Posibilitățile programului pentru vânzări
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:
- Datele programului pentru vânzări sunt protejate prin restricțiile de acces la baza de date și la modulele individuale;
- Sistemul de vânzări face copii de rezervă în mod regulat;
- Programul elaborează topurile celor mai profitabile și populare produse, clienți mari și cei mai buni angajați, pentru orice perioadă;
- Puteți introduce carduri de reduceri și bonusuri cu calcularea automată a sumei vânzării, făcând transferuri de bonusuri și acordând reduceri;
- Plata este acceptată în soft în numerar și prin carduri, prin emiterea oricăror documente cu sau fără fiscalizare. Toate plățile, inclusiv cele fără numerar, se reflectă în timp real;
- Puteți transfera automat orice plăți regulate (către vânzători în funcție de volumul vândut etc.), precum și penalizări;
- Stocurile de mărfuri din depozit sunt analizate de soft din prisma prezenței produselor învechite și a celor nelichide;
- Pot fi înregistrarte și cererile clienților pentru articole lipsă pentru a rezolva problema extinderii asortimentului în baza denumirilor respective;
- Este posibil de a minimiza riscul reintroducerii aceluiași produs sub o altă denumire, datorită oportunităților largi de a găsi produsul în sistem;
- Este posibilă stabilirea unei limite ireductibile a soldurilor pentru produse, pentru a primi notificări automate atunci când cantitatea de mărfuri se apropie de nivelul specificat de utilizator;
- Programul este capabil să prognozeze perioada în care va fi suficientă cantitatea de stocuri disponibile, ținând cont de normele medii de scoatere a lor din depozit;
- Programul ia în calcul orele lucrate de angajații întreprinderii comerciale, precum și volumul muncii efectuate (realizarea planului de vânzări în %) etc .;
- În sistem se realizează calcularea primelor și salariilor (negociabil, pe numărul de ore lucrate). Puteți acorda bonusuri pentru atragerea de noi clienți;
- Este posibilă integrarea soft-ului cu site-ul, 1C și alte software-uri;
- Alte funcții vor fi furnizate de videoclipul de prezentare și de personalul companiei USU, pe care îi puteți contacta prin orice mijloace convenabile de comunicare.
Descriere software
Profitul în comerț nu poate fi obținut fără o evidență adecvată a producției și depozitului. Automatizarea acesteia permite optimizarea asortimentului, soldurilor depozitului, proceselor de afaceri și personalului companiei comerciale. În aceste scopuri, compania USU a dezvoltat un program specializat pentru vânzări, care ridică comerțul la un nivel calitativ nou.
Software-ul este implementat foarte repede gratuit (versiunea demo) sau cu plată (plată unică la un preț accesibil). În același timp, serviciile de însoțire și anume instalarea soft-ului cu instruirea personalului utilizatorului se prestează gratuit. Programul menține baze de date electronice despre contractanți și produsele vânzătorului. În ele pot fi introduse orice date și pot fi încărcate fișiere. De exemplu, se atașează imaginile de pe camera web, realizate în timpul formării fișei de evidență.
Softul este potrivit pentru orice vânzări (cu amănuntul, en-gros, distribuție, dealeri, magazin online etc.). Programul poate fi utilizat de către managerii de vânzări (supervizori, comercianți etc.). În program este ușor să țineți evidența și să monitorizați orice acțiuni succesive de apelare, trecere a clienților (inclusiv potențiali), de colectare și prelucrare a comenzilor. Comenzile sunt înregistrate în baza de date cu autocompletarea rechizitelor clientului, datelor despre bunuri și prețurile din lista de prețuri.
Produsele introduse în baza de date, pot fi contabilizate în baza codurilor de bare externe sau proprii ale companiei, cu ajutorul unui scaner adecvat. Acest lucru va permite accelerarea de câteva ori a evidenței circulației activelor materiale și inventarierii lor. Din program pot fi imprimate cu o imprimantă specială etichetele cu denumiri, prețuri curente și coduri de bare. Vânzarea prin aparatul de casă se realizează de la locul de muncă al casierului în soft, cu emiterea de cecuri sau chitanțe fiscale către clienți.
Programul pentru vânzări poate fi folosit pentru a calcula sine-costul mărfurilor și listelor de preț. În calcule sunt incluse elementele din evidența depozitului și orice alte costuri ale întreprinderii comerciale, care pot fi, de asemenea, luate în calcul în program.
Listele de prețuri pentru vânzare pot fi create automat, în funcție de sine-costul la calculare și a costurilor de comerț stabilite de utilizator. În cazul modificării prețului de cumpărare a produsului, sistemul va recalcula automat costul de vânzare în calcule și în lista de prețuri.
În scopuri de marketing, poate fi utilizată o bază de date a cumpărtorilor completată detaliat și alte opțiuni ale programului. Sistemul menține o evidență a surselor de informații despre rețeaua de comerț (punct). Acest lucru permite identificarea celui mai promițător, din punct de vedere a atragerii grupului țintă, tip de publicitate și determinarea numărului de clienți atrași de aceasta. Contractanții pot primi SMS, informații prin Viber și poșta electronică, în baza datelor de contact din baza de date. Aceștia pot primi și mesaje vocale de diverse genuri.
Softul este dotat cu modulul „rapoarte" cu cele mai semnificative forme de raportare pentru managementul organizației comerciale. Rapoartele reflectă într-o formă clară (diagrame și grafice) dinamica vânzărilor. În program, puteți realiza planurile de vânzări, reieșind din statisticile pentru perioadele anterioare, care demonstrează oportunitățile de creștere. Sistemul controlează termenele executării comenzilor și al altor sarcini și monitorizează, de asemenea, suficiența și asortimentul de bunuri din depozit.
Video despre programul pentru vânzări
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descarcă programul pentru vânzări
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Feedback despre programul pentru vânzări
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Comandă programul pentru vânzări
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.