Capabilitățile unui sistem CRM pentru un magazin de pantofi
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin intermediul software-ului USU puteți gestiona eficient un magazin sau un magazin de pantofi;
- uteți crea categorii de produse în program;
- iecare model poate fi înregistrat în program;
- istemul vă va permite să gestionați veniturile și cheltuielile;
- uteți gestiona vânzările prin intermediul software-ului;
- ferim diverse oportunități de a oferi suport informațional clienților;
- uteți comanda de la noi dezvoltarea de aplicații;
- rin intermediul software-ului poți gestiona vânzările online;
- istemul poate fi configurat pentru contabilitate la distanță;
- ferim oportunități suplimentare;
- uteți folosi cloud-ul pentru muncă;
- uteți folosi mai multe conturi pentru a lucra;
- etările din sistem pot fi determinate individual;
- eți putea să vă analizați volumele de vânzări;
- SU oferă capabilități de contabilitate de ultimă generație.
Program magazin de încălțăminte
În condiții moderne, un program pentru un magazin de pantofi ajută la organizarea muncii și la evidența performanței magazinului. Într-o astfel de platformă, puteți controla veniturile, cantitatea de bunuri, puteți organiza și susține munca cu clienții.
Programul pentru un magazin de pantofi poate fi comandat de la USU. În această recenzie, vă vom spune despre principalele caracteristici ale platformei.
Program de contabilitate pentru un magazin de pantofi
Programul de contabilitate pentru un magazin de pantofi de la USU vă permite să gestionați mărfurile din depozit. Cum se întâmplă asta? Fiecare model este inclus în baza de date și înregistrat într-un card separat. Descrierea include: model, marime, culoare, tara de fabricatie, fotografie, caracteristici (daca este necesar).
Un astfel de detaliu vă ajută să aveți o idee generală a articolului de produs. Când lucrați cu piețele, un astfel de card poate fi transferat cu ușurință în baza de date a pieței, fără a fi completat dublu.
Când produsele sunt vândute în USU, soldurile sunt actualizate automat. Acest lucru îl ajută foarte mult pe vânzător, mai ales în cazurile în care în depozit există un număr mare de mărfuri.
Notificările despre necesitatea reînnoirii stocului sunt un alt avantaj al lucrului cu USU. Puteți configura programul pentru diferite tipuri de notificări. Atunci când se efectuează tranzacții în programul de contabilitate pentru un magazin de încălțăminte, se vor înregistra încasările și scăderile. De obicei, chitanțele sunt introduse în sistem pe baza documentelor de la furnizori.
Radiațiile din program pot apărea atunci când apare un defect sau automat când se face o vânzare.
Automatizarea unui magazin de încălțăminte
Automatizarea magazinelor de încălțăminte acceptă diverse tipuri de vânzări: cu amănuntul, cu ridicata. Putem personaliza cu ușurință programul pentru a se potrivi activităților dvs. În același timp, USU oferă un ciclu complet de la solicitarea clientului până la înregistrarea (documentele) faptului tranzacției. Documentele sunt generate automat.
Prin USU se asigură integrarea cu casele de marcat și terminalele de plată. Puteți lucra cu un registrator fiscal sau puteți genera cecuri manual în program și le puteți imprima pe o imprimantă de chitanțe.
Generarea automată a chitanțelor și a facturii reduce sarcina asupra vânzătorilor, astfel încât aceștia să se poată concentra pe ceea ce contează cel mai mult: consilierea clienților.
Când automatizați un magazin de pantofi prin USU, puteți lansa cu ușurință programe de loialitate pentru clienții obișnuiți. Nu contează formatul: carduri, aplicație, oferte speciale și așa mai departe.
Recent, utilizarea CRM pentru a gestiona interacțiunile cu clienții a devenit foarte comună. Compania noastra este pregatita sa va ofere astfel de oportunitati. În USU veți putea stoca informații despre clienți și istoricul achizițiilor acestora. Puteți salva orice informații în cardul dvs. de client: achiziție, retur, promoții aplicate, reduceri, mesaje, apeluri. Această abordare va simplifica și mai mult munca de analiză și implementare a loialității.
Prin USU poți configura și trimite promoții, reduceri și oferte personalizate. De exemplu, în aceste scopuri puteți utiliza corespondența în diferite moduri: prin mesagerie instant, SMS, e-mail, mesaje vocale.
USU oferă funcții pentru gestionarea programelor de loialitate și a bonusurilor. În aceste scopuri, puteți implementa o varietate de mecanisme pentru calcule, angajări și anulări. Puteți implementa o abordare prin card pentru reduceri sau reduceri.
CRM pentru un magazin de pantofi
CRM pentru un magazin de încălțăminte de la USU oferă crearea de rapoarte privind vânzările, veniturile și profitul. Acest lucru vă va permite să înțelegeți dacă magazinul funcționează în pierdere. Rapoartele pot fi furnizate într-o formă convenabilă: tabel, grafic, diagramă, efect vizual.
Prin intermediul sistemului, puteți analiza popularitatea modelelor și dimensiunilor. Și, de asemenea, efectuează o analiză completă a segmentării clienților și a produselor. După identificarea principalelor segmente, puteți viza cu ușurință munca cu acestea.
Prin intermediul programului, puteți genera rapoarte privind performanța angajaților. Astfel puteți identifica cei mai de succes și mai muncitori angajați.
Rapoartele privind starea depozitului și soldurile vă vor ajuta să răspundeți în timp util la scăderea stocurilor sau să identificați articolele nepopulare.
Un CRM pentru un magazin de pantofi poate fi util pentru gestionarea vânzărilor online. În acest caz, veți primi sincronizarea completă a datelor între magazinele offline și online. Gestionarea completă a comenzilor de pe site, procesarea și livrarea acestora. În program puteți urmări gradul de pregătire pentru expediere și livrare imediată în funcție de stare.
Prin USU, puteți gestiona livrarea și, atunci când sunt integrate cu carduri, puteți coordona procesul. V-am dezvăluit doar câteva dintre capabilitățile sistemului vă invităm la o prezentare personală, în cadrul căreia vă vom răspunde la întrebări.
Programe video pentru un magazin de pantofi
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Program de descărcare gratuită pentru magazinul de pantofi
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.