1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Program pentru cereri

Potrivit la 344 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Program pentru cereri

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Caracteristicile programului pentru cereri

  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza contractanților

    Baza contractanților
  • Pentru a nu uita nimic, pentru fiecare client pot fi notate orice activități planificate sau executate
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Veți putea controla simplu orice comandă făcută
    Comenzi

    Comenzi
  • Veți putea urmări etapele executării și angajații implicați pentru fiecare comandă veți
    Distribuirea

    Distribuirea
  • Veți obține posibilitatea de a duce evidența oricăror servicii
    Toate serviciile

    Toate serviciile
  • ВDvs. obțineți posibilitatea să vindeți orice produs. Programul poate funcționa cu orice număr de subdiviziuni și depozite. Toate filialele vor lucra într-un sistem uni prin internet
    Orice produs

    Orice produs
  • Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
    Acte

    Acte
  • Toți angajații vor fi sun controlul dvs.
    Controlul angajaților

    Controlul angajaților
  • Programul nostru vă va minti despre toate activitățile importante
    Memento

    Memento
  • Veți putea vizualiza lista activităților pentru orice dată și pentru fiecare specialist
    Planificare

    Planificare
  • Veți expedia atât SMS-uri în masă, cât și veți putea seta expedierea mesajelor personalizate către clienți
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
    Sinteză despre angajați

    Sinteză despre angajați
  • Statistica comenzilor vă ajută să analizați ușor activitatea și prentabilitatea companiei
    Statistica comenzilor

    Statistica comenzilor
  • Toate interacțiunile cu caracter financiar, cu furnizorii dvs. de servicii vor fi sub control riguros
    Furnizori de servicii

    Furnizori de servicii
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea orarului colaboratorilor sau soldului mărfurilor din depozit – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • "Programul pentru cereri" este un produs exclusiv al companiei noastre, feriți-vă de falsuri ilegale. Drepturile noastre de dezvoltator sunt protejate de certificatul de drepturi de autor!
  • Calitatea și fiabilitatea dezvoltării au fost testate în producție;
  • Programul efectuează automat toate operațiile; - când se încarcă date în baza de date, există posibilitatea de a seta modul manual;
  • Baza de abonați (informații) nu are o limită superioară în volum, softul va face față procesării tuturor informațiilor;
  • Softul formează o singură bază de clienți și raportează pentru fiecare client și pentru fiecare cerere separat;
  • Există suport pentru telefonie și messenger Viber;
  • Funcția de alerte SMS prin PBX-ul corporativ;
  • Abonații bazei de date a softului pot plăti pentru cererile de lucrări prin intermediul sistemului Qiwi;
  • Raportarea privind debitorii și răuplătitorii este pregătită separat de sistem;
  • Depozit fiabil de documente: un număr limitat de utilizatori au acces la fișierele programului; - nimeni nu vede documente deosebit de importante, cu excepția proprietarului principal al aplicației;
  • Programul de aplicații va face o evaluare a fiecărui client după numărul de aplicații;
  • Raport complet pentru fiecare client și pentru fiecare aplicație;
  • Toate datele de comandă pot fi încărcate pe site-ul organizației, astfel încât clientul să poată vedea starea de execuție a cererii sale;
  • Conexiunea la Internet permite clienților să depună cereri online;
  • Programul poate funcționa cu orice monedă a lumii; - în acest caz, sistemul va sistematiza cererile pentru fiecare tip de monedă separat;
  • Softul ține sub control total toate operațiunile financiare ale întreprinderii;
  • Aplicația face raportare contabilă și poate pregăti orice document (șabloanele de formulare există în baza de date);
  • Softul calculează singur salariile angajaților, dacă sunt negociabile;
  • La calcularea salariului, sunt luate în considerare primele pentru munca de calitate, pe care programul le alocă executorilor comenzilor;
  • Softul practică și puncte de penalizare pentru personal;
  • Toate întrebările le puteți adresa unui specialist al companiei noastre - contactați-ne în orice mod convenabil pentru dvs.!

Descriere software

O afacere în care cererile pentru diverse lucrări (servicii) ocupă un loc considerabil are nevoie de o evidență a acestor cereri. Compania noastră a dezvoltat și testat în realitate ("pe teren") un nou software, numit "Program pentru cereri"! Compania noastră se ocupă de programe specializate de calculator pentru optimizarea diferitelor tipuri de afaceri din 2010, iar produsele noastre în domeniul tehnologiilor IT au câștigat încrederea clienților din Rusia și din străinătate (recenziile utilizatorilor sunt disponibile pe site-ul nostru). Menționăm din start: pentru a gestiona programul nu este nevoie de competențe speciale, așa cum se întâmplă de obicei în cazul programelor de calculator profesionale. Echipa noastră de ingineri a modificat în mod special programul pentru a fi disponibil unei mase mare de cumpărători. Nu suntem interesați să vindem programe către utilizatori numărați - vrem ca ”Programul pentru cereri” să fie accesibil mai multor oameni, ceea ce este benefic atât pentru noi, cât și pentru oamenii de afaceri! După descărcare, software-ul se instalează automat pe computerul personal al utilizatorului și, după formarea bazei abonaților (aproximativ câteva minute), este gata pentru evidența documentelor! Tehnologiile inovaționale au făcut ca memoria programului să fie nelimitată, astfel încât volumul de date mare nu-l înspăimântă și nu creează confuzii: de asemenea, este exclusă posibilitatea erorilor. Programul pentru cereri este capabil să preia controlul asupra tuturor cererilor care au fost finalizate și a celor care abia au fost acceptate pentru examinare. Fiecare aplicație va fi controlată. Softul ia în considerare, de asemenea, cererile de lucru aflate în executare, iar dacă există echipament special, acest proces poate fi urmărit în regim online. Programul pentru cereri distribuie în mod automat cereri pe anumite foldere și nu confundă nimic. Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la siguranța documentelor: numai cei care au acces la gestionarea programului le vor vedea.

Softul poate fi gestionat de mai multe persoane, acest lucru se face pentru a optimiza eforturile de a conduce afacerea: nu are niciun rost ca directorul să facă acele operații pentru care sunt responsabili adjunctul sau adjuncții săi, care sunt plătiți pentru asta! Nivelul de acces poate fi regulat de proprietarul principal al programului, de la echivalent până la cel mai nesemnificativ.

Programul pentru cereri nu limitează numărul de utilizatori, dar fiecare lucrează sub parola proprie. Evidența exactă este atunci când toate fișierele sunt la locul lor și când nu este o problemă să le găsești. Programul nostru caută fișiere în câteva secunde. La înregistrare, unui abonat (aplicație sau persoană) i se atribuie un cifru unic, prin care sistemul îl "recunoaște". Prin urmare, atunci când primele litere ale documentului căutat apar în linia de căutare a bazei de date, softul afișează toate variantele similare și rămâne doar să fie selectată cea dorită. Programul pentru cereri este universal și nu depinde de profilul întreprinderii: softul funcționează cu dispozitive de măsurare, iar acestea sunt aproape peste tot și dezvoltarea noastră este compatibilă cu majoritatea (programul este modificat constant în funcție de acest indicator). Softul însuși va distribui cererile pe subiect e(ale există întotdeauna) și va da un raport pe fiecare subiect. Programul permite abonaților să comunice prin canale corporative: PBX-ul dintre departamente este format din contactele abonaților. Există suport pentru plățile electronice prin intermediul sistemului Qiwi.

Programul vede și debitorii, creând rapoarte separate despre ei. Debitorii sunt evidențiați în roșu în baza de date, precum și aplicațiile problematice (există defecte, revendicări sau altceva). Programul pentru cereri este un asistent fiabil și eficient al unui manager modern. Contactați specialistul nostru și obțineți instrucțiuni mai detaliate despre program!

Aspectul programului

Program pentru cereri

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcați programul pentru cereri

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului pentru evidența comenzilor

Programul poate fi utilizat:

  • Instituții publice, de deservire a populației

    Instituții publice,
    de deservire a populației
  • Orice companie privată

    Orice companie privată
  • Centru de deservire

    Centru de deservire
  • Atelier

    Atelier
  • Companii de construcții

    Companii de construcții
  • Altă organizație

    Altă
    organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback privind programul pentru cereri

aleko

Companie de transport «Aleko Trans»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire

Compania Aleko aduce sincere mulțumiri echipei de dezvoltatori USU pentru serviciile calitative și profesionale de creare, implementare și de menținere ulterioară a sistemului de evidență pentru întreprinderile de transport și logistică.

Specialiștii USU și-au demonstrat din prima competența, încă la etapa studierii sarcinii tehnice, sugerându-ne diverse versiuni și ajutându-ne astfel să găsim soluția optimă pentru sarcinile propuse.

În final, a ieșit un produs ce corespunde total cerințelor noastre, care a permis aranjarea proceselor de lucru și reducerea timpului necesar perfectării documentației. Interfața programului este laconică și clară, încât și o persoană cu experiență minimă de lucru la calcutaor, va putea asimila rapid regulile simple și algoritmii.

Dorim îndeosebi să remarcăm posibilitatea sistemului de a oferi rapoarte în baza oricăror criterii propuse, de a face rubrici și extrase atât pentru o dată terminată, cât și pentru o perioadă de timp aleasă. În general, toate posibilitățile USU permit administrarea ușoară a proceselor, reduc probabilitatea erorii factorului uman, scapă colaboratorii de munca solicitantă cu hârtiile și îndreaptă eforturile acestora spre îmbunătățirea calității și dezvoltarea noilor direcții.

Mulțumiri speciale merită colaboratorii care nemijlocit au instalat și configurat sistemele la locurile de muncă. Fiecare membru al echipei dispune de un simți nemaipomenit de tact, profesionalism și înțelegere profundă a procesului. Dorim să le urăm băieților din echipa lui Nicolai Akulov dezvoltare și prosperitate.


autoline

Unitate de schimb valutar "Autoline - C"

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Conform noilor reguli, efectuarea operațiunilor cu valută pentru organizații, care fac operațiuni bancare distincte. Organizația, care efectuează operațiuni cu valută, trebuie să le fixeze pe suporturi electronice, ceea ce înseamnă trecerea evidentă de la evidența pe hârtie, la software.

Compania noastră, SRL „Avtolain-C” este o organizație care efectuează operațiuni cu valută. Cu scopul de a trece la acest software, a efectuat monitorizarea furnizorilor. În rezultatul analizei, și-a oprit alegere la compania "Sistemul Universal de Evidență" (denumirea juridică a companiei ÎI Akulov).

De ce? Înainte de toate ne-am dori să subliniem simplitatea uimitoare a software-lui, dar în același timp funcționalitatea perfectă – acel caz rar când simpitatea nu este în detrimentul funcționalității. Interfața prietenoasă a software-lui, simplitatea setărilor, multifuncționalitatea, respectă pe deplin cerințele regulilor de efectuare a operațiunilor valutare ale Băncii Naționale a Republicii Kazahstan. De asemenea, am vrea să subliniem, că pe site este disponibilă versiunea demo a software-lui, care permite pe deplin să simțiți aceste caracteristici. În ceea ce privește compania –ÎI Akulov, am vrea să subliniem, că aceasta deține o politică de prețuri flexibilă, ceea ce, evident, este de lăudat, mai ales în condițiile economice dificile actuale. Deservirea respectuasă, abordarea flexibilă a nevoilor fiecărui client este, în mod clar, cartea de vizită a acestei companii. Doresc să vă urez succese și înflorire..

Cu respect, director SRL "Autoline - C" Togîzbaev B.M., 25 decembrie 2015.


chistota

Curățătorie chimică «Centrul de Puritate»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


ÎI Nicolai Akulov

Stimate Nikolai Nikolaevich, referitor la funcționarea software-ului pentru Automatizarea activității curățătoriei chimice.

Provocările, la care sunt astăzi nevoiți să răspundă oamenii de afaceri, în special în sfera deservirii, obligă companiile să reacționeze rapid la factorii externi, să execute ferm toate procedurile interne și business-procesele, sporind continuu calitatea deservirii.

Activitatea în condițiile unei concurențe continue pe piață, cu un număr mare de jucători, obligă companiile să controleze dur calitatea serviciilor, să propună clienților noi și noi servicii, să verifice bine acordarea la timp a serviciilor și să ia în calcul feedback-ul primit de la clienți.

De asemea, activitatea în domeniul deservirii, prevede efectuarea regulată a campaniilor de publicitate, promoțiilor, programelor cu bonusuri, programelor de loialitate.

Întreprinderile de orice dimensiuni, chiar și cele mai mici, necesită, cel puțin, evidența de bază și controlul fluxului mijloacelor bănești, evidența cheltuielilor și veniturilor.

Pentru a administra, în asemenea condiții, afacerea, compania are nevoie de instrumente, care să-i permită să realizeze întreg funcționalul necesar și, pe lângă acestea, să aibă posibilitatea să crească funcționalul, să implementeze noi tipuri de produse sau servicii, care nu pot fi realizate în condiții standard de software. Activitatea după metode vechi, ducerea evidenței în registre de hârtie duce la pierderea unui volum mare de timp pentru efectuarea controlului și administrarea întreprinderii. De asemenea, pot apărea multe erori, atât în timpul completării documentelor de raportare, cât și în timpul verificării acestora, ceea ce poate duce la decizii manageriale greșite.

Pentru curățătoria chimică „Centru de curățenie”, unul dintre factorii importanți pentru alegerea software-ului a fost posibilitatea localizării acestuia, și anume elaborarea facturilor în limba ucraineană și în valută ucraineană, cu utilizarea adresei actuale a punctelor de primire ș.a.

Evaluând posibilele opțiuni de realizare a sarcinilor propuse, „Centrul de Curățenie” și-a oprit alegerea la dezvoltarea ÎI Nicolai: USU – Automatizarea activității curățătoriei chimice.

USU ne-a permis să realizăm evidența cheltuielilor și veniturilor, controlul executării comenzilor, controlul muncii angajaților pentru fiecare comandă. Ne permite să efectuăm evidența și analiza serviciilor acordate pentru orice perioadă de activitate a fiecărei subdiviziuni separat și a întreprinderii în întregime.

Cele mai prețioase pentru curățătoria chimică „Centrul de curățenie” sunt rapoartele financiare. Cu ajutorul acestora efectuăm controlul sumelor de bani din casă, cantitatea mijloacelor bănești, primite de la clienți pentru fiecare comandă, controlul activității fiecărei case, inclusiv calculul în numerar și fără numerar pentru fiecare punct de primire, controlul încasărilor mijloacelor bănești.

Dorim să remarcăm separat viteza de implementare a pachetului software și profesionalismul echipei în instalarea software-ului. Procesul de efectuare a spațiului de lucru complet funcțional al receptorului, inclusiv instalarea software și efectuarea instruirii, din momentul efectuării plății, durează o zi de lucru. Această abordare a lucrului permite economisirea mijloacelor bănești la etapele de dezvoltarea extensivă a afacerii.

Sistemul flexibil de formare a bazei de date a serviciilor și a ofertelor de preț permite crearea prețurilor diferențiate pentru diverse nivele de clienți (VIP, pensionari, studenți), precum și aplicarea programelor cu bonusuri pentru clienți și urmărirea utilizării lor.

Funcționalul informărilor prin SMS și trimiteri de SMS permite să notificăm la timp și personal clientul despre starea comenzii sau despre promoții, noi servicii, programe cu bonusuri și altele. Valoarea acestui funcțional rezidă în posibilitatea de a comunica direct cu clienții tăi reali fără intermediari în forma publicității pe internet, presă, publicitate pe panouri mici și mari. Cu astfel de gen de informarea, „Centrul de curățenie” poate fi sigur că clienții săi vor primi sigur informația necesară.

Mulțumim echipei de dezvoltatori a Sistemul Universal de Evidență pentru executarea calitativă și implemntarea softaware-ului de Automatizare a activității curățătoriei chimice.

Cu respect

Curățătorie chimică «Centrul de Puritate»

în persoana unui întreprinzăntor individual Kievskaia E.V.


den

Curățătorie chimică «DEN»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


SUCCESUL NOSTRU ÎN AUTOMATIZAREA SERVICIILOR ÎN COLABORARE CU «USU»

Curățătoria noastră chimică utilizează programul de evidență creat de ÎI „Akulov” deja de 2 ani. Diferența dintre ceea ce am comandat inițial și ceea ce utilizăm acum, după 2 ani de colaborare, este imensă! Compania a ținut cont de TOATE doleanțele noastre, iar noi am excelat cum am putut! Dorim și așa date, avem nevoie și de așa raport, și de crearea unei liste pentru trimiteri SMS pentru numărul determinat de vizite, și mai vrem să știm în ce perioadă ce servicii sunt mai solicitate etc.! Toate dorințele ne-au fost îndeplinite ca prin minune!

Programul instalat pentru curățătoria chimică permite acumularea și analiza unui volum imens de informații, noi avem înregistrată o bază mare de clienți, puteam urmări ușor epuizarea materialelor, produselor chimice, achita salariile. Când am decis să automatizez activitatea salonului de frumusețe și atelierului , știam deja sigur, cui îi voi încredința desvoltarea și instalarea programelor. Desigur «USU»!

Consider că potențialul acestei companii este foarte mare și că ne or uimi în viitor. Echipa este creativă și ține pasul noilor tehnologii. De fapt și specificul activității îi obligă să țină pasul. Bravo!

Curățătorie chimică «DEN», ÎI Pupchenko N.L., 26.05.2015 a.

Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii curățătoriei chimice «DEN»


edelveis_akva

Întreprindere comunală «Edelweis – AQUA»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Compania noastră se ocupă de obținerea și distribuirea apei potabile pentru locuitorii localităților rurale. Datorită specificului acestui gen de activitate ne-am lovit de necesitatea stringentă a unui software existent. Am încercat să efectuăm evidența de sine stătător în programe tipice pentru oficii, însă acest lucru a generat o serie de incomodități. De aceea, la alegerea programului, am înaintat o serie de criterii, cărora să corespundă software-ul, și anume:

  • posibilitatea de a efectua evidența pe mai multe tarife;
  • garantarea obligatorie a siguraței datelor;
  • evidența apei și canalizării;
  • transferuri cu referire la numărul de persoane;
  • posibilitatea corectărilor;
  • aspectul exterior al facturii.

Înainte ca alegerea noastră să se oprească șa compania Sistem Universal de Evidență, ne-am adresat și altor companii, însă niciuna dintre acestea nu a satisfăcut deplin toate cerințele noastre. Programul propus de specialiștiiUSU, corespunde deplin criteriilor noastre și chiar le depășea – a apărut posibilitatea creării diferitor rapoarte, ceea ce pentru noi e la fel de important. Împreună cu colaboratorii USU, competenți și respectuoși, noi am pus la punct evidența în companie. În realitate, aceștia sunt adevărați profesioniști.

Mulțumim îndeosebi dezvoltatorului de program pentru realizarea unui astfel de software cu multiple funcții.

Dorim să mai menționăm un factor determinat pentru alegerea programului , și anume prețul relativ mic al acestuia. Adică calitate înaltă în raport cu un preț mic.

Ne exprimăm recunoștința față de întreaga echipă a companiei Sistem Universal de Evidență pentru deservirea calitativă, lucrul operativ și UNIVERSALITATEA programului!


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandați un program pentru cereri

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: