1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Program de tip boutique

Potrivit a 58 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Program de tip boutique

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru un butic

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
    Selectarea în timpul vânzării

    Selectarea în
    timpul vânzării
  • În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
    Returnare

    Returnare
  • Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
    Vânzări amânate

    Vânzări amânate
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date
    a clienților
  • Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
    Carduri de reducere

    Carduri
    de reducere
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea
    bonusurilor
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de sms-uri și e-mail-uri

    Trimitere de sms-uri
    și e-mail-uri
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere
    vocală
  • Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
    Reduceri

    Reduceri
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
    Dinamica vânzărilor

    Dinamica vânzărilor
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
    Salariul vânzătorilor

    Salariul vânzătorilor
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
    Afișare pe ecran

    Afișare pe ecran
  • De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
    Terminale de plată

    Terminale de plată
  • Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
    Completarea documentelor

    Completarea
    documentelor
  • Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
    Evaluarea calității

    Evaluarea calității
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
    Recunoașterea feței

    Recunoașterea feței
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Folosind software-ul de la USU, puteți automatiza activitatea boutique-ului;
  • pecialitatea buticului nu contează;
  • rogramul poate funcționa cu diferite game de produse;
  • SU va ajuta la menținerea sub control a veniturilor și cheltuielilor;
  • osturile boutique pot fi împărțite în articole de cost;
  • eniturile pot fi împărțite în articole și cele mai profitabile zone analizate;
  • rin USU poți administra mai multe buticuri;
  • rogramul va arăta o reflectare a datelor despre toate ramurile afacerii;
  • SU operează în diferite limbi;
  • rin intermediul sistemului puteți înregistra vânzările și puteți menține o casă de marcat;
  • uncțiile USU sunt simple și ușor de înțeles pentru utilizatori;
  • rogramul poate avea caracteristici suplimentare la cerere;
  • istemul este configurat să notifice despre epuizarea inventarului;
  • rin intermediul software-ului este ușor să transferați contabilitatea în cloud;
  • lte funcții importante au fost pregătite pentru dvs. puteți obține mai multe informații chiar acum.

Program de tip boutique

Liniile moderne de afaceri pot lua forma operațiunii ca un butic. Particularitățile activităților boutique-ului sunt legate de faptul că este situat într-un centru comercial, mii de oameni îl pot vizita în fiecare zi. Proprietarul poate avea chiar mai multe buticuri într-un singur centru comercial.

Specializarea lucrării poate fi oricare: piese auto, îmbrăcăminte, bijuterii, bijuterii, consumabile și așa mai departe.

Ai nevoie de un program de tip boutique? Da, pentru un management eficient al vânzărilor. Software-ul ajută la optimizarea proceselor de afaceri, la îmbunătățirea serviciilor pentru clienți și la creșterea vânzărilor.

În programul de tip boutique de la USU puteți gestiona o mare varietate de procese.

Automatizare boutique

Automatizarea boutique prin USU aduce mari beneficii. Să ne uităm la ele.

În primul rând, prin intermediul sistemului poți ține evidența mărfurilor și a stocurilor. Un sortiment este introdus în program, fiecărui articol i se atribuie un număr de produs. Detaliile privind crearea unui card de produs pot merge până la atașarea unei fotografii, a copiilor scanate ale certificatelor și a altor informații.

Prin intermediul USU puteți efectua vânzări și urmări soldurile și puteți primi notificări automate despre necesitatea reaprovizionării. Sistemul poate trimite automat cereri către furnizori.

Platforma poate fi folosită pentru a gestiona vânzările unui butic și magazin online. Puteți păstra evidențe în conformitate cu nevoile dvs.: conectați integrarea cu un registrator fiscal sau generați bonuri de vânzare direct în program.

Datele din baza de date pot fi transferate cu ușurință pe piață; datele cardului pot fi reflectate acolo. Toate tranzacțiile vor fi, de asemenea, reflectate automat.

Contabilitatea vânzărilor este însoțită de integrarea cu echipamentul de casă de marcat și este posibil să se ofere suport pentru diverse metode de plată.

Pentru a vă automatiza magazinul, puteți alege o varietate de funcții. Pe site-ul nostru există o prezentare generală a programului de tranzacționare, din care puteți afla mai multe despre diferitele funcții.

CRM pentru un butic

Un CRM de tip boutique poate gestiona procesele care se confruntă cu clienții. Gestionarea clienților poate include: menținerea istoricului de achiziții, reflectarea preferințelor de cumpărare, date personalizate ale clienților. De asemenea, prin intermediul sistemului, puteți analiza comportamentul consumatorului și evalua cererea pentru anumite bunuri.

O descriere detaliată a proceselor poate fi utilă la implementarea programelor de loialitate. Ele pot fi foarte diferite: reduceri, bonusuri, reduceri și multe altele. Software-ul vă va ajuta să reflectați taxele, anulările și resetările.

Suportul de informare poate fi oferit prin intermediul USU. De exemplu, notificările, mementourile și alte forme de notificare pot fi implementate. Buletinul informativ poate ajuta la răspândirea cuvântului despre programul de loialitate. Îl poți lansa prin orice canal de comunicare: e-mail, mesagerie instant, operator de telefonie mobilă și așa mai departe.

În condițiile moderne, dacă tranzacționarea se efectuează suplimentar prin intermediul piețelor sau al unui magazin personal, este o practică obișnuită să se introducă un bot de chat pentru consultări. Suntem pregătiți să oferim acest tip de servicii de dezvoltare la cerere.

CRM pentru un butic vă va ajuta să lucrați cu rapoarte și analize. Veți putea primi rapoarte detaliate despre vânzări, inventar, venituri și cheltuieli. Aceste rapoarte sunt foarte importante pentru înțelegerea dezvoltării afacerii și a punctelor slabe ale acesteia. De exemplu, puteți afla direcțiile cele mai profitabile în comerț, cele mai lichide mărfuri, cifra de afaceri, costul, costurile de bază și așa mai departe.

Dacă identificați prompt consumul excesiv pentru menținerea anumitor poziții, poziții învechite și alte tendințe negative, atunci pierderile pot fi evitate. Analiza poate fi efectuată pe o varietate de categorii: bani, cheltuieli, clienți, angajați, gama de produse. Lucrând cu USU, veți putea face față celor mai avansate analize.

De asemenea, prin USU, puteți analiza eficiența campaniilor de marketing. De exemplu, puteți afla dacă campania de marketing a fost eficientă și care canal de publicitate a adus cele mai multe beneficii.

Programul include instrucțiuni interactive care vă ajută să începeți rapid în spațiul de lucru. Puteți obține oricând ajutor de la suport tehnic, puteți comanda orice număr de conturi. Dacă nu vă simțiți confortabil să lucrați cu infrastructura de birou, vă oferim să închiriați un server cloud. Detaliile cooperării în această direcție pot fi clarificate într-o conversație personală.

Un sistem de contabilitate universal poate fi util în alte moduri. Vă invităm să primiți o prezentare personală despre posibilitățile de lucru în software.

Aspectul programului

Program de tip boutique

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a software-ului boutique

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket, magazin
    mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de >stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și
    reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț
    și întreprinderi
    de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare
    și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.