Caracteristicile programului pentru automatizarea afacerilor
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Dvs. obțineți posibilitatea să vindeți orice produs.
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în timpul
vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte - Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea de a veni la Service pentru inspecția tehnică planificată
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Rețeaua de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:
- Aplicația oferă un set de instrumente de automatizare, datorită cărora activitățile unei organizații de afaceri vor face un progres calitativ: controlul angajaților, o bază extinsă de clienți, corespondență prin SMS etc.
- Grupul de contact este format în baza criteriilor specificate. Aceștia nu sunt neapărat clienți, ci și furnizori, contractori, curieri, transportatori și alți parteneri ai companiei;
- Dacă setați un sistem de alertă, nicio acțiune importantă nu va mai rămâne în afara atenției dvs.;
- Software-ul ține evidența respectării termenelor datorită programatorului încorporat. Aici este posibilă elaborarea unui plan pentru activitatea viitoare, formularea sarcinilor pentru personal și a termenelor de executare;
- Programul nu va forța structura de afacerii să achiziționeze de urgență echipamente extrem de eficiente și costisitoare pentru a corespunde principiilor automatizării sau pentru a îndeplini cerințele hardware;
- Aplicația se ocupă de analiza productivității angajaților, elaborează rapoarte în masă pentru fiecare produs sau serviciu;
- La dorință, software-ul poate deveni un element de legătură între diferite departamente ale companiei, ceea ce este deosebit de actual atunci când mai multe persoane lucrează simultan la aceeași sarcină;
- Nu este nevoie să pierdeți timpul completând formularele. Sistemul include mai multe șabloane și este echipată cu opțiunea de auto-completare, atunci când raportarea este formată pe fundal;
- Programul preia controlul asupra activității financiare a întreprinderii pentru a monitoriza pe deplin cheltuielile și indicatorii de profit;
- Automatizarea garantează o cantitate mare de analize pentru fiecare dintre procesele de afaceri. Utilizatorul poate solicita cu ușurință statistici pentru o anumită perioadă;
- Dacă este necesar, pentru o anumită comandă, cerere, abonament, persoană de contact sau un alt document, puteți face suplimentar un atașament și atașa un fișier;
- Designul aplicației este extrem de simplu. Dacă se dorește, acesta poate fi decorat cu elemente de stil corporativ;
- Programul poate fi configurat pentru a genera o foaie de salarizare pentru personalul organizației, fără a implica un software terț sau un departament contabil;
- Adaptabilitatea platformei, pe care se bazează aplicația, permite operarea unor modificări funcționale în aceasta. De exemplu, conectarea cu PBX, pentru a nu pierde timpul pentru identificarea abonatului;
- Vă sugerăm să începeți cu versiunea demo. Aceasta este singura modalitate de a experimenta în practică posibilitățile produsului USU.
Descriere software
Sfera comercială se dezvoltă într-un ritm rapid, în care software-ul poate fi de multe ori factorul determinant într-un mediu concurențial. Cu ajutorul acestuia, este monitorizată activitatea financiară a structurii, se ține baza de abonați, se controlează activitatea personalului și multe alte procese. Automatizarea afacerii este o direcție promițătoare a pieței IT. Cu toate acestea, nu fiecare software răspunde cerințelor ridicate ale mediului de exploatare. De aceea, la selectarea unui program adecvat, trebuie mai întâi să acordați atenție adaptabilității platformei pe care se bazează aplicația.
Printre sarcinile companiei ”Sistem Universal de Evidență” (USU) se numără nu numai întruparea unui proiect specific de automatizare, ci și dezvoltarea ulterioară a acestuia. Dacă o structură de afaceri este gata să utilizeze programul în versiunea standard, atunci cealaltă parte își crește treptat potențialul și funcționalitatea.
Software-ul este utilizat pentru evidența și ținerea bazei de clienți, unde este creat un card separat pentru fiecare abonat. Iată gama principală de informații cu informații de contact. Nu contează cât de mulți utilizatori sunt în sistem, datele sunt disponibile în întreaga rețea de întreprinderi.
Nu este un secret că afacerea este un concept destul de versatil, bazat pe promovarea bunurilor sau serviciilor, interacțiunea productivă cu personalul și clienții. Indiferent de specializarea unei companii particulare, automatizarea va aduce activitățile sale la un nivel calitativ diferit. Programul presupune finalizarea rapoartelor de reglementare. Toate formele, chitanțele și certificatele necesare sunt completate în fundal în stadiul primirii comenzii. Acest lucru vă permite să utilizați în mod eficient timpul de lucru al personalului și să nu stabiliți sarcini suplimentare de lucru pentru angajați.
Automatizarea nu rezolvă toate problemele unei organizații de afaceri, dar puteți detecta rapid cheltuielile inutile, forma un grup de debitori și lucra cu aceștia, activa opțiunea de inventariere a depozitului, pentru a urmări foarte atent fiecare mișcare a produselor. Avantajul automatizării este operativitatea.
Dacă anterior elaborarea rapoartelor de gestiune dura zile sau chiar săptămâni, în prezent este suficient să emități corect o solicitare pentru a obține o cantitate exhaustivă de documente de raportare pentru o anumită perioadă de timp. Multe structuri de afaceri au rămas mulțumite de instrumentele de automatizare, care includ un software specializat.
Este vorba despre calcularea costului produselor și serviciilor, planificarea și stabilirea obiectivelor pentru personal, o analiză cuprinzătoare a activității economice. Vigilența sistemului este la un nivel extrem. Dacă configurați opțiunea de alertă, nicio acțiune nu va rămâne nesupravegheată de către software. În așa mod veți putea afla despre expirarea termenelor contractelor corporative sau primi un mesaj despre sarcina executată de la un anumit specialist.
Mai devreme sau mai târziu, fiecare structură de afaceri ar trebui să se gândească la automatizare. Și nu pentru că acesta este un serviciu popular sau este cerut de tendințele actuale. Nu există o modalitate mai eficientă de a pune în ordine activitățile financiare ale unei întreprinderi fără a cheltui resurse suplimentare pentru aceasta. Vă puteți convinge destul de ușor de acest lucru. Trebuie doar să descărcați versiunea gratuită a produsului USU pentru a testa performanța și eficiența sistemului în funcționare normală. Iar după aceeaputeți contacta departamentul IT pentru a vă împărtăși impresiile și dorințele, și pentru a elabora o solicitare de achiziție.
Software pentru automatizarea afacerii video
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați software pentru automatizarea afacerii
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Întreprindere de comerț
Companie de producere
Atelier
Centru sportiv
Curățătorie chimică
Companie de logistică
Întreprindere medicală
Organizații de
microfinanțare
Companii de turism
Centru educațional
Atelier de reparații
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii ale programului pentru automatizarea afacerilor
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Comandați un program pentru automatizarea afacerii
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.