Capabilitățile unui sistem CRM pentru un magazin de îmbrăcăminte
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- USU poate deservi toate procesele principale ale unei instituții de tranzacționare;
- rin intermediul software-ului puteți ține evidența sortimentului;
- uteți crea carduri separate pentru fiecare model în USU;
- ardurile pot conține descrieri detaliate ale modelelor;
- SU se integrează cu ușurință cu piețele;
- acă este necesar, puteți transfera carduri pentru articolele de produs pe piețe;
- rin program puteți actualiza automat soldurile;
- În USU puteți înregistra o varietate de tipuri de vânzări: la un punct de vânzare fizic, online, în format angro sau cu amănuntul;
- istemul vă permite să urmăriți etapele aplicațiilor, vânzărilor, livrării;
- ste ușor să lansați programe de loialitate prin intermediul software-ului;
- SU acceptă integrarea cu sistemele de plată;
- istemul poate stoca informații despre vânzările de mărfuri, interacțiunile cu clienții;
- rogramul vă permite să creați diferite tipuri de documente;
- oftware-ul funcționează în diferite limbi;
- n sistem de contabilitate universal vă va ajuta să lucrați eficient și să vă îmbunătățiți activitățile.
Program pentru un magazin de îmbrăcăminte
Magazinele de îmbrăcăminte sunt un tip foarte comun de activitate comercială. Dacă aveți o afacere existentă, atunci este foarte important să controlați procesele acesteia. Un program pentru un magazin de îmbrăcăminte dezvoltat de USU vă va ajuta în acest sens.
Software-ul pentru un magazin de îmbrăcăminte este ușor de instalat pe computerul dumneavoastră; specialiștii noștri vă oferă asistență în acest sens. Instrucțiunile interactive implementate sunt, de asemenea, un ajutor excelent. Conectarea este foarte simplă, dintr-o comandă rapidă de pe desktop. Fiecare utilizator poate avea propriul cont și acces la baza de date.
Program pentru un magazin
Un program pentru un magazin de îmbrăcăminte ajută la lucrul cu sortimentul. În sistem, puteți crea înregistrări ale articolelor, fiecărui articol i se poate atribui propriul număr de articol și o descriere detaliată poate fi introdusă în baza de date. Pentru ce este?
Pentru ca chiar și noii vânzători să înțeleagă bine sortimentul, aceștia pot avea oricând acces la catalogul electronic, iar dacă apar întrebări de la clienți, de exemplu, despre țara de producție, pot oferi rapid informații.
Astăzi, lucrul cu piețele a devenit un fenomen foarte comun. Pentru a fi plasat pe ele, trebuie să furnizați informații despre produse și să completați carduri electronice. Dacă păstrați înregistrări în programul pentru stocarea lucrurilor din USU, puteți exporta cu ușurință informațiile.
Programe pentru un magazin de îmbrăcăminte
Funcțiile programului pentru un magazin de îmbrăcăminte sunt simple și ușor de înțeles pentru utilizatori. Puteți selecta doar funcționalitatea necesară pentru magazinul dvs., de exemplu: serviciu de vânzări, casă de marcat. Dacă doriți să păstrați o contabilitate completă, atunci puteți lucra cu funcții pentru depozit, contabilitate pentru angajați, furnizori, cheltuieli și așa mai departe.
Programul magazinului de îmbrăcăminte USU nu limitează funcționalitatea, ci mai degrabă vă îmbogățește activitățile.
Program de vânzare haine
Software-ul pentru vânzarea îmbrăcămintei poate sprijini lucrul în formate cu ridicata și cu amănuntul. Sistemul poate înregistra vânzările de puncte de vânzare fizice și virtuale. Luăm în considerare eventualele nuanțe ale lucrării, din punct de vedere al legislației.
Un program de vânzare a îmbrăcămintei poate fi integrat cu un registrator fiscal și apoi, după operațiune, datele vor fi transmise imediat autorităților fiscale. Dacă efectuați tranzacții pentru contabilitate internă, puteți pur și simplu să generați chitanțe în program și să le imprimați folosind o imprimantă de chitanțe. Putem conecta și un format hibrid.
Sistem pentru un magazin de îmbrăcăminte
Sistemul pentru un magazin de îmbrăcăminte vă permite să gestionați eficient operațiunile din depozit. Aceasta înseamnă că veți putea monitoriza soldurile depozitului în timp real și veți evita lipsurile sau articolele învechite.
În sistemul unui magazin de îmbrăcăminte, puteți lucra cu notificări. De exemplu, programul poate raporta sfârșitul unor poziții sau avertizează despre stocul de mărfuri. Prevenirea unor astfel de situații va reduce costurile și pierderile de afaceri.
Sisteme comerciale pentru un magazin de îmbrăcăminte
Sistemele de tranzacționare pentru un magazin de îmbrăcăminte trebuie să aibă alte funcții. De exemplu, USU poate oferi un format de lucru bazat pe principiile CRM. Aceasta înseamnă: menținerea unui istoric al vânzărilor, retururilor, înregistrarea preferințelor clienților. De asemenea, datorită unor astfel de funcții, puteți determina cererea de articole de produs și cele mai profitabile segmente de vânzare.
Un sistem de tranzacționare pentru un magazin de îmbrăcăminte USU va ajuta la observarea preferințelor clienților și, pe această bază, le va oferi oferte personalizate.
Sistem de contabilitate a produselor într-un magazin de îmbrăcăminte
Sistemul de contabilitate al produselor USU dintr-un magazin de îmbrăcăminte vă va ajuta să lucrați cu furnizorii. În program le puteți menține înregistrarea, contractele și monitoriza îndeplinirea obligațiilor.
Prin intermediul software-ului, puteți controla calculele și monitoriza prețurile, cât de mult se modifică acestea în comparație cu livrările anterioare. Pentru analiză, puteți utiliza un senzor vizual special care va afișa clar modificările.
Sistemul de contabilitate a produselor dintr-un magazin de îmbrăcăminte poate fi configurat cu conturile contabile necesare pentru cheltuieli și venituri.
În USU puteți gestiona campanii de publicitate, de exemplu, puteți configura liste de corespondență. În continuare, puteți analiza eficiența activităților de marketing. Gestionați reducerile, promoțiile și vânzările.
Sistem contabil pentru un magazin de îmbrăcăminte
Sistemul de contabilitate pentru un magazin de îmbrăcăminte de la USU este echipat cu diferite tipuri de rapoarte, de exemplu, vânzări, venituri și profit. Analiza poate fi efectuată pe baza popularității modelelor și dimensiunilor.
Dacă doriți să determinați cei mai productivi angajați, puteți utiliza raportul de performanță al angajaților. Sunt disponibile și rapoarte privind starea depozitului și soldul mărfurilor, putându-se obține și alte tipuri de raportare.
În USU puteți proteja informațiile în mod fiabil. Puteți restricționa accesul la date pentru diferite categorii de angajați. Copierea de rezervă regulată a datelor vă poate ajuta să vă protejați informațiile împotriva erorilor.
În sistemul de contabilitate al unui magazin de îmbrăcăminte, puteți concentra aproape orice informație despre funcționarea afacerii dvs. Dacă plănuiți o extindere, atunci puteți utiliza software-ul pentru aceste procese. Vă invităm la o prezentare personală a programului, trimiteți o solicitare într-un mod convenabil pentru dvs.
Programe video pentru un magazin de îmbrăcăminte
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită de software pentru un magazin de îmbrăcăminte
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.