1. Pagina principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Evidența mărfurilor

Potrivit la 451 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Evidența mărfurilor

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Posibilitățile sistemului de evidență a mărfii

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază unică de contractanți și furnizori cu toate datele de contact necesare
    Baza contractanților

    Baza contractanților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați contractantului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri în numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Raportul va arăta căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei produselor învechite veți putea optimiza resursele depozitare
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • Produsul nostru informatic „Evidența mărfurilor” este creat în baza celor mai bune realizări din domeniul tehnologiilor avansate și este o aplicație unică!
  • Administrarea evidenței computerizate este disponibilă pentru orice persoană;
  • Instalarea software-ului pe calculator are loc automat;
  • Securitatea informațiilor este asigurată prin faptul că pentru gestionarea programului este necesară procedura de identificare;
  • Înregistrarea abonaților în regim automat durează foarte puțin timp;
  • În funcție de volum, baza de abonați poate fi oricare, de aceea, o singură aplicație va fi suficientă pentru a asigura evidența tuturor filialelor magazinului sau a bazei en-gros;
  • Este posibilă transferarea gestionării evidenței către alte persoane - parțial sau în totalitate;
  • Numărul de utilizatori ai programului este de asemenea nelimitat;
  • Evidența mărfurilor se realizează continuu, fără pauze și zile libere;
  • Raportarea și statisticile pot fi solicitate în orice moment. Prezența rapoartelor statistice pentru fiecare dintre direcție a afacerii va permite directorului să reglementeze mai eficient politica de preț și să ia decizii corecte privind gestionarea întreprinderii;
  • Chiar și cel mai complicat raport este elaborat de sistem în câteva minute;
  • Asistentul de calculator duce evidența financiară completă a întreprinderii, contabilitatea și circulația documentelor;
  • Softul „Evidența mărfurilor” este compatibil cu orice echipamente comerciale și aparate de casă, - este posibilă nu doar imprimarea cecului, dar și pregătirea rapidă a noilor etichete de preț;
  • Există posibilitatea de a plasa pe etichete imaginea produsului și logo-ul magazinului (aceasta se face la înregistrare de pe camera de pe computer);
  • Există o funcție pentru citirea și formarea codurilor de bare pe produse;
  • În baza datelor de pe terminalele de pază, softul înregistrează angajații care întârzie la serviciu și chiulangiii, numele cărora le evidențiată cu roșu în baza de date și îl anunță pe director despre ei, pregătind și un raport separat despre ce care încalcă disciplina muncii;
  • Evidența mărfurilor pot fi efectuată în orice limbă a planetei (de bază este rusa);
  • Dezvoltarea noastră exclusivă este capabilă să fie modernizată conform nevoilor clientului. Contactați specialiștii noștri și beneficiați de consultație gratuită!

Descriere software

Chiar și un magazin mic are în asortiment de la câteva sute, la câteva mii de articole - totul depinde de profilul magazinului. Evidența mărfurilor după metode învechite, cu ajutorul registrelor de hârtie, încă mai este aplicată de mulți vânzători, deoarece este mult mai ieftin și mai sigur, în comparație cu programele de evidență ieftine sau în general gratuite de pe Internet. Evidența computerizată a mărfurilor de la compania noastră distruge stereotipurile! Programul nostru pentru optimizarea afacerii - HelpDesk-sistem este un instrument profesional pentru evidență, deoarece are la bază cele mai bune dezvoltări ale administrării computerizate. Dar, cu toate cele menționate mai sus, produsul nostru nu necesită ca utilizatorul să aibă cunoștințe suplimentare despre computer, cu excepția celor de bază, iar prețurile noastre sunt cu adevărat democratice, iar soft-ul este disponibil chiar și pentru un magazin mic! „Evidența mărfurilor” se descarcă și lansează ușor: toate procesele sunt automatizate. Va fi nevoie de ceva timp pentru a înregistra abonații în baza de date, dar este vorba de câteva minute. La înregistrare, abonatului i se atribuie un număr unic, conform căruia sistemul îl recunoaște, de aceea, softul nu admite erori, iar căutarea în baza de date durează câteva secunde. Baza abonaților este nelimitată, ceea ce înseamnă că puteți păstra la evidență nu doar număr imens de poziții de produse, dar și alte aspecte ale afacerii, fără evidența exactă a cărora nu este posibilă o afacere bună. Softul „Evidența mărfurilor” ține sub control tot ceea ce îi este încredințat. Softul ridică datele de pe apartele de evidență - aceasta fiind acea bază de informații, cu care lucrează el. Raportarea poate fi formată atât pentru fiecare produs sau acțiune (evidență, reevaluare, promoție etc.), sau pentru fiecare client (partener, angajat) – softul va lua la evidență toate aspectele! Softul „Evidența mărfurilor” este compatibil cu echipamentele comerciale, de depozitare și aparatele de casă, astfel încât aplicația monitorizează și marfa aflată în depozit. Softul o să vă sugereze la timp ce bunuri ar trebui să fie cumpărat de urgență și care nu se bucură de cerere. În același timp, sistemul calculează și analizează nivelul prețurilor de achiziție, ceea ce simplifică semnificativ lucrul cu politica de preț a magazinului sau lanțului de magazine (o aplicație poate deservi întreaga rețea de filiale). Softul „Evidența mărfurilor” ține circulația documentelor și evidența contabilă, și, de asemenea, poate pregăti și tipări cecul mărfii sau eticheta magazinului - aplicația are o funcție care vă permite să imprimați pe eticheta cu preț fotografia sau logo-ul produsului (aceasta se face la înregistrare cu camera web de pe computer )! Pentru modificarea etichetelor de preț ale magazinului (acest lucru se întâmplă de multe ori atunci când se schimbă prețul), softul va cheltui doar câteva minute! Oricare dintre rapoartele enumerate mai sus, poate fi solicitat de proprietarul programului în orice moment și primit în doar câteva minute. Rapoartele pot fi primite și pe poșta electronică, atunci când vă aflați în deplasare, astfel încât programul „Evidența mărfurilor” vă permite să monitorizați magazinul de la distanță. Asistentul de calculator va urmări, de asemenea, disciplina de muncă, menționând angajații care întârzie, - softul îi marchează cu roșu și îi taxează cu puncte de penalizare. Lucrătorilor buni, calculatorul le transferă bonusuri salariale, ceea ce reprezintă un stimulent suplimentar pentru a lucra mai bine. Programul „Evidența mărfurilor”poate chiar să transfere independent și salariul, iar directorul va trebui doar să dea sarcina corespunzătoare pentru transferarea lui. Dezvoltarea propusă de no pentru evidență este executată în limba rusă, dar clientul poate alege programul în limba țării sale, ceea ce dejaau făcut mulți dintre clienții noștri din afara Rusiei. Dacă mai aveți întrebări, contactați specialiștii noștri!

Aspectul programului

Evidența mărfurilor

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descarcă sistemul de evidență a mărfii

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului de administrare a depozitelor

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket,
    magazin mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț și
    întreprinderi de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • ЛAltă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback despre sistemul de evidență a mărfii

aurora

SRL Casa de tranzacționare «Avrora»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Conducerea și echipa companiei Vă aduce mulțumiri pentru prestarea serviciilor calitative și abordarea profesionistă în întreținerea și deservirea programului «Administrarea finanțelor».

Compania noastră este un client cu cerințe destul de mari. Acest lucru este legat de creșterea în pași rapizi a companiei noastre și responsabilității ridicate față de clienții și furnizorii noștri. De aceea, printre cerințele principale ale deservirii software se numără profesionalismul, siguranța, dorința de a auzi și înțelege necesitățile noastre, iar în echipa companiei dvs. am găsit un astfel de partener. Serviciul de suport tehnic răspunde operativ , iar fiecare adresare primește feedback, executarea rapidă și calitativă a sarcinilor puse de noi.

Vă dorim dezvoltare de succes și atingerea noilor înălțimi în business.


edelveis_akva

Întreprindere comunală «Edelweis – AQUA»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Compania noastră se ocupă de obținerea și distribuirea apei potabile pentru locuitorii localităților rurale. Datorită specificului acestui gen de activitate ne-am lovit de necesitatea stringentă a unui software existent. Am încercat să efectuăm evidența de sine stătător în programe tipice pentru oficii, însă acest lucru a generat o serie de incomodități. De aceea, la alegerea programului, am înaintat o serie de criterii, cărora să corespundă software-ul, și anume:

  • posibilitatea de a efectua evidența pe mai multe tarife;
  • garantarea obligatorie a siguraței datelor;
  • evidența apei și canalizării;
  • transferuri cu referire la numărul de persoane;
  • posibilitatea corectărilor;
  • aspectul exterior al facturii.

Înainte ca alegerea noastră să se oprească șa compania Sistem Universal de Evidență, ne-am adresat și altor companii, însă niciuna dintre acestea nu a satisfăcut deplin toate cerințele noastre. Programul propus de specialiștiiUSU, corespunde deplin criteriilor noastre și chiar le depășea – a apărut posibilitatea creării diferitor rapoarte, ceea ce pentru noi e la fel de important. Împreună cu colaboratorii USU, competenți și respectuoși, noi am pus la punct evidența în companie. În realitate, aceștia sunt adevărați profesioniști.

Mulțumim îndeosebi dezvoltatorului de program pentru realizarea unui astfel de software cu multiple funcții.

Dorim să mai menționăm un factor determinat pentru alegerea programului , și anume prețul relativ mic al acestuia. Adică calitate înaltă în raport cu un preț mic.

Ne exprimăm recunoștința față de întreaga echipă a companiei Sistem Universal de Evidență pentru deservirea calitativă, lucrul operativ și UNIVERSALITATEA programului!


lf

Centru de fitness «Light-FITNESS»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii centrului de fitness «Light-FITNESS»


masson

Club de fitness MASSON

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii de la clubul de fitness MASSON


sd

Stomatologie «Service Dental»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Clinica stomatologică „Service Dental” îi aduce sincere mulțumiri lui Nicolai Akulov și echipei lui de la ÎI „Sisteme de Evidență” pentru lucrul lor productiv de creare și dezvoltare.

USU joacă un rol foarte important în stomatologia noastră!

programul este într-adevăr universal, fiind capail să țină evidența întregii contabilități interne a întreprinderii, să facă rapoarte statistice, permite lucrul în rețea a mai multor angajați.

Odată cu apariția acestui program în stomatologie, colectivul nostru a scăpat de rutina zilnică legată de completarea fișelor medicale pe hârtie, a registrelor, ordinelor. Programul pentru stomatologie poate completa automat diverse formulare medicale, forma Nr. 043/u „Fișa medicală a pacientului stomatologiei”, forma Nr. 037 „Fișa medicului dentist”, forma Nr 039-2/u „Fișa de sinteză a medicului-stomatolog (medicului dentist)” și altele. De asemenea, acesta poate fi utiliza atât pentru înregistrarea prealabilă a pacienților, cât și pentru ținerea electronică a dosarului medical. Dorim să menționăm îndeosebi posibilitatea sistemului de control al producției pentru stomatologie, de a realiza controlul clinicii cu evidența tuturor plăților și datoriilor.

Dacă apar întrebări legate de acest program ne putem adresa oricând echipei USU pentru a le rezolva împreună.

Cu respect Director SRL «Chipmunk»

Imamdunov N.Z.


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandă sistemul de evidență a mărfii

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: