1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Program pentru cereri

Potrivit la 344 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Program pentru cereri

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Caracteristicile programului pentru cereri

  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza contractanților

    Baza contractanților
  • Pentru a nu uita nimic, pentru fiecare client pot fi notate orice activități planificate sau executate
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Veți putea controla simplu orice comandă făcută
    Comenzi

    Comenzi
  • Veți putea urmări etapele executării și angajații implicați pentru fiecare comandă veți
    Distribuirea

    Distribuirea
  • Veți obține posibilitatea de a duce evidența oricăror servicii
    Toate serviciile

    Toate serviciile
  • ВDvs. obțineți posibilitatea să vindeți orice produs. Programul poate funcționa cu orice număr de subdiviziuni și depozite. Toate filialele vor lucra într-un sistem uni prin internet
    Orice produs

    Orice produs
  • Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
    Acte

    Acte
  • Toți angajații vor fi sun controlul dvs.
    Controlul angajaților

    Controlul angajaților
  • Programul nostru vă va minti despre toate activitățile importante
    Memento

    Memento
  • Veți putea vizualiza lista activităților pentru orice dată și pentru fiecare specialist
    Planificare

    Planificare
  • Veți expedia atât SMS-uri în masă, cât și veți putea seta expedierea mesajelor personalizate către clienți
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
    Sinteză despre angajați

    Sinteză despre angajați
  • Statistica comenzilor vă ajută să analizați ușor activitatea și prentabilitatea companiei
    Statistica comenzilor

    Statistica comenzilor
  • Toate interacțiunile cu caracter financiar, cu furnizorii dvs. de servicii vor fi sub control riguros
    Furnizori de servicii

    Furnizori de servicii
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea orarului colaboratorilor sau soldului mărfurilor din depozit – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • "Programul pentru cereri" este un produs exclusiv al companiei noastre, feriți-vă de falsuri ilegale. Drepturile noastre de dezvoltator sunt protejate de certificatul de drepturi de autor!
  • Calitatea și fiabilitatea dezvoltării au fost testate în producție;
  • Programul efectuează automat toate operațiile; - când se încarcă date în baza de date, există posibilitatea de a seta modul manual;
  • Baza de abonați (informații) nu are o limită superioară în volum, softul va face față procesării tuturor informațiilor;
  • Softul formează o singură bază de clienți și raportează pentru fiecare client și pentru fiecare cerere separat;
  • Există suport pentru telefonie și messenger Viber;
  • Funcția de alerte SMS prin PBX-ul corporativ;
  • Abonații bazei de date a softului pot plăti pentru cererile de lucrări prin intermediul sistemului Qiwi;
  • Raportarea privind debitorii și răuplătitorii este pregătită separat de sistem;
  • Depozit fiabil de documente: un număr limitat de utilizatori au acces la fișierele programului; - nimeni nu vede documente deosebit de importante, cu excepția proprietarului principal al aplicației;
  • Programul de aplicații va face o evaluare a fiecărui client după numărul de aplicații;
  • Raport complet pentru fiecare client și pentru fiecare aplicație;
  • Toate datele de comandă pot fi încărcate pe site-ul organizației, astfel încât clientul să poată vedea starea de execuție a cererii sale;
  • Conexiunea la Internet permite clienților să depună cereri online;
  • Programul poate funcționa cu orice monedă a lumii; - în acest caz, sistemul va sistematiza cererile pentru fiecare tip de monedă separat;
  • Softul ține sub control total toate operațiunile financiare ale întreprinderii;
  • Aplicația face raportare contabilă și poate pregăti orice document (șabloanele de formulare există în baza de date);
  • Softul calculează singur salariile angajaților, dacă sunt negociabile;
  • La calcularea salariului, sunt luate în considerare primele pentru munca de calitate, pe care programul le alocă executorilor comenzilor;
  • Softul practică și puncte de penalizare pentru personal;
  • Toate întrebările le puteți adresa unui specialist al companiei noastre - contactați-ne în orice mod convenabil pentru dvs.!

Descriere software

O afacere în care cererile pentru diverse lucrări (servicii) ocupă un loc considerabil are nevoie de o evidență a acestor cereri. Compania noastră a dezvoltat și testat în realitate ("pe teren") un nou software, numit "Program pentru cereri"! Compania noastră se ocupă de programe specializate de calculator pentru optimizarea diferitelor tipuri de afaceri din 2010, iar produsele noastre în domeniul tehnologiilor IT au câștigat încrederea clienților din Rusia și din străinătate (recenziile utilizatorilor sunt disponibile pe site-ul nostru). Menționăm din start: pentru a gestiona programul nu este nevoie de competențe speciale, așa cum se întâmplă de obicei în cazul programelor de calculator profesionale. Echipa noastră de ingineri a modificat în mod special programul pentru a fi disponibil unei mase mare de cumpărători. Nu suntem interesați să vindem programe către utilizatori numărați - vrem ca ”Programul pentru cereri” să fie accesibil mai multor oameni, ceea ce este benefic atât pentru noi, cât și pentru oamenii de afaceri! După descărcare, software-ul se instalează automat pe computerul personal al utilizatorului și, după formarea bazei abonaților (aproximativ câteva minute), este gata pentru evidența documentelor! Tehnologiile inovaționale au făcut ca memoria programului să fie nelimitată, astfel încât volumul de date mare nu-l înspăimântă și nu creează confuzii: de asemenea, este exclusă posibilitatea erorilor. Programul pentru cereri este capabil să preia controlul asupra tuturor cererilor care au fost finalizate și a celor care abia au fost acceptate pentru examinare. Fiecare aplicație va fi controlată. Softul ia în considerare, de asemenea, cererile de lucru aflate în executare, iar dacă există echipament special, acest proces poate fi urmărit în regim online. Programul pentru cereri distribuie în mod automat cereri pe anumite foldere și nu confundă nimic. Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la siguranța documentelor: numai cei care au acces la gestionarea programului le vor vedea.

Softul poate fi gestionat de mai multe persoane, acest lucru se face pentru a optimiza eforturile de a conduce afacerea: nu are niciun rost ca directorul să facă acele operații pentru care sunt responsabili adjunctul sau adjuncții săi, care sunt plătiți pentru asta! Nivelul de acces poate fi regulat de proprietarul principal al programului, de la echivalent până la cel mai nesemnificativ.

Programul pentru cereri nu limitează numărul de utilizatori, dar fiecare lucrează sub parola proprie. Evidența exactă este atunci când toate fișierele sunt la locul lor și când nu este o problemă să le găsești. Programul nostru caută fișiere în câteva secunde. La înregistrare, unui abonat (aplicație sau persoană) i se atribuie un cifru unic, prin care sistemul îl "recunoaște". Prin urmare, atunci când primele litere ale documentului căutat apar în linia de căutare a bazei de date, softul afișează toate variantele similare și rămâne doar să fie selectată cea dorită. Programul pentru cereri este universal și nu depinde de profilul întreprinderii: softul funcționează cu dispozitive de măsurare, iar acestea sunt aproape peste tot și dezvoltarea noastră este compatibilă cu majoritatea (programul este modificat constant în funcție de acest indicator). Softul însuși va distribui cererile pe subiect e(ale există întotdeauna) și va da un raport pe fiecare subiect. Programul permite abonaților să comunice prin canale corporative: PBX-ul dintre departamente este format din contactele abonaților. Există suport pentru plățile electronice prin intermediul sistemului Qiwi.

Programul vede și debitorii, creând rapoarte separate despre ei. Debitorii sunt evidențiați în roșu în baza de date, precum și aplicațiile problematice (există defecte, revendicări sau altceva). Programul pentru cereri este un asistent fiabil și eficient al unui manager modern. Contactați specialistul nostru și obțineți instrucțiuni mai detaliate despre program!

Aspectul programului

Program pentru cereri

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcați programul pentru cereri

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului pentru evidența comenzilor

Programul poate fi utilizat:

  • Instituții publice, de deservire a populației

    Instituții publice,
    de deservire a populației
  • Orice companie privată

    Orice companie privată
  • Centru de deservire

    Centru de deservire
  • Atelier

    Atelier
  • Companii de construcții

    Companii de construcții
  • Altă organizație

    Altă
    organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback privind programul pentru cereri

chundja

Întreprindere de Stat comunală cu drept de gestiune economică a akimatului din regiunea Uygur

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Utilizăm programul „USU” din anul 2009. Programul a simplificat mult activitatea departamentului care se ocupă de abonați, activitate de evidență, activitatea contabilă, întocmirea rapoartelor de contabilitate. Am scăpat de lucrul cel mai greu, evidența se face ușor și comod, la fel și rapoartele pentru orice perioadă de timp. Și plățile și datoriile tuturor abonaților pot fi urmărite ușor. Totodată, pot fi realizate ușor transferurile, plățile pentru perioadele de plată, sintezele pe controlori, terenuri și rapoarte de sinteză pe persoane fizice. De asemena, a crescut eficiența și calitatea lucrului departamentului care se ocupă de abonați. Este comod lucru cu baza abonaților: grupuri, statut, import/export în format Excel. Primim la timp și calitativ consultație accesibilă de la dezvoltatori privind innoirea programului. Interfața este comodă și ușor de utilizat!


concept

SRL „TTK „Concept”

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire!

Compania SRL „TTK „Concept” și-a început colaborarea cu ÎI „Akulov N.N.”, și în special cu software „USU.kz” în anul 2014. Noi ne ocupăm cu transportul internațional de mărfuri pe cursa Rusia-Kazahstan și pentru era foarte important să găsim un produs gata adaptat specificului activității noastre, care să conțină toată informația de lucru de bază și care să dispună de toate funcțiile necesare pentru a lucra cu el.

Datorită acestui program am reușit să automatizăm toate procesele de bază ale activității companiei și să evităm o mare pierdere de timp. „USU.kz” facilitează de câteva ori aspectele organizatorice și de lucru, oferă managerilor mai mult timp pentru rezolvarea sarcinilor mai importante și strategice și pentru atragerea de noi clienți.

Programul este destul de comod și ușor de utilizat. Toți angajații companiei au trecut repede instruirea și au reușit în termeni reduși să înceapă lucrul privind formarea unei baze unice de clienți, elaborarea rpoartelor financiare și întregului set de documente pentru clienți.

Eficiența economică a întreprinderii a crescut datorită planificării bune a lucrului angajaților, prezentarea în timp a rapoartelor către conducere și analiza tuturor proceselor de la întreprindere.

Alături de alte multe programe similare, „USU.kz” este, fără îndoială, lider din punct de vedere a mai multor criterii importante pentru noi:

- prețul și modul de plătă;

- interfața comodă;

- suport tehnic operativ;

- colaboratori competenți și calificați.

mulțumim pentru dezvoltare программы «USU – Sistem Universal de Evidență».

Vă urăm succese și prosperitate în viitor!

Cu respect,Director general SRL „TTK „Concept” Bakanov S.I.


crystal

Sală de CrossFit «TSE CrossFit»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire

Programul informatic USU este foarte comod și ușor de utilizat, permițând automatizarea lucrului cu clienții.

Programul include planificarea sesiunilor de antrenamente, ceea ce permite ținerea evidenței activității antrenorilor, precum și raportarea financiară .

Am examinat mai multe programe informatice și am ales anume acest program USU, deoarece dispun de o experiență vastă, prețuri accesibile și specialiști foarte buni.

Au avut o atitudine serioasă față de colaborare, au arătat abordarea profesională în instruirea legată de program, au realizat o prezentareușor accesibilă și lizibilă a produsului lor.

Cu respect Director sală de CrossFit «TSE CrossFit» S. Temirov

Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii sălii crossFit «TSE CrossFit»


pp

Tipografie «Pride Print»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea activității tipografiei «Pride Print»


zhalish

Unitate de schimb valutar «Jaliș»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Potrivit standardelor oficiale ale Republicii Kazahstan, fiecare punct de schimb valutar trebuie să dispună de software. Pentru organizația noastră nu a fost ușor să alegem un program pentru punctul de schimb valutar, care să funcționeze conform cerințelor Băncii Naționale. Trebuie să precizăm că, că pe piața dezvoltărilor inovaționale nu sunt puține propuneri în acest sens. Dar noi am ales Sistemul Universal de Evidență. Vă explic acuș de ce.

În primul rând, activitatea software-ului se efectuează în corespundere cu toate cerințele Băncii Naționale a Republicii Kazahstan;

În cel de-al doilea rând, programul se configurează simplu la necesitățile punctului nostru de schimb valutar. De exemplu, dacă efectuăm operațiune cu valute mai puțin populare, acestea pot fi introduse ușor în baza de date;

În cel de-al treilea rând, angajatul care are drept de acces, poate crea atât rapoarte interne privind activitatea schimbului valutar, cât și rapoarte pentru autoritățile publice, ceea ce nu doar simplifică activitate, ci permite și evitarea inexactităților. Spectrul larg de instrumente financiare care pot fi setate, ne permite să controlăm toate procesele și să organizăm o activitate de succes a punctului de schimb valutar.

Odată cu instalarea Sistemului Universal de Evidență, calitatea deservirii în punctul nostru de schimb valutar a crescut, lucru de care suntem foarte mulțumiți. Serviciile calitative, pe care le prestăm în prezent vizitatorilor noștri, ne vor aduce noi clienți, ceea ce va permite dezvoltarea bună în continuare a afacerii, am făcut alegerea corectă. Sistemului Universal de Evidență este garanția dezvoltării prospere!


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandați un program pentru cereri

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: