1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Evidența companiei de transport

Potrivit la 385 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Evidența companiei de transport

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

!!!S

  • Veți obține o bază unică de clienți și transportatori cu toate datele de contact și documentele necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că marfa a ajuns la destinație
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
    Completarea formularelor

    Completarea
    formularelor
  • Evidența tuturor datelor necesare și lucrărilor pe comenzi. Vizualizarea concretă după statut și plata primită
    Comenzi

    Comenzi
  • Fișierele importante pot fi anexate clienților, transportatorilor, șoferilor și comenzilor
    Fișiere atașate

    Fișiere atașate
  • Programul automatizează toate procesele: desemnarea automobilului, elaborarea cererilor pentru organizații și client, calculele rutei și va elabora planul încărcăturilor pentru orice dată
    Recepționare

    Recepționare
  • Cu ajutorul unei ferestre speciale veți putea urmări ușor fiecare transport, dacă se află la încărcare sau în alt punct al intinerarului, sau dacă este supus reviziei tehnice. Cu un click din fereastră puteți trece la ruta dorită sau la planul încărcărilor
    Multimodalitate

    Multimodalitate
  • Programul va efectua automat calculele planificate pentru toate cheltuielile aferente rutei, va ține cont de cele reale și de deduceri pentru analiza financiară completă
    Calcularea cheltuielilor

    Calcularea cheltuielilor
  • Veți putea lua în calcul toate datele necesare pe transport, urmări revizia tehnică și actualitatea diferitor documente
    Orice transport

    Orice transport
  • Dacă dispuneți de propriul departament de mecanici, va funcționa și acesta în programul nostru, notificând reparația transportului. Sistemul va aminti singur despre necesitatea efectuării reviziei tehnice planificate
    Evidența reparațiilor

    Evidența reparațiilor
  • Programul va planifica automat activitatea colaboratorilor pentru toate procesele importante
    Distribuirea

    Distribuirea
  • Veți obține evidența completă a combustibilului și lubrifianților, eliberării acestora, cheltuielilor pe rute, livrărilor și rapoarte despre stocurile actuale a oricărui departament
    Combustibili și lubrifianți

    Combustibili și
    lubrifianți
  • Sistemul va facilita optimizarea achizițiilor de combustibili și carburanți, piese și alte produse
    Achiziție

    Achiziție
  • Toată informația necesară în baza comenzilor pentru orice perioadă: data încărcării și descărcării, cheltuielile comune, veniturile și profiturile – vor fi la dispoziția dvs.
    Analiza comenzilor

    Analiza comenzilor
  • Sistemul va indica statistica comenzilor pentru fiecare client
    Sinteza clienților

    Sinteza clienților
  • În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Veți putea analiza ușor ce direcții de activitate se bucură de popularitate
    Direcții de activitate

    Direcții de activitate
  • Programul va arăta toate datele numerice și financiare pentru fiecare transportator
    Transportatori

    Transportatori
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
    Casierie și conturi

    Casierie și conturi
  • Отчет покажет, кто из клиентов не полностью оплатил свои заказы
    Datorii

    Datorii
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Angajații dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de comenzi, lucrului cu clienții, venitului planificat și a celui real
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Rapoartele vor arăta ce transport este cel mai des utilizat și suma totală a comenzilor legate de acesta
    Sinteză privind transportul

    Sinteză privind
    transportul
  • În cadrul sistemului are loc controlul preciziei datelor transportului dvs. pentru analiza distanței parcurse, consumului de combustibil și kilometrajului
    Control

    Control
  • Programul vă va permite să analizați în detaliu rentabilitatea parcului auto
    Rentabilitate

    Rentabilitate
  • Veți ști întotdeauna ce documente mai lipsesc pentru o anumită comandă și care nu au fost încă confirmate
    Acte

    Acte
  • Programul va informa ce contracte vor expira în timpul apropiat
    Termenele contractelor

    Termenele contractelor
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, afișarea locației încărcăturii și a altor posibilități – există o serie de versiuni!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • Drepturile de autor pentru aplicația „Evidența companiei de transport" aparțin exclusiv dezvoltatorilor companiei noastre!
  • Aplicația noastră este un instrument profesional pentru evidența unei întreprinderi de transport, dar, în același timp, orice persoană o poate gestiona;
  • Instalarea aplicației are loc automat;
  • Înregistrarea abonaților bazei de date este automatizată și nu durează mult timp;
  • Principiul inovațional de înregistrare elimină posibilitatea de eroare și accelerează căutarea în baza de date. Softul afișează sugestii în timpul căutării;
  • Există funcția pentru trimiterea automată a notificărilor SMS și a felicitărilor;
  • Baza de date nu are restricții privind numărul de abonați;
  • Evidența companiei de transport poate fi încredințată altor persoane;
  • Transmiterea administrării „software-ului de transport" poate fi parțială sau totală;
  • Numărul de utilizatori ai software-ului poate fi oricare;
  • O aplicație va asigura controlul tuturor filialelor și departamentelor, prin care este reprezentată compania;
  • Programul este protejat împotriva accesului neautorizat;
  • Există suport pentru plățile online cu ajutorul sistemului Qiwi;
  • Abonații aplicației pot comunica prin messenger;
  • Evidența companiei de transport se efectuează non-stop, raportarea se formează în mod constant;
  • Aplicația ține contabilitatea și lucrările de secretariat;
  • Softul va prelua controlul asupra procesului de efectuare a cursei (transportării) și nu numai numărul de contracte executate;
  • Evidența completă a combustibililor și lubrifianților, și a pieselor de schimb;
  • Evidența depozitului va sugera ce materiale (piese) din depozitele companiei se epuizează;
  • Softul fixează programul tuturor reparațiilor curente și reamintește proprietarului despre ele;
  • Aplicația va pregăti și tipări orice document: factură, foaie de parcurs etc.;
  • Evidența companiei de transport este un program universal, care poate ține evidența pentru orice tip de transport, deoarece operează cu cifre;
  • Software-ul este compatibil cu toate dispozitivele de evidență și control;
  • Există posibilitatea de a duce statistica pentru fiecare client al companiei;
  • Datoriile privind plățile sunt calculate separat;
  • Dezvoltarea noastră poate satisface cerințele oricărui client – contactați-ne și convingeți-vă de acest lucru!

Descriere software

Afacerile cu companii de transport implică multe aspecte, evidența cărora afectează grav rentabilitatea întreprinderii și, în cele din urmă, supraviețuirea afacerii.

Evidența computerizată a companiei de transport de la compania noastră va prelua controlul asupra tuturor direcțiilor afacerii! Compania noastră este unul dintre liderii de pe piața companiilor de calculatoare, care se ocupă de dezvoltarea de programe pentru optimizarea afacerii. Software-ul de evidență a companiilor de transport este testat și a trecut certificarea, iar noi deținem drept de autor pentru produsul nostru „Evidența companiei de transport", prin urmare, puteți cumpăra programul dat doar de la noi. Experții companiei noastre au modernizat aplicația astfel încât, acesta poate fi gestionat de un utilizator nepregătit, ceea ce face ca programul să fie cu adevărat popular! Softul de evidență poate fi descărcat și instalat ușor - totul are loc automat. Este nevoie de câteva minute pentru a înregistra abonații în baza de date. Abonații sunt obiect al evidenței, adică oamenii (personalul companiei, partenerii, furnizorii, clienții fideli) și direcțiile și operațiunile, pe care le fac întreprinderile de transport. Nu există o limită superioară pentru numărul de abonați, de aceea „Evidența companiei de transport" este controlul absolut al tuturor aspectelor legate de afacerea de transport! De exemplu, programul poate separat (în paralel cu alte sarcini) să țină evidența combustibililor și uleiurilor, - pentru fiecare unitate de transport separat și un raport general, consolidat. Softul „ține minte" orarurile tuturor reparațiilor actuale ale mașinilor și le amintește mecanicilor și directorului companiei despre ele. Dacă este necesar, asistentul informațional poate face un buget pentru anul următor, ținând cont de cheltuielile pentru deservirea transportului. „Software-ul pentru transport" se ocupă și de evidența depozitară a pieselor de schimb, combustibililor și kiturilor de reparații și piese de schimb, și întotdeauna va avertiza că anumite consumabile se epuizează. „Evidența companiei de transport" în câteva minute va calcula programul rutelor și va raporta implementarea acestuia către director. În plus, computerul îi monitorizează pe amatorii de a întârzia la serviciu, - aceștia sunt evidențiați în baza de date cu culoarea roșie și li se calculează penalități, care sunt luate în calcul la calcularea premiilor și salariului. Cei care lucrează bine și fără accidente, sunt premiați de „software-ul pentru transport" cu bonusuri la premii. Apropo, aplicația poate calcula automat salariul pentru personalul întreprinderii de transport, la ora stabilită, iar directorul va trebui să dea doar comanda potrivită softului, pentru a plăti banii. „Evidența companiei de transport" susține plățile prin sistemul electronic Qiwi și comunicarea prin telefon și messengerul Viber.

Telefonia oferă proprietarului aplicației o serie de posibilități utile. Există funcția de trimitere în masă a SMS-urilor, atunci când robotul trimite mesaje tuturor abonaților. Șablonul este pregătit din timp și, dacă este necesar, corespondența este expediată. În mod similar, funcționează funcția de felicitări, pe care softul le trimite destinatarilor la timpul stabilit. PBX-ul corporativ permite să comunicați liber cu clienții și personalul, iar abonații pot lăsa în baza de date dorințele sau plângerile, pe care aplicația le analizează și elaborează în baza lor rapoarte și analize. Asistentul informațional „Evidența companiei de transport" poate lucra în orice limbă a lumii (limba rusă este folosită implicit). Aplicația este actualizată în mod constant în funcție de nevoile unui anumit client și, dacă întreprinderea dvs. de transport are un anumit specific, experții noștri vor putea lua în considerare acest lucru - contactați-ne și faceți-vă afacerea eficientă!

Aspectul programului

Evidența companiei de transport

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

!!!Z

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea evidenței în companie de transport

Programul poate fi utilizat:

  • Companie de transport

    Companie de transport
  • Companie de logistică

    Companie de logistică
  • Serviciu de livrare

    Serviciu de livrare
  • Poșta rapidă

    Poșta rapidă
  • Companie de comerț

    Companie de comerț
  • ЛAltă organizație

    ЛAltă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

!!!V

concept

SRL „TTK „Concept”

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire!

Compania SRL „TTK „Concept” și-a început colaborarea cu ÎI „Akulov N.N.”, și în special cu software „USU.kz” în anul 2014. Noi ne ocupăm cu transportul internațional de mărfuri pe cursa Rusia-Kazahstan și pentru era foarte important să găsim un produs gata adaptat specificului activității noastre, care să conțină toată informația de lucru de bază și care să dispună de toate funcțiile necesare pentru a lucra cu el.

Datorită acestui program am reușit să automatizăm toate procesele de bază ale activității companiei și să evităm o mare pierdere de timp. „USU.kz” facilitează de câteva ori aspectele organizatorice și de lucru, oferă managerilor mai mult timp pentru rezolvarea sarcinilor mai importante și strategice și pentru atragerea de noi clienți.

Programul este destul de comod și ușor de utilizat. Toți angajații companiei au trecut repede instruirea și au reușit în termeni reduși să înceapă lucrul privind formarea unei baze unice de clienți, elaborarea rpoartelor financiare și întregului set de documente pentru clienți.

Eficiența economică a întreprinderii a crescut datorită planificării bune a lucrului angajaților, prezentarea în timp a rapoartelor către conducere și analiza tuturor proceselor de la întreprindere.

Alături de alte multe programe similare, „USU.kz” este, fără îndoială, lider din punct de vedere a mai multor criterii importante pentru noi:

- prețul și modul de plătă;

- interfața comodă;

- suport tehnic operativ;

- colaboratori competenți și calificați.

mulțumim pentru dezvoltare программы «USU – Sistem Universal de Evidență».

Vă urăm succese și prosperitate în viitor!

Cu respect,Director general SRL „TTK „Concept” Bakanov S.I.


cargo

Companie de transport «CargoTransService»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Întreprinderea privată „Kargo TransService” activează pe piața transportului de mărfuri din anul 2007. Inițial, nu exista necesitatea de evidență continuă și sistematizare a bazei de date, dar în condițiile încărcărilor mari și volumului, am înțeles că nu descurcăm și că avem neclarități în documente, precum și că pierdem clienți. La această etapă am înșeles că trebuie să ne optimizăm afacerea și că avem nevoie de sistem CRM.

Am început să căutăm un software, care să ne ajute să urmărim comenzile, bugetul și clienții. Din multitudinea de versiuni apărute în rezultatul căutărilor ne-a părut cea mai atractivă propunerea programului USU (Sistem Universal de Evidență iar după ce ne-am familiarizat cu versiunea demo și video-ul de instruire, am înțeles că USU este ceea de ce avem nevoie. La rândul său, programul are o serie de avantaje – un preț destul de atractiv, abordarea deservirii, ore de deservire suplimentare la preț accesibil, modalitate de plată fără numerar, programatori prietenoși și tactici. Programul dispune de o interfață destul de simplă, intuitivă, niciodată nu cade, completarea formularelor nu ia mult timp. Reomandăm tututor care doresc să îmbunătățească nivelul de deservire și care doresc să urmărească clienții și fluxurile financiare.

Director Șaripenco D.O.


aleko

Companie de transport «Aleko Trans»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire

Compania Aleko aduce sincere mulțumiri echipei de dezvoltatori USU pentru serviciile calitative și profesionale de creare, implementare și de menținere ulterioară a sistemului de evidență pentru întreprinderile de transport și logistică.

Specialiștii USU și-au demonstrat din prima competența, încă la etapa studierii sarcinii tehnice, sugerându-ne diverse versiuni și ajutându-ne astfel să găsim soluția optimă pentru sarcinile propuse.

În final, a ieșit un produs ce corespunde total cerințelor noastre, care a permis aranjarea proceselor de lucru și reducerea timpului necesar perfectării documentației. Interfața programului este laconică și clară, încât și o persoană cu experiență minimă de lucru la calcutaor, va putea asimila rapid regulile simple și algoritmii.

Dorim îndeosebi să remarcăm posibilitatea sistemului de a oferi rapoarte în baza oricăror criterii propuse, de a face rubrici și extrase atât pentru o dată terminată, cât și pentru o perioadă de timp aleasă. În general, toate posibilitățile USU permit administrarea ușoară a proceselor, reduc probabilitatea erorii factorului uman, scapă colaboratorii de munca solicitantă cu hârtiile și îndreaptă eforturile acestora spre îmbunătățirea calității și dezvoltarea noilor direcții.

Mulțumiri speciale merită colaboratorii care nemijlocit au instalat și configurat sistemele la locurile de muncă. Fiecare membru al echipei dispune de un simți nemaipomenit de tact, profesionalism și înțelegere profundă a procesului. Dorim să le urăm băieților din echipa lui Nicolai Akulov dezvoltare și prosperitate.


btelecom

SRL „Business Telecom Ltd”

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Colectivul SRL „Business Telecom Ltd” mulțumește dezvoltatorilor de program «Sistem Universal de Evidență» pentru serviciile televiziunii prin cablu. Programul a simplificat mult întregul proces de lucru, simplu în utilizare, comod și clar, permite ca mai mulți utilizatori să lucreze în el. În program este menționat specificul activității noastre, când este necesar exportul și importul documentelor. Importul plăților din extrasele bancare electronice reduce semnificativ activitatea colaboratorilor și exclude probabilitatea unor greșeli. În program pot fi găsiți ușor și comod abonații, pot fi incluse filtre pentru parametrii doriți. Există posibilitatea de a efectua virări în masă sau individuale conform bazei de date. Este comod să vizualizați întregul istoric pentru un anumit abonat. La dorința noastră au fost dezvoltate tipuri de rapoarte necesare în activitate.

Dorim să menționăm în special lucrul programatorului Roman Hoilo, care reacționează corect și profesional la toate solicitările noastre referitor la lucrul în program și care soluționează rapid și calitativ toate problemele noastre.

Îi urăm colectivului dvs. succese în activitate și prosperitate în viitor.

Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii SRL „Business Telecom Ltd”


otynshiev

Apă-canal «ÎI Otînșiev A.B.»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Dorim să aducem mulțumiri dezvoltatorilor software-ului „Sistem Universal de Evidență pentru întreprinderea comunală”. Cumpărând programul „USU” am obținut automatizarea absolută a organizației noastre. Programul a simplificat întregul proces de lucru: în sistemul de evidență se păstrează întregul istoric al plăților cu instrumente de plată și fără ele, se formează automat facturile, pot fi menționate ușor plățile, efectuate noi calcule și pot vi văzute datoriile abonaților. În sistemul de administrare există multe rapoarte utile. Un program foarte comod și ușor de utilizat. Mulțumim!


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

!!!W

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.

Смотрите также:


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: