1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Evidența în croitorie

Potrivit la 321 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Evidența în croitorie

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Posibilitățile sistemului de evindeță a cusutului

  • Veți obține o bază de date unică cu clienții, care va include toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Veți putea oșor controla toate comenzile, etapa lor de executare, efectuarea plăților și alte aspecte importante
    Comenzi

    Comenzi
  • Sistemul va asigura controlul utilizării, disponibilității și consumului de țesături, accesorii și alte materiale
    Materiale

    Materiale
  • Veți putea seta calculele pentru toate produsele finite, iar programul va exclude automat materialele necesare pentru creare și va estima timpul necesar lucrului
    Calcule

    Calcule
  • Veți putea lua în calcul costul de producție al fiecărui produs lansat
    Costul de producție

    Costul de producție
  • În program veți putea ușor distribui și controla resursele produse
    Resurse

    Resurse
  • Veți putea efectua planificarea producției în funcție de croială, cusutură, broderie, data livării comenzii și data probelor
    Planificare

    Planificare
  • Programul poate funcționa cu orice număr de departamente și depozite. Lucrul filialelor se desfășoară prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Formularul de recepționare a comenzii, contractul și alte diverse documente pot fi făcute de program în mod automatizat
    Formulare

    Formulare
  • Interfața simplă va facilita efectuarea simplă a oricărui tip de vânzare
    Vânzare

    Vânzare
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Veți putea utiliza diverse echipamente comerciale și de depozitare pentru sporirea productivității organizației de cusut
    Echipament

    Echipament
  • Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
    Salariul

    Salariul
  • Prin utilizarea programului nostru toate departamentele vor interacționa și funcționa ca un mecanism de succes unic
    Legătura dintre departamente

    Legătura dintre
    departamente
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Programul vă va aminti la momentul potrivit despre epuizarea unui stoc și necesitatea achiziționării de noi produse
    Minimum

    Minimum
  • Pentru o perioadă dereferință veți putea forma cu ușurință lista materialelor necesare în baza comenzilor
    Eliberează

    Eliberează
  • Meșterii și colaboratorii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: lucrărilor executate, vânzărilor și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare venit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Pentru director este prevăzut un întreg complex de rapoarte de management, care vor permite analiza activității organizației din diverse puncte de vedere
    Rapoarte pentru director

    Rapoarte pentru director
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • Programul preia pe deplin funcțiile de evidență, procesare, stocare și emitere de informații;
  • În sistemul se poate lucra în rețeaua locală și prin Internet;
  • Aveți la dispoziție baza de date ale clienților și angajaților organizației;
  • Interfața aplicației „Evidența în croitorie " este atât de simplă, încât chiar și un novice o va putea administra;
  • Programul formează orice documente contabile, inclusiv facturile de plată, diverse certificate, acte, tipuri de raportare;
  • Datorită funcției de a crea mementouri, sistemul aplicației vă va aminti despre evenimente importante. De exemplu, despre plata pentru servicii comunale sau servicii de închiriere a spațiilor;
  • Conducătorul va putea seta sarcini pentru angajați, care vor fi afișate într-o fereastră specială. Se vor afișa, de asemenea, informații despre termenele de execuție și diferite detalii;
  • Toate informațiile din baza de date pot fi restabilite dintr-o copie de rezervă, în caz de defectare a unuia dintre calculatoare;
  • Am dezvoltat multe teme grafice frumoase, pe care le puteți alege în funcție de gustul dvs.;
  • Aplicația poate fi instalată în fiecare filială a organizației dvs., având în același timp o bază de date comună;
  • Toate comenzile pot fi distribuite între angajați în mod automat;
  • Modelele de documente și referințe sunt stocate în sistem și completate automat;
  • Softul „Evidența în croitorie" oferă un raport detaliat despre orice tipuri de plată;
  • Dacă există manageri de vânzări în cadrul personalului, programul îi va ajuta să urmărească eficiența mișcărilor de publicitate și să țină evidența cheltuielilor;
  • Nu trebuie să vă fie teamă că, dacă brusc, compania dvs. se va extinde sau va schimba ușor gama de servicii oferite, programul „Evidența în croitorie" nu va mai fi actual. Specialiștii USU pot modifica oricând configurația programului în baza dorințelor dvs.;
  • Puteți descărca versiunea demo a programului „Evidența în croitorie" de pe site-ul nostru absolut gratuit;
  • Instalarea programului și procesul de învățare pot fi efectuate de la distanță. Acum, timpul dvs. va fi economisit și mai mult;
  • Vom fi întotdeauna fericiți să vă ajutăm și să răspundem oricăror întrebări pe care le aveți. În plus, vă vom oferi câteva ore de deservire gratuită, imediat după instalarea programului „Evidența în croitorie";
  • Putem lucra cu organizații din întreaga lume. De asemenea, programul poate fi tradus în orice limbă convenabilă pentru muncă;
  • Datorită utilizării software-ului „Evidența în croitorie", va crește semnificativ nu doar calitatea și viteza lucrărilor efectuate, ci și prestigiul general al organizației, specializate în cusut.

Descriere software

Dacă sunteți în căutarea unui program, care să automatizeze procesele de evidență și vânzări, suntem mândri să vă propunem dezvoltarea specialiștilor din „Sistemul Universal de Evidență". Puterea tehnologiilor avansate este legată de o interfață simplă în sistemul „Evidența în croitorie”, care a fost dezvoltat după un studiu detaliat al acestui segment de afaceri. Configurația aplicației include un număr mare de funcții de bază, care vor ajuta la organizarea muncii în organizații de orice dimensiuni. Pot fi diverse companii de producție, ateliere, saloane pentru confecționarea perdelelor, hainelor sau huselor auto. În afară de funcțiile de bază, propunem o serie întreagă de opțiuni exclusive, care vor fi dezvoltate ținând cont de necesitățile organizației Dvs. și vor fi implementate cu succes în sistemul aplicației. „Evidența în croitorie" va ajuta la automatizarea proceselor de vânzare, evidență, prelucrare și emitere a informațiilor. Datorită acestui fapt, funcțiile efectuate anterior de către angajați vor fi efectuate de către sistem de câteva ori mai rapid și mai eficient.

Aplicația pentru evidență va deveni indispensabilă nu numai pentru conducător, ci și pentru angajații contabilității, administrator, managerii de vânzări și casier. Locurile de muncă sunt create în funcție de obligațiile fiecăruia. Sistemul este organizat în așa fel, încât la fiecare autentificare să fie recunoscută automat identitatea angajatului după login-ul și parola introdusă, apoi va fi furnizat un set complet de opțiuni, necesare pentru a efectuarea muncii. Vă propunem să priviți mai detaliat la procesul de automatizare cu aplicația „Evidența în croitorie".

Trebuie de remarcat faptul că intrarea în aplicația „Evidența. Cusut "este protejat în mod fiabil de o parolă, care va fi atribuită individual fiecărui angajat. Acest lucru va ajuta nu numai să identifice persoana utilizatorului, ci și să protejeze datele stocate de terțe părți. Baza de date a aplicației prevede stocarea unei cantități nelimitate de informații, care pot fi importate din alte aplicații vechi chiar la începutul lucrului. Importul durează puțintimp și se face practic cu câteva clicuri.

După ce toate datele sunt introduse în sistemul aplicației, puteți continua să lucrați cu bazele de date. Un avantaj imens este faptul că baza de date „Evidența în croitorie" stochează un număr nelimitat de informații. Acestea pot include informații de contact ale clienților, informații despre comenzi și plăți, diverse fotografii ale produselor, date despre materialele folosite și așa mai departe. Puteți căuta în baza de date utilizând funcțiile de căutare și filtrare. Astfel, soft-ul afișează instantaneu, de exemplu, o listă a datornicilor sau a comenzilor urgente. Datorită faptului că practic toate procesele de producție, vânzări și evidență vor fi efectuate utilizând programul „Evidența în croitorie”, sistemul va genera continuu rapoarte pe baza datelor prelucrate. Toate tipurile de rapoarte financiare, de producție, de depozitare și de altă natură sunt la dispoziția conducătorului companiei în orice moment. Acum este foarte simplu să planificați bugetul, să monitorizați analiza eficienței angajaților și să completați din timp stocurile din depozit. Apropo, salariile angajaților sunt calculate automat în sistemul aplicației „Evidența în croitorie”. Cuantumul salariilor poate depinde de condițiile contractului, de numărul de ore lucrate sau de comenzile executate. După cum puteți vedea, programul „Evidența în croitorie” preia majoritatea lucrărilor efectuate anterior de angajații organizației. Odată instalat, va fi posibil să eliberați o cantitate enormă de timp și să începeți să o cheltuiți mai eficient. Iar toate lucrările de rutină le lăsați în sarcina programului „Evidența în croitorie”.

Aspectul programului

Evidența în croitorie

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descarcă sistemul de evindeță a cusutului

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului pentru atelier

Programul poate fi utilizat:

  • Atelier

    Atelier
  • Companie de producere

    Companie de producere
  • Companie de comerț

    Companie de comerț
  • Brodare la calculator

    Brodare la calculator
  • Coaserea draperiilor

    Coaserea draperiilor
  • Coaserea huselor

    Coaserea huselor
  • Coaserea uniformelor

    Coaserea uniformelor
  • Repararea articolelor de îmbrăcăminte

    Repararea articolelor
    de îmbrăcăminte
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback despre sistemul de evindeță a cusutului

maria

Atelier «Maria-Style»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii atelierului «Maria-Style»


redraft

Companie de comerț și producere «Redraft»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Companie de comerț și producere «Redraft» - Firma de producere și comerț „Redraft” – un studio de design specializat în dezvoltarea și confecționarea îmbrăcămintei sportive. Avem printre clienți atât cluburi mari, federații, asociații, cât și echipe mici. Lucrând într-o întreprindere cu ciclu complet, nu putem împărți clienții în mari și mici. De aceea, efectuarea procesului de producere cu o mare diversitate de comenzi devine un lucru foarte greu.

Acum câțiva ani, am luat decizia de a schimba sistemul de evidență existent cu unul mai universal, care să extindă cu un produs posibilitățile noastre. După lungi căutări, ne-am oprit la Sistem Universal de Evidență. Pe fondul altor programe, acesta ni s-a părut mult mai flexibil și corespunzător cerințelor noastre. După consultări cu specialiștii, am evaluat atractivitatea în sectorul financiar.

Lucrările pe scară largă la crearea programului au durat mai mult de un an. Modul cu modul, am scris, testat, introdus corectări și legat unele de altele. Finalul acestei activități minuțioase – un produs complet, care oferă posibilitatea deplină de a duce toată evidența financiar-productivă în activitatea întreprinderii.

Un mare mulțumesc pentru răbdarea colaboratorilor USU. Profesionalismul acestora ne-a permis să transpunem ideea noastră în realitate. Desigur, nu există obstacole în calea perfecțiunii. Apar necesități în realizări viitoare de noi idei și aici ne ajută asistența tehnică, care este oferită USU.

La ora actuală avem un produs de program excelent, creat prin efortul specialiștilor noștri specialiști USU.

Vă mulțumim pentru colaborare. Vă dorim cât mai mulți clienți noi și să nu uitați de cei vechi.

Cu respect, Conducător CCP «Redraft»

Krasnojen O.A.


madam_i

Atelier de modă «Madam-I»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Compania nostră a fost deschisă la începutul anului 2014 și este orientată spre deservirea clienților clasa ”mediu+” și mai sus pentru croirea și reparația individuală a hainelor. De aceea, încă de la început am depus eforturi să punem la punct toate aspectele ale business-ului nostru,să le modernizăm, să satisfacem toate cerințele ridicate ale clienților noștri. Aceasta vizează și sistemul de evidență la nivelul întreprinderii, înregistrării comenzilor și a documentelor.

Monitorizarea programelor existente pe piață pentru rezolvarea sarcinilor existente a arătat ori dificultatea urmăririi lor, sau lipsa unui întreg spectru de funcții indispensabile, sau un cost ridicat de cumparare și întreținere.

Și anume programul ”USU – Sistemul Universal de Evidență” (pentru atelier în cazul nostru), a satisfăcut maxim posibil cerințele noastre. Iar în procesul de completare a cererilor specifice, programul a devenit perfect pentru cerințele noastre. Se poate remarca disponibilitatea tuturor intrumentelor pentru muncă și evidență, grafică excelentă, preț rezonabil. Mai ales trebuie subliniată ușurința utilizării sale. Perioada de instruire nu a duram mai mult de o zi, iar peste câteva zile toți angajații care lucrau cu programul, îl utilizau cu ușurință, fără să tragă cu ochiul în instrucțiuni.

Și încă ceva. Profesionalismul, bunăvoința în comunicare, disponibilitatea de a ajuta clientul de către Nicolai Akulov și angajații săi au confirmat că am făcut alegerea corectă.


edelveis_akva

Întreprindere comunală «Edelweis – AQUA»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Compania noastră se ocupă de obținerea și distribuirea apei potabile pentru locuitorii localităților rurale. Datorită specificului acestui gen de activitate ne-am lovit de necesitatea stringentă a unui software existent. Am încercat să efectuăm evidența de sine stătător în programe tipice pentru oficii, însă acest lucru a generat o serie de incomodități. De aceea, la alegerea programului, am înaintat o serie de criterii, cărora să corespundă software-ul, și anume:

  • posibilitatea de a efectua evidența pe mai multe tarife;
  • garantarea obligatorie a siguraței datelor;
  • evidența apei și canalizării;
  • transferuri cu referire la numărul de persoane;
  • posibilitatea corectărilor;
  • aspectul exterior al facturii.

Înainte ca alegerea noastră să se oprească șa compania Sistem Universal de Evidență, ne-am adresat și altor companii, însă niciuna dintre acestea nu a satisfăcut deplin toate cerințele noastre. Programul propus de specialiștiiUSU, corespunde deplin criteriilor noastre și chiar le depășea – a apărut posibilitatea creării diferitor rapoarte, ceea ce pentru noi e la fel de important. Împreună cu colaboratorii USU, competenți și respectuoși, noi am pus la punct evidența în companie. În realitate, aceștia sunt adevărați profesioniști.

Mulțumim îndeosebi dezvoltatorului de program pentru realizarea unui astfel de software cu multiple funcții.

Dorim să mai menționăm un factor determinat pentru alegerea programului , și anume prețul relativ mic al acestuia. Adică calitate înaltă în raport cu un preț mic.

Ne exprimăm recunoștința față de întreaga echipă a companiei Sistem Universal de Evidență pentru deservirea calitativă, lucrul operativ și UNIVERSALITATEA programului!


flexgym

Club de fitness «Flexgym»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Când s-a deschis clubul nostru de fitness, iar asta se întâmpla acum 3 ani, noi nici nu ne gândeam la baze de date sau sistem de evidență. Ne gândeam că vom lua decizii pe parcurs, dar lucrând aproximativ un an, am început să negândim la un program care să răspundă solicitărilor noastre. De ce am început să căutăm un program? Pentru că am uitilizat atât obișnuitul program Microsoft Excel, unde menționat fiecare vizită cu un +, cât și obișnuiam să facem găuri cu o ștanță în cardurile de plastic, ceea ce aducea multe dificultăți, de fiecare dată carduri noi, mult gunoi de la aceste găurele în card etc. De asemenea, noi efectuam vânzarea alimentelor pentru sportivi și intrările prin intermediul Microsoft Excel, iar vânzările le notam în caiet.

Am avut multe posibilități de a achiziționa programul, dar prețurile la 1C erau înspăimântătoare. De asemenea, atâtea programe propuse pe internet, nu le mai duci contul. Sistemul Universal de Evidență ne-a fost sugerat de prietenul nostru, Anton Panteleiciuc. Acesta ne-a zis că există un program gata pentru evidența unui club de fitness. Atunci și ne-am decis să achiziționăm programul. După ce am lucrat în el, ne place foarte mult baza de date cu sistem de evidență și răspunde tuturor necesităților noastre. Ne-a plăcut și suportul tehnic de la USU.kz, toți sunt binevoitori și receptivi. Și au dat dovadă de atâta răbdare, având în vedere că noi aveam multe întrebări și neclarități.

Acum nu mai avem nevoie de ștanță, Excel sau alte chestii pe care le utilizam anterior. Și clienților noștri le place că cardul nu mai este găurit și are un aspect prezentabil fără ele.

Dorim să aducem mulțumiri enorme echipei USU.kz pentru lucrul făcut, precum și pentru software-ul calitativ. Dorim să le urăm prosperitate și ieșire pe piața internațională, ca acest program să fie utilizat de tot mai multe companii și organizații.

Cu recunoștință și profund respect

Director de club de fitness «FLEXkg»

Amanjolov S.I.


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandă sistemul de evindeță a cusutului

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: