1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Program pentru comenzi

Potrivit la 492 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Program pentru comenzi

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Posibilitățile programului pentru comenzi

  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza contractanților

    Baza contractanților
  • Pentru a nu uita nimic, pentru fiecare client pot fi notate orice activități planificate sau executate
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Veți putea controla simplu orice comandă făcută
    Comenzi

    Comenzi
  • Veți putea urmări etapele executării și angajații implicați pentru fiecare comandă veți
    Distribuirea

    Distribuirea
  • Veți obține posibilitatea de a duce evidența oricăror servicii
    Toate serviciile

    Toate serviciile
  • ВDvs. obțineți posibilitatea să vindeți orice produs. Programul poate funcționa cu orice număr de subdiviziuni și depozite. Toate filialele vor lucra într-un sistem uni prin internet
    Orice produs

    Orice produs
  • Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
    Acte

    Acte
  • Toți angajații vor fi sun controlul dvs.
    Controlul angajaților

    Controlul angajaților
  • Programul nostru vă va minti despre toate activitățile importante
    Memento

    Memento
  • Veți putea vizualiza lista activităților pentru orice dată și pentru fiecare specialist
    Planificare

    Planificare
  • Veți expedia atât SMS-uri în masă, cât și veți putea seta expedierea mesajelor personalizate către clienți
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
    Sinteză despre angajați

    Sinteză despre angajați
  • Statistica comenzilor vă ajută să analizați ușor activitatea și prentabilitatea companiei
    Statistica comenzilor

    Statistica comenzilor
  • Toate interacțiunile cu caracter financiar, cu furnizorii dvs. de servicii vor fi sub control riguros
    Furnizori de servicii

    Furnizori de servicii
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea orarului colaboratorilor sau soldului mărfurilor din depozit – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • Compania nostră activează pe piața dezvoltatorilor de programe informaționale exclusive din anul 2010!
  • „Programul pentru comenzi” este creat pe platforma unui program cunioscut deja clienților din Rusia și de peste hotare!
  • Softul nostru a fost testat în sectorul real, dovedindu-și siguranța și calitatea. Acesta nu are analogi!
  • Feriți-vă de falsuri: softul nostru deține certificat de autor!
  • Softul nu necesită atenție sporită din partea utilizatorului, toate procesel e au loc automat;
  • Descărcarea și instalarea programului are loc în mod automat;
  • Înregistrarea informațiilor în baza de date durează câteva minute – pentru regim manual este nevoie de mai mult timp;
  • Baza de abonați nu limitează utilizatorul în numărul de parametri aleși pentru control;
  • Programul formează o bază unică de clienți;
  • „Programul pentru comenzi” suportă funcția de diferențiere pe nivele de acces pe site: pentru optimizarea eforturilor de control, pot exista mai mulți utilizatori, iar fiecare dintre aceștia primește acces doar la informația care are tangență cu activitatea sa;
  • Softul este protejat prin parolă, fiecare utilizatorul lucrează în baza propiului cod de acces;
  • Softul va pregăti topul clienților: statistica comenzilor pentru fiecare client al companiei;
  • Programul este compatibil cu dispozitivele pentru evidența depozitară, iar dacă compania dvs. oferă depozite în chirie, atunci softul va ține sub control și depozitele: va indica soldurile mărfurilor, mărfurile care se epuizează etc.;
  • Programul pentru comenzi poate fi executat în orice limbă a lumii;
  • Softul garantează securitatea deplină a documentelor în baza tuturor parametrilor: documentul va fi văzut doar de persoana care are un anumit nivel de acces;
  • Integrarea programului cu un site web va constitui o platformă gata pentru un magazin online sau o platformă pentru comenzi online;
  • Profilul companiei, comenzile căreia vor fi luate sub evidență, nu este important pentru soft, la fel ca și statul juridic: programul funcționează prin dispozitive de evidență;
  • Toate întrebările și recomandările le puteți adresa specialistului nostr. Noi vă așteptăm!

Descriere software

Compania noastră, un dezvoltator de programe secializate în optimizarea afacerii cunoscut pe piață, peste bucuroasă să vă propună cea mai nouă aplicație „Program pentru comenzi”, prevăzută pentru centre de servicii și pentru departamente care primesc și livrează diverse tipuri de comenzi – încărcături, mobilă, mărfuri de uz zilnic, produse alimentare etc. Prețurile democratice pentru programul nostru îl fac accesibil pentru întreprinzătorii de orice nivel și cu orice posibilități financiare. Cu toate acestea, programul este în esență un instrument profesional de evidență! Pentru a putea opera cu programul nu este nevoie de instruiri suplimentare, acesta fiind adaptat pentru un număr extins de utilizatori. Programatorii din echipa noastră s-au gândit corect că fiecare trebuie să se ocupe de sarcina sa: programatorul trebuie să creeze programe, iar businessman-ul să facă business. De aceea, softul a fost prevăzut astfel încât, orice persoană să-l poată gestiona! „Programul pentru comenzi” formează o bază unică de clienți, ținând evidența pentru fiecare dintre aceștia. Tehnologiile inovaționale ne-au permis să facem baza de abonați cu adevărat nelimitată: softul va face față oricărui volum de informații, de aceea poate controla toate aspectele activităților pe comenzi. Programul va crea rapoarte separate nu doar p clienți, ci pe istoricul executării fiecărei comenzi. Principiul de înregistrare nu permite softului să confunde ceva, de aceea, siguranța programului este absolută. La instalarea unor echipamente suplimentare, există posibilitatea de a urmări în regim online circulația comenzii (executarea oricăror lucrări sau mutarea încărcăturii). „Programul pentru comenzi” urmărește nu doar comenzile (executate, planificate sau în proces de executare), dar și executorii acestora: curierii, meșterii, șoferii etc. Pentru fiecare dintre aspectele enumerate ale activității pentru comenzi, softul este gata să ofere rapoarte. Sistemul este capabil să elaboreze rapoarte statistice și analitice în baza datelor existente, comparând dinamica profiturilor și comenzilor, semnalând cantitatea rebuturilor și returnărilor – toate acestea, conducătorul întreprinderii le poate primi pentru perioada de timp dorită. Analiza va arăta directorului direcții de perspectivă în dezvoltarea afacerii, precum și departamente care rămân în urmă sau aduc prejudicii. Există chiar și funcția de economisire a mijloacelor, care va indica depășirea cheltuielilor. Programul va stabili topul executorilor comenzilor (activitatea curierilor și meșterilor) și cel al clienților: în primul caz, lucrătorii eficienți primes bonusuri la premii, iar în cel de-al doilea caz, clien’ii fideli primesc dreptul la reduceri. „Programul pentru comenzi” va dezvolta și cardul de reduceri și sistemul de reduceri! Softul face față excelent evidenței contabile și are posibilitatea de a pregăti și imprima orice alt document în baza șabloanelor existente în baza de dtae. PBX-ul corporativ, pe care softul îl creează din numerele existente în baza de abonați, unește într-o singură rețea toate departamentele întreprinderii și le sincronizează activitatea. Programul, care cunoaște activitatea contabilă, nu poate să nu știe și cum să transfere salariile angajaților – programul pentru comenzi cunoaște acest lucru! La efectuarea calculelor se va ține cont de bonusurile pentru activitate eficientă, precum și penalitățile pentru rebuturi sau plângeri. Apropo despre plângeri. Programul înregistrează plângerile și recomandările (feddback-uri pozitive) venite de la clienți și oferă directorului rapoarte despre acestea. Puteți oricând să luați legătura cu specialistul nostru și să beneficiați de o consultație gratuită!

Aspectul programului

Program pentru comenzi

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descarcă programul pentru comenzi

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului pentru evidența comenzilor

Programul poate fi utilizat:

  • Instituții publice, de deservire a populației

    Instituții publice,
    de deservire a populației
  • Orice companie privată

    Orice companie privată
  • Centru de deservire

    Centru de deservire
  • Atelier

    Atelier
  • Companii de construcții

    Companii de construcții
  • Altă organizație

    Altă
    organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback despre programul pentru comenzi

arstan

Unitate de schimb valutar «ARS-TAN»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Feedback de mulțumire despre Sistem Universal de Evidență

Aș vrea în primul rând să mulțumesc echipei companiei „Sisteme Universale de Evidență” pentru lucrul făcut!

Nu voi ascunde, am avut îndoieli dacă este oprtun să cheltuim bani pentru automatizarea activității schimbului valutar, în timpurile și așa grele pentru noi. Ce bine că totuși ne-am decis și le-am telefonat.

Doar după câteva zile, angajații noștri ne-au spus cât de mult li s-a ușurat activitatea. Au scăpat de calculatoare, hârtii cu cursurile actuale și alte echipamente perimate! Un singur click și introducerea sumei necesare, și clientul primește deja banii săi. Iar raportarea în general a devenit un lucru simplu. Toate documentele necesare se completează singure. Nouă ne rămâne doar să alegem dacă le trimitem la imprimare. Este surprinzător cât de simple și totodată sigure, au devenit lucrurile. Mulțumim, îndeosebi, pentru posibilitatea de a controla activitatea fiecărui colaborator.

Astfel, le urez tot ce e mai bun și dezvoltare continuă!

Cu respect Director SRL «ARS-TAN» Magamadov A.А. 22.01.2016 a.


classis

Club de fitness "Classis"

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Prima dată, clubul de fitness „Calssis” s-a adresat dezvoltatorilor programului Sistem Universal de Evidență în anul 2015, cu rugămintea de automatizare a afacerii și optimizare maximă a proceselor de afaceri cu scopul de a primi posibilitatea ducerii evidenței calitative a activității și controlului rezultatelor.

Mai târziu am revenit la această întrebare și ne-am adresat colaboratorilor acestei companii, stabilind cu reprezentanții acesteia data și termenii de instalare a sistemului. Doresc să remarc din start profesionalismul înalt al programatorilor, care activează în cadrul ÎI Akulov N.N. ne-au propus să facem unele modificări ale sistemului, ca programul de evidență să corespundă exact cerințelor noastre.

Astăzi putem afirma cu certitudine că, după ce în clubul nostru fitness a fost instalat USU, am obținut mult mai multe decât am planificat.

Instalarea programului a fost făcută de un specialist în oficiu. După aceasta, programatorul ÎI Akulov N.N. le-a arătat administratorilor noștri cum să utilizeze sistemul. Puțin mai târziu, același specialist a realizat o mică instruire pentru trainerii noștri, familiarizându-i cu particularitățile dezvoltării sofware.

Am devenit posesorii unui software calitativ, care ne permite efectuarea activității zilnice. Dacă avem nevoie să prelucrăm același tip de informație în volum mare, atunci pentru serviciile noastre această funcție este ca importul. La solicitarea noastre, în unele rapoarte ce țin de activitatea noastră au fost operate mici modificări, ceea ce a permis să obținem informații mai detaliate pe unele aspecte. Putem controla complet abonamentele și fluxurile de clienți. Pentru fiecare vizitator poate fi stabilit propriul orar și să nu contabilizăm vizita, dacă într-o anumită zi, persoana nu a putut veni. Orarul poate fi plasat din timp nu doar pentru clienți, ci și pentru antrenori. Acest lucru a făcut mai multă ordine în organizația noastră. Astea nu sunt singurele rezultate de utilizare a USU, dar ele au făcut activitatea noastră mai comodă și mai efectivă.

Aducem mulțumiri echipei de programatori-dezvoltatori Sistem Universal de Evidență. Dorim să menționăm răbdarea nelimitată și rezistența specialiștilor din cadrul ÎI Akulov N.N., care ne-au ajutat să ne facem lucrul cu cel mai bun rezultat. La orice adresare, aceștia intră foarte repede în esența problemei, ne explică respectuos și cu tact greșelile noastre, dacă le avem, și ne ajută să rezolvăm problema în cei mai mici termeni. Toate momentele polemice se rezolvă prin dialog deschis.

Vă dorim prosperitate în afacerea dvs., iar colaboratorilor le urăm inspirație și creștere profesională.


mozg

Centru medical «Stimularea creierului»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii centrului medical «Stimularea creierului»


softproduct

Optică «Centrul de lentile»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Centrul nostru de lentile a devenit clientul ÎI „Sistem Universal de Evidență” în anul 2013. La acelo moment noi abia planificam să ne deschidem și căutam un program calitativ de administrare a întreprinderii, care să răspundă tuturor cerințelor noastre. Ne-am convins de la bun început că am ales dezvoltatorul și sistemul de evidență potrivit. Inițial ne-a plăcut lipsa plății pentru abonament pentru deservirea tehnică, precum și posibilitatea completărilor individuale și simplitatea interfeței programului Sistem Universal de Evidență. Însă, începând colaborarea cu ÎI „USU” am primit în final mult mai mult decât ne-am așteptat inițial.

Programatorii clientul ÎI „Sistem Universal de Evidență” au abordat cu mult profesionalism probleme noastre.

Datorită lucrului echipei de profesioniști am obținut următoarele posibilități::

  • Un registru al clienților ușor de utilizat, unde putem inlude orice informație și numere de telefoane. Acum putem găsi mereu orice persoană din lista noastră;
  • A devenit simplă găsirea datornicilor și lupta cu datoriile;
  • Putem oferi clientului factura în baza oricărei oferte de preț, existentă în sistemul nostru. Acest lucru a accelerat activitatea administratorului și ne-a permis să implementăm un sistem simplu de reduceri;
  • Pentru primirea materialelor de import nu mai cheltuim deja atâta timp pentru verificarea postărilor și evidența cheltuielilor suplimentare. Programul USU face totul în mod automat și formează imediat costul de producere;
  • Orice formulare pentru raportarea internă și externă le putem completa și imprima direct din program, cheltuind în acest sens timp minim;

Directorul ÎI SoftProduct a obținut posibilitatea de a crea individual în program orice rapoarte și de a vizualiza eficiența lucrului diferitor angajați ai companiei, rentabilitatea unui serviciu sau altui, pe cei mai promițători clienți și suma cheltuită de aceștia pentru serviciile noastrea.

Cu alte cuvinte, echipa de profesioniști a ÎI „Sistem Universal de Evidență” a făcut pentru noi mai mult decât am planificat. Posibilitățile USU sunt de-a dreptul nelimitate. Acesta ne-a permis să controlăm ușor fiecare acțiune și să lucrăm asupra greșelilor, să evaluăm eficiența diverselor tipuri de publicitate și să îmbunătățim calitatea serviciilor noastre.

Suntem foarte recunoscători echipei ÎI„Sistem Universal de Evidență” și îi urăm prosperitate și succese viitoare.


stylemix

Școala de arte «Virtuoso»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Școala noastră de arte „Virtuoso” s-a deschis în anul 2015. Baza de date, sistemul de evidență le realizam în Excel și era comod inițial. Peste un an au venit mai mulți elevi și noi nu mai reușeam să controlăm sistemul.

Sistem Universal de Evidență am găsit în internet. Programul creat de voi ni se potrivește excelent. Este ceea de ce avem nevoie. Acum lucrăm doar cu Sistemul Universal de Evidență, ne place și răspunde tuturor cerințelor noastre. Simplu. Rapid. Comod.

Mulțumim echipei!

Cu respect, director Medetov N.M.


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandă programul pentru comenzi

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: