1. Pagina principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Program pentru depozit

Potrivit la 508 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Program pentru depozit

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Posibilitățile programului pentru depozit

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază unică de contractanți și furnizori cu toate datele de contact necesare
    Baza contractanților

    Baza contractanților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați contractantului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri în numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Raportul va arăta căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei produselor învechite veți putea optimiza resursele depozitare
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • Sistemul universal pentru depozit este capabil să automatizeze cea mai mare parte a activității din întreprinderea dvs.;
  • Într-o singură aplicație lucrează mai multe magazine și depozite;
  • Baza de date unică susține capacitatea activității simultane a mai multor angajați, în timp ce programul funcționează fără întreruperi;
  • Se lansează rapid și este ușor asimilat de utilizatori. Nu va fi necesar să cheltuiți mult timp pentru a lansa și a pregăti specialiști în domeniul informatic;
  • Formează diverse rapoarte. Toate documentele sunt stocate în sistemul electronic și imprimate pe hârtie la cerere;
  • Istoricul operațiunilor este salvat automat. Având acces la informații, puteți oricând efectua modificări, șterge date sau introduce noi date;
  • Programul pentru depozit va ajuta la îmbunătățirea interacțiunii cu furnizorii. Ditribuie produsele și plătește comanda în termenii stabiliți;
  • Se lansează din comanda rapidă de pe desktop. Toate fișierele pot fi deschise în diferite file, minimizând ferestrele sau închizându-le pe toate odată printr-o singură apăsare de buton;
  • Este prevăzută completarea automată a formularelor de comandă și a altor diverse documente;
  • Angajații au acces limitat la aplicație. Angajatul nu poate deschide dosarele altor persoane și nu poate face modificări fără permisiune;
  • Conducătorul are toate drepturile și oportunitățile de a monitoriza activitatea angajaților. Efectuarea analizei activităților întreprinderii, ținerea evidenței tuturor departamentelor va fi mult mai ușoară datorită unui sistem de evidență unic;
  • Programul pentru evidența în depozit este universal - se adaptează la toate întreprinderile. Setările sunt introduse în funcție de dorințele clientului;
  • În program există diferite tabele pentru ținerea evidenței;
  • Specialistul tehnic al companiei USU va putea să vă sfătuiască gratuit, timp de 2 ore, cu privire la orice problemă;
  • Plata se face numai la instalarea software-ului. Pentru utilizarea ulterioară, nu trebuie să plătiți;
  • Este imposibil să descriem toate posibilitățile softului într-un singur articol. Dezvoltatorii programului, la cerere, vă vor oferi gama completă a funcțiilor sistemului universal.

Descriere software

Compania Sistem Universal de Evidență prezintă atenției dvs. software-ul de optimizare a activității. Programul pentru depozit este un sistem electronic cu o gamă largă de funcții, care este capabil să automatizeze toate activitățile de evidență. Introducerea acestui software în întreprinderea dvs. va duce la creșterea eficienței, îmbunătățirea calității și îmbunătățirea managementului personalului.

La conectarea programului pentru depozit, este creată o singură bază de date pentru toate magazinele și spațiile de depozit. La livrarea mărfurilor, angajatul înregistrează lucrurile în depozit. Acesta introduce denumirile în baza de date electronică, tipărește etichetele cu un cod de bare, le lipeste pe fiecare pachet. Ulterior, produsele sunt distribuite și livrate către magazine. Vânzătorului îi rămâne doar să primească marfa și să semneze documentele.

Nu va fi nevoie să determinați prețurile și să vă ocupați de cantitatea de bunuri, deoarece programul unic a realizat deja asta și a salvat totul în sistem. Ce fel de produs a fost eliberat, prețul lui și cantitatea - totul este inclus în aplicație. Sistemul electronic va fi activ pentru toți angajații, atunci când este conectat local și prin Internet.

Principalul avantaj al unei singure baze pentru toate magazinele și depozitele este eliminarea întârzierilor. De exemplu, dacă o denumire nu este disponibil într-un magazin, atunci vânzătorul poate verifica în program și trimite cumpărătorul în unitatea comercială, unde este disponibil produsul solicitat.

În programul pentru depozit puteți crea diverse rapoarte, le puteți salva în format electronic sau, să le imprimați, dacă este necesar. Rapoartele analitice oferă oportunitatea de a determina cererea cumpărătorului, pentru a vedea care bunuri sunt cumpărate mai bine. Rapoartele financiare facilitează activitatea de contabilitate. Programul efectuează calcule privind salariul pentru angajați. Oferă bonusuri, determină vânzătorii care diferă după vânzări. Pentru clientul programului, este accesibilă introducerea diferitelor setări după propria dorință. Specialistul tehnic al USU va configura aplicația pentru orice depozit, atunci când este conectat.

Numeroasele opțiuni permit angajatului să creeze orice rapoarte și documente privind păstrarea evidenței în depozit. Toate lucrările efectuateinclusiv istoricul operațiunilor, sunt salvate automat în aplicația electronică. Fiecare angajat poate lansa softul, dar pentru aceasta trebuie să introduceți parola și login-ul. Restricționarea accesului la sistem nu se aplică conducătorului și managerului general. De asemenea, accesul nelimitat poate fi setat pentru orice angajat la cererea directorului întreprinderii.

Vorbind despre administrarea depozitului, trebuie menționate oportunitățile pentru conducere. Conducătorul va putea intra în sistem oricând și din orice colț al lumii, prin aplicația de pe un telefon mobil sau utilizând orice dispozitiv tehnic (laptop, calculator, tabletă). În programul electronic pentru depozit, se creează programul și orarul fiecărui angajat, se înregistrează intrarea la locul de muncă și plecarea. Toate rapoartele și documentația de lucru vor fi disponibile pentru conducător non-stop. Este posibilă efectuarea analizelor sub formă de diagrame, pentru identificarea procentului de profituri etc.

Dacă doriți să lansați programul universal pentru depozit în întreprinderea dvs., contactați-ne în orice mod convenabil pentru dvs. (Skype, e-mail, telefon). Toate datele de contact și recenziile despre software pot fi găsite pe site-ul nostru oficial www.usu.kz. Aici veți găsi, de asemenea, o versiune demo a programului, disponibilă pentru descărcare gratuită. Dezvoltați-vă afacerea împreună cu Sistemul Universal de Evidență!

Aspectul programului

Program pentru depozit

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descarcă programul pentru depozit

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului de administrare a depozitelor

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket,
    magazin mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț și
    întreprinderi de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • ЛAltă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback despre programul pentru depozit

beibars

Întreprindere comunală «Beibars Group»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Stimate Nicolai Nikolaevich!

Noi, SRL „BeibarsGroup”, suntem o echipă de specialiști tânără și întreprinzătoare, care lucrează în sfera serviciilor de telecomunicații. De la deschiderea Asociației noastre a trecut puțin peste 1 an, dar în acest timp am obținut o experiență mare și pozitivă în utilizarea software-ului USU pentru evidența abonaților.

Neavând experiență de lucru, am fost nevoiți să studiem practic de la început și să intrăm în esența tuturor problemelor referitor la evidența și deservirea clienților. Am înțeles că acest lucru nu este „2+2”, și că nu nom scăpa cu simple calcule aritmetice. Cu toate astea, faptul că software-ul USU are o interfață comodă și prietenoasă, productivitate înaltă, claritate, ne-a permis să punem la punct procesul de lucru al afacerii noastre încă de la început.

Pentru noi nu este mai puțin important nivelul înalt de deservire, acordată de colaboratorii Dvs. în cadrul asistenței tehnice a software-ului USU.

În legătură cu acestea, dorim să vă aducem mulțumirile noastre pentru serviciul acordat și în curs. Fără îndoială, vom fi bucuroși să vă recomandăm tuturor partenerilor și prietenilor noștri drept un producător de software de încredere pentru gestionarea întreprinderii! Vă mulțumim pentru colaborarea productivă și sperăm să o dezvoltăm în continuare.


crystal

Sală de CrossFit «TSE CrossFit»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire

Programul informatic USU este foarte comod și ușor de utilizat, permițând automatizarea lucrului cu clienții.

Programul include planificarea sesiunilor de antrenamente, ceea ce permite ținerea evidenței activității antrenorilor, precum și raportarea financiară .

Am examinat mai multe programe informatice și am ales anume acest program USU, deoarece dispun de o experiență vastă, prețuri accesibile și specialiști foarte buni.

Au avut o atitudine serioasă față de colaborare, au arătat abordarea profesională în instruirea legată de program, au realizat o prezentareușor accesibilă și lizibilă a produsului lor.

Cu respect Director sală de CrossFit «TSE CrossFit» S. Temirov

Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii sălii crossFit «TSE CrossFit»


kurakova

ÎI Kurakova O.N.

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire.

Dorim să aducem mulțumiri profunde «ÎI Akulov N. N.» și echipei pentru ajutorul acordat în organizarea afacerii, și anume pentru adaptarea programului USU specificului vânzării cu amânuntul a îmbrăcămintei.

La ora actuală, pe piața software este prezentă o cantitate destul de mare de versiuni pentru suportul business-ului, dar toate sunt fie scumpe, fie nu dispun de funcționalul solicitat și necesită modificări suplimentare, ceea ce, de asemenea, influențează prețul final și termenul de lansare a proiectului.

Alegerea noastră s-a oprit la USU din mai multe motive, și anume:

1) preț democratic.

2) transparența calculelor.

3) posibilitatea testării versiunii demo a produsului.

4) Viteza rapidă de lansare a proiectului în etape de la alegerea produsului, până la lansarea deplină a proiectului (mai puțin de 5 zile.)

spre deosebire de multe produse de program, prezente pe piață, acest software este destul de flexibil față de solicitările utilizatorilor și permite configurarea practic a fiecărui aspect conform particularităților afacerii. De asemenea, printre punctele forte se numără lipsa cerințelor de a folosi echipamente speciale. Dorim să mulțumim în special pentru reacția fulgerătoare a asistenței tehnice la solicitări.

Îi urăm echipei dvs. prosperitate și noi succese profesionale!!

Cu respect,

Întreprinzător individual Kurakova O.N.


malineli

ÎI Bogubaeva Dinara

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Salon de mariaj Malinelli (ÎI Bogubaeva Dinara) exprimă sincere mulțumiri companiei ÎI Akulov N.N. pentru programul instalat companiei noastre Sistem Universal de Evidență.

Datorită programului am uitat de evidența pe caiet sau în Excel. Toată informația noastră se păstrează în calculator și este prelucrată în doar câteva secunde.

Interfața programului este foarte simplă. Toți vânzătorii au însușit lucrul în sistem foarte repede.

În calitate de conducător, pot vizualiza în orice moment rezultatul muncii pentru o zi din fotoliul meu sau chiar de acasă.

Ni s-a configurat sistemul vizitelor. Acum putem vedea cine dintre angajați se află în concediu de odihnă sau medical. A devenit foarte comod să calculăm concediile de odihnă și cele medicale.

Contabilul poate vedea acum imaginea completă a mișcării materialelor și fluxul banilor. De asemenea, poate reflecta plățile atât în numerar, cât și pe card sau cu utilizarea diferitor sisteme de plată.

Deservirea tehnică se realizează în timp foarte util și la un nivel profesionist înalt. Baieții răspund cu răbdare la toate multiplele noastre solicitări și realizează lucrul în termenii prevăzuți.

Cu respect, Șaripov Darhan


oxford

Cursuri de limbă engleză «Oxford»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Feedback despre «Sistemul Universal de Evidență»

Mă numesc Oxana Șeptuha, sunt directorul cursurilor de limbă engleză „Oxford” în orașul Harkov, Ucraina.

Compania noastră este ralitv tânără, avem 5 ani de activitate, dar avem deja reputație și suntem recomandați la tot mai multă lume. Desigur, acest lucru ne bucură, dar când numărul nostru de clienți a depășit cifra de 100 de persoane, a devenit dificil de a duce evidența. O altă problemă a devenit una din particularitățile noastre – noi le permitem elevilor să recupereze orele de la care au lipsit motivat. A fost foarte greu de ținut contabilitatea pe hârtie, deaorece în afară de intrările financiare și salariile învățătorilor este necesar de a duce evidența orelor frecventate și a celor nefrecventate. A apărut problema identificării unui sistem de evidență comod.

Căutările pe Internet ne-au adus la Sistem Universal de Evidență. Primul avantaj – nu există plată lunară de abonament. Al doilea avantaj – interfață foarte comodă. Două săptămâni de testare a versiunii demo practic nu ne-a trezit întrebări. La solicitarea noastră, în program au fost incluse modificări – posibilitatea de a include în orar nu doar fiecare elev, dar și tot grupul în întregime. După „suferințele” pe hârtie, datorită USU se economisește mult timp, pur și simplu ne bucură posibilitatea de a vedea imediat și de a analiza toate intrările de la clienți pentru un an, salariul profesorilor în dinamică.

Feedback rapid, rezolvarea tuturor problemelor apărute, ore de deservire și instruire sunt incluse în costul programului USU.

Voi recomanda la rândul meu acest program partenerilor. Unii dintre ei s-au arătat deja interesați de achiziție.

Cu respect,

Directorul cursurilor de limbă engleză «Oxford» Șeptuha O.N.


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandă programul pentru depozit

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: