Capabilitățile unui sistem CRM pentru un magazin de piese auto
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul USU poate efectua funcții CRM pentru un magazin de piese auto;
- uteți automatiza contabilitatea atât pentru un magazin online, cât și pentru un punct de vânzare fizic;
- În program puteți crea baze de date complete cu categorii, de exemplu, după mărci de mașini;
- uteți crea un card de inventar separat pentru fiecare parte, puteți chiar adăuga o imagine a produsului;
- acă aveți sucursale, puteți folosi CMS-ul pentru a le gestiona procesele;
- SU poate lucra în diferite limbi;
- rogramul va ajuta la procesarea automată a cererilor de la clienți;
- entru a accelera operațiunile, puteți conecta integrarea cu echipamente;
- acă este necesar, suntem pregătiți să vă conectăm cu integrarea cu sisteme externe ale depozitelor furnizorilor;
- latforma poate fi utilizată în integrare cu echipamente de coduri de bare;
- rocesul de inventariere in tandem cu echipamentele de depozit se va derula foarte rapid;
- rin USU puteți monitoriza controlul calității, de exemplu, puteți urmări data de expirare pentru anumite articole: uleiuri, filtre și altele;
- RM poate fi folosit pentru a organiza și implementa programe de loialitate;
- a cerere, putem conecta un chatbot la consultațiile dumneavoastră;
- cestea și alte oportunități vă așteaptă acum, USU - dezvoltați-vă cu succes afacerea.
CRM pentru un magazin de piese auto
CRM pentru un magazin de piese auto este o soluție software specializată care vizează optimizarea procesului de vânzare, gestionarea serviciului clienți și îmbunătățirea calității serviciilor.
Funcțiile CRM pentru un magazin de piese auto depind direct de bugetul dvs. vi se pot oferi o varietate de soluții. Compania USU este pregătită să ia în considerare diferite opțiuni de cooperare de la noi puteți obține un program care va îndeplini pe deplin cerințele activității.
Piese auto CRM
USU Auto Parts CRM vă va ajuta să vă gestionați interacțiunile cu clienții în cel mai bun mod posibil. Este foarte important pentru o afacere să-și mențină și să-și extindă baza de clienți. CRM poate afișa informații detaliate despre clienți: contacte, istoricul achizițiilor, returnări, marca mașinii și așa mai departe.
Aceste informații vă vor ajuta să oferiți servicii mai personalizate. De asemenea, vă va ajuta să lansați programe de loialitate care sunt interesante pentru client și benefice pentru afacerea dvs. Prin USU puteți lansa mailing-uri folosind diverse canale de comunicare.
Piesele auto CRM vor ajuta, de asemenea, la segmentarea bazei de clienți și la concentrarea pe solvabilitatea acesteia, segmentul auto, preferințele și așa mai departe.
Un alt aspect foarte important al activitatii este managementul vanzarilor. Prin USU poți lua în calcul nu doar vânzările dintr-un punct fizic, ci și dintr-un magazin online. Toate operațiunile pot fi oglindite atunci când sunt integrate cu un magazin online.
Vânzările sunt unul dintre procesele cheie, atunci când sunt integrate cu un scaner de coduri de bare, puteți lucra cu sortimentul dvs. Dacă nu este posibil din punct de vedere fizic să citiți coduri de bare dintr-un produs, puteți utiliza o foaie cu codurile imprimate pe ea. O altă opțiune este să vii cu propriile coduri și să le folosești în munca ta. În USU puteți lucra deloc fără coduri, folosind doar numele produsului.
Prin USU puteți gestiona eficient aplicațiile și comenzile, le puteți procesa prompt sau chiar automat. La înregistrarea vânzărilor, puteți genera automat documente.
Sistemul vă permite să lucrați cu diferite forme și documente: contracte, facturi, facturi și altele. Puteți salva diverse șabloane în software și le puteți adapta pentru a se potrivi activităților dvs. Dacă aveți anumite etape de vânzare și statusurile acestora, acest lucru poate fi implementat prin USU.
SRM pentru un magazin de piese de schimb
Un CRM pentru un magazin de piese de schimb trebuie să aibă funcții de gestionare a depozitelor. Sortimentul este foarte important pentru un magazin de piese auto. De asemenea, este important să monitorizați starea actuală și acele articole care sunt solicitate în rândul consumatorilor.
Adăugarea unui produs nou la USU este foarte simplă, trebuie să selectați acțiunea de primire a mărfurilor, să indicați tipul facturii (sosire, mișcare, ștergere). Pentru a crea o factură, trebuie să selectați un depozit, un furnizor, să salvați documentul, apoi trebuie să adăugați numele mărfurilor. Este ușor să creați un articol nou în USU, puteți chiar să îi atribuiți o imagine.
Dacă activitatea este deja desfășurată stabil, unii antreprenori lucrează automat cu furnizorii: când se atinge minimul, trimit o cerere de reaprovizionare. USU poate fi configurat să trimită o astfel de aplicație atunci când este atins minimul de produs. Software-ul va anunța, de asemenea, persoana responsabilă despre acest lucru.
SRM pentru un magazin de piese de schimb de la USU vă poate mulțumi cu diverse tipuri de analize. De exemplu, veți putea primi un raport de vânzări, veți putea evalua activitatea departamentelor și contribuția managerilor la profitul companiei.
Veți putea analiza tendințele consumatorilor, vârfurile de vânzări, sezonalitatea și alți factori. Pe baza datelor înregistrate în USU, puteți oferi oferte personalizate consumatorilor dumneavoastră. Vă putem oferi mai multe informații despre capacitățile USU, deoarece în această recenzie am descris doar câteva.
Vă invităm să vizitați site-ul nostru oficial, unde puteți găsi o recenzie video completă a capabilităților software-ului. De asemenea, vă sunt prezentate atenției diverse materiale practice. Un sistem de contabilitate universal oferă toate instrumentele necesare pentru service de înaltă calitate a unui magazin de piese auto.
Video cu un program CRM pentru un magazin de piese auto
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului CRM pentru magazinul de piese auto
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.