- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Prezentare
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Comandă
Posibilitățile programului pentru comerț
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:
- Programul este singurul din clasa sa, care suportă cererea amânată, atunci când poate fi salvată plata nefinalizată și activată tranzacția, fără întreruperea procesului;
- Programul oferă un raport privind cererea de bunuri pentru o perioadă, identificându-le pe cele mai populare și pe cele mai profitabile, oferă analiza comparativă a acestora pe luni;
- Programul sprijină cumpărătorul, oferind introducerea unui sistem de acumulare a reducerilor și bonusurilor, și mărește activitatea cumpărătorilor prin „atașarea" clienților la acesta;
- Programul prezintă raportul despre cumpărători, identificându-i pe cei mai promițători din punct de vedere a volumului de cheltuieli sau profit generat, și îi stimulează cu liste de prețuri personale;
- Programul diferențiază listele de prețuri, elaborând automat calcule pentru achiziții selctate din lisa comună a listei de prețuri personale, oferite clientului;
- Programul salvează în baza de clienți întreg istoricul relațiilor cu cumpărătorul, inclusiv facturile pentru cumpărături, recenziile, refuzurile, corespondența, lista de prețuri personală propusă;
- Programul organizează trimiterea de oferte de publicitate și informative către cumpărători la contactele prezentate în baza de date, dar și celor care acceptă să primească astfel de mesaje;
- Programul organizează trimiterea de oferte de publicitate și informative către cumpărători prin intermediul a patru canale de comunicații electronice, cum ar fi sms, e-mail, Viber și mesaje vocale;
- Programul organizează trimiterea de oferte de publicitate și informative către cumpărători în baza șabloanelor de text integrate, prevăzute pentru fiecare caz de solicitare;
- Programul oferă un raport privind produsele nelichide, propunând un preț calculat în baza evaluării cererii, pentru eliminarea promptă a acestuia și reducerea supraîncărcării depozitului;
- Programul oferă un raport privind veniturile ratate din cauza reducerilor oferite și arată cine și ce reduceri a primit pentru perioada respectivă și pe ce bază;
- Programul oferă un raport privind soldurile actuale a rezervelor de mărfuri din fiecare depozit, în orice moment, dar și despre soldurile curente a mijloacelor bănești din casierie, cont bancar;
- Programul informează în prealabil persoana responsabilă despre epuizarea în curând a unui produs, întocmind automat o cerere de livrare a acestuia și calculând cantitatea necesară;
- Programul menține o evidență statistică și oferă o prognoză pentru perioada de aprovizionare a fiecărui produs în baza datelor acumulate privind cererea și vânzarea produsului respectiv;
- Programul monitorizează plățile și articolele de cheltuieli, oferind formulare electronice separate pentru fiecare tip de activitate financiară, analizează oportunitatea cheltuielilor.
Descriere software
Programul pentru comerț ține evidența activității comerciale, inclusiv evidența produselor și cumpărătorilor, în regim automat. Comerțul se schimbă destul de rapid în zilele actuale, odată cu introducerea noilor tehnologii. Pentru a reuși la timp creșterea propriei „conversia", întreprinderea comercială ar trebui să profite de noile servicii tehnologice, recomandate de piața soluțiilor IT. Programul pentru comerț de la compania „Sistem Universal de Evidență”, descrierea scurtă a căruia este prezentată aici, este tocmai acel produs, care este necesar pentru evidența eficientă a relațiilor comerciale și controlul asupra dezvoltării acestora.
Programul pentru comerț se instalează pe calculatoarele de lucru și formează o rețea informațională unică pentru toate magazinele, depozitele și alte departamente dale întreprinderii comerciale, în cazul în care are astfel de subdiviziuni. Programul generalizează activitatea lor în formă de evidență automatizată a activității comerciale în general și cu oferirea evaluării separate pentru fiecare obiect. Programul pentru comerț funcționează fără Internet în cazul accesului la nivel local, dar pentru activitatea rețelei unificate și accesului la distanță, este nevoie de conexiune la Internet.
Angajații întreprinderii comerciale, admiși la program, primesc login-uri individuale și parole pentru intrarea în sistem și, împreună cu acestea, un loc de muncă individual cu aceleași formulare electronice de raportare, în care își vor înregistra rezultatele muncii. Accesul la informațiile de serviciu comune este determinat de nivelul de atribuții și, respectiv, este diferit pentru toți. La registrele electronice ale angajaților în programul pentru comerț are acces și conducătorul lor, pentru a monitoriza credibilitatea informațiilor prezentate în acestea, gradul de îndeplinire a sarcinilor de lucru, calitatea și termenii de lucru.
Programul pentru comerț salvează toate informațiile primite, modificările și chiar ștergerea datelor sub login-ul utilizatorului, de aceea este de determinat cu aparțin anumite date. Pentru a putea determina rapid dacă acestea corespuns cu starea reală, programul pentru comerț propune funcția de audit, datorită căreia ultimele modificări vor fi evidențiate cu culoare și font, astfel încât managerul va vedea imediat noile valori.
Trebuie remarcat faptul că toate datele de evidență din programul pentru comerț sunt legate direct sau indirect între ele, iar această legătură poate fi ușor urmărită prin formularele speciale, folosite pentru a introduce date noi, astfel încât orice discrepanță poate fi rapid detectată. Aceste formulare sunt numite ferestre. Există fereastra produsului, fereastra clientului, fereastra de vânzare, adică pentru toate categoriile implicate în comerț. Această interacțiune a datelor de evidență permite programului pentru comerț să garanteze exactitatea și corectitudinea tuturor tipurilor de evidență.
Programul pentru comerț produce formarea mai multor baze de informații - pentru fiecare tip de evidență. Există o bază a mărfurilor sau un rând de nomenclatură, pentru evidența mărfurilor. Există o bază de clienți sau un sistem CRM pentru evidența cumpărătorilor. Există o bază a vânzărilor, formată în timp, pentru înregistrarea operațiunilor comerciale. Programul pentru comerț lucrează ușor cu toate datele la pregătirea rapoartelor interne și externe. Prima include facturile de orice fel, cererile de achiziție a mărfurilor, rapoarte statistice și analitice. La al doilea se referă circulația completă a documentelor financiare cu contractanții. Programul pentru comerț formează toate rapoartele în regim automat, utilizând prudent șabloanele de documente integrate în el, conținutul cărora corespunde oricărei sarcini, și garantează exactitatea întocmirii și satisface toate cerințele față de documente. La crearea unui rând de nomenclatură și a bazei de clienți, programul pentru comerț poate utiliza funcția de import, dacă astfel de baze de date au existat până la implementarea lui în alt format. Datorită acestei funcții, din orice tip de fișiere pot fi transferate în sistem, într-o fracțiune de secundă, o cantitate nelimitată de date, indicând din timp un loc pentru plasarea acetora. Transferul se efectuează fără participarea personalului. Acesta este corect și permite de a economisi timp, iar ulterior, la transferul de informații din facturile electronice de intrare, atunci când este primită marfa.
Pentru a adăuga informații prin introducerea manuală, programul pentru comerț folosește ferestrele menționate mai sus - formularele, în special, procesele de accelerare datorate celulelor integrate pentru completarea listelor drop-down cu variantele de răspuns, din care trebuie selectat răspunsul corespunzător solicitării. Introducerea datelor în ferestre se realizează nu prin tastarea denumirilor de pe tastatură, ci prin selectarea corespunzătoare din baza de date, de exemplu, produsul – din rândul nomenclatură, clientul - din baza de clienți. Acesta este principiul funcționării tuturor ferestrelor din programul pentru comerț, care permite efectuarea evidenței eficiente a tuturor pozițiilor.
Programul pentru comerț are o configurație flexibilă și, datorită acesteia, se integrează ușor cu echipamentele de comerț și de depozitare, simplificând și accelerând procesele de lucru, inclusiv evidența mărfurilor. Cel mai frecvente utilizate echipamente împreună cu programul sunt scanerul de coduri de bare, imprimantele de tipărire a cecurilor și etichetelor de preț, cântarele electronice și registratorul fiscal. Există, de asemenea, TCD - terminal de colectare a datelor, utilizat la activități precum auditul și inventarierea.
Video despre programul pentru comerț
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descarcă programul pentru comerț
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Feedback despre programul pentru comerț
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței



Comandă programul pentru comerț
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



