1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Evidența centrului de servicii

Potrivit la 525 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Evidența centrului de servicii

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Posibilitățile sistemului de evidență a centrului de servicii

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Veți putea controla fiecare cerere, atât în privința executării, cât și a plăților
    Comenzi

    Comenzi
  • Fiecare obiect transmis spre reparație va putea fi fotografia , iar imaginea va apărea automat în formulare
    Foto de pe cameră

    Foto de
    pe cameră
  • Contractul și diverse formulare pot fi completate automat, economisind timpul dvs. de lucru
    Completarea formularelor

    Completarea
    formularelor
  • Pentru fiecare comandă pot fi anexate ușor toate fișierele conexe importante
    Fișiere atașate

    Fișiere
    atașate
  • În afară de evidența reparațiilor, este inclus și funcționalul vânzării materialelor conexe și utilizării consumabilelor
    Vânzările produsului

    Vânzările produsului
  • Sistemul va arăta cine dintre clienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
    Vânzări cub

    Vânzări cub
  • Statistica va arăta datele despre comenzile abandonate și cele plătite, pentru fiecare colaborator
    Statistica lucrărilor

    Statistica lucrărilor
  • Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
    Calcularea salariului

    Calcularea salariului
  • Angajații dvs. pot fi ușor comparați în funcție de numărul de servicii și venitul generat de facto
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
    Casierie și conturi

    Casierie și conturi
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Programul va aminti ce produse trebuie achiziționate
    Minimum

    Minimum
  • Statistia vânzărilor va ajuta să găsiți cele mai întrebate mărfuri
    Vânzări

    Vânzări
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • Dezvoltarea noastră „evidența centrului de servicii " este un produs unic al companiei noastre: feriți-vă de falsuri!
  • Programul este ușor de gestionat și nu necesită timp pentru instalare;
  • Încărcarea datelor în baza de date a software-ului are loc automat (pentru confortul clienților, este prevăzut și un control manual);
  • Baza de date nu are limite privind numărul de abonați;
  • Colectarea datelor are loc non-stop și rapoartele sunt formate în mod constant;
  • „Evidența centrului de servicii" este compatibil cu aproape orice dispozitiv de evidență, cu echipamente de tranzacționare și depozitare, și cu sisteme de securitate și supraveghere video, ceea ce extinde semnificativ domeniul de aplicare a software-ului și posibilitățile de control;
  • Orice serviciu este în primul rând comunicarea cu clienții. Dezvoltarea noastră oferă oportunități bogate de comunicare: telefonie și mesagerie;
  • Softul oferă clienților și feedback: fiecare poate nu numai să sune managerul, ci și să lase o propunere de îmbunătățire a afacerii sau o plângere legată de service;
  • Software-ul „evidența centrului de servicii" oferă directorului statistici privind dezvoltarea întreprinderii (dinamica vânzărilor, creșterea numărului de clienți, creșterea profitului pentru fiecare direcție de deservire sau pentru fiecare client);
  • Asistentul informațional va calcula bugetul de dezvoltare al întreprinderii pentru viitor;
  • Softul va elabora programul de lucru și va verifica respectarea acestuia;
  • „Evidența centrului de servicii" va prelua toată contabilitatea și lucrul cu documentele;
  • Cei care încalcă disciplina muncii sunt evidențiați de calculator în baza de date cu roșu, la fel ca și datornicii la plăți;
  • Pentru angajații buni, programul alocă bonusuri, care se adaugă la salariu sub formă de prime;
  • Software-ul este scris în limba rusă (aceasta este limba de bază implicită), dar clientul nostru poate alege orice altă limbă;
  • Programul informațional colectează feedback și sugestii de la clienți și vizitatorii site-ului companiei, formând concepte de dezvoltare a serviciilor pentru viitor;
  • Programul „evidențad centrului de servicii” este utilizat în majoritatea regiunilor rusești și în spațiul post-sovietic;
  • Contactați specialiștii noștri și beneficiați de o consultație gratuită!

Descriere software

Englezul Gordon Selfridge, care a pus cândva bazele deservirii moderne a clienților, este cunoscut și ca autorul popularei expresii „clientul are întotdeauna dreptate". Se poate glumi oricât pe seama acestei expresi (la urma urmei, se pare că vânzătorul este întotdeauna vinovat?), dar ea funcționează perfect și reprezentanții unei afaceri de succes îi corespund perfect! Dreptatea clientului poate fi apărată și printr-o evidență calitativă în centrul de servicii: „Iată chitanța, iată fotografia, iată semnătura dvs. ..." Compania noastră are plăcerea de a vă oferi un program informațional „Evidența centrului de servicii" pentru centrele de servicii de diverse profiluri – „Sistemul HelpDesk "! Dezvoltarea noastră este capabilă să controleze toate aspectele afacerii de deservire, de la evidența pieselor până la lucrul cu vizitatorii și personalul centrului de servicii. Aplicația pentru evidență, așa cum s-a menționat deja, va face față oricărui profil al centrului de servicii, fie că este vorba de reparația automobilelor, tehnicii informatice sau deservirea oricărui echipament sau sistem. Evidența informațională a centrului de servicii de la compania noastră este instalat automat pe computer și începe să ducă evidența imediat după descărcarea bazei de date, ceea ce nu necesită mult timp (există importul automat de date). Poate fi înregistrat un număr nelimitat de abonați, softul nu se lasă speriat de volumul de muncă. Principiul înregistrării „totul într-un singur loc" oferă softului de evidență posibilitatea de a „vedea" și vizitatorii, p și datele despre personal, și comenzile, și numărul de piese de schimb sau kituri de reparații, și multe altele. În plus, un astfel de sistem facilitează căutarea în baza de date. Evidența centrului de servicii se desfășoară în regim 24/24, ceea ce este foarte comod pentru centrele de servicii cu ciclu continuu și facilitează activitatea de control al centrului de servicii: directorul poate solicita raportul în orice moment convenabil. Softul citește date de pe diverse contoare (sistemul este compatibil cu echipamente comerciale, aparate de casă, echipamente de depozitare și securitate, și cu majoritatea contoarelor). Programul „evidența centrului de servicii" împarte abonații în grupuri pentru comoditatea evidenței statistice, de exemplu, să calculeze separat succesele unei hale sau al unei filiale a centrului, costul fiecărui kit de reparații (material) sau lucrul pentru o anumită persoană. Pentru comunicarea dintre personalul centrului și clienți, programul creează centrale telefonice automate din telefoanele clienților și managerilor. Există suport și pentru messengerul Viber, ceea ce extinde semnificativ posibilitățile de feedback de la clienții companiei de servicii. Dacă clientul sună angajatului centrului de servicii, managerul vede sugestia pe care o emite sistemul: numele și datele apelantului. Așadar, utilizatorul software-ului „evidența centrului de servicii" știe întotdeauna cine exact i se adresează! Aplicația va pregăti la prima solicitare, certificatul, documentul sau statisticile necesare. Proprietarul aplicației este întotdeauna la curent cu problemele financiare ale service-ului său. Acesta primește rapoarte regulare despre dinamica dezvoltării companiei în ansamblu și a fiecărei diviziuni. Cu cifrele nu poți polemiza: dacă statistica arată clar că o direcție sau alta a afacerii este neprofitabilă, atunci este necesar să se ia măsurile corespunzătoare ... „Evidența centrului de servicii" va sugera direcțiile profitabile pentru dezvoltarea service-ului! Programul pentru gestionarea evidenței și centrelor este scris în limba rusă, însă clientul își poate alege orice limbă din lume. Având în vedere că suntem absolut de acord cu Gordon Selfridge în ceea ce privește afirmația sa despre corectitudinea clientului, suntem gata să ascultăm sugestiile dvs. pentru modernizarea software-ului pentru nevoile service-ului dvs., - sunați, noi vă așteptăm!

Aspectul programului

Evidența centrului de servicii

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descarcă sistemul de evidență a centrului de servicii

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului pentru raparații

Programul poate fi utilizat:

  • Centru de deservire

    Centru de deservire
  • Atelier și atelier de reparații

    Atelier și atelier
    de reparații
  • Atelier de reparații

    Atelier de reparații
  • Companii de comerț și servicii

    Companii de comerț
    și servicii
  • Reparații la domiciliu

    Reparații la domiciliu
  • ЛAltă organizație

    ЛAltă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback despre sistemul de evidență a centrului de servicii

sw_service

Centru de servicii «SW Service»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii centrului de servicii specializat în reparația ceasurilor elvețiene "SW Service"


compshop

Atelier de reparații «Compshop»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii atelierului de reparații «Compshop»


aleko

Companie de transport «Aleko Trans»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire

Compania Aleko aduce sincere mulțumiri echipei de dezvoltatori USU pentru serviciile calitative și profesionale de creare, implementare și de menținere ulterioară a sistemului de evidență pentru întreprinderile de transport și logistică.

Specialiștii USU și-au demonstrat din prima competența, încă la etapa studierii sarcinii tehnice, sugerându-ne diverse versiuni și ajutându-ne astfel să găsim soluția optimă pentru sarcinile propuse.

În final, a ieșit un produs ce corespunde total cerințelor noastre, care a permis aranjarea proceselor de lucru și reducerea timpului necesar perfectării documentației. Interfața programului este laconică și clară, încât și o persoană cu experiență minimă de lucru la calcutaor, va putea asimila rapid regulile simple și algoritmii.

Dorim îndeosebi să remarcăm posibilitatea sistemului de a oferi rapoarte în baza oricăror criterii propuse, de a face rubrici și extrase atât pentru o dată terminată, cât și pentru o perioadă de timp aleasă. În general, toate posibilitățile USU permit administrarea ușoară a proceselor, reduc probabilitatea erorii factorului uman, scapă colaboratorii de munca solicitantă cu hârtiile și îndreaptă eforturile acestora spre îmbunătățirea calității și dezvoltarea noilor direcții.

Mulțumiri speciale merită colaboratorii care nemijlocit au instalat și configurat sistemele la locurile de muncă. Fiecare membru al echipei dispune de un simți nemaipomenit de tact, profesionalism și înțelegere profundă a procesului. Dorim să le urăm băieților din echipa lui Nicolai Akulov dezvoltare și prosperitate.


grenadine

SRL «Grenadine»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire

Compania «Grenadine» își exprimă recunoștința față de Sistemul Universal de Evidență pentru dezvoltarea unui program unic.

Datorită profesionalismului, programul a fost dezvoltat ținând cont de toate necesitățile și dorințele noastre.

Un punct forte în activitate este feedback-ul operativ cu managerul nostru personal.

Dorim să-i mulțumim în special lui Nicolai Akulov Nicolai pentru abordarea individuală a proiectului nostru.

Sistemul Universal de Evidență s-a poziționat ca un partener de nădejde în domeniul dezvoltării de software, înțelegând la maxim necesitățile noastre.

Planificăm și în viitor să continuăm și să extindem colaborarea noastră!

Cu respect, Director general SRL «Grenadine» S.I. Ospanov

Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii centrului educațional Grenadine


malineli

ÎI Bogubaeva Dinara

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Salon de mariaj Malinelli (ÎI Bogubaeva Dinara) exprimă sincere mulțumiri companiei ÎI Akulov N.N. pentru programul instalat companiei noastre Sistem Universal de Evidență.

Datorită programului am uitat de evidența pe caiet sau în Excel. Toată informația noastră se păstrează în calculator și este prelucrată în doar câteva secunde.

Interfața programului este foarte simplă. Toți vânzătorii au însușit lucrul în sistem foarte repede.

În calitate de conducător, pot vizualiza în orice moment rezultatul muncii pentru o zi din fotoliul meu sau chiar de acasă.

Ni s-a configurat sistemul vizitelor. Acum putem vedea cine dintre angajați se află în concediu de odihnă sau medical. A devenit foarte comod să calculăm concediile de odihnă și cele medicale.

Contabilul poate vedea acum imaginea completă a mișcării materialelor și fluxul banilor. De asemenea, poate reflecta plățile atât în numerar, cât și pe card sau cu utilizarea diferitor sisteme de plată.

Deservirea tehnică se realizează în timp foarte util și la un nivel profesionist înalt. Baieții răspund cu răbdare la toate multiplele noastre solicitări și realizează lucrul în termenii prevăzuți.

Cu respect, Șaripov Darhan


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandă sistemul de evidență a centrului de servicii

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.

Смотрите также:


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: