un raport special va arăta ce cursuri nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți onține statistica completă despre produsul vândut sau oferit la cursuri
Analiza vânzărilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Întreaga statistică a clienților, abonamentelor și profesorilor o veți putea afla pentru orice perioadă dorită, și veți putea evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților pentru valorile dorite vă va ajuta să luați o decizie privind ridicarea sau scăderea prețurilor la abonamente și produse
Segmente de preț - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin USU poți gestiona centrul pentru copii;
- oftware-ul vă permite să lucrați cu diferite tipuri de programe;
- rogramele pot fi create în funcție de nevoi și categorii de componente: timp, angajarea cadrelor didactice, cursuri, disponibilitatea grupelor și alți factori;
- oti inregistra absentele de la cursuri in program;
- e asemenea, puteți afișa informații bazate pe motivele omisiunilor;
- oftware-ul vă va ajuta să luați în considerare tranzacțiile financiare ale unei instituții de îngrijire a copilului;
- ferim oportunități de sprijin informațional vizitatorilor și părinților acestora;
- oftware-ul poate lua în considerare clase de grup și individuale;
- istemul vă va permite să procesați și să procesați tranzacții financiare, precum și să generați documente;
- oftware-ul vă permite să lucrați cu diferite șabloane de documente;
- latforma este echipată cu instrumente analitice;
- rogramul este configurat pentru a trimite mementouri;
- uteți comanda de la noi dezvoltarea de caracteristici speciale sau dezvoltarea unei aplicații personale;
- oftware-ul poate fi folosit pentru a gestiona mai multe instituții, chiar dacă sucursala este situată în altă țară.
- SU este o oportunitate excelentă de a gestiona un centru pentru copii.
Program pentru un centru de copii
Un program pentru un centru de copii este un software specializat cu un set specific de funcționalități. Platforma vă permite să gestionați diverse componente ale activității dvs. Acestea pot include: sarcini administrative, interacțiune cu copiii și părinții, organizarea cursurilor, managementul personalului și multe altele.
Astfel de sisteme ajută la simplificarea proceselor de organizare a activităților, la creșterea productivității și la eliminarea acțiunilor de rutină. O astfel de soluție este programul USU.
Un sistem de contabilitate cuprinzător vă poate ajuta să vă gestionați programul în mod eficient. În USU puteți crea și edita un program de cursuri, cluburi, secțiuni și evenimente. Acest lucru se poate realiza pe baza diferitelor componente care influențează activitatea: timp, angajare, disponibilitatea condițiilor de desfășurare a cursurilor etc.
La integrarea USU cu site-ul web al unei instituții de îngrijire a copilului, este posibil ca părinții să rezerve cursuri online. De asemenea, puteți oferi asistență pentru proces cu notificări automate despre evenimentele viitoare, cursuri, modificări de program și așa mai departe.
Programul centrului de dezvoltare a copiilor
Programul USU Child Development Center vă va ajuta să urmăriți prezența. Puteți ține evidența prezenței copiilor cu posibilitatea de a înregistra întârzierile și absențele. Aceste informații pot fi utile dacă, în opinia părinților, formarea nu dă roade.
USU oferă generarea automată de rapoarte de prezență pentru a analiza activitatea copiilor. De asemenea, puteți efectua analize pentru alte categorii.
Programe pentru centrul pentru copii
Programele pentru un centru pentru copii trebuie să includă lucrul cu părinții. Compania noastră vă poate oferi instrumente de comunicare cu părinții. De exemplu, pot oferi corespondență, livrare de notificări sau memento-uri și organizarea de chat.
Atunci când este integrat cu site-ul web și sistemele relevante, este posibilă asigurarea plății online pentru cursuri și abonamente prin sisteme de plată integrate. De asemenea, puteți oferi părinților acces la informații despre cursurile, progresul și prezența copilului lor prin contul personal sau aplicația mobilă. Totul este individual și discutat în contact personal.
Automatizarea centrelor pentru copii
Automatizarea centrelor pentru copii afectează și contabilitatea financiară. În USU puteți înregistra toate tranzacțiile financiare legate de plata pentru cursuri, abonamente și servicii suplimentare.
Puteți configura sistemul să emită automat facturi și să controleze plata acestora. De exemplu, puteți implementa mementouri de plată. De asemenea, vă putem oferi posibilitatea de a genera rapoarte financiare și de a analiza veniturile și cheltuielile în rapoarte informative.
Program de contabilitate pentru centre pentru copii
Programul de contabilitate pentru centrele de copii de la USU te va ajuta in managementul personalului. Software-ul vă permite să păstrați evidența angajaților, a programelor de lucru și a angajării. De asemenea, puteți efectua calcule de salarizare și puteți urmări orele de lucru.
Dacă este necesar, USU poate distribui automat sarcinile și monitoriza implementarea acestora.
Automatizarea unui centru pentru copii
Automatizarea unui centru de copii presupune crearea și menținerea programelor și generarea automată de rapoarte privind diverse aspecte ale muncii: prezență, indicatori financiari, volumul de muncă la clasă etc.
Acest lucru permite analiza în timp util a datelor pentru a optimiza munca și a îmbunătăți calitatea serviciilor oferite.
Pentru a comanda, putem dezvolta o aplicație mobilă pentru dvs., iar accesul la funcțiile cheie printr-o aplicație mobilă poate fi oferit părinților, copiilor și angajaților. De asemenea, puteți primi notificări despre programe, evenimente și plăți.
Cumpărați un program pentru un centru pentru copii
Puteți cumpăra un program pentru un centru pentru copii contactând compania noastră. Suntem gata să vă oferim informații despre funcționalitatea și termenii de cooperare. Sistem de contabilitate universal – management profesional al proceselor dvs. de afaceri.
Programe video pentru un centru pentru copii
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru centrul de copii
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru educațional
și de instruire
Cursuri de instruire
în diverse domenii
Grădiniță, sistem
educațional preșcolar
și instituție de
învățământ preșcolar
Centru de distracție
și dezvoltare timpurie
pentru copii
Cursuri de limbi
străine
Modele școlare
Profesori și lectori
particulari
Licee,
colegii și școli
Studio creativ, cerc
Școală auto
Centre și cursuri
de profesionalizare
Fond și agenție
educaționale
Universitate, facultate,
instituție de
învățământ superior,
institut și academie
Centru de consultanță și
de instruire și consultanță
Agenție de
management
în comunicații
Școală tehnică,
colegiu și
școală profesională
Centru și companie
de training
Școală de business
Centru de dezvoltare
și instruire în afaceri
Organizație de studii
superioare și profesionale
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.