Capabilitățile unui sistem CRM pentru un butic
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Folosind software-ul de la USU, puteți automatiza activitatea boutique-ului;
- pecialitatea buticului nu contează;
- rogramul poate funcționa cu diferite game de produse;
- SU va ajuta la menținerea sub control a veniturilor și cheltuielilor;
- osturile boutique pot fi împărțite în articole de cost;
- eniturile pot fi împărțite în articole și cele mai profitabile zone analizate;
- rin USU poți administra mai multe buticuri;
- rogramul va arăta o reflectare a datelor despre toate ramurile afacerii;
- SU operează în diferite limbi;
- rin intermediul sistemului puteți înregistra vânzările și puteți menține o casă de marcat;
- uncțiile USU sunt simple și ușor de înțeles pentru utilizatori;
- rogramul poate avea caracteristici suplimentare la cerere;
- istemul este configurat să notifice despre epuizarea inventarului;
- rin intermediul software-ului este ușor să transferați contabilitatea în cloud;
- lte funcții importante au fost pregătite pentru dvs. puteți obține mai multe informații chiar acum.
Program de tip boutique
Liniile moderne de afaceri pot lua forma operațiunii ca un butic. Particularitățile activităților boutique-ului sunt legate de faptul că este situat într-un centru comercial, mii de oameni îl pot vizita în fiecare zi. Proprietarul poate avea chiar mai multe buticuri într-un singur centru comercial.
Specializarea lucrării poate fi oricare: piese auto, îmbrăcăminte, bijuterii, bijuterii, consumabile și așa mai departe.
Ai nevoie de un program de tip boutique? Da, pentru un management eficient al vânzărilor. Software-ul ajută la optimizarea proceselor de afaceri, la îmbunătățirea serviciilor pentru clienți și la creșterea vânzărilor.
În programul de tip boutique de la USU puteți gestiona o mare varietate de procese.
Automatizare boutique
Automatizarea boutique prin USU aduce mari beneficii. Să ne uităm la ele.
În primul rând, prin intermediul sistemului poți ține evidența mărfurilor și a stocurilor. Un sortiment este introdus în program, fiecărui articol i se atribuie un număr de produs. Detaliile privind crearea unui card de produs pot merge până la atașarea unei fotografii, a copiilor scanate ale certificatelor și a altor informații.
Prin intermediul USU puteți efectua vânzări și urmări soldurile și puteți primi notificări automate despre necesitatea reaprovizionării. Sistemul poate trimite automat cereri către furnizori.
Platforma poate fi folosită pentru a gestiona vânzările unui butic și magazin online. Puteți păstra evidențe în conformitate cu nevoile dvs.: conectați integrarea cu un registrator fiscal sau generați bonuri de vânzare direct în program.
Datele din baza de date pot fi transferate cu ușurință pe piață; datele cardului pot fi reflectate acolo. Toate tranzacțiile vor fi, de asemenea, reflectate automat.
Contabilitatea vânzărilor este însoțită de integrarea cu echipamentul de casă de marcat și este posibil să se ofere suport pentru diverse metode de plată.
Pentru a vă automatiza magazinul, puteți alege o varietate de funcții. Pe site-ul nostru există o prezentare generală a programului de tranzacționare, din care puteți afla mai multe despre diferitele funcții.
CRM pentru un butic
Un CRM de tip boutique poate gestiona procesele care se confruntă cu clienții. Gestionarea clienților poate include: menținerea istoricului de achiziții, reflectarea preferințelor de cumpărare, date personalizate ale clienților. De asemenea, prin intermediul sistemului, puteți analiza comportamentul consumatorului și evalua cererea pentru anumite bunuri.
O descriere detaliată a proceselor poate fi utilă la implementarea programelor de loialitate. Ele pot fi foarte diferite: reduceri, bonusuri, reduceri și multe altele. Software-ul vă va ajuta să reflectați taxele, anulările și resetările.
Suportul de informare poate fi oferit prin intermediul USU. De exemplu, notificările, mementourile și alte forme de notificare pot fi implementate. Buletinul informativ poate ajuta la răspândirea cuvântului despre programul de loialitate. Îl poți lansa prin orice canal de comunicare: e-mail, mesagerie instant, operator de telefonie mobilă și așa mai departe.
În condițiile moderne, dacă tranzacționarea se efectuează suplimentar prin intermediul piețelor sau al unui magazin personal, este o practică obișnuită să se introducă un bot de chat pentru consultări. Suntem pregătiți să oferim acest tip de servicii de dezvoltare la cerere.
CRM pentru un butic vă va ajuta să lucrați cu rapoarte și analize. Veți putea primi rapoarte detaliate despre vânzări, inventar, venituri și cheltuieli. Aceste rapoarte sunt foarte importante pentru înțelegerea dezvoltării afacerii și a punctelor slabe ale acesteia. De exemplu, puteți afla direcțiile cele mai profitabile în comerț, cele mai lichide mărfuri, cifra de afaceri, costul, costurile de bază și așa mai departe.
Dacă identificați prompt consumul excesiv pentru menținerea anumitor poziții, poziții învechite și alte tendințe negative, atunci pierderile pot fi evitate. Analiza poate fi efectuată pe o varietate de categorii: bani, cheltuieli, clienți, angajați, gama de produse. Lucrând cu USU, veți putea face față celor mai avansate analize.
De asemenea, prin USU, puteți analiza eficiența campaniilor de marketing. De exemplu, puteți afla dacă campania de marketing a fost eficientă și care canal de publicitate a adus cele mai multe beneficii.
Programul include instrucțiuni interactive care vă ajută să începeți rapid în spațiul de lucru. Puteți obține oricând ajutor de la suport tehnic, puteți comanda orice număr de conturi. Dacă nu vă simțiți confortabil să lucrați cu infrastructura de birou, vă oferim să închiriați un server cloud. Detaliile cooperării în această direcție pot fi clarificate într-o conversație personală.
Un sistem de contabilitate universal poate fi util în alte moduri. Vă invităm să primiți o prezentare personală despre posibilitățile de lucru în software.
Programe video pentru un magazin
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului boutique
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.