1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Program ambulatoriu

Potrivit a 66 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Program ambulatoriu

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capacitățile sistemului CRM pentru ambulatoriu

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • În program poate fi ținut dosarul medical electronică
    Dosarul medical

    Dosarul medical
  • În program sunt integrate informații academice cu liste de diagnoze ICD, împărțite pe categorii
    Diagnoze ICD

    Diagnoze ICD
  • În baza diverselor diagnoze ICD sunt deja elaborate planurile de investigații și tratament
    Protocol de tratament

    Protocol de tratament
  • În program pot fi păstrate și toate rezultatele analizelor
    Rezultatele analizelor

    Rezultatele analizelor
  • Setarea completării șabloanelor pentru investigații vor facilita optimizarea activității tuturor specialiștilor dvs. și vor exclude necesitatea documentelor pe suport de hârtie
    USG

    USG
  • La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
    Păstrarea imaginilor

    Păstrarea
    imaginilor
  • Orice formular de firmă în format MS Word poate fi propus ca șablon pentru completare
    Completarea formularelor

    Completarea
    formularelor
  • Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
    Înregistrarea pacienților

    Înregistrarea
    pacienților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, rezultatul investigațiilor
    E-mail

    E-mail
  • Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
    Utilizarea cardurilor

    Utilizarea cardurilor
  • Se acceptă scoaterea medicamentelor și materialelor necesare efectuării investigațiilor, atât manual, cât și automat.
    Evidența medicamentelor

    Evidența
    medicamentelor
  • Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
    Calcule

    Calcule
  • Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
    Creșterea numărului de pacienți

    Creșterea numărului
    de pacienți
  • Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
    Gradul de activitate al clienților

    Gradul de activitate
    al clienților
  • Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
    CRM

    CRM
  • Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
    Rating pacienți

    Rating pacienți
  • Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
    Clienți plecați

    Clienți plecați
  • Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
    Motivele plecării

    Motivele plecării
  • Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
    Menținerea pacienților

    Menținerea pacienților
  • Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
    Recomandări

    Recomandări
  • Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
    Salariul

    Salariul
  • Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
    Dinamica vizitelor

    Dinamica vizitelor
  • Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
    Dinamica în funcție de timp

    Dinamica în funcție
    de timp
  • Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
    Analiza serviciilor

    Analiza serviciilor
  • Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
    Analiza vânzărilor

    Analiza vânzărilor
  • Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
    Prognoza produselor

    Prognoza produselor
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
    Înregistrare online

    Înregistrare online
  • Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finalizarea analizelor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Instalând un ecran pe care să fie proiectat orarul pe angajați și cabinete, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți îmbunătăți controlul intern
    Proiectare pe ecran

    Proiectare pe ecran
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Prin software-ul de la USU puteți menține evidența ambulatoriului;
  • oftware-ul vă permite să păstrați înregistrările electronice ale pacienților;
  • istemul poate fi ajustat la diferite tipuri de contabilitate;
  • În programul USU, puteți înregistra atât cheltuieli, cât și venituri;
  • rin intermediul softului poți programa întâlniri cu specialiști;
  • entru fiecare pacient, puteți păstra un istoric complet al bolii, studii și contacte cu clinica;
  • uteți stoca informații suplimentare în fișele ambulatoriului și le puteți atașa la un fișier electronic;
  • rin USU puteți automatiza activitatea registrului;
  • uteți extinde funcționalitatea programului după cum este necesar;
  • uteți aloca orice număr de conturi într-un spațiu de lucru;
  • oate informațiile din program pot fi analizate;
  • SU poate fi echipat cu integrări cu alte sisteme;
  • ferim contabilitate conform standardelor moderne;
  • rogramul include formulare de raportare și documentare specifice activităților;
  • untem întotdeauna gata să vă oferim opțiuni personalizate suplimentare.

Înregistrare în ambulatoriu

Înregistrarea în ambulatoriu este un sistem de înregistrare exprimat în menținerea dosarelor medicale. Acest tip de contabilitate este asociat cu tratamentul pacientilor in regim ambulatoriu, adica in afara spitalului.

În acest caz, pacienții vin la medic și primesc îngrijiri medicale care nu necesită spitalizare. Contabilitatea în ambulatoriu se caracterizează prin următoarele: înregistrarea pacienților, înregistrarea vizitelor, atribuirea recomandărilor, păstrarea documentelor și raportarea. Cum să obținem eficiență în înregistrarea în ambulatoriu în condiții moderne?

Răspunsul este simplu - folosește automatizarea. Oferim automatizare testată în timp de la USU.

Mentinerea unui card de ambulatoriu

Menținerea unui card de ambulatoriu în condiții moderne se realizează printr-un program, iar dacă alegeți USU în aceste scopuri, nu va trebui să vă faceți griji cu privire la calitatea procesului.

Mentinerea unui card de ambulatoriu presupune inregistrarea datelor personale, istoricul medical si vizitele anterioare pot fi indicate si caracteristici de sanatate: reactii alergice, necesitatea anumitor proceduri etc. În USU, veți putea reflecta orice informații necesare într-un card electronic. In ceea ce priveste accesul, acesta poate fi asigurat persoanelor interesate: alti specialisti, angajati laborator.

În acest fel, puteți accelera procesul de schimb de date, puteți reduce timpul de așteptare atât pentru medici, cât și pentru pacienți și, dacă este necesar, aveți la îndemână toate informațiile necesare.

Program ambulatoriu

Programul de ambulatoriu al USU vă va ajuta să gestionați nu numai datele pacienților, ci și alte procese. De exemplu, puteți aranja o întâlnire prin intermediul software-ului. Acest lucru se poate face în două moduri principale: înregistrare manuală și automată.

Programul de ambulatoriu este ușor de utilizat pentru înscrierea manuală. Astfel, angajatul responsabil poate introduce cu ușurință și rapid date în sistem, ținând cont de: ocupația medicilor, orele acceptabile de programare, disponibilitatea camerelor și a echipamentelor.

Înregistrarea asigură automat integrarea cu site-ul clinicii. În acest caz, pacientului potențial i se oferă posibilitatea de a alege în mod independent ziua, ora, specialistul și trimite aceste informații. Aceste informații se vor reflecta imediat în software în timpul integrării.

Program pentru completarea unui card de ambulatoriu

Programul de completare a unui card de ambulatoriu presupune menținerea evidenței medicamentelor prescrise, prescripțiilor și recomandărilor pentru tratament sau examinări ulterioare. Standardele internaționale pentru protocoalele de tratament au fost introduse în USU. Specialistul le poate folosi în orice moment, ajustând datele pentru un anumit pacient.

USU vă poate ajuta să automatizați diverse domenii: înregistrare, management, contabilitate, planificare, analiză. De exemplu, puteți automatiza munca recepționerului, medicului, casierului, asistentului de laborator și așa mai departe. Putem personaliza funcțiile pentru a se potrivi nevoilor dumneavoastră. Sistemul se integrează perfect cu alte programe, echipamente și servicii.

De exemplu, puteți utiliza o astfel de integrare atunci când organizați munca de furnizare de informații pacienților. Puteți selecta un canal de comunicare, îl puteți integra și puteți trimite mementouri, notificări, efectuați apeluri, mesaje vocale și așa mai departe direct din software.

Programul de completare a unui card de ambulatoriu poate fi folosit pentru completarea automată a unor documente, contracte cu tipuri tipice de servicii. Putem personaliza rapoarte și formulare pentru a se potrivi cu specificul duratei dumneavoastră și legislației țării.

În plus, prin intermediul software-ului poți gestiona cheltuielile cu veniturile, salariile, gestionarea depozitelor, managementul personalului și multe altele. În același timp, suntem gata să vă oferim cele mai avansate capabilități în acest domeniu.

Programul este foarte ușor de utilizat, este ușor și accesibil, am implementat instrucțiuni interactive care să vă ajute și să vă oferim o mulțime de materiale suplimentare. La cerere puteti obtine: contabilitate in cloud, dezvoltare de aplicatii si boti, modificari de sistem in scopuri speciale. nevoi si nu numai.

Vom fi bucuroși să vă oferim o prezentare individuală la un moment convenabil. Trimiteți o cerere și vă vom contacta. Un sistem de contabilitate universal deschide oportunități excelente pentru managementul modern al unei instituții medicale.

Înregistrarea în ambulatoriu este un sistem de înregistrare exprimat în menținerea dosarelor medicale. Acest tip de contabilitate este asociat cu tratamentul pacientilor in regim ambulatoriu, adica in afara spitalului.

În acest caz, pacienții vin la medic și primesc îngrijiri medicale care nu necesită spitalizare. Contabilitatea ambulatoriului se caracterizează prin următoarele: înregistrarea pacienților, înregistrarea vizitelor, atribuirea recomandărilor, păstrarea documentelor și raportarea. Cum să obținem eficiență în înregistrarea în ambulatoriu în condiții moderne?

Răspunsul este simplu - folosește automatizarea. Oferim automatizare testată în timp de la USU.

Menținerea unui card de ambulatoriu în condiții moderne se realizează printr-un program, iar dacă alegeți USU în aceste scopuri, nu va trebui să vă faceți griji cu privire la calitatea procesului.

Mentinerea unui card de ambulatoriu presupune inregistrarea datelor personale, istoricul medical si vizitele anterioare pot fi indicate si caracteristici de sanatate: reactii alergice, necesitatea anumitor proceduri etc. În USU, veți putea reflecta orice informații necesare într-un card electronic. In ceea ce priveste accesul, acesta poate fi asigurat persoanelor interesate: alti specialisti, angajati laborator.

În acest fel, puteți accelera procesul de schimb de date, puteți reduce timpul de așteptare atât pentru medici, cât și pentru pacienți și, dacă este necesar, aveți la îndemână toate informațiile necesare.

Programul de ambulatoriu al USU vă va ajuta să gestionați nu numai datele pacienților, ci și alte procese. De exemplu, puteți aranja o întâlnire prin intermediul software-ului. Acest lucru se poate face în două moduri principale: înregistrare manuală și automată.

Programul de ambulatoriu este ușor de utilizat pentru înscrierea manuală. Astfel, angajatul responsabil poate introduce cu ușurință și rapid date în sistem, ținând cont de: ocupația medicilor, orele acceptabile de programare, disponibilitatea camerelor și a echipamentelor.

Înregistrarea asigură automat integrarea cu site-ul clinicii. În acest caz, pacientului potențial i se oferă posibilitatea de a alege în mod independent ziua, ora, specialistul și trimite aceste informații. Aceste informații se vor reflecta imediat în software în timpul integrării.

Programul de completare a unui card de ambulatoriu presupune menținerea evidenței medicamentelor prescrise, prescripțiilor și recomandărilor pentru tratament sau examinări ulterioare. Standardele internaționale pentru protocoalele de tratament au fost introduse în USU. Specialistul le poate folosi oricând, ajustând datele pentru un anumit pacient.

USU vă poate ajuta să automatizați diverse domenii: înregistrare, management, contabilitate, planificare, analiză. De exemplu, puteți automatiza munca recepționerului, medicului, casierului, asistentului de laborator și așa mai departe. Putem personaliza funcțiile pentru a se potrivi nevoilor dumneavoastră. Sistemul se integrează perfect cu alte programe, echipamente și servicii.

De exemplu, puteți utiliza o astfel de integrare atunci când organizați munca de furnizare de informații pacienților. Puteți selecta un canal de comunicare, îl puteți integra și puteți trimite mementouri, notificări, efectuați apeluri, mesaje vocale și așa mai departe direct din software.

Programul de completare a unui card de ambulatoriu poate fi folosit pentru completarea automată a unor documente, contracte cu tipuri tipice de servicii. Putem personaliza rapoarte și formulare pentru a se potrivi cu specificul duratei dumneavoastră și legislației țării.

În plus, prin intermediul software-ului poți gestiona cheltuielile cu veniturile, salariile, gestionarea depozitelor, managementul personalului și multe altele. În același timp, suntem gata să vă oferim cele mai avansate capabilități în acest domeniu.

Programul este foarte ușor de utilizat, este ușor și accesibil, am implementat instrucțiuni interactive care să vă ajute și să vă oferim o mulțime de materiale suplimentare. La cerere puteti obtine: contabilitate in cloud, dezvoltare de aplicatii si boti, modificari de sistem in scopuri speciale. nevoi si nu numai.

Vom fi bucuroși să vă oferim o prezentare individuală la un moment convenabil. Trimiteți o cerere și vă vom contacta. Un sistem de contabilitate universal deschide oportunități excelente pentru managementul modern al unei instituții medicale.

Aspectul programului

Program ambulatoriu

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcați gratuit programul de ambulatoriu

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Программой могут пользоваться:

  • Centru medical și clinică privată

    Centru medical
    și clinică privată
  • Policlinică și dispensar

    Policlinică și dispensar
  • Spital de stat, staționar și spital de internări

    Spital de stat,
    staționar și spital
    de internări
  • Laborator și centru medical și de diagnostic

    Laborator și
    centru medical
    și de diagnostic
  • Sanatoriu și centru de reabilitare

    Sanatoriu și centru
    de reabilitare
  • Dispensar și centru de profilaxie

    Dispensar și
    centru de profilaxie
  • Medici practicieni particulari

    Medici practicieni
    particulari
  • Centru oftalmologic și de optică

    Centru oftalmologic
    și de optică
  • Farmacie

    Farmacie
  • Centru de reproducere, perinatal și maternitate

    Centru de reproducere,
    perinatal și maternitate
  • Chirurgie plastică și estetică

    Chirurgie plastică
    și estetică
  • Institutul de cercetare

    Institutul de cercetare
  • Psihologi și traineri

    Psihologi și traineri
  • Consultație pentru femei

    Consultație pentru femei
  • Complex și centru de însănătoșire

    Complex și centru
    de însănătoșire
  • Centru chirurgical

    Centru chirurgical
  • Instituție de învățământ preșcolar, punct de logopedie și defectolog

    Instituție de
    învățământ preșcolar,
    punct de logopedie
    și defectolog
  • Altă organizație

    Altă
    organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.