1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. CRM pentru un magazin de piese auto

Potrivit a 20 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

CRM pentru un magazin de piese auto

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru un magazin de piese auto

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
    Selectarea în timpul vânzării

    Selectarea în
    timpul vânzării
  • În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
    Returnare

    Returnare
  • Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
    Vânzări amânate

    Vânzări amânate
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date
    a clienților
  • Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
    Carduri de reducere

    Carduri
    de reducere
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea
    bonusurilor
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de sms-uri și e-mail-uri

    Trimitere de sms-uri
    și e-mail-uri
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere
    vocală
  • Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
    Reduceri

    Reduceri
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
    Dinamica vânzărilor

    Dinamica vânzărilor
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
    Salariul vânzătorilor

    Salariul vânzătorilor
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
    Afișare pe ecran

    Afișare pe ecran
  • De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
    Terminale de plată

    Terminale de plată
  • Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
    Completarea documentelor

    Completarea
    documentelor
  • Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
    Evaluarea calității

    Evaluarea calității
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
    Recunoașterea feței

    Recunoașterea feței
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Programul USU poate efectua funcții CRM pentru un magazin de piese auto;
  • uteți automatiza contabilitatea atât pentru un magazin online, cât și pentru un punct de vânzare fizic;
  • În program puteți crea baze de date complete cu categorii, de exemplu, după mărci de mașini;
  • uteți crea un card de inventar separat pentru fiecare parte, puteți chiar adăuga o imagine a produsului;
  • acă aveți sucursale, puteți folosi CMS-ul pentru a le gestiona procesele;
  • SU poate lucra în diferite limbi;
  • rogramul va ajuta la procesarea automată a cererilor de la clienți;
  • entru a accelera operațiunile, puteți conecta integrarea cu echipamente;
  • acă este necesar, suntem pregătiți să vă conectăm cu integrarea cu sisteme externe ale depozitelor furnizorilor;
  • latforma poate fi utilizată în integrare cu echipamente de coduri de bare;
  • rocesul de inventariere in tandem cu echipamentele de depozit se va derula foarte rapid;
  • rin USU puteți monitoriza controlul calității, de exemplu, puteți urmări data de expirare pentru anumite articole: uleiuri, filtre și altele;
  • RM poate fi folosit pentru a organiza și implementa programe de loialitate;
  • a cerere, putem conecta un chatbot la consultațiile dumneavoastră;
  • cestea și alte oportunități vă așteaptă acum, USU - dezvoltați-vă cu succes afacerea.

CRM pentru un magazin de piese auto

CRM pentru un magazin de piese auto este o soluție software specializată care vizează optimizarea procesului de vânzare, gestionarea serviciului clienți și îmbunătățirea calității serviciilor.

Funcțiile CRM pentru un magazin de piese auto depind direct de bugetul dvs. vi se pot oferi o varietate de soluții. Compania USU este pregătită să ia în considerare diferite opțiuni de cooperare de la noi puteți obține un program care va îndeplini pe deplin cerințele activității.

Piese auto CRM

USU Auto Parts CRM vă va ajuta să vă gestionați interacțiunile cu clienții în cel mai bun mod posibil. Este foarte important pentru o afacere să-și mențină și să-și extindă baza de clienți. CRM poate afișa informații detaliate despre clienți: contacte, istoricul achizițiilor, returnări, marca mașinii și așa mai departe.

Aceste informații vă vor ajuta să oferiți servicii mai personalizate. De asemenea, vă va ajuta să lansați programe de loialitate care sunt interesante pentru client și benefice pentru afacerea dvs. Prin USU puteți lansa mailing-uri folosind diverse canale de comunicare.

Piesele auto CRM vor ajuta, de asemenea, la segmentarea bazei de clienți și la concentrarea pe solvabilitatea acesteia, segmentul auto, preferințele și așa mai departe.

Un alt aspect foarte important al activitatii este managementul vanzarilor. Prin USU poți lua în calcul nu doar vânzările dintr-un punct fizic, ci și dintr-un magazin online. Toate operațiunile pot fi oglindite atunci când sunt integrate cu un magazin online.

Vânzările sunt unul dintre procesele cheie, atunci când sunt integrate cu un scaner de coduri de bare, puteți lucra cu sortimentul dvs. Dacă nu este posibil din punct de vedere fizic să citiți coduri de bare dintr-un produs, puteți utiliza o foaie cu codurile imprimate pe ea. O altă opțiune este să vii cu propriile coduri și să le folosești în munca ta. În USU puteți lucra deloc fără coduri, folosind doar numele produsului.

Prin USU puteți gestiona eficient aplicațiile și comenzile, le puteți procesa prompt sau chiar automat. La înregistrarea vânzărilor, puteți genera automat documente.

Sistemul vă permite să lucrați cu diferite forme și documente: contracte, facturi, facturi și altele. Puteți salva diverse șabloane în software și le puteți adapta pentru a se potrivi activităților dvs. Dacă aveți anumite etape de vânzare și statusurile acestora, acest lucru poate fi implementat prin USU.

SRM pentru un magazin de piese de schimb

Un CRM pentru un magazin de piese de schimb trebuie să aibă funcții de gestionare a depozitelor. Sortimentul este foarte important pentru un magazin de piese auto. De asemenea, este important să monitorizați starea actuală și acele articole care sunt solicitate în rândul consumatorilor.

Adăugarea unui produs nou la USU este foarte simplă, trebuie să selectați acțiunea de primire a mărfurilor, să indicați tipul facturii (sosire, mișcare, ștergere). Pentru a crea o factură, trebuie să selectați un depozit, un furnizor, să salvați documentul, apoi trebuie să adăugați numele mărfurilor. Este ușor să creați un articol nou în USU, puteți chiar să îi atribuiți o imagine.

Dacă activitatea este deja desfășurată stabil, unii antreprenori lucrează automat cu furnizorii: când se atinge minimul, trimit o cerere de reaprovizionare. USU poate fi configurat să trimită o astfel de aplicație atunci când este atins minimul de produs. Software-ul va anunța, de asemenea, persoana responsabilă despre acest lucru.

SRM pentru un magazin de piese de schimb de la USU vă poate mulțumi cu diverse tipuri de analize. De exemplu, veți putea primi un raport de vânzări, veți putea evalua activitatea departamentelor și contribuția managerilor la profitul companiei.

Veți putea analiza tendințele consumatorilor, vârfurile de vânzări, sezonalitatea și alți factori. Pe baza datelor înregistrate în USU, puteți oferi oferte personalizate consumatorilor dumneavoastră. Vă putem oferi mai multe informații despre capacitățile USU, deoarece în această recenzie am descris doar câteva.

Vă invităm să vizitați site-ul nostru oficial, unde puteți găsi o recenzie video completă a capabilităților software-ului. De asemenea, vă sunt prezentate atenției diverse materiale practice. Un sistem de contabilitate universal oferă toate instrumentele necesare pentru service de înaltă calitate a unui magazin de piese auto.

Aspectul programului

CRM pentru un magazin de piese auto

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului CRM pentru magazinul de piese auto

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket, magazin
    mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de >stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și
    reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț
    și întreprinderi
    de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare
    și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • ЛAltă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.