1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Evidența transportului

Potrivit la 505 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Evidența transportului

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Posibilitățile sistemului de evidență a transportului

  • Veți obține o bază unică de clienți și transportatori cu toate datele de contact și documentele necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că marfa a ajuns la destinație
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
    Completarea formularelor

    Completarea
    formularelor
  • Evidența tuturor datelor necesare și lucrărilor pe comenzi. Vizualizarea concretă după statut și plata primită
    Comenzi

    Comenzi
  • Fișierele importante pot fi anexate clienților, transportatorilor, șoferilor și comenzilor
    Fișiere atașate

    Fișiere atașate
  • Programul automatizează toate procesele: desemnarea automobilului, elaborarea cererilor pentru organizații și client, calculele rutei și va elabora planul încărcăturilor pentru orice dată
    Recepționare

    Recepționare
  • Cu ajutorul unei ferestre speciale veți putea urmări ușor fiecare transport, dacă se află la încărcare sau în alt punct al intinerarului, sau dacă este supus reviziei tehnice. Cu un click din fereastră puteți trece la ruta dorită sau la planul încărcărilor
    Multimodalitate

    Multimodalitate
  • Programul va efectua automat calculele planificate pentru toate cheltuielile aferente rutei, va ține cont de cele reale și de deduceri pentru analiza financiară completă
    Calcularea cheltuielilor

    Calcularea cheltuielilor
  • Veți putea lua în calcul toate datele necesare pe transport, urmări revizia tehnică și actualitatea diferitor documente
    Orice transport

    Orice transport
  • Dacă dispuneți de propriul departament de mecanici, va funcționa și acesta în programul nostru, notificând reparația transportului. Sistemul va aminti singur despre necesitatea efectuării reviziei tehnice planificate
    Evidența reparațiilor

    Evidența reparațiilor
  • Programul va planifica automat activitatea colaboratorilor pentru toate procesele importante
    Distribuirea

    Distribuirea
  • Veți obține evidența completă a combustibilului și lubrifianților, eliberării acestora, cheltuielilor pe rute, livrărilor și rapoarte despre stocurile actuale a oricărui departament
    Combustibili și lubrifianți

    Combustibili și
    lubrifianți
  • Sistemul va facilita optimizarea achizițiilor de combustibili și carburanți, piese și alte produse
    Achiziție

    Achiziție
  • Toată informația necesară în baza comenzilor pentru orice perioadă: data încărcării și descărcării, cheltuielile comune, veniturile și profiturile – vor fi la dispoziția dvs.
    Analiza comenzilor

    Analiza comenzilor
  • Sistemul va indica statistica comenzilor pentru fiecare client
    Sinteza clienților

    Sinteza clienților
  • În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Veți putea analiza ușor ce direcții de activitate se bucură de popularitate
    Direcții de activitate

    Direcții de activitate
  • Programul va arăta toate datele numerice și financiare pentru fiecare transportator
    Transportatori

    Transportatori
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
    Casierie și conturi

    Casierie și conturi
  • Отчет покажет, кто из клиентов не полностью оплатил свои заказы
    Datorii

    Datorii
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Angajații dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de comenzi, lucrului cu clienții, venitului planificat și a celui real
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Rapoartele vor arăta ce transport este cel mai des utilizat și suma totală a comenzilor legate de acesta
    Sinteză privind transportul

    Sinteză privind
    transportul
  • În cadrul sistemului are loc controlul preciziei datelor transportului dvs. pentru analiza distanței parcurse, consumului de combustibil și kilometrajului
    Control

    Control
  • Programul vă va permite să analizați în detaliu rentabilitatea parcului auto
    Rentabilitate

    Rentabilitate
  • Veți ști întotdeauna ce documente mai lipsesc pentru o anumită comandă și care nu au fost încă confirmate
    Acte

    Acte
  • Programul va informa ce contracte vor expira în timpul apropiat
    Termenele contractelor

    Termenele contractelor
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, afișarea locației încărcăturii și a altor posibilități – există o serie de versiuni!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • Aplicația „Evidența transportului“ este o dezvoltare exclusivă a inginerilor companiei noastre, care se ocupă profesional de dezvoltarea de programe pentru automatizarea afacerii, - produsele noastre sunt protejate prin drepturi de autor!
  • Asigurarea evidenței de înaltă precizie și deplină a tuturor aspectelor afacerii;
  • Instrumentul profesional de evidență poate fi gestionat de absolut orice utilizator al unui calculator personal;
  • Evidența transportului se efectuează fără pauze și zile libere, ceea ce este deosebit de comod pentru întreprinderile dintr-un ciclu continuu;
  • Descărcarea și instalarea softului durează câteva minute și toate procesele sunt automatizate;
  • Importul de date în baza de date a programului este automatizat, software-ul recunoaște fișiere în format Word și Excel (pentru orice eventualitate există o versiune de încărcare manuală a informațiilor);
  • Principiul avansat al înregistrării abonaților elimină posibilitatea de eroare și simplifică căutarea în baza de date;
  • Programul „Evidența transportului" oferă utilizatorilor sugestii atunci când lucrează cu baza de date;
  • Baza de abonați nu este limitată în mărimi, astfel încât software-ul poate lua la evidență numeroși indicatori;
  • Softul este întotdeauna gata să emită un raport pentru orice perioadă și pentru orice direcție a afacerii;
  • Software-ul „Evidența transportului" este compatibil cu toate dispozitivele de evidență și control, inclusiv până la sistemele de securitate și camerele de supraveghere video;
  • Evidența completă a produselor petroliere: livrări, consum, solduri în depozite;
  • Posibilitatea de a urmări nu numai numărul de transporturi efectuate, dar și fiecare operațiune de transport în regim on-line;
  • Evidența disciplinei de producție: pe cei care întârzie și lipsesc, softul îi evidențiază cu roșu în baza de date și le calculează amenzi;
  • Evidența transportului controlează nu numai conducătorii auto, ci și echipele de mecanici, dacă există;
  • Softul păstrează în memorie toate programele lucrărilor de reparații curente pentru fiecare mijloc de transport și reamintește în prealabil necesitatea efectuării acestora, iar în cazul unei încălcări a programului de reparații, acest fapt va fi raportat proprietarului software-ului;
  • Programul va lua la evidență toate fluxurile financiare ale întreprinderii și întocmirea rapoartelor contabile;
  • Dezvoltarea noastră poate fi schimbată pentru nevoile unui anumit client - contactați-ne și obțineți consultații!

Descriere software

Controlul este necesar pentru orice transport al companiei, fie pentru pasageri, fie pentru mărfuri. În același timp, evidența transportului necesită întotdeauna mult timp și efort, dar prin „abordarea analogică", când este necesar să completați o mulțime de registre. Specialiștii companiei noastre au creat un program de calculator pentru optimizarea oricărui tip de afacere – sistem-HelpDesk, care se descurcă perfect cu evidența pentru orice transport!

Aplicația a fost supusă unor teste serioase și și-a demonstrat fiabilitatea și eficacitatea. Evidența transportului cu ajutorulsoftware-ului nostru poate fi menținută de orice utilizator, care înțelege calculatorul, nefiind necesare abilități speciale. În același timp, programul de calculator pentru monitorizarea transportului este un instrument profesional serios, - inginerii IT au lucrat în mod special în acest sens. Evidenței îi este disponibil orice, ce pot citi contoarele. Programul „Evidența transportului" recunoaște toate dispozitivele de comerț, echipamentele de numerar și depozit, sistemul de supraveghere video și sistemele de securitate. Trebuie remarcat faptul că poate exista un număr nelimitat de subiecte pentru evidență, astfel încât programul oferă control complet asupra companiei de transport chiar și la distanță: software-ul este gestionat prin Internet și nu necesită ca șeful să se afle în birou.

Programul „Evidența transportului" are protecție împotriva hacking-ului, dar vă permite să oferiți acces parțial sau complet la evidență altor persoane (parola fiecărui utilizator este unică). Principiul înregistrării în baza de date este de așa natură, încât elimină erorile și facilitează căutarea în baza de date: softul funcționează întotdeauna adresat. Așa cum am menționat mai sus, pentru soft nu contează câți parametri trebuie ținuți la evidență, de aceea, el poate citi oricâți indicatori. Totodată, pentru comoditatea statisticilor, indicatorii sunt împărțiți în grupuri, dar fiecare indicator se citește separat. De exemplu, „evidența transportului" va oferi un raport complet privind combustibilii și lubrifianții: eliberarea lor, livrările și achizițiile, cheltuielile pentru fiecare rută, și resturile în depozite. Și pentru fiecare dintre parametrii enumerați, software-ul poate pregăti un raport separat și o analiză sumară, care vor indica care dintre direcțiile de afaceri este mai profitabilă și care suferă pierderi. „Evidența transportului" monitorizează și disciplina șoferilor: cei care întârzie la muncă și cei care încalcă programul de transportare, sunt penalizați de soft. Șoferii, care lucrează eficient și fără observații, primesc bonusuri salariale. Aplicația urmărește prin navigator ruta fiecărei mașini, monitorizând transportul în regim on-line și informând proprietarului software-ului despre modificările neautorizate ale rutei sau despre încălcările în trafic - ultimul parametru este, de asemenea, luat în considerare la calcularea salariului.

Această abordare motivează personalul să lucreze fără accidente și încălcări. Dacă compania are o echipă de reparatori, atunci „Evidența transportului" va urmări și activitatea lor. Programul are oportunități bogate de modernizare și este constant testat după o modificare sau alta. Clienții noștri primesc întotdeauna un produs gata testat. Despre lucrul software-ului puteți afla nemijlocit de la utilizatori - recenziile lor sunt disponibile pe site-ul nostru. Compania noastră colaborează cu majoritatea regiunilor din Rusia și cu țările din spațiul post-sovietic. Evidența computerizată a transporturilor este efectuată în limba rusă, însă clientul poate alege pentru evidență orice limbă a lumii. Dacă aveți întrebări, specialiștii noștri vor fi bucuroși să răspundă la ele!

Aspectul programului

Evidența transportului

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descarcă sistemul de evidență a transportului

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea evidenței în companie de transport

Programul poate fi utilizat:

  • Companie de transport

    Companie de transport
  • Companie de logistică

    Companie de logistică
  • Serviciu de livrare

    Serviciu de livrare
  • Poșta rapidă

    Poșta rapidă
  • Companie de comerț

    Companie de comerț
  • ЛAltă organizație

    ЛAltă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback despre sistemul de evidență a transportului

concept

SRL „TTK „Concept”

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire!

Compania SRL „TTK „Concept” și-a început colaborarea cu ÎI „Akulov N.N.”, și în special cu software „USU.kz” în anul 2014. Noi ne ocupăm cu transportul internațional de mărfuri pe cursa Rusia-Kazahstan și pentru era foarte important să găsim un produs gata adaptat specificului activității noastre, care să conțină toată informația de lucru de bază și care să dispună de toate funcțiile necesare pentru a lucra cu el.

Datorită acestui program am reușit să automatizăm toate procesele de bază ale activității companiei și să evităm o mare pierdere de timp. „USU.kz” facilitează de câteva ori aspectele organizatorice și de lucru, oferă managerilor mai mult timp pentru rezolvarea sarcinilor mai importante și strategice și pentru atragerea de noi clienți.

Programul este destul de comod și ușor de utilizat. Toți angajații companiei au trecut repede instruirea și au reușit în termeni reduși să înceapă lucrul privind formarea unei baze unice de clienți, elaborarea rpoartelor financiare și întregului set de documente pentru clienți.

Eficiența economică a întreprinderii a crescut datorită planificării bune a lucrului angajaților, prezentarea în timp a rapoartelor către conducere și analiza tuturor proceselor de la întreprindere.

Alături de alte multe programe similare, „USU.kz” este, fără îndoială, lider din punct de vedere a mai multor criterii importante pentru noi:

- prețul și modul de plătă;

- interfața comodă;

- suport tehnic operativ;

- colaboratori competenți și calificați.

mulțumim pentru dezvoltare программы «USU – Sistem Universal de Evidență».

Vă urăm succese și prosperitate în viitor!

Cu respect,Director general SRL „TTK „Concept” Bakanov S.I.


cargo

Companie de transport «CargoTransService»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Întreprinderea privată „Kargo TransService” activează pe piața transportului de mărfuri din anul 2007. Inițial, nu exista necesitatea de evidență continuă și sistematizare a bazei de date, dar în condițiile încărcărilor mari și volumului, am înțeles că nu descurcăm și că avem neclarități în documente, precum și că pierdem clienți. La această etapă am înșeles că trebuie să ne optimizăm afacerea și că avem nevoie de sistem CRM.

Am început să căutăm un software, care să ne ajute să urmărim comenzile, bugetul și clienții. Din multitudinea de versiuni apărute în rezultatul căutărilor ne-a părut cea mai atractivă propunerea programului USU (Sistem Universal de Evidență iar după ce ne-am familiarizat cu versiunea demo și video-ul de instruire, am înțeles că USU este ceea de ce avem nevoie. La rândul său, programul are o serie de avantaje – un preț destul de atractiv, abordarea deservirii, ore de deservire suplimentare la preț accesibil, modalitate de plată fără numerar, programatori prietenoși și tactici. Programul dispune de o interfață destul de simplă, intuitivă, niciodată nu cade, completarea formularelor nu ia mult timp. Reomandăm tututor care doresc să îmbunătățească nivelul de deservire și care doresc să urmărească clienții și fluxurile financiare.

Director Șaripenco D.O.


aleko

Companie de transport «Aleko Trans»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire

Compania Aleko aduce sincere mulțumiri echipei de dezvoltatori USU pentru serviciile calitative și profesionale de creare, implementare și de menținere ulterioară a sistemului de evidență pentru întreprinderile de transport și logistică.

Specialiștii USU și-au demonstrat din prima competența, încă la etapa studierii sarcinii tehnice, sugerându-ne diverse versiuni și ajutându-ne astfel să găsim soluția optimă pentru sarcinile propuse.

În final, a ieșit un produs ce corespunde total cerințelor noastre, care a permis aranjarea proceselor de lucru și reducerea timpului necesar perfectării documentației. Interfața programului este laconică și clară, încât și o persoană cu experiență minimă de lucru la calcutaor, va putea asimila rapid regulile simple și algoritmii.

Dorim îndeosebi să remarcăm posibilitatea sistemului de a oferi rapoarte în baza oricăror criterii propuse, de a face rubrici și extrase atât pentru o dată terminată, cât și pentru o perioadă de timp aleasă. În general, toate posibilitățile USU permit administrarea ușoară a proceselor, reduc probabilitatea erorii factorului uman, scapă colaboratorii de munca solicitantă cu hârtiile și îndreaptă eforturile acestora spre îmbunătățirea calității și dezvoltarea noilor direcții.

Mulțumiri speciale merită colaboratorii care nemijlocit au instalat și configurat sistemele la locurile de muncă. Fiecare membru al echipei dispune de un simți nemaipomenit de tact, profesionalism și înțelegere profundă a procesului. Dorim să le urăm băieților din echipa lui Nicolai Akulov dezvoltare și prosperitate.


btelecom

SRL „Business Telecom Ltd”

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Colectivul SRL „Business Telecom Ltd” mulțumește dezvoltatorilor de program «Sistem Universal de Evidență» pentru serviciile televiziunii prin cablu. Programul a simplificat mult întregul proces de lucru, simplu în utilizare, comod și clar, permite ca mai mulți utilizatori să lucreze în el. În program este menționat specificul activității noastre, când este necesar exportul și importul documentelor. Importul plăților din extrasele bancare electronice reduce semnificativ activitatea colaboratorilor și exclude probabilitatea unor greșeli. În program pot fi găsiți ușor și comod abonații, pot fi incluse filtre pentru parametrii doriți. Există posibilitatea de a efectua virări în masă sau individuale conform bazei de date. Este comod să vizualizați întregul istoric pentru un anumit abonat. La dorința noastră au fost dezvoltate tipuri de rapoarte necesare în activitate.

Dorim să menționăm în special lucrul programatorului Roman Hoilo, care reacționează corect și profesional la toate solicitările noastre referitor la lucrul în program și care soluționează rapid și calitativ toate problemele noastre.

Îi urăm colectivului dvs. succese în activitate și prosperitate în viitor.

Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii SRL „Business Telecom Ltd”


lavka

Organizație comercială «Lavka tsennostei»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


mi-am început afacere din mica mea bucătărie. Primul buchet. Primele emoții. O mamă în concediu de maternitate. O istorie tipică. A venit timpul când volumul de lucru a început să crească. Și baza de clienți creștea. Inițial, reușeam să țin totul în cap. Ulterior am lucrat în Excel. Apropo, acesta s-a dovedit nu atât de ușor de gestionat, deoarece toate formulele, denumirile, rândurile, totul trebuia gândit individual. După ce am renunțat la Excel și am obținut și mai mult volum de lucru au venit și facturile. Mi se părea că am scăpat de greutăți, dar s-a adeverit că nu prea. Cifrele nu coincideau. Stabilirea cantității de stocuri ocupa foarte mult timp. Atunci mi-a venit ideia necesității automatizării. A început analiza, apelurile telefonice. Și am ales usu, lucru pe care nu-l regret nici astăzi. Îl utilizez de o lună și jumătate. Mai concret, cea mai mare bucurie este ridicarea rapoartelor. Stocurile sunt eliminate imediat, există posibilitatea de a face reduceri, transfera bonusuri, vizualiza orice diagrame. Astăzi, fără acest program nu aș putea face niciun pas. Dacă cu laptopul meu se întâmplă ceva, am convulsii și friguri.

Dificultăți. 1. Pregătiți-vă dacă sunteți la fel de avari ca și mine. Ba va trebui să introduceți și gîndiți în bază mii de mărunțișuri, dar asta e o problemă de 3-4 zile de muncă asiduă. În acest timp, te familiarizezi mai bine cu programul și începi să-l simți parcă. Îi mulțumesc Irinei, care inițial a rezistat atacului cu apeluri: ce, cum, de unde, ce oferă. După aceea, au fost băieții programatori, care apropo au răbdare de aur și minte strălucită. Așadar, experiența mea de utilizare a programului este una pozitivă. La capitolul puncte slabe, am devenit oarecum dependentă de program și m-am îndrăgostit de rapoarte. Păi cum altfel, acum pot să preiau rapoartele și cu o față de om deștept să petrec ședințele ). USU este pentru mine o nouăp treaptă, care mi-a arătat creșterea, eficiența lucrului. Nimic nu trece fără să fie luat la evidență. Fiecare bănuț, fiecare produs își știe locul. Usu m-a ajutat să cresc ca om de afaceri. Dacă cineva știe: nu-i nimic, nu voi calcula asta. Nu-i nimic, asta voi dărui. Etapa acestor nu-i nimic trece. Începe etapa creșterii și respectului față de propria muncă. Sunt mulțumită. Mulțumesc fiecărui colaborator, care m-a adus la prorpia mea mică victorie.


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandă sistemul de evidență a transportului

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: