1. Pagina principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Program pentru comerț

Potrivit la 819 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Program pentru comerț

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Posibilitățile programului pentru comerț

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
    Selectarea în timpul vânzării

    Selectarea în
    timpul vânzării
  • În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
    Returnare

    Returnare
  • Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
    Vânzări amânate

    Vânzări amânate
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date
    a clienților
  • Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
    Carduri de reducere

    Carduri
    de reducere
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea
    bonusurilor
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de sms-uri și e-mail-uri

    Trimitere de sms-uri
    și e-mail-uri
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere
    vocală
  • Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
    Reduceri

    Reduceri
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
    Dinamica vânzărilor

    Dinamica vânzărilor
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
    Salariul vânzătorilor

    Salariul vânzătorilor
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
    Afișare pe ecran

    Afișare pe ecran
  • De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
    Terminale de plată

    Terminale de plată
  • Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
    Completarea documentelor

    Completarea
    documentelor
  • Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
    Evaluarea calității

    Evaluarea calității
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
    Recunoașterea feței

    Recunoașterea feței
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • Programul este singurul din clasa sa, care suportă cererea amânată, atunci când poate fi salvată plata nefinalizată și activată tranzacția, fără întreruperea procesului;
  • Programul oferă un raport privind cererea de bunuri pentru o perioadă, identificându-le pe cele mai populare și pe cele mai profitabile, oferă analiza comparativă a acestora pe luni;
  • Programul sprijină cumpărătorul, oferind introducerea unui sistem de acumulare a reducerilor și bonusurilor, și mărește activitatea cumpărătorilor prin „atașarea" clienților la acesta;
  • Programul prezintă raportul despre cumpărători, identificându-i pe cei mai promițători din punct de vedere a volumului de cheltuieli sau profit generat, și îi stimulează cu liste de prețuri personale;
  • Programul diferențiază listele de prețuri, elaborând automat calcule pentru achiziții selctate din lisa comună a listei de prețuri personale, oferite clientului;
  • Programul salvează în baza de clienți întreg istoricul relațiilor cu cumpărătorul, inclusiv facturile pentru cumpărături, recenziile, refuzurile, corespondența, lista de prețuri personală propusă;
  • Programul organizează trimiterea de oferte de publicitate și informative către cumpărători la contactele prezentate în baza de date, dar și celor care acceptă să primească astfel de mesaje;
  • Programul organizează trimiterea de oferte de publicitate și informative către cumpărători prin intermediul a patru canale de comunicații electronice, cum ar fi sms, e-mail, Viber și mesaje vocale;
  • Programul organizează trimiterea de oferte de publicitate și informative către cumpărători în baza șabloanelor de text integrate, prevăzute pentru fiecare caz de solicitare;
  • Programul oferă un raport privind produsele nelichide, propunând un preț calculat în baza evaluării cererii, pentru eliminarea promptă a acestuia și reducerea supraîncărcării depozitului;
  • Programul oferă un raport privind veniturile ratate din cauza reducerilor oferite și arată cine și ce reduceri a primit pentru perioada respectivă și pe ce bază;
  • Programul oferă un raport privind soldurile actuale a rezervelor de mărfuri din fiecare depozit, în orice moment, dar și despre soldurile curente a mijloacelor bănești din casierie, cont bancar;
  • Programul informează în prealabil persoana responsabilă despre epuizarea în curând a unui produs, întocmind automat o cerere de livrare a acestuia și calculând cantitatea necesară;
  • Programul menține o evidență statistică și oferă o prognoză pentru perioada de aprovizionare a fiecărui produs în baza datelor acumulate privind cererea și vânzarea produsului respectiv;
  • Programul monitorizează plățile și articolele de cheltuieli, oferind formulare electronice separate pentru fiecare tip de activitate financiară, analizează oportunitatea cheltuielilor.

Descriere software

Programul pentru comerț ține evidența activității comerciale, inclusiv evidența produselor și cumpărătorilor, în regim automat. Comerțul se schimbă destul de rapid în zilele actuale, odată cu introducerea noilor tehnologii. Pentru a reuși la timp creșterea propriei „conversia", întreprinderea comercială ar trebui să profite de noile servicii tehnologice, recomandate de piața soluțiilor IT. Programul pentru comerț de la compania „Sistem Universal de Evidență”, descrierea scurtă a căruia este prezentată aici, este tocmai acel produs, care este necesar pentru evidența eficientă a relațiilor comerciale și controlul asupra dezvoltării acestora.

Programul pentru comerț se instalează pe calculatoarele de lucru și formează o rețea informațională unică pentru toate magazinele, depozitele și alte departamente dale întreprinderii comerciale, în cazul în care are astfel de subdiviziuni. Programul generalizează activitatea lor în formă de evidență automatizată a activității comerciale în general și cu oferirea evaluării separate pentru fiecare obiect. Programul pentru comerț funcționează fără Internet în cazul accesului la nivel local, dar pentru activitatea rețelei unificate și accesului la distanță, este nevoie de conexiune la Internet.

Angajații întreprinderii comerciale, admiși la program, primesc login-uri individuale și parole pentru intrarea în sistem și, împreună cu acestea, un loc de muncă individual cu aceleași formulare electronice de raportare, în care își vor înregistra rezultatele muncii. Accesul la informațiile de serviciu comune este determinat de nivelul de atribuții și, respectiv, este diferit pentru toți. La registrele electronice ale angajaților în programul pentru comerț are acces și conducătorul lor, pentru a monitoriza credibilitatea informațiilor prezentate în acestea, gradul de îndeplinire a sarcinilor de lucru, calitatea și termenii de lucru.

Programul pentru comerț salvează toate informațiile primite, modificările și chiar ștergerea datelor sub login-ul utilizatorului, de aceea este de determinat cu aparțin anumite date. Pentru a putea determina rapid dacă acestea corespuns cu starea reală, programul pentru comerț propune funcția de audit, datorită căreia ultimele modificări vor fi evidențiate cu culoare și font, astfel încât managerul va vedea imediat noile valori.

Trebuie remarcat faptul că toate datele de evidență din programul pentru comerț sunt legate direct sau indirect între ele, iar această legătură poate fi ușor urmărită prin formularele speciale, folosite pentru a introduce date noi, astfel încât orice discrepanță poate fi rapid detectată. Aceste formulare sunt numite ferestre. Există fereastra produsului, fereastra clientului, fereastra de vânzare, adică pentru toate categoriile implicate în comerț. Această interacțiune a datelor de evidență permite programului pentru comerț să garanteze exactitatea și corectitudinea tuturor tipurilor de evidență.

Programul pentru comerț produce formarea mai multor baze de informații - pentru fiecare tip de evidență. Există o bază a mărfurilor sau un rând de nomenclatură, pentru evidența mărfurilor. Există o bază de clienți sau un sistem CRM pentru evidența cumpărătorilor. Există o bază a vânzărilor, formată în timp, pentru înregistrarea operațiunilor comerciale. Programul pentru comerț lucrează ușor cu toate datele la pregătirea rapoartelor interne și externe. Prima include facturile de orice fel, cererile de achiziție a mărfurilor, rapoarte statistice și analitice. La al doilea se referă circulația completă a documentelor financiare cu contractanții. Programul pentru comerț formează toate rapoartele în regim automat, utilizând prudent șabloanele de documente integrate în el, conținutul cărora corespunde oricărei sarcini, și garantează exactitatea întocmirii și satisface toate cerințele față de documente. La crearea unui rând de nomenclatură și a bazei de clienți, programul pentru comerț poate utiliza funcția de import, dacă astfel de baze de date au existat până la implementarea lui în alt format. Datorită acestei funcții, din orice tip de fișiere pot fi transferate în sistem, într-o fracțiune de secundă, o cantitate nelimitată de date, indicând din timp un loc pentru plasarea acetora. Transferul se efectuează fără participarea personalului. Acesta este corect și permite de a economisi timp, iar ulterior, la transferul de informații din facturile electronice de intrare, atunci când este primită marfa.

Pentru a adăuga informații prin introducerea manuală, programul pentru comerț folosește ferestrele menționate mai sus - formularele, în special, procesele de accelerare datorate celulelor integrate pentru completarea listelor drop-down cu variantele de răspuns, din care trebuie selectat răspunsul corespunzător solicitării. Introducerea datelor în ferestre se realizează nu prin tastarea denumirilor de pe tastatură, ci prin selectarea corespunzătoare din baza de date, de exemplu, produsul – din rândul nomenclatură, clientul - din baza de clienți. Acesta este principiul funcționării tuturor ferestrelor din programul pentru comerț, care permite efectuarea evidenței eficiente a tuturor pozițiilor.

Programul pentru comerț are o configurație flexibilă și, datorită acesteia, se integrează ușor cu echipamentele de comerț și de depozitare, simplificând și accelerând procesele de lucru, inclusiv evidența mărfurilor. Cel mai frecvente utilizate echipamente împreună cu programul sunt scanerul de coduri de bare, imprimantele de tipărire a cecurilor și etichetelor de preț, cântarele electronice și registratorul fiscal. Există, de asemenea, TCD - terminal de colectare a datelor, utilizat la activități precum auditul și inventarierea.

Aspectul programului

Program pentru comerț

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descarcă programul pentru comerț

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket, magazin
    mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de >stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și
    reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț
    și întreprinderi
    de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare
    și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • ЛAltă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback despre programul pentru comerț

textil

Butic «Textile de uz casnic»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii buticului «Textile de uz casnic»


card_express

Rețea de magazine «Card Express»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii rețelei de magazine de vânzare a telefoanelor mobile și accesoriilor «Card Express»


atelie42

Magazin «Atelier42»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii magazinului de pietre naturale «Atelier42»


ortobots

Magazin «OrtoBoti»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Noi activăm în domeniul vânzările încălțămintei ortopedice pentru copii, remediilor de reabilitare pentru copii și altor produse ortopedice. Cu fiecare an, gama de produse și numărul de clienți cresc. Pentru o mai bună administrare, este necesară automatizarea evidenței. Automatizarea permite oricărei întreprinderi să treacă la un nou nivel de dezvoltare!

Alegerea programului a fost făcută cu multă atenție și mult timp. Am avut scopul să găsit un program universal la un preț accesibil, care va include toate funcțiile concomitent: și a vânzătorului casier și a merceologului. De asemenea, intrarea în program cu altă parolă va servi un program analitic excelent pentru conducătorul magazinului. Atsfel a ajuns la USU. Este o adevărată descoperire pentru un întreprinzător individual!

Un singur lucru ne-a deranjat oarecum ... lipsa unei reprezentanțe în orașul nostru, iar cum s-a dovedit ulterior, și în toată Rusia. Nu ne-am putut imagina cum poți colabora eficient, aflându-te în diferite colțuri ale lumii.

Dar, datorită atitudinii grijulii și profesionalismului echipei USU, am decis să colaborăm.

La ora actuală dispunem de un program de automatizare a vânzărilor ușor de utilizat. Evidența soldurilor de produse, analiza vânzărilor în secțiunile grupurilor de produse, ținerea bazei de date a clienților și multe altele. Există posibilitatea de a modela programul la specificul activității noastre.

Suportul tehnic este la înălțime. Specialiștii reacționează operativ la toate întrebările și oferă ajutor la orice solicitare.

Recomand tuturor! Mulțumesc mult!

Cu respect, Conducătorul magazinului «OrtoBoti» Timerbaeva A.A.

Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea activității magazinului «OrtoBoti»


malyshu

Magazin «Copil pentru copil»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Aducem mulțumiri imense întregii echipe Sistemului Universal de Evidență. Fiind proprietarii unui magazin consignație pentru copii, cunoaștem importanța sistematizării datelor despre comitenți și marfa intrată pentru comercializare. La recomandarea partenerilor noștri am decis să încercăm programul USU pentru consignație și, utilizând versiunea demo a acestuia, am fost impresionați de ceea ce poate fi realizat în acest program. Evidența mărfurilor primite de la comitenți și furnizori, codificarea mărfurilor, evidența cheltuielilor, soldurile din depozite, inventarierea, plățile pentru comitenți, returnările de produse comitenților și multe altele.

Dezvoltatorii sunt bravo, au ascultat toate doleanțele noastre și au adăugat în contract, reținerea pentru păstrarea mărfii, a procentului nostru pentru remunerarea agenților. Chiar dacă instruirea a avut loc de la distanță, colaboratorii USU ne-au explicat în limbaj accesibil și foarte rapid cum să lucrăm în program. În general, lucrul cu acest program este o adevărată satisfacție.

Recomandăm tuturor! Echipei Sistemului Universal de Evidență îi urăm prosperitate și încă mai mulți clienți mulțumiți.

Directorul consignației pentru copii «Copil pentru copil» Finaghin M.I.

Orașul Vsevolojsk, regiunea Leningrad, Federația Rusă


malineli

ÎI Bogubaeva Dinara

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Salon de mariaj Malinelli (ÎI Bogubaeva Dinara) exprimă sincere mulțumiri companiei ÎI Akulov N.N. pentru programul instalat companiei noastre Sistem Universal de Evidență.

Datorită programului am uitat de evidența pe caiet sau în Excel. Toată informația noastră se păstrează în calculator și este prelucrată în doar câteva secunde.

Interfața programului este foarte simplă. Toți vânzătorii au însușit lucrul în sistem foarte repede.

În calitate de conducător, pot vizualiza în orice moment rezultatul muncii pentru o zi din fotoliul meu sau chiar de acasă.

Ni s-a configurat sistemul vizitelor. Acum putem vedea cine dintre angajați se află în concediu de odihnă sau medical. A devenit foarte comod să calculăm concediile de odihnă și cele medicale.

Contabilul poate vedea acum imaginea completă a mișcării materialelor și fluxul banilor. De asemenea, poate reflecta plățile atât în numerar, cât și pe card sau cu utilizarea diferitor sisteme de plată.

Deservirea tehnică se realizează în timp foarte util și la un nivel profesionist înalt. Baieții răspund cu răbdare la toate multiplele noastre solicitări și realizează lucrul în termenii prevăzuți.

Cu respect, Șaripov Darhan


buranbaev

ÎI «Buranbaev»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Nota: 5/5

Produs: Program pentru vânzări și depozit.

Compania noastră se ocupă de vânzarea pieselor auto.

Conducerea și echipa ÎI „Buranbaev” Vă aduce mulțumiri pentru prestarea serviciilor de calitate și abordarea profesionistă în întreținerea și deservirea programului Sistem Universal de Evidență.

Având în vedere experiența pe care o avem cu programul dezvoltat pentru noi, putem sublinia eficiența și stabilitatea software-ului. Programul oferit răspunde complet parametrilor propuși. Specialiștii companiei Dvs. au dat dovadă de profesionalism înalt, executând calitativ instalarea programului și instruind angajații cum să îl utilizeze.

Mulțumim colaboratorilor companiei Dvs. pentru deservirea profesionistă și sperăm să colaborăm și în viitor.

Director ÎI «Buranbaev» Buranbaev U.A.


kurakova

ÎI Kurakova O.N.

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire.

Dorim să aducem mulțumiri profunde «ÎI Akulov N. N.» și echipei pentru ajutorul acordat în organizarea afacerii, și anume pentru adaptarea programului USU specificului vânzării cu amânuntul a îmbrăcămintei.

La ora actuală, pe piața software este prezentă o cantitate destul de mare de versiuni pentru suportul business-ului, dar toate sunt fie scumpe, fie nu dispun de funcționalul solicitat și necesită modificări suplimentare, ceea ce, de asemenea, influențează prețul final și termenul de lansare a proiectului.

Alegerea noastră s-a oprit la USU din mai multe motive, și anume:

1) preț democratic.

2) transparența calculelor.

3) posibilitatea testării versiunii demo a produsului.

4) Viteza rapidă de lansare a proiectului în etape de la alegerea produsului, până la lansarea deplină a proiectului (mai puțin de 5 zile.)

spre deosebire de multe produse de program, prezente pe piață, acest software este destul de flexibil față de solicitările utilizatorilor și permite configurarea practic a fiecărui aspect conform particularităților afacerii. De asemenea, printre punctele forte se numără lipsa cerințelor de a folosi echipamente speciale. Dorim să mulțumim în special pentru reacția fulgerătoare a asistenței tehnice la solicitări.

Îi urăm echipei dvs. prosperitate și noi succese profesionale!!

Cu respect,

Întreprinzător individual Kurakova O.N.


elaman

Institutul de alimentație sănătoasă, Kit SRL

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Întreprinzătorul Individual «Sistem Universal de Evidență» a reușit să organizeze rapid și calitativ activitatea de dezvoltare și implementare a sistemului software pentru Institutul de Alimentație Sănătoasă din or. Astana, în rezultatul căreia întreprinderea a sistematizat activitatea curentă a câtorva subdiviziuni, optimizând-o până la minimum, iar cu toate acestea, forma raportului a rămas completă, detaliată și transparentă.

Dorim să subliniem că colaboratorii au executat toate lucrările de instalare în termen, au introdus ajustările și modificările noastre, în strictă conformitate cu prevederile Contractului. La finalizarea lucrului lor, colaboratorii ne-au prezentat operativ Actul de executare a lucrărilor.

Managerii și programatorii sunt foarte punctuali și respectuoși.

În general, programul este simplu de administrat.

Director Koișegarina A.N.

01.06.2017 a.


eco_style

Companie «ECOSTIL»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Prin prezenta scrisoare de recomandare,SRL „ECOSTIL” confirmă că este utilizator al programului «USU - Sistem Universal de Evidență».

Având în vedere experiența de lucru pe care o avem cu programul dezvoltat pentru noi putem remarca eficiența și stabilitatea software-ului. După comandarea de către compania noastră a programului de evidență în depozit, software-ul a fost realizat în termenii stabiliți. Programul prezentat răspunde complet parametrilor propuși. Specialiștii companiei au dat dovadă de profesionalism înalt, efectuând calitativ instalarea, configurarea programului și instruirea privind utilizarea acestuia de către angajați.

Datorită acestui sofware am reușit să optimizăm mai bine toate procesele de administrare și control a evidenței depozitului.

Considerăm oportun să recomandăm softaware-ul „USU – Sistem Universal de Evidență” drept un instrument de încredere și eficient pentru administrarea oricărei întreprinderi.


lavka

Organizație comercială «Lavka tsennostei»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


mi-am început afacere din mica mea bucătărie. Primul buchet. Primele emoții. O mamă în concediu de maternitate. O istorie tipică. A venit timpul când volumul de lucru a început să crească. Și baza de clienți creștea. Inițial, reușeam să țin totul în cap. Ulterior am lucrat în Excel. Apropo, acesta s-a dovedit nu atât de ușor de gestionat, deoarece toate formulele, denumirile, rândurile, totul trebuia gândit individual. După ce am renunțat la Excel și am obținut și mai mult volum de lucru au venit și facturile. Mi se părea că am scăpat de greutăți, dar s-a adeverit că nu prea. Cifrele nu coincideau. Stabilirea cantității de stocuri ocupa foarte mult timp. Atunci mi-a venit ideia necesității automatizării. A început analiza, apelurile telefonice. Și am ales usu, lucru pe care nu-l regret nici astăzi. Îl utilizez de o lună și jumătate. Mai concret, cea mai mare bucurie este ridicarea rapoartelor. Stocurile sunt eliminate imediat, există posibilitatea de a face reduceri, transfera bonusuri, vizualiza orice diagrame. Astăzi, fără acest program nu aș putea face niciun pas. Dacă cu laptopul meu se întâmplă ceva, am convulsii și friguri.

Dificultăți. 1. Pregătiți-vă dacă sunteți la fel de avari ca și mine. Ba va trebui să introduceți și gîndiți în bază mii de mărunțișuri, dar asta e o problemă de 3-4 zile de muncă asiduă. În acest timp, te familiarizezi mai bine cu programul și începi să-l simți parcă. Îi mulțumesc Irinei, care inițial a rezistat atacului cu apeluri: ce, cum, de unde, ce oferă. După aceea, au fost băieții programatori, care apropo au răbdare de aur și minte strălucită. Așadar, experiența mea de utilizare a programului este una pozitivă. La capitolul puncte slabe, am devenit oarecum dependentă de program și m-am îndrăgostit de rapoarte. Păi cum altfel, acum pot să preiau rapoartele și cu o față de om deștept să petrec ședințele ). USU este pentru mine o nouăp treaptă, care mi-a arătat creșterea, eficiența lucrului. Nimic nu trece fără să fie luat la evidență. Fiecare bănuț, fiecare produs își știe locul. Usu m-a ajutat să cresc ca om de afaceri. Dacă cineva știe: nu-i nimic, nu voi calcula asta. Nu-i nimic, asta voi dărui. Etapa acestor nu-i nimic trece. Începe etapa creșterii și respectului față de propria muncă. Sunt mulțumită. Mulțumesc fiecărui colaborator, care m-a adus la prorpia mea mică victorie.


samarina

Organizație comercială «Samarina T.V.»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Feedback despre program «Sistem Universal de Evidență».

Făcând alegere între programele de contabilitate: „1CRoznita”, „USU”, „BuhSoft” și altele, am ales: Sisteme Universale de Evidență

Și nu întâmplător: Acesta are o serie de avantaje, iar acestea sunt doar câteva dintre ele:

1) Având un asortiment larg (peste 6 mii de unități) a fost actuală transferarea rapidă a bazei în program. Acest lucru s-a realizat prim import din Excel. Nu a fost nevoie de introdus fiecare poziție în program. O economie de timp globală.

2) Există posibilitatea de a face fotografia produsului, iar vânzătorii pot vedea ce vând. Acest lucru este extraordinar, există mult mai puțină re-sortare.

3) Există posibilitatea de a imprima bonuri de 2 tipuri și posibilitatea de a face vânzarea fără bon – eliminarea produsului se realizează oricum.

4) O analiză excelentă a activității. Poți vedea grafic (ceea ce este mult mai reprezentativ) rezultatul întrebării puse. Și despre profit, despre produs și pentru fiecare vânzare făcută de fiecare vânzător, și multe altele.

5) Colaboratorii companiei sunt receptivi și competenți, ceea ce este foarte plăcut. Vin repede în ajutor și ajută la rezolvarea problemelor.

Cred că nu am greșit când am făcut alegerea.

Un instrument excelent pentru evidență! Un program comod, simplu, clar și transparent.

Mulțumim dezvoltatorilor pentru că au făcut evidența mai simplă.

Întreprinzător individual Samarina T.V.


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandă programul pentru comerț

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: