1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Administrarea magazinului alimentar

Potrivit a 177 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Administrarea magazinului alimentar

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru gestionarea unui magazin alimentar

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
    Selectarea în timpul vânzării

    Selectarea în
    timpul vânzării
  • În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
    Returnare

    Returnare
  • Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
    Vânzări amânate

    Vânzări amânate
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date
    a clienților
  • Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
    Carduri de reducere

    Carduri
    de reducere
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea
    bonusurilor
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de sms-uri și e-mail-uri

    Trimitere de sms-uri
    și e-mail-uri
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere
    vocală
  • Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
    Reduceri

    Reduceri
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
    Dinamica vânzărilor

    Dinamica vânzărilor
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
    Salariul vânzătorilor

    Salariul vânzătorilor
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
    Afișare pe ecran

    Afișare pe ecran
  • De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
    Terminale de plată

    Terminale de plată
  • Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
    Completarea documentelor

    Completarea
    documentelor
  • Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
    Evaluarea calității

    Evaluarea calității
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
    Recunoașterea feței

    Recunoașterea feței
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul automatizează procesele de lucru ale oricărui tip de afacere, adaptându-se individual fiecăruia, cu o selecție personală de module și instrumente;
  • rogramul este multi-utilizator, cu acces și lucru unificat pentru toți utilizatorii, garantând o muncă ridicată și eficientă cu schimbul de date de informații;
  • plicația este capabilă să interacționeze cu diverse dispozitive de contorizare, management și control de înaltă tehnologie;
  • anagerul va putea analiza de la distanță activitățile unei organizații comerciale prin primirea de rapoarte analitice și statistice;
  • devenit posibil să se controleze munca personalului și acțiunile clienților în interiorul magazinelor prin conectarea camerelor de securitate, citirea datelor în timp real și salvarea înregistrărilor;
  • ntegrarea cu echipamentele din depozit simplifică procesul de primire, ștergere și mutare a mărfurilor. precum și a stocurilor, reducând pierderile de timp;
  • ăutarea de informații online este disponibilă atunci când se utilizează un motor de căutare contextuală;
  • oate informatiile despre produsele alimentare vor fi reflectate in nomenclator, cu contabilitate cantitativa corecta, coduri, cost, termen de valabilitate;
  • entru a distinge unele produse de altele similare, este posibil să atașați imagini obținute direct de pe camera web;
  • repturile de acces delegate ale utilizatorilor sunt determinate de statutul lor de muncă;
  • vantajul și economiile este absența unei taxe de abonament;
  • ste posibilă utilizarea echipamentelor de casă de marcat;
  • rogramul vă permite să analizați lichiditatea produselor, construind mișcări de marketing competente, ținând cont de cerere și să vă concentrați pe un anumit segment;
  • plicația vă permite să utilizați hărți geografice pentru a livra rapid comenzile clienților;
  • enținerea unei baze de date a contrapărților vă permite să vedeți dinamica comenzilor, achizițiilor, plăților și acumulării de puncte bonus.

Administrarea magazinului alimentar

Gestionarea unui magazin alimentar necesită nu numai o atenție sporită pentru respectarea datelor de expirare și depozitarea de înaltă calitate a produselor, ci și o abordare competentă pentru păstrarea evidenței și analiza controlului asupra afacerii în ansamblu. Programele de astăzi au funcționalități extinse pentru a asigura un management competent al afacerii în orice domeniu de activitate. Pentru a selecta programul potrivit pentru administrarea unui magazin alimentar, trebuie mai întâi să analizați piața și să comparați toate avantajele și, în opinia dumneavoastră, o dezvoltare adecvată. Într-o analiză detaliată a pieței, merită evidențiat unul dintre cele mai bune programe ale companiei „Sistemul de contabilitate universal”. Software-ul este specializat în management automatizat, control, analiză și contabilitate, cu gestionarea documentelor, analiza activităților de lucru, compararea tuturor articolelor de bunuri, management financiar etc. Software-ul are opțiuni de configurare flexibile cu o abordare individuală a fiecărui utilizator, oferind condiții confortabile de lucru.

Cum să gestionezi un magazin alimentar?

Cum să gestionezi un magazin alimentar? Administrarea unui magazin alimentar fără costuri suplimentare de muncă și financiare pare posibilă cu implementarea software-ului USU. Programul este potrivit atât pentru un mic magazin alimentar, cât și pentru marile supermarketuri. Programul vă permite să lucrați cu echipamente suplimentare sau să efectuați contabilitate manual. Software-ul facilitează gestionarea automată a afacerii, precum și suportul informațional pentru toate produsele alimentare și bunurile și serviciile suplimentare. Programul are un preț potrivit oricărei organizații, fără taxă de abonament pentru a economisi bani. Programul este, de asemenea, multifuncțional și multi-utilizator, permițând tuturor angajaților să lucreze împreună, transferând datele de informații la nivel local. Toate informațiile despre produse vor fi afișate într-un singur spațiu de informare, cu acces general, dar cu opțiuni de acces limitat. Drepturile de acces sunt limitate din punct de vedere al poziției oficiale.

