- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capacitățile sistemului CRM pentru chitanțe
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Sistemul USU vă poate oferi capabilitățile de a genera și tipări cecuri;
- uteți genera cecuri cu sau fără fiscalizare;
- SU se integrează cu echipamentele de depozit și de casă;
- uteți conecta cu ușurință integrarea cu o imprimantă de chitanțe;
- uteți genera un cec direct în program;
- uteți folosi șabloane în aceste scopuri;
- rogramul este conceput pentru a gestiona orice tip de comerț și servicii de înregistrare;
- SU poate fi utilizat în diferite țări;
- rogramul este potrivit pentru menținerea înregistrărilor pe departamente;
- oftware-ul poate fi folosit pentru analize profunde asupra proceselor de tranzacționare;
- ici veți găsi oportunități pentru activități la distanță, puteți menține contabilitatea în cloud;
- oftware-ul ajută la controlul diferitelor procese;
- uteți comanda modificări ale sistemului pentru a se potrivi specificului activității dumneavoastră;
- robă gratuită disponibilă;
- SU este o mare oportunitate pentru afaceri moderne.
Cum se imprimă cecuri?
Antreprenorii care desfășoară activități de tranzacționare trebuie să respecte legislația contabilă. Una dintre condiții este furnizarea unor documente, inclusiv chitanțe către cumpărători. Cum se imprimă cecuri? – aceasta este o întrebare pe care o pot adresa antreprenorii aspiranți.
În acest articol vom răspunde la întrebarea: cum să tipăriți un cec și să dați recomandări practice.
Tipăriți chitanțe
Există trei moduri principale de a imprima cecuri. Primul este asociat cu utilizarea unei case de marcat tradiționale. În acest caz, trebuie să aveți grijă de introducerea corectă a combinațiilor, de calcularea veniturilor pe zi, important este să vă asigurați că sumele de la sfârșitul zilei coincid cu cele afișate în sistemul contabil. Această metodă destul de rutină de păstrare a încasărilor de numerar practic nu mai este folosită.
În condiții moderne, puteți imprima un cec prin integrarea sistemului de contabilitate cu registratorul fiscal. În acest caz, informațiile despre veniturile primite ajung automat către organele fiscale. Acesta este un format foarte convenabil, dar necesită integrare cu programul.
Verificați programul
Programul de cecuri de la compania USU este o opțiune excelentă pentru a lucra cu un registrator fiscal și nu numai. Programul pentru cecuri USU poate fi folosit pentru a desfășura procese comerciale și, desigur, puteți asigura integrarea necesară cu casa de marcat, echipamentul de depozit și o imprimantă pentru tipărirea cecurilor.
A treia varianta presupune generarea de cecuri si tiparirea lor fara semne fiscale. Aceasta ar putea fi o chitanță de vânzare care poate fi redirecționată sau salvată cu ușurință pentru înregistrările interne. În acest caz, îl puteți crea direct în sistem sau puteți utiliza șabloane. Apoi, puteți imprima cu ușurință documentul.
Tipărirea chitanțelor
Cecurile pot fi tipărite prin USU alegând una dintre cele trei metode enumerate mai sus. Înainte de a imprima un cec, trebuie să vă asigurați că acesta este completat corect. Ce date sunt incluse în acest document?
În primul rând, acestea sunt detaliile companiei, apoi se reflectă caracteristicile operațiunii de tranzacționare: produs, preț unitar, cost total și așa mai departe.
Formularul poate fi imprimat folosind echipamente speciale.
Program pentru chitanțe cu cod QR
Programul pentru chitanțe cu cod QR de la USU vă va ajuta să faceți față întregului ciclu de vânzări: de la solicitarea inițială a clientului până la controlul plății.
În programul pentru chitanțe cu cod QR, puteți întreține depozite pe mărfuri și puteți lucra cu sortimentul. De exemplu, puteți crea cataloage electronice. Fiecare poziție din sistem poate fi descrisă cât mai detaliat și i se poate atribui un cod de bare sau alt tip de identificare. În timp ce lucrați cu un produs, puteți utiliza un scaner de coduri de bare pentru a inițializa rapid o poziție în sistem. Dacă este necesar, codurile de bare pot fi citite de pe o coală de hârtie.
Dacă aveți o companie mică, atunci puteți alege metoda de identificare dorită: nume, cod, număr de serie și așa mai departe. Suntem chiar pregătiți să personalizăm sistemul pentru a se potrivi cerințelor dumneavoastră. Căutarea în sistem este foarte rapidă, puteți utiliza doar câteva caractere din nume sau număr de serie.
Software-ul este echipat cu funcții moderne pentru analiza proceselor. De exemplu, programul poate fi utilizat pentru a efectua analize în contextul rentabilității procesului. Cifra de afaceri a mărfurilor și lichiditatea acesteia, dacă există poziții învechite - toate acestea afectează direct succesul activității. Cu ajutorul analizei, puteți afla punctele slabe sau puteți identifica tendințele și puteți lua măsurile necesare.
Prin intermediul software-ului, puteți efectua audituri interne ale proceselor și puteți monitoriza interacțiunile cu contrapărțile. Puteți obține oricând date actualizate despre acțiunile anumitor subiecți.
Programul „Verifică”.
Programul „Check” de la USU ajută la lucrul cu clienții. De exemplu, prin intermediul software-ului puteți implementa cu ușurință un sistem de notificare sau memento. De fapt, puteți oferi clienților dvs. suport complet de informații.
De asemenea, puteți păstra un istoric al achizițiilor, al retururilor și al altor caracteristici ale tranzacțiilor. Aceste informații vă vor ajuta să identificați cei mai profitabili clienți pentru compania dumneavoastră.
Programul „Check” este disponibil într-o versiune de probă. Acest lucru se poate face ușor și simplu, trebuie doar să accesați site-ul nostru. De asemenea, puteți viziona o recenzie video a programului de tranzacționare. Dezvăluie mai detaliat beneficiile utilizării produsului software USU.
Dacă aveți întrebări, le puteți adresa direct prin intermediul site-ului web. De asemenea, puteți obține o prezentare complet gratuită a programului USU.
Programe video pentru verificări
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați software-ul de verificare gratuit
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



