Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea unui magazin de cofetărie
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin USU poți gestiona eficient un magazin de cofetărie;
- atorită sistemului, puteți automatiza gestionarea depozitelor și a stocurilor;
- istemul de management va asigura un management bun al vânzărilor;
- utomatizarea casei de marcat vă va permite să lucrați cu finanțele mai rapid și mai bine;
- uteți gestiona comenzile prin intermediul software-ului;
- istemul se integrează cu un magazin online, oferind contabilitate în oglindă;
- rin intermediul softului, puteți urmări comenzile personalizate, de exemplu, cele legate de decorarea personală a prăjiturilor;
- rin intermediul software-ului, puteți lansa programe automate de loialitate: bonusuri, puncte, reduceri și așa mai departe;
- uteți automatiza lucrul cu clienții printr-un sistem CRM;
- istemul vă permite să analizați vânzările și profiturile;
- rin intermediul software-ului, puteți evalua productivitatea personalului;
- rin program poți controla programul și orele de lucru ale angajaților;
- ucrând cu livrarea, puteți obține un management eficient;
- ersiunea de încercare poate fi descărcată de pe site-ul nostru web;
- xistă și alte opțiuni disponibile, obțineți mai multe informații acum.
Automatizarea unui magazin de bomboane
Magazinele moderne de cofetărie se străduiesc să îmbunătățească diverse aspecte ale activităților lor. Automatizarea ajută la realizarea acestui lucru.
Automatizarea într-un magazin de bomboane ajută la îmbunătățirea eficienței operaționale și simplifică managementul. Are direcții diferite, iar în acest articol le vom analiza folosind exemplul programului USU.
Automatizarea într-un magazin de cofetărie este implementată în primul rând pentru gestionarea eficientă a stocurilor și a depozitelor.
Program de contabilitate pentru o cofetărie
Gestionarea stocurilor este automatizată: depozitele și articolele sunt create în sistem, echipamentele de recepție și consum sunt conectate, iar lucrările operaționale sunt începute.
Este foarte ușor să creați și să găsiți poziția necesară în program. Este suficient să folosiți căutarea după primele caractere ale numelui sau codului.
Programul de contabilitate pentru o cofetărie de la USU vă permite să urmăriți soldurile stocurilor din depozite. Acest lucru este foarte important, deoarece nu puteți permite o supraaprovizionare sau, dimpotrivă, o penurie de produse de cofetărie.
De asemenea, puteți gestiona datele de expirare. Acest lucru va ajuta la vânzarea produselor la timp.
În programul de contabilitate pentru o cofetărie din USU, puteți efectua vânzări, adică să înregistrați vânzarea produselor de cofetărie. Astfel vei obtine contabilitate automata si vei putea analiza foarte rapid perioadele trecute.
Gestionarea casei de marcat poate fi, de asemenea, automatizată, de exemplu, puteți conecta integrarea cu echipamentele casei de marcat și atunci când vindeți și primiți plata, datele se vor reflecta imediat în sistem. Puteți conecta integrarea cu un registrator fiscal și apoi datele fiscale vor fi trimise automat autorităților fiscale.
Program de panificație
Programul pentru o brutărie de la USU vă va ajuta să gestionați comenzile, acest lucru este valabil mai ales pentru rularea unui magazin online. Atunci când este integrat cu site-ul web, puteți vedea comenzile primite și puteți controla execuția sau livrarea acestora. În USU, puteți diferenția stările după culoare.
Comenzile pentru o brutărie pot veni și de la un punct de vânzare fizic (de exemplu, atunci când lucrați cu restaurante sau de la persoane fizice). Apoi acest proces poate fi controlat prin USU.
Software-ul de panificație al USU poate fi folosit pentru comenzi personalizate. Să presupunem că o brutărie sau o patiserie are un client obișnuit care face anumite comenzi. În USU, puteți ține o evidență detaliată a cerințelor personale, în acest caz puteți utiliza funcțiile CRM.
Automatizare brutărie
Automatizarea panificației implică gestionarea marketingului și a interacțiunilor cu clienții. Prin USU poți lansa programe de loialitate pentru a-ți recompensa clienții. Programul poate fi folosit și pentru a lansa corespondențe în masă sau corespondențe personale.
Menținerea unei baze de date de clienți prin CRM de la USU poate include: istoricul achizițiilor, preferințe și alte informații importante.
Prin automatizarea brutăriei, experiența clienților și serviciile pot fi îmbunătățite în continuare.
Contabilitate pentru un magazin de bomboane
Contabilitatea unui magazin de dulciuri este foarte importantă și datorită USU-ului îl poți face detaliat. Datele contabile pentru un magazin de bomboane pot include: indicatori pentru profit, cheltuieli, salarii, impozite și altele.
Este foarte important nu doar să le luăm în considerare, ci și să le analizăm. Cu capacitățile analitice ale automatizării, puteți îmbunătăți procesele. De asemenea, puteți reduce costurile, puteți tranzacționa poziții eficiente, puteți planifica achiziții și așa mai departe.
Pentru managerii avansați, oferim capabilități de analiză profundă.
Administrarea magazinului de bomboane
Programul USU oferă, de asemenea, funcții pentru gestionarea personalului și evaluarea eficienței muncii lor. În software, puteți menține programele pentru schimburile de lucru, puteți înregistra orele lucrate, salariile și puteți analiza performanța personalului. Sunt disponibile și alte funcții.
Administrarea unui magazin de bomboane nu este un proces simplu, la fel ca gestionarea oricărei alte afaceri.
Când gestionați un magazin de cofetărie, trebuie să utilizați capabilități moderne de automatizare, apoi contabilitatea, controlul și planificarea devin procese simple. Compania noastră este pregătită să ia în considerare oportunități suplimentare pentru dvs., de exemplu, integrarea sau dezvoltarea unei aplicații mobile sau a unui bot de chat.
Va putem oferi multe functii si capacitati, le puteti alege doar pe cele necesare activitatii dumneavoastra. Cu USU nu numai că vă puteți gestiona afacerea, ci și o puteți îmbunătăți.
Programe video pentru automatizarea unui magazin de bomboane
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru automatizarea unui magazin de bomboane
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.