Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea magazinelor alimentare
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- USU este o soluție excelentă pentru automatizarea unui magazin alimentar;
- istemul ajută la gestionarea eficientă a sortimentului;
- oftware-ul vă permite să controlați mărfurile perisabile;
- e asemenea, puteți păstra controlul asupra soldurilor reale ale sortimentului;
- uteți vinde produse prin intermediul programului; datele pot fi ușor legate de casa de marcat;
- rin intermediul sistemului, puteți primi mărfuri în depozit;
- latforma are capabilități de analiză a datelor, de exemplu, vânzări;
- eți putea automatiza locul de muncă al vânzătorului;
- rogramele de loialitate pot fi implementate prin intermediul sistemului;
- rice număr de angajați poate fi implicat în muncă;
- rin intermediul software-ului puteți gestiona livrarea;
- rin intermediul programului puteți lucra cu diferite tipuri de mailing-uri;
- a cerere, puteți conecta integrarea cu serviciul de inițializare a fețelor;
- untem încântați să introducem alte funcționalități;
- bțineți mai multe informații într-o prezentare personală.
Cum să automatizezi un magazin alimentar?
Există un magazin de proximitate în aproape fiecare curte; Unii oameni încă lucrează într-un caiet în mod vechi, unii trec la Excel, iar alții folosesc instrumente moderne de automatizare.
Cum să automatizezi un magazin alimentar? Pentru a face acest lucru, trebuie să utilizați un software adecvat. Ar trebui să ajute la păstrarea evidenței depozitului, a casei de marcat și a clienților.
Cum să automatizezi un magazin alimentar folosind programul USU? Veți găsi răspunsul în această recenzie.
Automatizare magazin alimentar
Automatizarea unui magazin alimentar prin USU vă va aduce numai beneficii. Programul vă va ajuta să eficientizați operațiunile, să îmbunătățiți serviciile, ceea ce în cele din urmă poate duce chiar la creșterea profiturilor.
La automatizarea unui magazin alimentar este afectată zona de contabilitate - depozitul. Scopul principal în acest sens este: managementul eficient al stocurilor.
În USU vă puteți crea propriul sistem de înregistrare a sortimentului. Toate produsele disponibile pot fi înregistrate și atribuite categorii. În acest caz, puteți specifica categorii de produse perisabile și puteți configura programul pentru a vă anunța despre acest lucru. Prin USU puteți automatiza câte depozite doriți.
Automatizarea vă permite să urmăriți nivelurile de inventar în timp real. După fiecare operațiune, datele privind soldurile sunt actualizate automat. Programul face posibilă gestionarea recepției și consumului de mărfuri. Dacă este necesar, puteți optimiza plasarea mărfurilor în depozit. Utilizarea automatizării reduce probabilitatea erorilor în timpul inventarierii.
Automatizarea magazinului alimentar este direct legată de procesul de vânzare. La un astfel de punct de vânzare, vânzătorul poate efectua vânzări în diferite moduri: manual, selectând o poziție din baza de date, folosind o căutare manuală sau folosind echipamente speciale - un scanner de coduri de bare.
Folosind echipamentul, este foarte ușor să lucrezi cu implementarea trebuie doar să citești codul de bare și datele intră automat în sistem. USU se integrează perfect cu un scanner de coduri de bare. În USU puteți alege orice format de lucru.
Un proces foarte important pentru un punct de vânzare cu amănuntul este inventarul. Veridicitatea datelor nominale și excluderea furtului depind de cât de bine și de cât de oportun sunt efectuate. Datorită inventarului, este posibilă identificarea promptă a acțiunilor ilegale din partea angajaților.
Automatizarea unui magazin alimentar prin USU se poate face rapid și fără durere pentru afacerea dvs. Puteți instala sistemul de la distanță și, de asemenea, puteți transfera cu ușurință date de pe suporturi electronice.
Automatizarea unui mic magazin alimentar
Automatizarea pentru un mic magazin alimentar este, de asemenea, importantă. Chiar dacă este mic, are aceleași procese ca și marile unități de vânzare cu amănuntul similare.
Cu sistemele de control automatizate, va fi posibilă procesarea tranzacțiilor mai rapid și mai precis. Puteți înregistra cu exactitate vânzările și puteți analiza datele. De exemplu, urmăriți produsele populare și preferințele clienților și vizați vânzările către aceste grupuri.
Pentru a automatiza un mic magazin alimentar, trebuie să depuneți o cerere, acest lucru se poate face direct prin intermediul site-ului nostru web.
Software de automatizare a magazinelor alimentare
Software-ul de automatizare a magazinelor alimentare poate ajuta la gestionarea programelor de loialitate. De exemplu, un antreprenor a decis să lanseze vânzarea unui produs sau să vândă 2 produse la prețul unuia. Poate că se introduce un sistem de reduceri? USU vă va ajuta cu toate aceste procese.
Software-ul de automatizare a magazinelor alimentare poate fi achiziționat la un preț accesibil. Luăm în considerare nevoile dumneavoastră și vă oferim condiții de cooperare.
Sistem de automatizare a magazinului alimentar
Un sistem de automatizare a magazinului alimentar vă va ajuta să planificați achizițiile și vânzările. Uneori, acest lucru este influențat de factori sezonieri, vom ajuta la identificarea acestora.
Prin intermediul CMS, veți putea analiza indicatorii de afaceri și luați decizii informate privind colaborarea cu furnizorii, extinderea sau reducerea gamei. Dacă instituția dvs. are departamente, atunci folosind programul puteți îmbunătăți comunicarea între diferitele departamente.
Într-un sistem de automatizare a unui magazin alimentar, puteți defini drepturi pentru utilizatori și puteți limita accesul la informațiile comerciale. Prin USU puteți urmări activitatea utilizatorului în sistem.
Automatizarea modernă evoluează constant, iar programul USU nu rămâne în urmă în acest sens. Colaborând cu noi, puteți conta pe utilizarea noilor oportunități în contabilitate. O versiune de probă este disponibilă pentru descărcare de pe site. Trimiteți o cerere pentru o prezentare personală.
Programe video pentru automatizarea magazinelor alimentare
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru automatizarea unui magazin alimentar
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.