1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Evidența spălătoriei

Potrivit la 313 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Evidența spălătoriei

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Posibilitățile sistemului de evidență a spălătoriei

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Veți putea de asemenea lucra cu clienți corporativi în baza contractului
    Contracte

    Contracte
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că o comandă este gata
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Va fi asigurat controlul tuturor comenzilor în funcție de executare, plată și alte momente importante
    Comenzi

    Comenzi
  • Diverse formulare pot fi completate de program în mod automat
    Formulare

    Formulare
  • Utilizând sistemul nostru de evidență veți putea respecta toți termenii de executare
    Termeni limită

    Termeni limită
  • Toate filialele pot funcționa într-un sistem informațional unic prin internet
    Subdiviziuni

    Subdiviziuni
  • Evidența integrată a depozitelor va asigura monitorizarea exactă a soldurilor și consumului tuturor detergenților
    Solduri

    Solduri
  • Există posibilitatea de a vizualiza costurile serviciilor dvs. și seta calcularea pentru eliminarea automată a reactivilor
    Costul de producție

    Costul de producție
  • Veți putea utiliza diverse echipamente comerciale și de depozitare pentru creșterea productivității organizației dvs.
    Echipament

    Echipament
  • Sistemul va arăta statistica comenzilor pentru fiecare client, pentru perioada aleasă
    Frecvența vizitelor

    Frecvența vizitelor
  • Raportul va arăta cine dintre clienți nu a achitat integral comenzile sale
    Datorii

    Datorii
  • Statistica comenzilor vă va ajuta să analizați ușor care sunt gata, care în proces de finisare și care încă în lucru
    Statistica comenzilor

    Statistica comenzilor
  • Veți putea analiza ușor ce servicii se bucură de popularitate
    Analiza serviciilor

    Analiza serviciilor
  • Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
    Calcularea salariului

    Calcularea salariului
  • Angajații dvs. pot fi ușor comparați în funcție de numărul de servicii și venitul generat de facto
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
    Casierie și conturi

    Casierie și conturi
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Programul va aminti ce produse trebuie achiziționate
    Minimum

    Minimum
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • „Evidența spălătoriei" cu toate funcționalitățile sale este un program ușor de înțeles. Interfața simplă poate fi înțeleasă chiar de un începător;
  • Instalarea aplicației pentru evidență în spălătorii se face pe orice computer, datorită cerințelor minime de sistem;
  • Datorită salvării informațiilor în spațiul de stocare de rezervă, puteți recupera întotdeauna datele pierdute;
  • Programul de evidență în spălătorii vă permite să vă aflați în sistem utilizând Internetul sau o rețea locală. El oate fi instalat chiar și pe smartphone-ul Dvs.;
  • Diferite notificări „Evidența spălătoriei" le expediază în mod automat;
  • Orice documente contabile pot fi formate automat și trimise pe poșta electronică;
  • Evidența spălătoriei va furniza un act de reconciliere, o factură de plată, acte de lucrări efectuate, orice certificate și solicitări de deservire;
  • Calcularea costului pentru fiecare client poate fi individuală și cu reduceri, trebuie specificați doar parametrii;
  • Analiza muncii și strării financiare va ajuta managerul să ia decizii corecte și la timp;
  • Programul calculează independent costul de producție;
  • Veți putea vizualiza statistici privind vizitele și venituri le, separat pentru fiecare filială, iar toate datele vor fi stocate într-un sistem comun;
  • Configurația programului vă permite să afișați pe ecran datornicii, utilizând o funcție simplă de filtrare a datelor;
  • Posibilitatea de a forma o analiză a serviciilor furnizate va ajuta să înțelegeți care dintre ele sunt deosebit de populare;
  • Evidența spălătoriei ține calulelel salariilor prin diverse criterii. Acesta poate depinde de termenii contractului sau poate fi calculat pe baza anumitor parametri;
  • Datorită evidenței tuturor stocurilor disponibile, veți primi notificări dacă oricare dintre acestea se epuizează;
  • Aveți la dispoziție posibilitatea de a conecta camere de supraveghere video, ecrane suplimentare și sisteme de recunoaștere a numelui abonatului care sună;
  • Interfața simplă, designul stilat și viteza ridicată de procesare și de emitere a informațiilor vă vor face munca mult mai ușoară și vă vor bucura;
  • Vom instala aplicația într-o limbă comodă pentru Dvs.;
  • Versiunea demo a Evidenței spălătoriei poate fi descărcată gratuit pe site-ul „Sistemul Universal de Evidență" și fără înregistrare;
  • Veți primi drept cadou câteva ore de deservire gratuită;
  • Vă vom oferi un număr foarte mare de funcții exclusive.

