Capabilitățile unui sistem CRM pentru un magazin online
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Un sistem de contabilitate universal vă va ajuta să gestionați procesele de bază ale magazinului dvs. online;
- istemul poate lua în considerare orice cantitate din gama de produse;
- irect din sistem, puteți importa carduri de produse în magazinul online;
- acă lucrați cu platforme de tranzacționare, puteți păstra înregistrări interne în USU;
- rogramul vă va ajuta să vă analizați vânzările;
- eți putea planifica rațional stocarea excesivă a depozitului;
- SU va ajuta la gestionarea corectă a relațiilor cu clienții;
- eți putea crește nivelul vânzărilor printr-o interacțiune mai bună cu consumatorii;
- naliza eficientă a vânzărilor vă va ajuta să vă îmbunătățiți tranzacționarea;
- rin USU poți lansa programe de fidelizare;
- eți putea evalua ce programe de loialitate sau reclame au un impact pozitiv asupra vânzărilor;
- rin USU puteți lansa un newsletter electronic;
- rin intermediul software-ului, puteți procesa cu ușurință comenzile și aplicațiile primite în magazinul online;
- eți putea suporta toate operațiunile cu documente, unele dintre ele putând fi chiar generate automat;
- rin resursa software, puteți controla și analiza toate procesele de afaceri.
CRM pentru un magazin online
Astăzi, magazinele online sunt foarte populare; Prin urmare, nu este de mirare că chiar și cu punctele de vânzare fizice, antreprenorii ajung la nivelul prezenței online. Își deschid propriile magazine online sau încheie acorduri cu piețele.
Pentru a gestiona comerțul, trebuie să păstrați înregistrări într-un program special, inclusiv magazine online.
CRM pentru un magazin online dezvoltat de USU vă poate ajuta să păstrați evidențele în mod eficient. Conține principalele capacități de gestionare a activităților.
Deci, să ne uităm la principalele caracteristici ale CRM pentru un magazin online de la USU.
Magazin online sistem CRM
Sistemul CRM pentru un magazin online de la USU vă permite în primul rând să gestionați eficient relațiile cu clienții. În program puteți crea și stoca cazuri pentru clienți. Acestea pot reflecta o varietate de informații: informații de contact, preferințe, istoric de achiziții, retururi și alte procese.
Particularitatea software-ului este că vă permite să salvați chiar și cele mai nesemnificative informații: corespondență, apeluri, oferte comerciale și multe altele.
În sistemul CRM al unui magazin online de la USU, puteți realiza cu ușurință segmentarea și, pe baza acesteia, construiți relații cu fiecare segment. De exemplu, împărțirea poate apărea în funcție de locația geografică, vârstă, sex și așa mai departe.
Sistem CRM pentru un magazin online
Sistemul CRM pentru magazinul online USU poate fi integrat cu propriul magazin online sau cu unul creat folosind o piata.
Analytics este extrem de important pentru afacerile online, deoarece comunicarea cu consumatorii are loc virtual. Sistemul CRM pentru un magazin online de la USU este bogat în analize. Oferim capabilități complete de analiză a vânzărilor. Programul oglindește informații, chiar dacă tranzacționarea este efectuată prin intermediul pieței.
În sistemul CRM pentru un magazin online, puteți primi rapoarte privind diverși parametri. De exemplu, trebuie să analizați un anumit articol de produs, puteți utiliza raportul corespunzător. Va afișa lichiditatea, cifra de afaceri, costul, cererea de la clienți, sezonalitatea și așa mai departe.
Un sistem CRM pentru un magazin online poate ajuta la analiza perioadelor de timp, de exemplu, un raport de vânzări pentru o lună, puteți seta o perioadă, chiar și după fiecare tranzacție, datele vor fi actualizate automat;
Magazin online CRM
Prin intermediul software-ului puteți obține rapoarte despre clienți. De exemplu, cât de activi sunt, înregistrarea interacțiunilor repetate, factura medie și multe altele.
Un magazin CRM online vă va ajuta să vă îmbunătățiți campaniile de marketing. USU vă va arăta care campanii publicitare sunt mai eficiente pentru publicul dvs. Software-ul poate fi, de asemenea, utilizat în mod activ pentru a lansa un buletin informativ prin e-mail.
Magazinul online CRM de la USU vă permite să lansați programe de loialitate prin intermediul platformei. Puteți utiliza diverse mecanisme contabile pentru aceasta. Înainte de aceasta, preferințele de produse pot fi studiate pe baza datelor personale salvate anterior. Sistemul nostru vă va ajuta în acest sens.
Prin intermediul software-ului puteți gestiona: reduceri, coduri promoționale, bonusuri și să creați oferte speciale.
ERP pentru magazin online
Pentru tranzacționarea online, este foarte important să gestionați eficient comenzile. Dacă lucrați cu piețe, atunci când vă integrați cu acestea, puteți conta pe o imagine în oglindă a informațiilor de vânzări.
Cu propriile tranzacții online, informațiile vor avea și o imagine în oglindă. ERP pentru un magazin online vă va ajuta să urmăriți automat primirea și procesarea cererilor. Apoi va fi posibil să le urmăriți starea și să informați clienții despre ele. Dacă practicați livrarea, atunci prin USU o puteți organiza și urmări eficient.
ERP pentru un magazin online USU se integrează cu hărți - acest lucru vă permite să urmăriți locația geografică a clienților, să oferiți suport de livrare și să răspundeți rapid în caz de probleme. USU vă poate oferi o abordare ERP cuprinzătoare a managementului de caz.
Cele mai bune CRM-uri pentru un magazin online
Cel mai bun CRM pentru un magazin online ar trebui să aibă capabilități moderne. Ar trebui să concentreze funcțiile pentru un management complet.
Cel mai bun CRM pentru un magazin online de la USU vă va ajuta să adoptați o abordare cuprinzătoare pentru rezolvarea problemelor zilnice de afaceri. Prin USU veți putea gestiona depozitele și veți putea menține soldurile la zi. Orice operațiuni din program pot fi documentate.
Lucrând cu furnizorii, clienții și angajații companiei, toate acestea pot fi automatizate și aduse la un nivel mai profesional.
CRM pentru comerțul electronic
CRM pentru tranzacționarea online de la USU poate ajuta la furnizarea de suport de calitate consumatorilor. Consultațiile online pot fi lansate prin USU. Putem dezvolta un chat bot pentru tine conform caracteristicilor specificate. El va oferi consultații non-stop. Oferim, de asemenea, integrare cu echipamente și alte servicii.
CRM pentru tranzacționarea online de la USU poate acționa ca o soluție cu drepturi depline pentru gestionarea proceselor companiei, sau ca una de înaltă specialitate putem selecta funcțiile necesare pentru dvs.
Pentru a ne cunoaște mai bine compania, vă invităm să vizitați site-ul nostru web și să vizionați videoclipul pentru tranzacționare. Vom organiza o prezentare individuală pentru dvs. la un moment convenabil.
USU vă va ajuta să vă îmbunătățiți afacerea.
Video cu programul CRM pentru magazin online
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați gratuit programul CRM pentru magazinul online
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.