Cum să gestionezi un magazin alimentar? Specialiștii USU vor demonstra cum se administrează un magazin în program, optimizând timpul de lucru. Toate denumirile produselor vor fi afișate ținând cont de clasificarea în nomenclator, afișând datele de expirare care vor fi îndeplinite în condițiile măsurilor de depozitare și vânzare. Software-ul vă permite să monitorizați disponibilitatea stocului prin potrivirea lichidității. Astfel, este posibil să se construiască un sistem competent de achiziții și vânzări, văzând indicatori cantitativi ai soldurilor din sistem. În program, toate calculele vor fi efectuate automat, cu algoritmi de calcul specificați. Atunci când mărfurile sunt furnizate de furnizori străini, se oferă o comparație a plăților în valută străină. Sistemul va afișa informații detaliate despre costul de producție, ținând cont de analiza ulterioară a modificărilor prețurilor și a cursurilor de schimb pentru o anumită perioadă de timp, analizând prețurile.

Cum să gestionezi corect un magazin alimentar?

Cum să gestionezi corect un magazin alimentar? Toată lumea știe de mult că pentru contabilitatea automată și analiza gestionării corecte a unui magazin alimentar, dezvoltarea specializată „Sistemul de contabilitate universal” va ajuta. Prin menținerea competentă a unei baze de date a contrapărților, veți putea înțelege cum să gestionați corect un magazin cu cheltuieli minime de timp și bani. Pentru a furniza rapid informații clienților, se folosesc mesaje SMS, cu posibilitatea de a crea mailing-uri în masă sau selective. Aplicația vă permite, de asemenea, să utilizați telefonia PBX pentru a afișa rapid informații despre apelurile primite cu determinarea numărului de telefon al contactului. Astfel, este posibilă optimizarea timpului de lucru al specialiștilor, deservind și consiliind rapid clienții. Software-ul oferă un sistem flexibil de reduceri, afișând în baza de date datele atașate ale cardurilor de reducere cu acumularea bonusurilor.

Cum să conduci un magazin alimentar?

Cum să conduci un magazin alimentar? Prin recenzia video despre management și modul de conducere a unui magazin alimentar prezentată pe site, puteți stăpâni cu ușurință rapid principiile de funcționare cu pierderi minime de timp. programul este convenabil pentru toată lumea cu o setare personală de desktop, alegând dintre numeroase subiecte, precum și selectând limbile străine adecvate pentru a lucra cu contractori. Fiecare utilizator va trebui să se înregistreze în mod independent în sistem, cu afișarea ulterioară a datelor personale pentru plata salariilor, pe baza evidenței activităților zilnice. Programul este conceput pentru lucru automat cu sincronizare cu dispozitive de înaltă tehnologie. Pentru controlul calității, aplicația permite supravegherea video în timp real și identificarea angajaților și clienților. Astfel, este posibilă excluderea deficiențelor și admiterea terților pe teritoriul magazinelor și depozitelor.

Cum să conduci corect un magazin alimentar?

Cum să conduci corect un magazin alimentar? Fiecare magazin alimentar trebuie să aibă ordine și contabilitate corectă. De asemenea, pentru comoditatea clienților și pentru a crește activitatea de cumpărare, rafturile ar trebui să aibă întotdeauna produse proaspete într-un sortiment popular. Sortarea și afișarea corectă a mărfurilor pe rafturi va crește clientela, eliminând timpul de nefuncționare și mărfurile expirate. Programul vă va spune cum să păstrați în mod corespunzător evidențele într-un magazin alimentar prin extinderea sau reducerea gamei de articole, evidențiind articolele lichide și nelichide la cerere. Este posibilă afișarea rapidă a mărfurilor în sistem prin citirea codurilor de bare. Sunt cazuri când produselor sunt atribuite coduri scurte, pentru citirea rapidă de către un scaner de coduri de bare, se folosesc foi de hârtie cu toate codurile. Astfel, citirea și calculele vor fi efectuate automat.

Conducerea unui magazin alimentar

Conducerea unui magazin alimentar într-o aplicație reduce semnificativ timpul pierdut, influențând productiv dezvoltarea afacerii cu profitabilitate crescută. Pentru a vă extinde afacerea, este posibil să utilizați livrarea de alimente la domiciliul clienților. Aplicația oferă lucru automat cu gestionarea magazinelor alimentare, combinând totul într-un singur sistem de informații. Aplicația vă permite să utilizați hărți geografice pentru a construi rute pentru livrarea mărfurilor, analizând calendarul și calculând costurile. Pentru a putea evalua în mod clar capacitățile software-ului fără a cheltui un ban, o versiune de testare este oferită complet gratuit. De asemenea, este de remarcat faptul că nu există costuri suplimentare, din cauza absenței unei taxe de abonament.

Aspectul programului

Administrarea magazinului alimentar

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a software-ului de gestionare a magazinelor alimentare

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket, magazin
    mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de >stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și
    reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț
    și întreprinderi
    de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare
    și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.