Capabilitățile unui sistem CRM pentru gestionarea unui magazin de flori
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul de la USU este excelent pentru gestionarea unui magazin de flori;
- rogramul vă permite să mențineți baze de date de culori;
- uteți împărți produsele din baza de date în categorii;
- ardurile de produse pot descrie fiecare categorie de culoare în detaliu;
- rin USU puteți controla diverse acțiuni care vizează păstrarea prezentării;
- rin intermediul software-ului poți gestiona diferite puncte de vânzare;
- istemul vă permite să înregistrați relațiile cu furnizorii;
- În USU puteți înregistra toate veniturile unei florării;
- a conectarea contabilității bazate pe cloud, puteți gestiona sistemul de la distanță;
- oftware-ul poate fi personalizat pentru a se potrivi companiei și contractorului;
- În sistem au fost introduse instrucțiuni interactive;
- rin intermediul programului, puteți evalua profitabilitatea proceselor;
- valuarea vânzărilor va identifica punctele slabe ale comerțului;
- ferim opțiuni suplimentare la comandă;
- oftware-ul USU vă va permite să vă gestionați magazinul de flori cu eficiență maximă.
Cum să conduci o afacere cu flori?
Cum să conduci o afacere cu flori? Această întrebare este de interes pentru antreprenorii începători sau pentru cei care abia încep să fie interesați de acest domeniu. Afacerea cu flori este un domeniu de activitate destul de specific, trebuie să luați în considerare mulți factori înainte de a o începe.
De exemplu, trebuie să aveți capital inițial, să găsiți furnizori profitabili de mărfuri sau o gamă a acestora, să decideți asupra unui spațiu de vânzare cu amănuntul și asupra poziției sale strategice convenabile și avantajoase, să vă creați propriul plan de afaceri pentru a obține un anumit nivel de venit și să cercetați politicile de preț ale concurenților. De asemenea, este necesar să se ia în considerare toate recomandările pentru contabilitate în cadrul legislației fiscale.
Cum să conduci o afacere cu flori? În condițiile moderne, automatizarea este utilizată în aceste scopuri. Vă invităm să acordați atenție Sistemului Universal de Contabilitate.
Managementul magazinelor de flori
Administrarea unui magazin de flori cu USU va fi modernă și eficientă. Prin intermediul acestei platforme, puteți gestiona aproape orice categorie, aceasta putând avea legătură directă cu gama de produse, contabilizarea veniturilor și cheltuielilor magazinului, gestionarea relațiilor cu clienții, angajații și furnizorii.
Când conduceți o florărie, este important să manipulați corect produsele din flori. Specificul afacerii este determinat tocmai de aceasta. Unele categorii de flori necesită un tip de îngrijire, altele altul. Este important să păstrați aspectul comercializabil al florilor în cele mai bune condiții pentru a minimiza pierderile.
Cum vă poate ajuta programul USU? În primul rând, programul poate crea un sistem convenabil pentru înregistrarea tuturor produselor din flori. În al doilea rând, adăugați o descriere detaliată la carduri, precum și fotografii, videoclipuri și metode de stocare a produselor.
Conducerea unui magazin de flori este strâns legată de operațiunile din depozit. În USU, puteți efectua o varietate de operațiuni de depozit: vânzări, anulări, retururi, încasări de la furnizori și multe altele.
Pentru orice operațiune puteți urmări: cine a înregistrat-o și când. Puteți urmări mișcarea mărfurilor prin depozit pentru orice perioadă de timp. Puteți programa software-ul pentru a vă aminti datele de expirare și altele.
Pentru a gestiona o florărie, USU oferă funcții pentru procesarea vânzărilor.
Automatizarea unui magazin de flori
Vânzările pot fi realizate în două formate de activitate. Prima este înregistrarea unei vânzări într-un magazin fizic. Al doilea este în magazinul online. Atunci când sunt integrate cu un site web de florărie, toate solicitările, starea lor și înregistrarea vânzărilor vor fi reflectate în USU.
Automatizarea unui magazin de flori poate fi însoțită de conectarea unor servicii suplimentare, de exemplu, conectarea unui bot de chat pentru un serviciu constant de informare către clienți.
Automatizarea unui magazin de flori poate fi realizată într-un timp scurt. Putem chiar conecta sistemul de la distanță.
Automatizarea unui magazin de flori este strâns legată de lucrul cu clienții. Doar cu prezența USU aveți oportunități de contact mai strâns. De exemplu, dacă păstrați evidențe personalizate, puteți crea cazuri separate pentru clienții dvs., le puteți completa cu istoricul achizițiilor și al retururilor. Ulterior, veți dezvolta un istoric al preferințelor.
Aceste informații pot fi utile pentru introducerea de reduceri sau bonusuri. În acest fel, puteți crește loialitatea față de compania dvs. De asemenea, prin USU poți lansa un newsletter complet gratuit și poți fi disponibil clienților tăi.
Firma noastra poate oferi un serviciu de evaluare a calitatii serviciilor la comanda.
Automatizarea unei floricole poate fi însoțită de funcții de control și analiză. De exemplu, prin USU puteți controla durata de valabilitate a produselor și alte caracteristici pentru a păstra prezentarea acestora.
De asemenea, puteți efectua un audit intern al operațiunilor și puteți monitoriza funcționarea corectă a utilizatorilor din sistem. În USU, puteți oferi angajaților conturi și puteți defini drepturile asupra acestora.
Dezvoltatorii noștri au furnizat sistemului multe funcții diferite pentru analiza calitativă. De exemplu, există caracteristici pentru analiză aprofundată pentru management. Acest lucru vă va îmbunătăți, fără îndoială, afacerea.
Suntem pregătiți să vă oferim oportunități suplimentare în domeniul managementului, contabilității, controlului, analizei și alte domenii. Pentru a afla mai multe despre acest lucru, vă invităm să vizitați site-ul nostru oficial.
Programe video pentru administrarea unui magazin de flori
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită de software pentru gestionarea unui magazin de flori
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.