Descriere software

Experiența îndelungată în crearea de aplicații care permit facilitarea și automatizarea activității diferitor întreprinderi, ne-a permis să vă propunem spre atenție un program unic pentru evidență. Aplicația „Evidența spălătoriei” a fost dezvoltată după studierea atentă a activității curățătoriilor chimice, spălătoriilor, companiilor de curățenie, hotelurilor și altele. Evidența spălătoriei va prelua procesele de ținere a evidenței, calculele, raportarea și formarea de documente. O gamă largă de funcții comode va facilita munca și va reduce semnificativ volumul de muncă pentru personal. Acum toate lucrările de rutină vor fi efectuate de sistemul aplicației, iar Dvs.i va trebui doar să introduceți datele primare.

Instalarea programului pentru spălătorie are loc după colectarea de informații despre companie și dezvoltarea unui pachet de funcții. În pachetul de bază de funcții pot fi adăugate și complet exclusive, care vor spori și mai mult eficiența muncii și prestigiul întreprinderii. Instalarea aplicației pe fiecare calculator poate fi efectuată la distanță de către specialiștii din „Sistemul Universal de Evidență". Imaginați-vă cât de mult timp veți economisi! În plus, vom efectua un scurt curs introductiv privind utilizarea aplicației de la distanță. După instalarea aplicației „Evidența spălătoriei", veți putea descărca toate informațiile existente în sistem. Puteți face acest lucru cu câteva clicuri de mouse. Datele sunt sortate automat după tip și procesate de sistem. Toate acestea se vor păstra într-o bază de date specială.

De exemplu, baza de date a clienților va afișa toate informațiile necesare despre clienții Dvs. (datele de contact, numărul și detaliile comenzii, termenii de execuție, plata). În bza de date a angajaților se ține și evidența privind angajații Dvs.: se calculează în mod automat salariile (în condițiile contractului sau în funcție de orele lucrate), se analizează eficacitatea fiecărui angajat și multe altele. Trebuie remarcat faptul că toate rapoartele financiare, economice și altele sunt formate continuu în aplicația „Evidența spălătoriei". Rapoartele pot fi furnizate conducerii în orice moment.

Intrarea în programul de evidență se face după introducerea unui login individual și a unei parole. După cum înțelegeți, acest pas este cauzat de crearea securității datelor stocate. În plus, sistemul recunoaște identitatea utilizatorului și îi oferă un set de funcții în conformitate cu obligațiile sale. Astfel, vom oferi un loc de muncă pentru fiecare angajat - contabil, administrator, manager, conducător și așa mai departe. Pentru fiecare vom selecta setul optim de funcții și vom încerca să adaptăm la maxim configurația aplicației la specificul lucrărilor efectuate. Înțelegem că una dintre pozițiile cele mai multifuncționale este poziția administratorului. Anume pentru el am dezvoltat baze de date comode, în care pot fi efectuate ușor căutări și filtrări după anumiți parametri. Acum nu va fi dificil să afișați pe ecran o listă de datornici, de exemplu.

Aplicația „Evidența spălătoriei“ vă permite să conectați la sistem orice echipament comercial și aparate de casă, automatizând totodată procesele de vânzări. Toate informațiile vor fi introduse automat în program și procesate. Programul vă permite să lucrați nu numai cu persoane fizice, ci și cu persoane juridice în baza contractului, calculând costul în funcție de parametrii stabiliți. Orice spălătorie sau companie de curățenie poate îmbunătăți semnificativ imaginea companiei și productivitatea generală prin introducerea unei aplicații speciale a specialiștilor din „Sistem Universal de Evidență". Suntem bucuroși să vă răspundem la orice întrebări și să vă ajutăm să stabiliți evidența la întreprindere. Pentru a deveni lideri și a vă consolida sigur poziția pe piață, trebuie doar să ne contactați în orice mod convenabil!

Aspectul programului

Evidența spălătoriei

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descarcă sistemul de evidență a spălătoriei

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentare programului pentru curățătorie chimică

Programul poate fi utilizat:

  • Curățătorie chimică

    Curățătorie chimică
  • Spălătorie

    Spălătorie
  • Dezinfectare

    Dezinfectare
  • Companie de curățenie

    Companie de curățenie
  • Hotel

    Hotel
  • ЛAltă organizație

    ЛAltă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback despre sistemul de evidență a spălătoriei

keremet

Curățătorie chimică «Centrul de Puritate Keremet»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii curățătoriei chimice «Centrul de Puritate Keremet»


den

Curățătorie chimică «DEN»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


SUCCESUL NOSTRU ÎN AUTOMATIZAREA SERVICIILOR ÎN COLABORARE CU «USU»

Curățătoria noastră chimică utilizează programul de evidență creat de ÎI „Akulov” deja de 2 ani. Diferența dintre ceea ce am comandat inițial și ceea ce utilizăm acum, după 2 ani de colaborare, este imensă! Compania a ținut cont de TOATE doleanțele noastre, iar noi am excelat cum am putut! Dorim și așa date, avem nevoie și de așa raport, și de crearea unei liste pentru trimiteri SMS pentru numărul determinat de vizite, și mai vrem să știm în ce perioadă ce servicii sunt mai solicitate etc.! Toate dorințele ne-au fost îndeplinite ca prin minune!

Programul instalat pentru curățătoria chimică permite acumularea și analiza unui volum imens de informații, noi avem înregistrată o bază mare de clienți, puteam urmări ușor epuizarea materialelor, produselor chimice, achita salariile. Când am decis să automatizez activitatea salonului de frumusețe și atelierului , știam deja sigur, cui îi voi încredința desvoltarea și instalarea programelor. Desigur «USU»!

Consider că potențialul acestei companii este foarte mare și că ne or uimi în viitor. Echipa este creativă și ține pasul noilor tehnologii. De fapt și specificul activității îi obligă să țină pasul. Bravo!

Curățătorie chimică «DEN», ÎI Pupchenko N.L., 26.05.2015 a.

Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii curățătoriei chimice «DEN»


eurostirka

Compania «Evrostirka»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Am început să ne gândim la automatizarea afacerii încă acum câteva luni, dar softul potrivit l-am găsit abia recent. Familiarizarea cu Sistemul Universal de Evidență am început-o pentru curățătoria chimică am început-o odată cu instalarea versiunii demo, și am început imediat să o comparăm cu programele pe care deja reușisem să le încercăm. Funcționalul și posibilitățile USU ne-au satisfăcut la maxim, de aceea am decis imediat să-l implementăm.

Sistemul Universal de Evidență pentru curățătoria chimică ne permite să controlăm toate aspectele. A devenit foarte comod de lucrat datorită faptului că sunt luate în calcul cheltuielile diferitor mijloace, utilizate în procesul acordării serviciilor. Colaboratorii suportului tehnic al USU ne-au ajutat să configurăm listele de prețuri, nomenclatura, ne-au arătat cum să trimitem mesaje sms și scrisori electronice prin program. Programul ne-a simplificat semnificativ lucrul datorită faptului că salariul poate fi transferat automat, iar calcularea prețului comenzii nu mai necesită implicarea angajatului.

De asemenea, utilizăm activ rubrica Rapoarte din program USU. Aici este comod să urmărești veniturile, cheltuielile, dinamica și mulți alți parametri. Este foarte bună posibilitatea de a îmbunătăți programul conform propriilor necesități, atunci când avem nevoie.

Suntem mulțumiți că am obținut un produs atât de bine gândit și calitativ, de aceea, le mulțumim dezvoltatorilor și suntem bucuroși să recomandăm Sistemul Universal de Evidență și altor organizații.


chistota

Curățătorie chimică «Centrul de Puritate»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


ÎI Nicolai Akulov

Stimate Nikolai Nikolaevich, referitor la funcționarea software-ului pentru Automatizarea activității curățătoriei chimice.

Provocările, la care sunt astăzi nevoiți să răspundă oamenii de afaceri, în special în sfera deservirii, obligă companiile să reacționeze rapid la factorii externi, să execute ferm toate procedurile interne și business-procesele, sporind continuu calitatea deservirii.

Activitatea în condițiile unei concurențe continue pe piață, cu un număr mare de jucători, obligă companiile să controleze dur calitatea serviciilor, să propună clienților noi și noi servicii, să verifice bine acordarea la timp a serviciilor și să ia în calcul feedback-ul primit de la clienți.

De asemea, activitatea în domeniul deservirii, prevede efectuarea regulată a campaniilor de publicitate, promoțiilor, programelor cu bonusuri, programelor de loialitate.

Întreprinderile de orice dimensiuni, chiar și cele mai mici, necesită, cel puțin, evidența de bază și controlul fluxului mijloacelor bănești, evidența cheltuielilor și veniturilor.

Pentru a administra, în asemenea condiții, afacerea, compania are nevoie de instrumente, care să-i permită să realizeze întreg funcționalul necesar și, pe lângă acestea, să aibă posibilitatea să crească funcționalul, să implementeze noi tipuri de produse sau servicii, care nu pot fi realizate în condiții standard de software. Activitatea după metode vechi, ducerea evidenței în registre de hârtie duce la pierderea unui volum mare de timp pentru efectuarea controlului și administrarea întreprinderii. De asemenea, pot apărea multe erori, atât în timpul completării documentelor de raportare, cât și în timpul verificării acestora, ceea ce poate duce la decizii manageriale greșite.

Pentru curățătoria chimică „Centru de curățenie”, unul dintre factorii importanți pentru alegerea software-ului a fost posibilitatea localizării acestuia, și anume elaborarea facturilor în limba ucraineană și în valută ucraineană, cu utilizarea adresei actuale a punctelor de primire ș.a.

Evaluând posibilele opțiuni de realizare a sarcinilor propuse, „Centrul de Curățenie” și-a oprit alegerea la dezvoltarea ÎI Nicolai: USU – Automatizarea activității curățătoriei chimice.

USU ne-a permis să realizăm evidența cheltuielilor și veniturilor, controlul executării comenzilor, controlul muncii angajaților pentru fiecare comandă. Ne permite să efectuăm evidența și analiza serviciilor acordate pentru orice perioadă de activitate a fiecărei subdiviziuni separat și a întreprinderii în întregime.

Cele mai prețioase pentru curățătoria chimică „Centrul de curățenie” sunt rapoartele financiare. Cu ajutorul acestora efectuăm controlul sumelor de bani din casă, cantitatea mijloacelor bănești, primite de la clienți pentru fiecare comandă, controlul activității fiecărei case, inclusiv calculul în numerar și fără numerar pentru fiecare punct de primire, controlul încasărilor mijloacelor bănești.

Dorim să remarcăm separat viteza de implementare a pachetului software și profesionalismul echipei în instalarea software-ului. Procesul de efectuare a spațiului de lucru complet funcțional al receptorului, inclusiv instalarea software și efectuarea instruirii, din momentul efectuării plății, durează o zi de lucru. Această abordare a lucrului permite economisirea mijloacelor bănești la etapele de dezvoltarea extensivă a afacerii.

Sistemul flexibil de formare a bazei de date a serviciilor și a ofertelor de preț permite crearea prețurilor diferențiate pentru diverse nivele de clienți (VIP, pensionari, studenți), precum și aplicarea programelor cu bonusuri pentru clienți și urmărirea utilizării lor.

Funcționalul informărilor prin SMS și trimiteri de SMS permite să notificăm la timp și personal clientul despre starea comenzii sau despre promoții, noi servicii, programe cu bonusuri și altele. Valoarea acestui funcțional rezidă în posibilitatea de a comunica direct cu clienții tăi reali fără intermediari în forma publicității pe internet, presă, publicitate pe panouri mici și mari. Cu astfel de gen de informarea, „Centrul de curățenie” poate fi sigur că clienții săi vor primi sigur informația necesară.

Mulțumim echipei de dezvoltatori a Sistemul Universal de Evidență pentru executarea calitativă și implemntarea softaware-ului de Automatizare a activității curățătoriei chimice.

Cu respect

Curățătorie chimică «Centrul de Puritate»

în persoana unui întreprinzăntor individual Kievskaia E.V.


makin

Companie de Curățenie «Madam»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Compania noastră a apelat pentru prima oară la ÎI „Akulov Nicolai Nicolaevich”, dezvoltatorul programului USU, în iunie 2017. Aveam nevoie atunci de un program pentru administrarea unei afaceri mici – nouă pentru noi. O întreprindere de orice dimensiuni, chiar și cea mai mică, necesită minim o contabilitate de bază și controlul circulației mijloacelor bănești, evidența cheltuielilor și veniturilor. În condițiile timpurilor moderne, am avut nevoie să ne sistematizăm activitatea, care include evidența consumabilelor, a serviciilor, mijloacelor bănești, bazei de clienți, termenelor de executare a lucrărilor etc. Am găsit toate acestea în programul USU, dezvoltat de ÎI „Akulov”. Am fi putut reduce articolul cheltuieli, în particular, pentru achiziționarea acestui program, însă lucrul după metoda veche ar fi dus la decizii admnistrative greșite. Am fi pierdut mult timp pentru lucru cu registre, pentru evidența mijloacelor auxiliare. Evaluând versiunile posibile de realizare a sarcinilor propuse, compania „Madam” și-a oprit alegerea la software-ul ÎI Nicolai Akulov: Sistem Universal de Evidență – Automatizarea activității curățătoriei chimice. Acest program ne-a permis să realizăm evidența veniturilor și cheltuielilor, controlul executării comenzilor, controlul activității angajaților pentru fiecare comandă. Programul permite realizarea evidenței și analiza serviciilor prestate pentru orice perioadă de lucru a fiecărei subdiviziuni separat și a întreprinderii în asamblu

Am înțeles că cele mai prețioase pentru Compania noastră sunt rapoartele financiare. Cu ajutorul acestora efectuăm controlul volumului de bani în casă, volumul mijloacelor bănești primite de la clienți pentru fiecare comandă. Aici totul este prevăzut – pensionarii, studenții, programele cu bonusuri. Ne-a plăcut foarte mult funcția trimiterilor sms, unde clienșii pot fi notificați despre reducerile viitoare, despre stare comenzii etc., comunicând direct cu clienții noștri.

Mulțumim echipei de dezvoltatori Sistem Universal de Evidență pentru realizarea calitativă și implementarea software-ului de Automatizare a activității curățătoriei chimice.

Cu respect, Companie de Curățenie «Madam»


ind_chistoty

Curățătorie chimică «Industria de curățenie»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


«Industria de curățenie» mulțumește dezvoltatorilor de software USU pentru curățătorii chimice și spălătorii.

Denumirea programului – Sistem Universal de Evidență – îl caracterizează absolut.

Programul acoperă toate întrebările care pot apărea în procesul de lucru al curățătoriei chimice. Lucrul este simplificat și de faptul că sunt luate în calcul toate momentele – de la cheltuielile de pproduse chimice și detergenți, până la posibilitatea notificării clienților prin sms. După introducerea listelor de prețuri și tarifelor, programul calculează prețul serviciului, poate transfera salariul, etc., ceea ce simplifică mult lucrul nostru.

Programul este într-adevăr universal, deoarece dezvoltatorul, realizând baza programului, este gata să îl adapteze specificului întreprinderii conform sarcinii tehnice.

În general, programul este comod și clar. Acesta este capabil să mențină toată contabilitatea internă a întreprinderii, să creeze rapoarte statistice, permite lurul în sistem a mai multor angajați.

Un produs bun, bine gândit, care corect utilizat dă rezultatul dorit.

ÎI «Industria de curățenie» mulțumește dezvoltatorilor de software pentru lucrul făcut și speră la o colaborare viitoare.


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandă sistemul de evidență a spălătoriei

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: