Posibilitățile programului de evidență a magazinului
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:
- Evidența computerizată a magazinului de la compania noastră vă asigură controlul absolut asupra afacerii, în regim 24/24!
- Programul este un instrument de evidență profesional, dar nu este nevoie să fii specialist pentru a-l gestiona: softul este adaptat pentru utilizatorii obișnuiți;
- Prețurile noastre sunt atât de democratice, încăt sunt accesibile chiar și pentru un întreprinzător individual: dacă doriți să vă dezvoltați, atunci mărimea (magazinului sau chioșcului dvs.) nu contează!
- Baza de abonați nu are nici o limită privind cantitatea de informații și este capabilă să deservească toate filialele unei singure companii;
- Softul este instalat pe calculator de către specialiștii noștri prin acces la distanță, participarea dvs. nu este necesară;
- Încărcarea informațiilor în baza de date durează câteva minute: programul de evidență acceptă toate fișierele electronice, iar importul de date are loc automat;
- În meniul principal există doar trei dosare și nu va fi greu să vă descurcați cu ele; - softul oferă sugestii despre navigare;
- Datorită caracteristicilor de proiectare, aplicația nu poate confunda nimic și nu poate greși;
- Căutarea în baza de date este accelerată la maxim: programul oferă toate opțiunile după primele două litere și trebuie doar să selectați versiunea necesară;
- Articolele de mărfuri sunt împărțite în grupuri și categorii pentru comoditatea evidenței, softul urmărește fiecare produs!
- Softul pentru evidență va avertiza în prealabil că un anumit produs trebuie cumpărat urgent: în funcție de analiza vânzărilor, softul calculează pentru cât timp ajung stocurile unui anumit produs din magazin;
- Există suport pentru echipamentele de depozitare: dacă magazinul are un depozit, programul va efectua o evidență completă sau o inventariere;
- Profilul magazinului, ca și dimensiunea lui, nu este important pentru soft. Aplicațiile noastre deservesc lanțuri de hipermarketuri de produse alimentare, saloane auto și chioșcuri de presă;
- Asistentul informațional va colecta cererile cumpărătorilor despre bunurile pe care ar dori să le vadă pe rafturile magazinului, dar nu le-au găsit. Astfel de rapoarte vor contribui la extinderea competentă a gamei de produse;
- Puteți instala o versiune gratuită de evidență pentru magazinul dvs. - contactați managerul nostru și consultați-vă!
Descriere software
Evidența în comerț este principala activitate achiziția de bunuri și deschiderea unui magazin. În realitate, importanța evidenței în magazin este atât de semnificativă, încât nu are nici un sens să discutăm despre asta. Software-ul nostru „Evidența magazinului“ este în primul rând o necesitate a zilelor noastre, și doar apoi - un asistent de încredere și eficient în afaceri. Vorbim despre faptul că timpul de ținere a evidenței companiei pe suport de hârtie a rămas în trecut și, oricât nu v-ați dori asta, dar veți nevoiți să treceți la evidența computerizată a afacerii. Și cu cât mai repede și mai calitativ veți face acest lucru, cu atât mai de succes va fi activitatea dvs. de afaceri! După cum știm, dezvoltarea tehnologiei decurge foarte repede: dacă țineți pasul cu toți, sunteți în trend, dacă nu – e problema dvs. ... În timpurile noastre, chiar și autoritățile publice trec la registre electronice, iar dacă dvs. întrețineți un magazin, atunci ar fi trebuit să instalați programul de calculator „Evidența magazinului” încă ieri. Dar nici acum nu este prea târziu să faceți asta, dacă instalați ultima versiune de software de la compania noastră! Echipa noastră este specializată începând cu anul 2010 în programe de optimizare și evidență a afacerii, adică de creștere a profitabilității în condițiile cheltuililor anterioare. Spunem de la bun început: optimizarea nu este un scop în sine, adică nimeni nu o să vă oblige să vă opriți la asta. Spunem mai mult: creșterea profitabilității magazinului cu ajutorul evidenței la calculator duce inevitabil la extinderea afacerii, acest lucru este evident, și dezvoltarea noastră este prevăzută pentru asta. Dvs. cumpărați aplicația (prețurile vă vor surprinde plăcut, deoarece compania noastră își propune să vândă cât mai mult programe), specialiștii noștri o vor instala pe computerul dvs. (totul are loc la distanță) și după descărcarea informațiilor necesare în baza de date a sistemului, softul va fi pe deplin pregătit pentru evidență.
Software-ul propus pentru magazine este creat pe baza tehnologiilor avansate și pur și simplu nu poate fi de amator, cu toate acestea, nu este nevoie de abilități speciale pentru a-l gestiona. Programatorii noștri au adaptat softul la utilizatori simpli și nu trebuie să angajați un specialist pentru menținerea softului pentru evidență. Softul oferă sugestii utilizatorului atunci când navighează pe site și când caută date în baza de date. Căutarea este accelerată maxim, deoarece programul oferă toate variantele după două litere introduse. Și cu navigarea totul este simplu: în fereastra principală a softului sunt trei foldere: „Module", „Directoare" și „Rapoarte". În primul rând, trebuie să deschideți informații de referință, iar după familiarizarea cu acestea veți completa cu ușurință modulele, iar în dosarul „Rapoarte" programul va afișa rapoarte în baza categoriile și intervalele de timp propuse. Importul de date în sistem este automatizat, softul acceptă fișiere de orice format electronic. Asortimentul de produse poate fi oricare, baza de abonați procesează orice cantitate de informații. Trebuie menționat că softul pentru evidență nu greșește niciodată și nu confundă nimic, indiferent cât de multe informații a avut: confuziile sunt excluse de particularitățile construcției. Datorită acestui fapt, cu o singură aplicație puteți gestiona toate magazinele (filialele) rețelei dvs. Profilul întreprinderii comerciale nu contează: softul citește datele de pe contoare, iar dezvoltarea noastră pentru evidență susține echipamentele de comerț și aparatele de casă. Gestionarea evidenței (magazinului) poate fi realizată de mai multe persoane (numărul lor nu este limitat, pentru a putea implica și vânzătorii). Utilizatorul principal oferă acces la evidență și o limitează, astfel încât angajatul (adjunct, manager, vânzător, depozitar etc.) să dețină numai informațiile de care le are nevoie în activitatea sa. Cu toate acestea, fiecare utilizator creează propria parolă și lucrează în sistem sub aceasta. Soft-ul pregătește pentru conducere rapoarte analitice, folosind datele curente pe intervale de timp. Rapoartele indică cele mai profitabile direcții de afaceri (departamentele magazinelor), cele mai solicitate produse și acele poziții, care nu se bucură de cererea clienților. Analiza politicii de preț vă permite să reglementați în mod rezonabil prețurile produselor. Softul va urmări disponibilitatea necesară a fiecărui produs și va avertiza când va fi necesar să achiziționați produsul. Evidența computerizată urmărește și eficiența personalului, oferind bonusuri pentru o buna activitate. Salariul pentru personalul magazinului, este calculat de soft automat!
Puteți instala gratuit programul de testare în magazinul dvs. - contactați managerul nostru și aflați cum să faceți acest lucru!
Video despre programul de evidență a magazinului
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descarcă programul de evidență a magazinului
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Feedback despre programul de evidență a magazinului
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Comandă programul de evidență a magazinului
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.