1. Pagina principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Program pentru marfă

Potrivit la 546 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Program pentru marfă

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Posibilitățile programului pentru mărfuri

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază unică de contractanți și furnizori cu toate datele de contact necesare
    Baza contractanților

    Baza contractanților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați contractantului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri în numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Raportul va arăta căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei produselor învechite veți putea optimiza resursele depozitare
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • Baza de date a contractanților, prezentată în programul pentru marfă este un sistem CRM, care oferă întreprinderii comerciale mult mai multe posibilități de gestionare a relațiilor;
  • Sistemul-CRM introduce o clasificare a cumpărătorilor în categorii și subcategorii după caracteristici generale, separare care permite lucrul cu grupuri exact și luând în considerare calitățile lor;
  • Sistemul CRM gestionează datele prin intermediul mai multor funcții, cum ar fi selecția multiplă – selectarea secvențială după mai multe criterii, căutare, filtrarea valorilor;
  • Sistemul CRM permite organizarea expedierii mesajelor de publicitate și informaționale direct din bază și la contactele prezente în ea, în conformitate cu lista stabilită;
  • Corespondența poate fi organizată cu ajutorul textelor integrate în program, care sunt pregătite special în acest scop, compuse petru diverse motive de informare;
  • Programul pentru mărfuri evidențiază în baza de date a clienților consimțământul fiecărui cumpărător pentru primirea de mesaje publicitare și de informare, și le expediază doar celor care și-au dat acordul;
  • Expedierea mesajelor publicitare și informative se face prin intermediul a patru tipuri de comunicare (sms, e-mail, Viber, apel vocal) în orice format: în masă, personal, pe grup;
  • Programul pentru marfă ține evidența depozitului în mod automat, gestionând stocurile de marfă, reducând supraîncărcarea depozitului prin vânzarea produselor nelichide la un cost redus;
  • Costul vânzării nelichidelor este determinat de program independent, în baza unei analize a cererii pentru astfel de produse și prin monitorizarea listelor de prețuri ale furnizorilor;
  • Programul pentru marfă monitorizează listele de prețuri ale furnizorilor pentru a găsi cele mai convenabile prețuri pentru achiziționarea de produse, notificând persoanele responsabile atunci când le identifică;
  • Programul pentru mărfuri prezintă un raport privind soldul curent al stocurilor în orice moment și pentru orice depozit, notificând în prealabil despre epuizarea iminentă a unui produs;
  • Programul realizează adăugarea datelor în sistem nu doar în modmanual, ci și în mod automat - funcția de import este utilizată pentru a transfera o cantitate mare de date;
  • Importul de informații se face în fracțiuni de secundă din orice fișiere, pentru plasarea de noi valori, conform structurii sistemului informațional, se stabilește calea potrivită;
  • Programul pentru mărfuri prevede o funcție, contrară importului, - exportul de informații din sistem către fișiere externe de orice format, cu păstrarea formatării originale;
  • Programul pentru mărfuri prezintă în orice moment un raport privind soldurile curente de mijloace bănești în orice casierie, conturi bancare, stabilește controlul asupra cheltuielilor.

Descriere software

Programul pentru marfă este un program de automatizare, creat de compania „Sistemu Universal de Evidență” pentru întreprinderile comerciale, pentru optimizarea evidenței mărfurilor și îmbunătățirea eficacității interacțiunii dintre angajați și cumpărători. Programul pentru marfă se instalează pe computer și pentru a lucra în acesta, angajații primesc login-uri individuale și parole, pentru a diviza domeniul de activitate în zone separate pentru fiecare utilizator. proporțional competențelor sale.

Conducerea întreprinderii comerciale are acces deschis la conținutul programului, iar departamentul contabil deține drepturi speciale. Angajații pot lucra în același timp din locații diferite - accesul pentru mai mulți utilizatori este oferit de programul pentru marfă tuturor, fără conflictul de salvare a datelor.

În cazul plasării locale nu este necesară conexiune la Internet, dar pentru lucrul la distanță și o rețea unică de informații, internetul este necesar. O astfel de rețea, creată de program pentru toate magazinele, depozitele și alte departamente, care intră în componența întreprinderii comerciale, combină activitățile fragmentate într-o evidență comună, care este utilă pentru evaluarea activității curente a întregii întreprinderi. Divizarea drepturilor utilizatorilor duce la faptul că fiecare subdiviziune vede numai propria arie de activitate, fără a fi la curebt cu activitățile colegilor săi din alt teritoriu.

Fiecare angajat are propriile registre electronice de lucru și le ține individual, poate planifica în program îndeplinirea sarcinilor pe care le are și să stabilească termene limită pentru îndeplinirea sarcinilor. Conducătorul și programul pentru marfă în sine vor controla executarea, în cazul întârzierii, programul de administrare a mărfurilor va notifica persoanele responsabile despre încălcarea termenelor limită.

Aceasta înseamnă că angajații sunt controlați în procesul de lucru, deși neoficial. Datele lor și modificările de date sunt salvate de program pentru totdeauna și pot fi întotdeauna verificate dacă corespund cu starea reală a întreprinderii. Și dacă se va constata că informațiile se distorsionează, programul pentru marfă va indica angajatul necinstit, deoarece salvarea informațiilor are loc prin autentificare și dată cu copierea de rezervă regulată a datelor.

Programul pentru marfă are un meniu simplu, care constă din trei secțiuni și foldere identice după denumire în acestea. Secțiunile sunt: Module, Directoare, Rapoarte. Lucrul se desfășoară nemijlocit în blocul Module, restul nu sunt lucrative, dar conțin informații strategice importante. În Directoare sunt plasate datele de intrare, se fac setările de calcul și se stabilesc regulile procedurilor de evidență. În Rapoarte se concentrează rapoartarear statistică și analitică, semnificativă pentru evaluarea activității curente și a dezvoltării întreprinderii comerciale în viitor.

Programul pentru mărfuri formează două baze de date principale: rândul de nomenclatură și baza contractanților, în care atenția principală se acordă, bineînțeles, cumpărătorilor. Nomenclatorul conține lista tuturor bunurilor, cu care compania comercială operează pentru vânzări. În același timp, fiecare produs este prezentat cu indicarea parametrilor săi comerciali, la care se referă codul de bare, marca, furnizorul etc., și obligatoriu imaginea, ca la vânzare alegerea potrivită să fie sigură. Fotografia produsului este preluată dintr-un fișier sau este capturată de pe camera web.

Baza de date a contractanților din programul pentru marfă conține datele personale și de contact, istoricul de interacțiune cu fiecare participant și documentele atașate profilurilor, care au fost întocmite de-a lungul întregii perioade a interacțiunii. În cazul cumpărătorilor, acestea sunt chitanțele, în care sunt enumerate bunurile pe care le-au cumpărat la un moment dat, comenzile făcute la un moment dat, mesajele care i-au fost trimise vreodată individual sau în masă. O astfel de arhivă conține toate datele interacțiunii, comentariile cumpărătorilor, pozitive și negative.

Programul pentru mărfuri elaborează și alte baze de date, deoarece datele se acumulează în timp pe toate punctele de interacțiune. Există o bază a vânzărilor, în care se înregistrează toate faptele de vânzare a produselor, există o bază de facturi, create de program în mod automat, la fiecare mișcare a mărfurilor. Facturile au statutele: „În depozit" și „Din depozit", care determină direcția de mișcare și, în consecință, venit sau cheltuială, există și acelea care indică o mișcare simplă.

Programul pentru marfă formează toată circulația documentelor în întreprinderea comercială, inclusiv cel financiar pentru contrapărți, operând în mod liber datele din propriile baze de informații și șabloae special integrate în program în acest scop.

