1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Evidența reparației

Potrivit la 504 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Evidența reparației

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Posibilitățile sistemului de evidență a reparației în centrul de servicii

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Veți putea controla fiecare cerere, atât în privința executării, cât și a plăților
    Comenzi

    Comenzi
  • Fiecare obiect transmis spre reparație va putea fi fotografia , iar imaginea va apărea automat în formulare
    Foto de pe cameră

    Foto de
    pe cameră
  • Contractul și diverse formulare pot fi completate automat, economisind timpul dvs. de lucru
    Completarea formularelor

    Completarea
    formularelor
  • Pentru fiecare comandă pot fi anexate ușor toate fișierele conexe importante
    Fișiere atașate

    Fișiere
    atașate
  • În afară de evidența reparațiilor, este inclus și funcționalul vânzării materialelor conexe și utilizării consumabilelor
    Vânzările produsului

    Vânzările produsului
  • Sistemul va arăta cine dintre clienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
    Vânzări cub

    Vânzări cub
  • Statistica va arăta datele despre comenzile abandonate și cele plătite, pentru fiecare colaborator
    Statistica lucrărilor

    Statistica lucrărilor
  • Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
    Calcularea salariului

    Calcularea salariului
  • Angajații dvs. pot fi ușor comparați în funcție de numărul de servicii și venitul generat de facto
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
    Casierie și conturi

    Casierie și conturi
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Programul va aminti ce produse trebuie achiziționate
    Minimum

    Minimum
  • Statistia vânzărilor va ajuta să găsiți cele mai întrebate mărfuri
    Vânzări

    Vânzări
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • Dezvoltarea noastră „evidența reparației" este unică printre toate programele similare, care se ocupă de evidență!
  • Instrumentul profesional de evidență este creat pe baza celor mai bune realizări în domeniul tehnologiilor IT;
  • Importul de date în baza programului de evidență este automatizat, prin urmare nu durează mult;
  • În calitate de abonați în baza de date, se introduc toți clienții companiei, personalul și disciplinele (parametrii), care necesită evidență;
  • Numărul de abonați nu sperie softul: el va putea face față oricărui volum de date;
  • Căutarea abonatului în baza de date durează câteva secunde – calculatorul ajută cu sfaturi;
  • Evidența reparației se efectuează după toți parametrii: termeni, calitate, cost, garanție, reduceri etc .;
  • Programul de evidență oferă rapoarte constant, fără pauze pentru somn și prânz, astfel încât, proprietarul software-ului le primește atunci când are nevoie;
  • Programul „evidența reparației" este scris în limba rusă, care este limba de bază, dar utilizatorul poate alege limba oricărei altei țări;
  • Softul are și funcția de notificări prin SMS, care pot fi în masă (de exemplu, pentru a anunța o campanie de reduceri pentru clienți), sau individuale (de exemplu, pentru felicitări);
  • Asistentul informațional este comod și prin faptul că acțiunile sale pot fi programate din timp: pregătiți SMS-urile și ordonați să fie trimise la o anumită oră, iar softul va face totul!
  • Evidența reparației sprijină comunicarea abonaților prin mesengerul Viber și plățile prin sistemul internațional Qiwi (plăți electronice);
  • Pentru gestionarea software-ul este necesară identificarea utilizatorului, astfel încât experții noștri s-au gândit și la securitate;
  • Pentru proprietarul programului este prevăzută posibilitatea delegării competențelor sau unei părți a lor (acces limitat), altor persoane. În același timp, fiecare utilizator își formează propria parolă ;
  • Evidența reparației nu limitează numărul de utilizatori și un singur software va deservi întreaga rețea de centre de servicii, unei singure companii;
  • Softul ține evidența disciplinei de producție: noteazî întârzierile și lipsele într-un raport separat;
  • Lucrătorilor buni li se calculează bonusuri (adaosuri salariale!);
  • Aplicația ține contabilitatea și circulația documentelor, eliberând persoana de lucru cu hârtiile;
  • Există versiunea gratuită a programului – contactați-ne, pentru a afla detalii!

Descriere software

Principiile programului „evidența reparației”

au fost stabilite încă în secolul al XX-lea, în era tehnologiei analogice. Binecunoscutul industrialist american și proprietar al fabricilor de mașini, Henry Ford, ținea la întreprinderile sale brigăzi, care primeau salariu pentru că nu lucrau. Aceștia erau mecanici, care se ocupau de reparații. Logica este simplă: dacă reparatorii stau în camera din spate, înseamnă că transportorul mașinilor funcționează. De îndată ce în camera din spate se aprinde o lampă roșie de alarmă (avariere!), plata pe oră încetează să fie achitată echipei de reparații până când nu își face treaba și nu se întorc în camera din spate! În așa mod, în secolul al XX-lea, funcționa evidența reparațiilor. Echipele de servicii se străduiau să-și facă munca cât mai eficient și mai rapid posibil, pentru a se întoarce cât mai curând în camera din spate. Într-un astfel de sistem nu are sens să admiți defecte, deoarece nu vei obține nimic.

În prezent, acest sistem este reprodus în programul informațional „evidența reparației" de la compania noastră! Acest soft unic este dezvoltat după principiile lui Henry Ford și în baza celor mai bune tehnologii informaționale moderne. Tehnica nu poate să nu se strice - este ceva normal. Nu este normal, când repararea este efectuată prost: tehnica (dispozitive, automatizare, transportoare etc.) se strică din nou și din nou, iar proprietarul acestei tehnici, obosit să umble pe la centre de servicii și să aibă încredere în reparații, fie cumpără un alt produs, fie schimbă centrul de servicii. Dezvoltarea noastră „evidența reparației " este prevăzută în primul rând pentru centrele care se ocupă de reparații și deservesc populația sau companiile.

Experții noștri, înțelegând diferențele de specificu ale echipelor de reparatori, au creat un soft, care funcționează exclusiv cu numere, citind datele de pe contoare. Dacă la Henry Ford era vorba doar de un bec roșu, atunci tehnologia modernă oferă oportunități suficiente pentru introducerea diferitor mecanisme de monitorizare a reparațiilor. Programul „evidența reparației" este compatibil cu echipamente de tranzacționare și depozitare, aparate de casă. Acesta citește date de pe terminale de securitate și de pe camere de supraveghere, - aproape de pe tot ceea ce poate arăta indicatori! În același timp, baza de abonați a software-ului este nelimitată: puteți seta în program câți parametri de evidență doriți, iar softul va face față tuturor. Baza de date este formată din clienți, parteneri și furnizori ai companiei, precum și din parametrii care necesită evidență. Acest principiu de înregistrare, când totul este într-o singură bază de date, oferă programului „evidența reparației" oportunități nelimitate de control (Henry Ford, nici măcar nu visa la ele!). Având în vedere că fiecare utilizator este văzut de soft prin codul său unic (atribuit la înregistrare), confuzia este imposibilă, iar căutarea în baza de date durează câteva secunde. Software-ul este ușor de descărcat, instalarea pe calculator are loc automat, la fel ca importul de date în sistem (este prevăzut și modul manual). Evidența poate di gestionată de orice utilizator al unui computer personal, inginerii noștri au lucrat special pentru asta. Programul „evidența reparației" vede nu doar fiecare meșter și toate comenzile acestuia, dar și însăți procesul de executare a comenzii, ceea ce adesea trebuie să știe directorul companiei. Softul permite să faceți o fotografie a produsului luat pentru reparare cu o cameră web de pe un computer, iar fiecare comandă este monitorizată după toți parametrii: după termeni, după calitatea reparației, după plată etc. Apropo, în ceea ce privește plata: există suport pentru plată electronică în sistemul internațional de plată Qiwi, ceea ce facilitează semneficativ calculele cu clienții.

Aspectul programului

Evidența reparației

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descarcă sistemul de evidență a reparației în centrul de servicii

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului pentru raparații

Programul poate fi utilizat:

  • Centru de deservire

    Centru de deservire
  • Atelier și atelier de reparații

    Atelier și atelier
    de reparații
  • Atelier de reparații

    Atelier de reparații
  • Companii de comerț și servicii

    Companii de comerț
    și servicii
  • Reparații la domiciliu

    Reparații la domiciliu
  • ЛAltă organizație

    ЛAltă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback despre sistemul de evidență a reparației în centrul de servicii

sw_service

Centru de servicii «SW Service»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii centrului de servicii specializat în reparația ceasurilor elvețiene "SW Service"


compshop

Atelier de reparații «Compshop»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii atelierului de reparații «Compshop»


bm

SRL Editura Business Media»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Tipografia noastră SRL „Editura Business Media” se ocupă de producerea diferitor articole de poligrafie.

Pentru bazele de date și sistemul de evidență, până la procurarea software, am utilizat Excel-ul. Dar am decis să optimizăm business-procesul și activitatea tipografiei , și am cumpărat la mijlocul anului 2017 produsul „USU – Sistem Universal de Evidență”. „Programul pentru tipografie” a fost creat la cel mai înalt nivel, fiind simplă în utilizare. Mulți angajați s-au adaptat ușor la acest software. Suportul tehnic al companiei este mereu receptiv. La fiecare comandă, execută sarcinile puse de noi repede și în timp.

Exprimăm mulțumiri mari și îi urăm prosperitate companiei dvs.

Director general SRL «Editura Business Media» Ismailov Z.M.


madam_i

Atelier de modă «Madam-I»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Compania nostră a fost deschisă la începutul anului 2014 și este orientată spre deservirea clienților clasa ”mediu+” și mai sus pentru croirea și reparația individuală a hainelor. De aceea, încă de la început am depus eforturi să punem la punct toate aspectele ale business-ului nostru,să le modernizăm, să satisfacem toate cerințele ridicate ale clienților noștri. Aceasta vizează și sistemul de evidență la nivelul întreprinderii, înregistrării comenzilor și a documentelor.

Monitorizarea programelor existente pe piață pentru rezolvarea sarcinilor existente a arătat ori dificultatea urmăririi lor, sau lipsa unui întreg spectru de funcții indispensabile, sau un cost ridicat de cumparare și întreținere.

Și anume programul ”USU – Sistemul Universal de Evidență” (pentru atelier în cazul nostru), a satisfăcut maxim posibil cerințele noastre. Iar în procesul de completare a cererilor specifice, programul a devenit perfect pentru cerințele noastre. Se poate remarca disponibilitatea tuturor intrumentelor pentru muncă și evidență, grafică excelentă, preț rezonabil. Mai ales trebuie subliniată ușurința utilizării sale. Perioada de instruire nu a duram mai mult de o zi, iar peste câteva zile toți angajații care lucrau cu programul, îl utilizau cu ușurință, fără să tragă cu ochiul în instrucțiuni.

Și încă ceva. Profesionalismul, bunăvoința în comunicare, disponibilitatea de a ajuta clientul de către Nicolai Akulov și angajații săi au confirmat că am făcut alegerea corectă.


masson

Club de fitness MASSON

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii de la clubul de fitness MASSON


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandă sistemul de evidență a reparației în centrul de servicii

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: