Capabilitățile unui sistem CRM pentru managementul magazinului
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul are o interfață frumoasă și accesibilă, cu setări personale, alegere de teme desktop și limbi pentru lucrul eficient cu clienții;
- oftware-ul vă permite să efectuați automat decontări reciproce cu clienții și furnizorii folosind un calculator electronic;
- ste prevăzută posibilitatea implementării unui sistem de plată în numerar și fără numerar pentru bunuri și tipuri suplimentare de servicii;
- nformațiile despre clienți și furnizori vor fi afișate într-o bază de date separată CRM cu adăugarea de informații de contact, istoricul cooperării și reglementările reciproce;
- În program, atunci când utilizați un motor de căutare contextuală, este ușor să găsiți informațiile necesare stocate într-o singură bază de date de informații;
- repturile utilizatorilor sunt strict diferențiate în funcție de nivelul de acces în funcție de activitatea de muncă a utilizatorilor;
- vidența tuturor operațiunilor de vânzare a produselor și de primire a fondurilor se realizează cu o contabilitate adecvată, cu interacțiunea software-ului cu contabilitatea 1C;
- Întocmirea rapoartelor și a documentației se realizează folosind formulare șablon electronice;
- În program, este posibil să se utilizeze echipamentul de depozit pentru a efectua recepția, radierea, circulația mărfurilor și inventarul;
- roprietarul poate monitoriza de la distanță activitățile unei organizații comerciale prin camere de securitate și sincronizarea dispozitivelor de lucru cu computerul principal, evaluând operațiunile efectuate;
- nformațiile despre mărfuri vor fi introduse în nomenclator, ținând cont de cantitatea totală, coduri de bare și articole, descrieri, cantități, recenzii, termene de expirare;
- rin intermediul programului, este posibilă excluderea mărfurilor necomercializabile din gamă, eliminând înghețarea fondurilor, identificând cu promptitudine lichiditatea și datele de expirare;
- oftware-ul face posibilă efectuarea de tranzacționare online, cu o creștere a cifrei de afaceri a companiei datorită livrării comenzilor din depozite;
- ste posibilă combinarea tuturor punctelor de vânzare cu amănuntul într-un singur sistem informațional, monitorizând starea acceptării și mișcării mărfurilor între platformele de tranzacționare;
- chiziționarea de software nu implică cheltuieli inutile de fonduri și timp, presupunând un preț accesibil, fără taxă de abonament și disponibilitatea modulelor și instrumentelor necesare pentru implementarea eficientă a lucrării planificate.
Software de management al magazinului
Programul de administrare a unui magazin en-gros sau cu amănuntul este simplu și sigur, eficient pentru economisirea și creșterea finanțelor. Sectorul de tranzacționare este destul de complex și necesită un management, contabilitate și control competent și în timp util. Cel mai recomandabil este să utilizați funcționalitatea modernă sub forma unui program de contabilitate automatizat specializat pentru magazin, care finalizează rapid sarcinile atribuite cu indicatori extrem de eficienți ai acțiunilor efectuate. Astfel, este posibilă automatizarea proceselor și creșterea eficienței managementului, contabilității și controlului. Cu controlul manual și contabilitatea, problemele asociate cu factorul uman sunt posibile, software-ul elimină acest rezultat al evenimentelor, garantând indicatori de calitate îmbunătățiți. Cu volume mici de active comerciale și materiale, este posibil să se efectueze contabilitatea manual, dar atunci când planificați extinderea afacerii, este nevoie urgentă de a implica un program specializat. Folosind software-ul, puteți analiza cu ușurință datele de vânzări și puteți identifica produsele care se mișcă lentă care se află în depozite, înghețând fonduri. De asemenea, adesea nu este suficient timp pentru a ajusta prețurile. Astfel, prețul de achiziție al produselor pentru revânzare poate fi incorect.
Managementul magazinului
Cel mai bine este să încredințați managementul magazinului unui asistent specializat care poate automatiza procesele pentru a îmbunătăți indicatorii de calitate, a extinde afacerile și a crește volumele de vânzări. Unul dintre cele mai bune programe pentru administrarea magazinelor este „Sistemul de contabilitate universal”. Programul este prezentat la un preț accesibil, cu funcționalități nelimitate, parametri de configurare disponibili public și setări personale ale panoului de control pentru fiecare utilizator. Managementul programului elimină pierderile asociate cu dificultatea monitorizării în timp util a datelor de expirare a produselor. Software-ul elimină, de asemenea, apariția erorilor de clasificare prin identificarea promptă a surplusurilor sau lipsurilor de mărfuri în timpul inventarierii.
Complet absent, există un stoc de poziții nelichide, reflectând și notificând cu promptitudine despre sfârșitul numelor de produse. Proprietarul magazinului va monitoriza constant activitățile de lucru ale personalului și ale vizitatorilor de la distanță, oferind sincronizarea tuturor lucrătorilor cu computerul principal. De asemenea, supravegherea video va ajuta la monitorizarea de la distanță a activităților din interior. Software-ul are o interfață frumoasă, o bară de limbă personalizabilă individual și o selecție largă de modele și instrumente. Software-ul nu necesită pierderea timpului în stăpânirea principiilor de management, puteți începe să lucrați din momentul în care vă înregistrați în sistem. Fiecare utilizator se obligă să se înregistreze și să creeze un cont personal.
Program de gestionare a magazinului
Programul de management al magazinului prevede integrarea tuturor punctelor de vânzare cu amănuntul și depozitelor într-un singur sistem informatic pentru afișarea activității și activităților financiare. Astfel, la mutarea mărfurilor între punctele de vânzare cu amănuntul (diviziuni structurale), nu există fapte de falsificare a datelor sau inconsecvențe, sau pierderi de produse. Se petrece mai puțin timp pentru primirea mărfurilor și sortarea, mutarea, afișarea informațiilor despre articolele de inventar într-o singură bază de informații. Nu este nevoie să introduceți manual informații; este posibil să importați și să exportați informații. Software-ul, folosind dispozitive de contabilitate moderne, vă permite să scanați rapid datele despre mărfuri, înregistrând informații în sistem, ceea ce este destul de convenabil atunci când acceptați, mutați și vindeți produse. De asemenea, programul facilitează efectuarea analizei datelor pe parcursul zilei sau lunii, trimestrului etc. Datele analitice și statistice vor fi generate automat sub formă de rapoarte furnizate șefului afacerii de tranzacționare.
Cum să gestionezi corect un magazin
Cum să gestionați corect un magazin va deveni clar atunci când instalați software-ul în primele zile de funcționare. Ușurința și simplitatea gestionării vor permite nu numai efectuarea contabilă competentă a punctelor de vânzare cu amănuntul, ci și dezvoltarea afacerii prin deschiderea de noi magazine. Software-ul vă permite, de asemenea, să automatizați procesul de contabilitate prin afișarea informațiilor în documentația de raportare. La implementarea software-ului, plățile sunt furnizate o singură dată, după care nu este nevoie de cheltuieli suplimentare de bani și timp. Nu este nevoie să reintroduceți aceleași informații, având în vedere implementarea contabilității și a contabilității de depozit cu managementul documentelor. La căutarea datelor de informații, se va folosi un motor de căutare contextual, reducând timpul pierdut la câteva minute. Fiecare specialist are anumite drepturi de utilizare care sunt delimitate în funcție de activitatea sa de muncă. Astfel, este posibil să se elimine scurgerea de informații și falsificarea datelor.
Cum să gestionezi un magazin
Puteți învăța cum să gestionați un magazin instalând o versiune demo gratuită, care, precum și o scurtă recenzie video și recenzii ale utilizatorilor, sunt prezentate pe site-ul oficial. Prin achiziționarea unui program licențiat, primiți și un bonus de două ore de asistență tehnică cu posibilitatea de a selecta în mod eficient componente și instrumente modulare. Avantajul utilizării software-ului este realizarea unui inventar cu afișarea informațiilor despre mărfuri în nomenclator, completat cu descriere, termene de valabilitate, cantitate, cost, imagine. Imaginea este disponibilă pentru utilizare din orice fișier, precum și dintr-o cameră web. De asemenea, prevede înregistrarea activităților de muncă ale personalului, disciplinarea fiecărui angajat cu calculul salariilor pe baza indicatorilor efectivi calculați. Înregistrarea documentației de raportare se realizează pe baza șabloanelor de formulare electronice, completate cu promptitudine folosind o metodă automată. Decontarile reciproce cu clientii si furnizorii se realizeaza atat in numerar, cat si in forma non-cash, prin interactiunea programului cu sistemele bancare. Programul vă permite să monitorizați veniturile și cheltuielile prin analiza datelor de vânzări.
Programe video pentru managementul magazinului
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de gestionare a magazinului
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.