Pentru adăugarea noilor participanți ai relațiile comerciale - bunurilor și cumpărătorilor, programul oferă formulare de evidență speciale, care pe de o parte, accelerează introducerea manuală a informațiilor în baza de date, iar pe de altă parte, stabilesc legături directe sau indirecte între date în întregul sistem informatic automatizat, care, de fapt, este programul pentru marfă. În astfel de formulare, numite ferestre, sunt integrate celule pentru adăugarea datelor din bazele de date corespunzătoare sau prin selectarea unui răspuns din listele-registre integrate.

Aspectul programului

Program pentru marfă

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descarcă programul pentru mărfuri

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului de administrare a depozitelor

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket,
    magazin mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț și
    întreprinderi de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • ЛAltă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback despre programul pentru mărfuri

eurostirka

Compania «Evrostirka»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Am început să ne gândim la automatizarea afacerii încă acum câteva luni, dar softul potrivit l-am găsit abia recent. Familiarizarea cu Sistemul Universal de Evidență am început-o pentru curățătoria chimică am început-o odată cu instalarea versiunii demo, și am început imediat să o comparăm cu programele pe care deja reușisem să le încercăm. Funcționalul și posibilitățile USU ne-au satisfăcut la maxim, de aceea am decis imediat să-l implementăm.

Sistemul Universal de Evidență pentru curățătoria chimică ne permite să controlăm toate aspectele. A devenit foarte comod de lucrat datorită faptului că sunt luate în calcul cheltuielile diferitor mijloace, utilizate în procesul acordării serviciilor. Colaboratorii suportului tehnic al USU ne-au ajutat să configurăm listele de prețuri, nomenclatura, ne-au arătat cum să trimitem mesaje sms și scrisori electronice prin program. Programul ne-a simplificat semnificativ lucrul datorită faptului că salariul poate fi transferat automat, iar calcularea prețului comenzii nu mai necesită implicarea angajatului.

De asemenea, utilizăm activ rubrica Rapoarte din program USU. Aici este comod să urmărești veniturile, cheltuielile, dinamica și mulți alți parametri. Este foarte bună posibilitatea de a îmbunătăți programul conform propriilor necesități, atunci când avem nevoie.

Suntem mulțumiți că am obținut un produs atât de bine gândit și calitativ, de aceea, le mulțumim dezvoltatorilor și suntem bucuroși să recomandăm Sistemul Universal de Evidență și altor organizații.


flexgym

Club de fitness «Flexgym»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Când s-a deschis clubul nostru de fitness, iar asta se întâmpla acum 3 ani, noi nici nu ne gândeam la baze de date sau sistem de evidență. Ne gândeam că vom lua decizii pe parcurs, dar lucrând aproximativ un an, am început să negândim la un program care să răspundă solicitărilor noastre. De ce am început să căutăm un program? Pentru că am uitilizat atât obișnuitul program Microsoft Excel, unde menționat fiecare vizită cu un +, cât și obișnuiam să facem găuri cu o ștanță în cardurile de plastic, ceea ce aducea multe dificultăți, de fiecare dată carduri noi, mult gunoi de la aceste găurele în card etc. De asemenea, noi efectuam vânzarea alimentelor pentru sportivi și intrările prin intermediul Microsoft Excel, iar vânzările le notam în caiet.

Am avut multe posibilități de a achiziționa programul, dar prețurile la 1C erau înspăimântătoare. De asemenea, atâtea programe propuse pe internet, nu le mai duci contul. Sistemul Universal de Evidență ne-a fost sugerat de prietenul nostru, Anton Panteleiciuc. Acesta ne-a zis că există un program gata pentru evidența unui club de fitness. Atunci și ne-am decis să achiziționăm programul. După ce am lucrat în el, ne place foarte mult baza de date cu sistem de evidență și răspunde tuturor necesităților noastre. Ne-a plăcut și suportul tehnic de la USU.kz, toți sunt binevoitori și receptivi. Și au dat dovadă de atâta răbdare, având în vedere că noi aveam multe întrebări și neclarități.

Acum nu mai avem nevoie de ștanță, Excel sau alte chestii pe care le utilizam anterior. Și clienților noștri le place că cardul nu mai este găurit și are un aspect prezentabil fără ele.

Dorim să aducem mulțumiri enorme echipei USU.kz pentru lucrul făcut, precum și pentru software-ul calitativ. Dorim să le urăm prosperitate și ieșire pe piața internațională, ca acest program să fie utilizat de tot mai multe companii și organizații.

Cu recunoștință și profund respect

Director de club de fitness «FLEXkg»

Amanjolov S.I.


spc

Tipografie «South Print Corporation»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Conducerea și colectivul companiei SRL «South Print Corporation» Vă aduce mulțumiri pentru prestarea serviciilor calitative și abordării profesionaleîn menținerea deservirii și instalarea programului «Sistem Universal de Evidență»

Tipografia noastră produce mărfuri de înaltă calitate. Noi oferim un spectru larg de servicii poligrafice. Suntem una din primele tipografii, care au obținut o poziție stabilă în sfera producerii materialelor publicitare. Una dintre sarcinile principale a fiecărui proces de producție este mărirea eficienței. Organizarea corectă a proceselor de producție, reducerea cheltuielilor fără afectarea calității produselor, echilibrarea activității întregii întreprinderi, controlul fiecărei hale – toate acestea pot fi realizate cu ajutorul sistemului «Sistem Universal de Evidență» În procesul de lucru cu managerii orgnizației dvs. a fost dezvoltat sistemul, care corespunde ideal pentru automatizarea proceselor de producție în domeniul nostru

Suntem un client cu cerințe destul de mari. Acest lucru este legat de creșterea rapidă a companiei noastre și gradului înalt de responsabilitate față de clienții și furnizorii noștri – printre principalele cerințe de deservirea a programului nostru „Sistem Universal de Evidență” este pe primul loc profesionalismul, siguranța, dorința de a auzi și înțelege necesitățile noastre, iar în echipa companiei dvs. am găsit anume astfel de partener. Serviciul de suport tehnic lucrează eficient, iar la fiecare adresare noi primim feedback și rezolvarea rapidă a scopurilor propuse de noi.

Vă urăm dezvoltare de succes și atingerea noilor culmi în afacere.


textil

Butic «Textile de uz casnic»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii buticului «Textile de uz casnic»


yagoda

Studio de frumusețe «YaGoDa»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Noi utilizăm în studio-ul nostru de frumusețe programul „USU – Sistem Universal de Evidență” din septembrie 2015. Am ales acest program, deoarece este ușor de înțeles și comod în procesul de lucru. Iar cel mai important, programul sistematizează și oferă toată informația necesară într-o configurație ușor de înțeles.

„USU – sistem universal de evidență” a devenit deja de neîlocuit și ne oferă posibilitatea să acordăm mai multă atenție altor laturi ale afacerii noastre.

Dezvoltatorii acestui program au luat în calcul toate doleanțele noastre și au inclus modificările și ajustările necesare programului. De exemplu, acum putem urmări toate zilele de naștere ale clienților noștri și să le pregătim din timp cadouri plăcute. Un alt exemplu: putem urmări ușor și telefona clienților, care din anumite cauze nu mai vin în studi-ul nostru, iar în acest mod, să creștem procentul clienților care revin. Dar, cel mai mult ne place faptul că programul oferă posibilitatea de a analiza ușor procesul de lucru al salonului, atât pe perioade determinate de timp, cât și pe departamente și diferite tipuri de servicii prestate, pe suprasolicitarea personalului, iar cel mai important, pe amortizarea reclamei.

„USU – sistem universal de evidență” nu doar ne-a ușurat munca, dar ne-a și ajutat să sporim semnificativ veniturile studio-ului.

Le recomandăm tuturor să o implementeze în procesul lor de producție, mai ales celor din sfera serviciilor.

Un mulțumesc aparte pentru munca cooordonată a echipei de suport tehnic pentru reacționarea rapidă la toate întrebările, care ne apar, și pentru consultațiile calificate și oferite la timpul potrivit.

Șeful studioului de frumusețe «YaGoDa»

Persoana unui întreprinzăntor individual Leontiev G.A.

05.04.2016 a./p>


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandă programul pentru mărfuri

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: