1. Pagina principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Program pentru depozit

Potrivit la 508 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Program pentru depozit

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Posibilitățile programului pentru depozit

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază unică de contractanți și furnizori cu toate datele de contact necesare
    Baza contractanților

    Baza contractanților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați contractantului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri în numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Raportul va arăta căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei produselor învechite veți putea optimiza resursele depozitare
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • Sistemul universal pentru depozit este capabil să automatizeze cea mai mare parte a activității din întreprinderea dvs.;
  • Într-o singură aplicație lucrează mai multe magazine și depozite;
  • Baza de date unică susține capacitatea activității simultane a mai multor angajați, în timp ce programul funcționează fără întreruperi;
  • Se lansează rapid și este ușor asimilat de utilizatori. Nu va fi necesar să cheltuiți mult timp pentru a lansa și a pregăti specialiști în domeniul informatic;
  • Formează diverse rapoarte. Toate documentele sunt stocate în sistemul electronic și imprimate pe hârtie la cerere;
  • Istoricul operațiunilor este salvat automat. Având acces la informații, puteți oricând efectua modificări, șterge date sau introduce noi date;
  • Programul pentru depozit va ajuta la îmbunătățirea interacțiunii cu furnizorii. Ditribuie produsele și plătește comanda în termenii stabiliți;
  • Se lansează din comanda rapidă de pe desktop. Toate fișierele pot fi deschise în diferite file, minimizând ferestrele sau închizându-le pe toate odată printr-o singură apăsare de buton;
  • Este prevăzută completarea automată a formularelor de comandă și a altor diverse documente;
  • Angajații au acces limitat la aplicație. Angajatul nu poate deschide dosarele altor persoane și nu poate face modificări fără permisiune;
  • Conducătorul are toate drepturile și oportunitățile de a monitoriza activitatea angajaților. Efectuarea analizei activităților întreprinderii, ținerea evidenței tuturor departamentelor va fi mult mai ușoară datorită unui sistem de evidență unic;
  • Programul pentru evidența în depozit este universal - se adaptează la toate întreprinderile. Setările sunt introduse în funcție de dorințele clientului;
  • În program există diferite tabele pentru ținerea evidenței;
  • Specialistul tehnic al companiei USU va putea să vă sfătuiască gratuit, timp de 2 ore, cu privire la orice problemă;
  • Plata se face numai la instalarea software-ului. Pentru utilizarea ulterioară, nu trebuie să plătiți;
  • Este imposibil să descriem toate posibilitățile softului într-un singur articol. Dezvoltatorii programului, la cerere, vă vor oferi gama completă a funcțiilor sistemului universal.

Descriere software

Compania Sistem Universal de Evidență prezintă atenției dvs. software-ul de optimizare a activității. Programul pentru depozit este un sistem electronic cu o gamă largă de funcții, care este capabil să automatizeze toate activitățile de evidență. Introducerea acestui software în întreprinderea dvs. va duce la creșterea eficienței, îmbunătățirea calității și îmbunătățirea managementului personalului.

La conectarea programului pentru depozit, este creată o singură bază de date pentru toate magazinele și spațiile de depozit. La livrarea mărfurilor, angajatul înregistrează lucrurile în depozit. Acesta introduce denumirile în baza de date electronică, tipărește etichetele cu un cod de bare, le lipeste pe fiecare pachet. Ulterior, produsele sunt distribuite și livrate către magazine. Vânzătorului îi rămâne doar să primească marfa și să semneze documentele.

Nu va fi nevoie să determinați prețurile și să vă ocupați de cantitatea de bunuri, deoarece programul unic a realizat deja asta și a salvat totul în sistem. Ce fel de produs a fost eliberat, prețul lui și cantitatea - totul este inclus în aplicație. Sistemul electronic va fi activ pentru toți angajații, atunci când este conectat local și prin Internet.

Principalul avantaj al unei singure baze pentru toate magazinele și depozitele este eliminarea întârzierilor. De exemplu, dacă o denumire nu este disponibil într-un magazin, atunci vânzătorul poate verifica în program și trimite cumpărătorul în unitatea comercială, unde este disponibil produsul solicitat.

În programul pentru depozit puteți crea diverse rapoarte, le puteți salva în format electronic sau, să le imprimați, dacă este necesar. Rapoartele analitice oferă oportunitatea de a determina cererea cumpărătorului, pentru a vedea care bunuri sunt cumpărate mai bine. Rapoartele financiare facilitează activitatea de contabilitate. Programul efectuează calcule privind salariul pentru angajați. Oferă bonusuri, determină vânzătorii care diferă după vânzări. Pentru clientul programului, este accesibilă introducerea diferitelor setări după propria dorință. Specialistul tehnic al USU va configura aplicația pentru orice depozit, atunci când este conectat.

Numeroasele opțiuni permit angajatului să creeze orice rapoarte și documente privind păstrarea evidenței în depozit. Toate lucrările efectuateinclusiv istoricul operațiunilor, sunt salvate automat în aplicația electronică. Fiecare angajat poate lansa softul, dar pentru aceasta trebuie să introduceți parola și login-ul. Restricționarea accesului la sistem nu se aplică conducătorului și managerului general. De asemenea, accesul nelimitat poate fi setat pentru orice angajat la cererea directorului întreprinderii.

Vorbind despre administrarea depozitului, trebuie menționate oportunitățile pentru conducere. Conducătorul va putea intra în sistem oricând și din orice colț al lumii, prin aplicația de pe un telefon mobil sau utilizând orice dispozitiv tehnic (laptop, calculator, tabletă). În programul electronic pentru depozit, se creează programul și orarul fiecărui angajat, se înregistrează intrarea la locul de muncă și plecarea. Toate rapoartele și documentația de lucru vor fi disponibile pentru conducător non-stop. Este posibilă efectuarea analizelor sub formă de diagrame, pentru identificarea procentului de profituri etc.

Dacă doriți să lansați programul universal pentru depozit în întreprinderea dvs., contactați-ne în orice mod convenabil pentru dvs. (Skype, e-mail, telefon). Toate datele de contact și recenziile despre software pot fi găsite pe site-ul nostru oficial www.usu.kz. Aici veți găsi, de asemenea, o versiune demo a programului, disponibilă pentru descărcare gratuită. Dezvoltați-vă afacerea împreună cu Sistemul Universal de Evidență!

Aspectul programului

Program pentru depozit

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descarcă programul pentru depozit

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului de administrare a depozitelor

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket,
    magazin mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț și
    întreprinderi de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • ЛAltă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback despre programul pentru depozit

es_clinic

Centru medical «ES Clinic»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


«USU» este un program excelent cu o interfață foarte comodă și accesibilă. Posibilitățile acesteia au permis rezolvarea multor sarcini ale clinicii legate de automatizarea procesului de crearea a bazelor de date ale pacienților, de evidență vizitelor, intrare a mijloacelor financiare, oferire a cardurilor de cadouri și bonusuri, precum și de epuizare a preparatelor medicale.

Potențialul programului permite completarea funcționalului său conform propriilor necesități. Multe din opțiunile furnizate permit perfecționarea automatizării procesului fără investiții semnificative la baza existentă.

O atenție deosebită merită suportul tehnic. Ajutorul este mereu acordat în mod opertiv și este foarte calificat.

Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii centrului medical «ES Clinic»


malyshu

Magazin «Copil pentru copil»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Aducem mulțumiri imense întregii echipe Sistemului Universal de Evidență. Fiind proprietarii unui magazin consignație pentru copii, cunoaștem importanța sistematizării datelor despre comitenți și marfa intrată pentru comercializare. La recomandarea partenerilor noștri am decis să încercăm programul USU pentru consignație și, utilizând versiunea demo a acestuia, am fost impresionați de ceea ce poate fi realizat în acest program. Evidența mărfurilor primite de la comitenți și furnizori, codificarea mărfurilor, evidența cheltuielilor, soldurile din depozite, inventarierea, plățile pentru comitenți, returnările de produse comitenților și multe altele.

Dezvoltatorii sunt bravo, au ascultat toate doleanțele noastre și au adăugat în contract, reținerea pentru păstrarea mărfii, a procentului nostru pentru remunerarea agenților. Chiar dacă instruirea a avut loc de la distanță, colaboratorii USU ne-au explicat în limbaj accesibil și foarte rapid cum să lucrăm în program. În general, lucrul cu acest program este o adevărată satisfacție.

Recomandăm tuturor! Echipei Sistemului Universal de Evidență îi urăm prosperitate și încă mai mulți clienți mulțumiți.

Directorul consignației pentru copii «Copil pentru copil» Finaghin M.I.

Orașul Vsevolojsk, regiunea Leningrad, Federația Rusă


ortobots

Magazin «OrtoBoti»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Noi activăm în domeniul vânzările încălțămintei ortopedice pentru copii, remediilor de reabilitare pentru copii și altor produse ortopedice. Cu fiecare an, gama de produse și numărul de clienți cresc. Pentru o mai bună administrare, este necesară automatizarea evidenței. Automatizarea permite oricărei întreprinderi să treacă la un nou nivel de dezvoltare!

Alegerea programului a fost făcută cu multă atenție și mult timp. Am avut scopul să găsit un program universal la un preț accesibil, care va include toate funcțiile concomitent: și a vânzătorului casier și a merceologului. De asemenea, intrarea în program cu altă parolă va servi un program analitic excelent pentru conducătorul magazinului. Atsfel a ajuns la USU. Este o adevărată descoperire pentru un întreprinzător individual!

Un singur lucru ne-a deranjat oarecum ... lipsa unei reprezentanțe în orașul nostru, iar cum s-a dovedit ulterior, și în toată Rusia. Nu ne-am putut imagina cum poți colabora eficient, aflându-te în diferite colțuri ale lumii.

Dar, datorită atitudinii grijulii și profesionalismului echipei USU, am decis să colaborăm.

La ora actuală dispunem de un program de automatizare a vânzărilor ușor de utilizat. Evidența soldurilor de produse, analiza vânzărilor în secțiunile grupurilor de produse, ținerea bazei de date a clienților și multe altele. Există posibilitatea de a modela programul la specificul activității noastre.

Suportul tehnic este la înălțime. Specialiștii reacționează operativ la toate întrebările și oferă ajutor la orice solicitare.

Recomand tuturor! Mulțumesc mult!

Cu respect, Conducătorul magazinului «OrtoBoti» Timerbaeva A.A.

Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea activității magazinului «OrtoBoti»


platinum

Salon de manichiură «Platinum»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


În primul rând, dorim, din partea întregii echipe a salonului de manichiură „Platinum” să aducem mulțumiri mari echipei USU pentru deservirea calitativă și să le urăm atingerea noilor culmi în activitatea lor.

Timp de 1 an, noi am efectuat evidența conform schemei tradiționale, adică scriam totul în caiet, iar când a început să crească numărul de clienți, a fost nevoie de simplificarea procesului de evidență a clienților, a fluxului financiar etc. De asemenea, ne dorim să lansăm un program de loialitate a clienților. Când am început să căutăm în internet programul potrivit, am dat de site-ul «Sistem Universal de Evidență. După procurarea programului am obținut mai multe posibilități, decât ne-am dorit, și anume:

- am lansat sistemul de bonusuri;

- putem printr-un singur click să calculăm salariul angajatului, venitul zilnic și cheltuielile, plățile;

- raport despre clienți;

- ce serviciu este cel mai solicitate.

- am obținut noi posibilități:

- plată pe carduri bancare;

- evidența clienților atrași de furnizori.

Cel mai important este că, prin programul USU există posibilitatea de ați realiza ideile privind dezvoltarea afacerii tale.

Conducător: Kenjibaev A.A.


textil

Butic «Textile de uz casnic»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii buticului «Textile de uz casnic»


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandă programul pentru depozit

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: