Capacitățile sistemului CRM pentru analiza vânzărilor
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul de la USU vă va ajuta să lucrați eficient cu vânzările;
- Întreaga implementare poate fi ușor analizată datorită instrumentelor de analiză disponibile;
- proape orice zonă poate fi analizată;
- oftware-ul se integrează cu hărți, ceea ce vă permite să analizați procesul de livrare, locația clientului, popularitatea în zonele geografice ale orașului sau chiar din țară;
- rin intermediul USU, puteți analiza mărfuri în diverse domenii: cele mai bine vândute, învechite, generatoare de venituri mari și așa mai departe;
- rin sistemul de management vei putea vedea punctele forte și punctele slabe ale afacerii tale;
- rin intermediul sistemului, puteți analiza munca angajaților și statistici asupra clienților;
- rin intermediul software-ului puteți urmări tendințele de vânzări;
- rin intermediul sistemului se pot controla soldurile curente din depozite;
- entru a analiza banii, puteți analiza plățile primite și profiturile primite;
- rin intermediul software-ului puteți analiza modul în care funcționează sistemul de bonusuri implementat;
- eți putea determina dinamica vânzărilor pentru toate departamentele;
- oftware-ul vă permite să creați evaluări ale clienților;
- uteți efectua o analiză comparativă pe puncte de vânzare cu amănuntul;
- u noi puteți obține mult mai multe oportunități de analiză, obțineți mai multe informații chiar acum.
CRM pentru analiza vânzărilor
Comerțul trebuie să se dezvolte constant, dacă nu se întâmplă acest lucru, apare un moment de stagnare și concurenții preiau inițiativa. Cum să previi asta? Un CRM pentru analiza vânzărilor de la compania USU vă va ajuta în acest sens.
Această soluție modernă este capabilă să deservească pe deplin procesul de vânzare a mărfurilor și nu numai. În spațiul de lucru, puteți organiza activitățile întregii companii: manager, contabil, directori de vânzări, și așa mai departe, nu există restricții în acest sens.
În această recenzie, ne vom uita la una dintre domeniile CRM pentru analiza vânzărilor - analytics.
Sistem de analiză a vânzărilor CRM
Analytics este ceea ce ajută la îmbunătățirea proceselor. Vă permite să identificați zonele de îmbunătățire, apoi să luați măsuri pentru a îmbunătăți. Rapoartele analitice ajută la urmărirea rezultatelor intermediare și răspunde prompt la deficiențele activităților.
Sistemul de analiză a vânzărilor CRM de la USU este creat astfel încât să fie convenabil să desfășurăm afaceri, să îl controlați și să îl analizați. Fiecărui utilizator din sistem i se atribuie un rol cu drepturi de acces la baza de date. Datorită acestui fapt, este posibilă efectuarea unui audit intern al proceselor și prevenirea acțiunilor ilegale din partea utilizatorilor.
Un sistem de analiză a vânzărilor CRM poate fi utilizat pentru analize în diferite direcții. Să vedem cum să-l folosim pentru a analiza vânzările.
Program de analiză a vânzărilor
Software-ul de analiză a vânzărilor de la USU poate oferi caracteristici comparative. Să presupunem că compania dumneavoastră are multe puncte de vânzare cu amănuntul și trebuie să determinați cele mai profitabile dintre ele, puteți efectua o analiză comparativă printr-un program de analiză a vânzărilor;
De asemenea, poate fi efectuată o analiză comparativă pe grupe de produse pentru a le determina pe cele care sunt cele mai solicitate. Adesea, o politică incorectă de stocare excesivă a depozitelor duce la faptul că mărfurile rămân în depozite mult timp și chiar expiră. Compania nu numai că vinde produse învechite, dar cheltuiește și bani pentru depozitarea acestora. Desigur, ea poate suferi pierderi aici.
Analizele de la USU vă vor ajuta să controlați stocurile din depozit și să determinați nivelurile de suprastoc. Programul inteligent poate fi chiar setat să vă anunțe când este atins un nivel minim sau chiar să trimită automat o solicitare furnizorului. Sistemul vă permite să analizați capacitatea de vânzare a unui anumit articol și cererea pentru acesta din partea consumatorilor.
Vânzările sunt influențate de diverși factori, unul dintre ei fiind sezonalitatea. Unele produse se vând bine vara, de exemplu: înghețata. Alte produse bat recorduri iarna, dar nu sunt deloc solicitate vara, de exemplu: schiurile. Aceste puncte importante nu vă vor permite să pierdeți USU.
În meniul utilizatorului din USU, o întreagă secțiune este dedicată analizei. Cu ajutorul acestuia, puteți efectua o analiză amănunțită a bunurilor și a resurselor financiare. Puteți analiza diferite categorii. Rapoartele cele mai frecvent utilizate în sistem sunt disponibile imediat ca butoane de lansare rapidă. De exemplu: raport: „Articole vândute” și „Solduri curente”. Pentru analiza banilor, acestea sunt „Plăți primite” și „Profit primit”.
De asemenea, puteți verifica cum funcționează sistemul de bonusuri, puteți vedea toți debitorii, puteți calcula automat salariile la bucată, compara magazinele, determina cea mai bună publicitate pentru activitatea dvs. și așa mai departe.
SRM pentru analiza profundă a vânzărilor
SRM pentru analiza profundă a vânzărilor vă va ajuta să vă dezvoltați afacerea. Fiecare raport este conceput luând în considerare automatizarea modernă și regulile economice. Puteți vizualiza aproape orice raport.
De exemplu, un CRM pentru analiza profundă a vânzărilor vă va arăta veniturile și cheltuielile companiei dvs. Acestea vor fi prezentate sub formă de diferite grafice, diagrame și efecte vizuale. Dacă urmăriți videoclipul disponibil pe site-ul nostru dedicat contabilității comerciale, puteți vedea clar această abordare a analizei profunde.
Compania noastră poate oferi și funcții de audit intern, de exemplu, pe baza acțiunilor utilizatorului din program. Pentru companiile comerciale, este foarte important să nu existe scurgeri sau distorsiuni ale informațiilor. Administratorul va putea întotdeauna să verifice cine a efectuat ce operațiuni în sistem. În acest articol, ne-am concentrat doar pe o singură zonă a software-ului de contabilitate comercială.
Dacă doriți să vă familiarizați cu alte caracteristici ale programului, atunci o recenzie video completă este disponibilă pentru dvs. pe site-ul nostru. De asemenea, vă invităm să descărcați o versiune de încercare gratuită.
Video cu programul CRM pentru analiza vânzărilor
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită de software CRM pentru analiza vânzărilor
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.