1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Evidența SDT (Stației de Deservire Tehnică)

Potrivit la 358 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Evidența SDT (Stației de Deservire Tehnică)

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Posibilitățile programului de evidență a SDT

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • În cartelele mașinii pot fi incluse toate datele necesare, inclusiv informația despre motor, numere de înmatriculare, model, kilometraj curent și chiar întreaga structură la momentul intrării în Service
    Auto

    Auto
  • Pentru fiecare client poate fi ușor ilustrat istoricul serviciilor, văzută informația despre materialele utilizate, lucrările efectuate, plăți, bonusuri transferate sau datorii
    Istoricul vizitelor

    Istoricul vizitelor
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea de a veni la Service pentru inspecția tehnică planificată
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
    E-mail

    E-mail
  • Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de Service Auto modern și prestigios
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
    Club Card

    Club Card
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea
    bonusurilor
  • Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
    Înregistrarea clienților

    Înregistrarea clienților
  • La primirea mașinii, pot fi menționate pe imagine toate detaliile necesare după inspecția circulară a mașinii. Această imagine va fi inclusă în actul de primire a mijlocului de transport
    Imaginea

    Imaginea
  • Prețul lucrărilor va fi calculat ținând cont de prețurile personalizate și gradul de dificultate
    Evidența lucrărilor

    Evidența lucrărilor
  • Pentru fiecare serviciu veți putea seta și orele necesare, iar astfel fiecare vizită a clientului va fi claculată în funcție de timpul cheltuit
    Ore de lucru

    Ore de lucru
  • Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
    Calcule

    Calcule
  • Orice piesă poate fi adăugată ușor în prețul total, inclusiv manual, notâtnd și materialele primite de la client
    Evidența pieselor

    Evidența pieselor
  • Programul va elabora și completa cu toate datele necesare actele de primire a mijlocului de transport
    Actul de primire al mijlocului de transport

    Actul de primire al
    mijlocului de transport
  • La vizita clientului va fi completat ordinul despre comandă și alte contracte privind serviciile prestate
    Ordinul -comandă

    Ordinul -
    comandă
  • Veți putea imprima imediat toate documentele contabile necesare, inclusiv actul privind lucrările executate
    Documente contabile

    Documente
    contabile
  • Facturile, notele de plată, bonurile vor fi completate automat, luând în calcul toate tarifele
    Facturi și conturi

    Facturi și conturi
  • Funcținalitatea comodă permite efectuarea ușoară a oricăror vânzări în cadrul unei feresetre speciale pentru magazinul auto
    Magazin auto

    Magazin auto
  • În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
    Returnare

    Returnare
  • Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
    Vânzări amânate

    Vânzări amânate
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • În program pot fi fixate și comenzile de achiziții a pieselor necesare făcute de client, fiind posibilă imprimarea imediată a formularului
    Comenzi

    Comenzi
  • Toate plățile dvs. vor fi sub un control riguros. Costul serviciilor se calculează ținând cont de bonusuri, oferte de preț, promoțiilor și bonusurilor clienților
    Plăți

    Plăți
  • Veți obșine posibilitatea de a utiliza în activitatea dvs. diverse echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
    CRM

    CRM
  • Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
    Preferințe

    Preferințe
  • Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
    Creșterea numărului de clienți

    Creșterea numărului
    de clienți
  • Veți putea analiza toate interacțiunile cu potențialii clienți pentru orice perioadă de timp și să vedeți câți dintre ei au devenit clienții dvs.
    Eficacitate

    Eficacitate
  • Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
    Gradul de activitate al clienților

    Gradul de activitate
    al clienților
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
    Clienți plecați

    Clienți plecați
  • Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
    Motivele plecării

    Motivele plecării
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
    Menținerea clienților

    Menținerea clienților
  • Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
    Recomandări

    Recomandări
  • Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
    Salariul

    Salariul
  • Pentru fiecare angajat sau Service Auto veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și prestării serviciilor pentru orice perioadă de timp
    Dinamica vizitelor

    Dinamica vizitelor
  • Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
    Analiza serviciilor

    Analiza serviciilor
  • Veți putea afla ușor întreaga statistică despre reparațiile bazate pe garanții
    Reparație în baza garanției

    Reparație în
    baza garanției
  • Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
    Analiza mărfurilor

    Analiza
    mărfurilor
  • Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
    Dinamica în funcție de timp

    Dinamica în
    funcție de timp
  • Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
    Nepopular

    Nepopular
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
    Prognoza mărfurilor

    Prognoza mărfurilor
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Raportul vă va arăta cine dintre clienți nu a plătit integral pentru servicii sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate restanțele
    Datorii

    Datorii
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
    Înregistrare online

    Înregistrare online
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
    Proiectare pe ecran

    Proiectare pe ecran
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • Programul informațional sistemul-HelpDesk „evidența SDT" este creat în baza celor mai bune realizări ale tehnologiei informatice și nu are analogi de încredere!
  • Orice utilizator PC va putea gestiona evidența centrului de servicii cu ajutorul programului nostru;
  • Timpul necesar pentru încărcarea datelor în baza de date a sistemului în modul automat este minim ;
  • Principiul original deînregistrare a abonaților elimină posibilitatea de eroare și facilitează căutarea în baza de date;
  • Programul „evidența SDT" poate avea un număr nelimitat de abonați: utilizatorul poate seta pentru soft un număr infinit de parametri pentru evidență;
  • Gestionarea evidenței service-ului se efectuează din biroul personal al proprietarului programului, care la intrare necesită identificare;
  • Există posibilitatea de a transfera controlul programului către alte persoane, dar parola va fi diferită pentru fiecare utilizator;
  • „Evidența SDT” are funcția de restricționare a drepturilor de acces: utilizatorul vede numai informațiile necesare pentru direcția lui de activitate;
  • Numărul de utilizatori ai programului este nelimitat, astfel încât o aplicație va deservi întreaga rețea de filiale ale service-ului;
  • Evidența SDT se ține în limba rusă, care este de bază, dar clientul nostru poate alege orice altă limbă;
  • Softul lucrează cu cifre, astfel încât va face față oricărui specific ale service-ului, nu doar celui legat de mașini;
  • Există suport pentru telefonie (PBX corporativ) și posibilitatea de a comunica prin messenger;
  • Abonații pot efectua plăți prin Internet;
  • Baza abonaților pe Internet este o bază excelentă pentru un magazin online!
  • Sistemul asigură un feedback excelent cu clienții fideli: aceștia pot lăsa sugestiile sau plângerile lor, pe care „Evidența SDT“ le analizează și le raportează directorului;
  • Există funcția de notificare prin SMS: este posibil de a informa un grup de persoane sau un anumit destinatar (pentru felicitări, de exemplu);
  • Sistemul monitorizează separat debitorii, formând un raport separat în privința lor și evidențiază numele lor în baza de date în roșu;
  • Pentru a afla mai multe despre program, sunați specialiștii noștri, - așteptăm apelul dvs.!

Descriere software

Proprietarii STD (stațiilor de deservire tehnică) nu se pot lipsi de registrele de evidență. Proprietarii de automobile sunt prea exigenți, iar evidența exactă a STD înseamnă protecție împotriva multor probleme. Clientul, desigur, are întotdeauna dreptate, dar acest lucru nu înseamnă că lucrătorii de la auto service sunt vinovați prin definiție! Compania noastră propune un program informațional pentru proprietarii stațiilor de deservire tehnică (SDT) - acesta este sistemul HelpDesk "Accounting SRT".

Echipa noastră de experților a lucrat mai mulți ani la dezvoltarea de programe pentru optimizarea diverselor afaceri, iar rodul numeroaselor studii și căutări a devenit programul, care a absorbit tot ce a reușit să obțină tehnologiile IT mai bun! Am creat un instrument unic pentru evidență, dar în același timp poate fi gestionat de oricine, care are cunoștințe minime legate de calculator! „Evidența SDT" poate fi ușor descărcat de pe site-ul nostru - pe computerul dvs. Programul se va instala singur. După lansarea software-ului, trebuie descărcată baza de date, însă acest lucru nu durează prea mult: importul de date este automatizat. Numărul de abonați poate fi oricare, astfel încât să puteți seta orice număr de parametri, iar softul va face față.

Înregistrarea în baza de date, „Evidența SDT“ este realizată după principiul unicității fiecărei: abonatului bazei de evidență îi este atribuit un cod unic, prin care este recunoscut de sistem. Aceasta înseamnă că este exclusă confuzia, iar căutarea simplificată la maxim. În plus, sistemul oferă indicii în timpul căutării, indicând variantele găsite din primele litere. Software-ul este compatibil cu aproape toate dispozitivele de evidență și control, inclusiv până la sisteme de pază (terminale) și supraveghere video. Datele sunt colectate non stop: softul nu doarme și nu mănâncă, el doar lucrează, se ocupă de evidență. De aceea, raportarea este formată de „evidența SDT“ în mod constant forme și este oferită la prima cerere pentru orice perioadă. Dacă proprietarul SDT, în timpul nopții va avea nevoie de un raport semi-anual consolidat privind dinamica de dezvoltare a salonului, acesta îl va primi în câteva minute! Deoarece dezvoltarea noastră folosește principiul individualității fiecărui abonat, atunci și raportarea poate fi formată pentru fiecare persoană sau direcția de lucru a SDT separat. Softul controlează și disciplina la stația de service: toți cei care întârzie la lucru sunt evidențiați în baza „evidența SDT" cu roșu. Directorul salonului trebuie doar să deschidă baza și va vedea numele celor, care au întârziat la tură! Asistentul informațional calculează singur penalitățile pentru încălcarea disciplinei de producție, iar acestea sunt luate în considerare la calcularea bonusurilor.

Aceeași abordare este utilizată de sistem, în ceea ce privește angajații buni: acestora li se adaugă bonusuri la salariu.

Evidența computerizată nu are probleme legate de bariera lingvistică: programul se face în limba rusă în mod implicit, dar clientul poate comanda orice altă limbă a lumii. „Evidența SDT" suportă telefonia și messenger-ul Viber, precum și plățile prin Internet (plata electronică Qiwi). Asistentul informaional se descurcă excelent cu ținerea evidenței contabile (va pregăti orice document și se va descurca și cu raportul trimestrial!) și lucrările de secretariat. „Evidența SDT" are funcția de notificări în masă prin mesaje SMS. Textele sunt pregătite din timp, iar la momentul potrivit trebuie apăsat butonul de comandă și toți abonații (sau grupurile de abonați) vor primi o notificare. După același principiu funcționează și sistemul de felicitări: pregătiți în prealabil textele felicitărilor, iar softul le trimite la timpul indicat destinatarului.

Aspectul programului

Evidența SDT (Stației de Deservire Tehnică)

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descarcă programul de evidență a SDT

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului pentru autoservice

Programul poate fi utilizat:

  • Service Auto

    Service Auto
  • SDT

    SDT
  • Service de reparare și întreținere a autovehiculelor și motocicletelor

    Service de reparare
    și întreținere a
    autovehiculelor
    și motocicletelor
  • Vânzare piese

    Vânzare piese
  • Vânzare anvelope

    Vânzare anvelope
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback despre programul de evidență a SDT

compshop

Atelier de reparații «Compshop»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii atelierului de reparații «Compshop»


elaman

Institutul de alimentație sănătoasă, Kit SRL

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Întreprinzătorul Individual «Sistem Universal de Evidență» a reușit să organizeze rapid și calitativ activitatea de dezvoltare și implementare a sistemului software pentru Institutul de Alimentație Sănătoasă din or. Astana, în rezultatul căreia întreprinderea a sistematizat activitatea curentă a câtorva subdiviziuni, optimizând-o până la minimum, iar cu toate acestea, forma raportului a rămas completă, detaliată și transparentă.

Dorim să subliniem că colaboratorii au executat toate lucrările de instalare în termen, au introdus ajustările și modificările noastre, în strictă conformitate cu prevederile Contractului. La finalizarea lucrului lor, colaboratorii ne-au prezentat operativ Actul de executare a lucrărilor.

Managerii și programatorii sunt foarte punctuali și respectuoși.

În general, programul este simplu de administrat.

Director Koișegarina A.N.

01.06.2017 a.


geliomed

Clinică «Helio Med»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii clinicii «Helio Med»


platinum

Salon de manichiură «Platinum»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


În primul rând, dorim, din partea întregii echipe a salonului de manichiură „Platinum” să aducem mulțumiri mari echipei USU pentru deservirea calitativă și să le urăm atingerea noilor culmi în activitatea lor.

Timp de 1 an, noi am efectuat evidența conform schemei tradiționale, adică scriam totul în caiet, iar când a început să crească numărul de clienți, a fost nevoie de simplificarea procesului de evidență a clienților, a fluxului financiar etc. De asemenea, ne dorim să lansăm un program de loialitate a clienților. Când am început să căutăm în internet programul potrivit, am dat de site-ul «Sistem Universal de Evidență. După procurarea programului am obținut mai multe posibilități, decât ne-am dorit, și anume:

- am lansat sistemul de bonusuri;

- putem printr-un singur click să calculăm salariul angajatului, venitul zilnic și cheltuielile, plățile;

- raport despre clienți;

- ce serviciu este cel mai solicitate.

- am obținut noi posibilități:

- plată pe carduri bancare;

- evidența clienților atrași de furnizori.

Cel mai important este că, prin programul USU există posibilitatea de ați realiza ideile privind dezvoltarea afacerii tale.

Conducător: Kenjibaev A.A.


sd

Stomatologie «Service Dental»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Clinica stomatologică „Service Dental” îi aduce sincere mulțumiri lui Nicolai Akulov și echipei lui de la ÎI „Sisteme de Evidență” pentru lucrul lor productiv de creare și dezvoltare.

USU joacă un rol foarte important în stomatologia noastră!

programul este într-adevăr universal, fiind capail să țină evidența întregii contabilități interne a întreprinderii, să facă rapoarte statistice, permite lucrul în rețea a mai multor angajați.

Odată cu apariția acestui program în stomatologie, colectivul nostru a scăpat de rutina zilnică legată de completarea fișelor medicale pe hârtie, a registrelor, ordinelor. Programul pentru stomatologie poate completa automat diverse formulare medicale, forma Nr. 043/u „Fișa medicală a pacientului stomatologiei”, forma Nr. 037 „Fișa medicului dentist”, forma Nr 039-2/u „Fișa de sinteză a medicului-stomatolog (medicului dentist)” și altele. De asemenea, acesta poate fi utiliza atât pentru înregistrarea prealabilă a pacienților, cât și pentru ținerea electronică a dosarului medical. Dorim să menționăm îndeosebi posibilitatea sistemului de control al producției pentru stomatologie, de a realiza controlul clinicii cu evidența tuturor plăților și datoriilor.

Dacă apar întrebări legate de acest program ne putem adresa oricând echipei USU pentru a le rezolva împreună.

Cu respect Director SRL «Chipmunk»

Imamdunov N.Z.


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandă programul de evidență a SDT

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: