1. Pagina principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Program pentru depozit

Potrivit la 508 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Program pentru depozit

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Posibilitățile programului pentru depozit

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază unică de contractanți și furnizori cu toate datele de contact necesare
    Baza contractanților

    Baza contractanților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați contractantului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri în numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Raportul va arăta căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei produselor învechite veți putea optimiza resursele depozitare
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • Sistemul universal pentru depozit este capabil să automatizeze cea mai mare parte a activității din întreprinderea dvs.;
  • Într-o singură aplicație lucrează mai multe magazine și depozite;
  • Baza de date unică susține capacitatea activității simultane a mai multor angajați, în timp ce programul funcționează fără întreruperi;
  • Se lansează rapid și este ușor asimilat de utilizatori. Nu va fi necesar să cheltuiți mult timp pentru a lansa și a pregăti specialiști în domeniul informatic;
  • Formează diverse rapoarte. Toate documentele sunt stocate în sistemul electronic și imprimate pe hârtie la cerere;
  • Istoricul operațiunilor este salvat automat. Având acces la informații, puteți oricând efectua modificări, șterge date sau introduce noi date;
  • Programul pentru depozit va ajuta la îmbunătățirea interacțiunii cu furnizorii. Ditribuie produsele și plătește comanda în termenii stabiliți;
  • Se lansează din comanda rapidă de pe desktop. Toate fișierele pot fi deschise în diferite file, minimizând ferestrele sau închizându-le pe toate odată printr-o singură apăsare de buton;
  • Este prevăzută completarea automată a formularelor de comandă și a altor diverse documente;
  • Angajații au acces limitat la aplicație. Angajatul nu poate deschide dosarele altor persoane și nu poate face modificări fără permisiune;
  • Conducătorul are toate drepturile și oportunitățile de a monitoriza activitatea angajaților. Efectuarea analizei activităților întreprinderii, ținerea evidenței tuturor departamentelor va fi mult mai ușoară datorită unui sistem de evidență unic;
  • Programul pentru evidența în depozit este universal - se adaptează la toate întreprinderile. Setările sunt introduse în funcție de dorințele clientului;
  • În program există diferite tabele pentru ținerea evidenței;
  • Specialistul tehnic al companiei USU va putea să vă sfătuiască gratuit, timp de 2 ore, cu privire la orice problemă;
  • Plata se face numai la instalarea software-ului. Pentru utilizarea ulterioară, nu trebuie să plătiți;
  • Este imposibil să descriem toate posibilitățile softului într-un singur articol. Dezvoltatorii programului, la cerere, vă vor oferi gama completă a funcțiilor sistemului universal.

Descriere software

Compania Sistem Universal de Evidență prezintă atenției dvs. software-ul de optimizare a activității. Programul pentru depozit este un sistem electronic cu o gamă largă de funcții, care este capabil să automatizeze toate activitățile de evidență. Introducerea acestui software în întreprinderea dvs. va duce la creșterea eficienței, îmbunătățirea calității și îmbunătățirea managementului personalului.

La conectarea programului pentru depozit, este creată o singură bază de date pentru toate magazinele și spațiile de depozit. La livrarea mărfurilor, angajatul înregistrează lucrurile în depozit. Acesta introduce denumirile în baza de date electronică, tipărește etichetele cu un cod de bare, le lipeste pe fiecare pachet. Ulterior, produsele sunt distribuite și livrate către magazine. Vânzătorului îi rămâne doar să primească marfa și să semneze documentele.

Nu va fi nevoie să determinați prețurile și să vă ocupați de cantitatea de bunuri, deoarece programul unic a realizat deja asta și a salvat totul în sistem. Ce fel de produs a fost eliberat, prețul lui și cantitatea - totul este inclus în aplicație. Sistemul electronic va fi activ pentru toți angajații, atunci când este conectat local și prin Internet.

Principalul avantaj al unei singure baze pentru toate magazinele și depozitele este eliminarea întârzierilor. De exemplu, dacă o denumire nu este disponibil într-un magazin, atunci vânzătorul poate verifica în program și trimite cumpărătorul în unitatea comercială, unde este disponibil produsul solicitat.

În programul pentru depozit puteți crea diverse rapoarte, le puteți salva în format electronic sau, să le imprimați, dacă este necesar. Rapoartele analitice oferă oportunitatea de a determina cererea cumpărătorului, pentru a vedea care bunuri sunt cumpărate mai bine. Rapoartele financiare facilitează activitatea de contabilitate. Programul efectuează calcule privind salariul pentru angajați. Oferă bonusuri, determină vânzătorii care diferă după vânzări. Pentru clientul programului, este accesibilă introducerea diferitelor setări după propria dorință. Specialistul tehnic al USU va configura aplicația pentru orice depozit, atunci când este conectat.

Numeroasele opțiuni permit angajatului să creeze orice rapoarte și documente privind păstrarea evidenței în depozit. Toate lucrările efectuateinclusiv istoricul operațiunilor, sunt salvate automat în aplicația electronică. Fiecare angajat poate lansa softul, dar pentru aceasta trebuie să introduceți parola și login-ul. Restricționarea accesului la sistem nu se aplică conducătorului și managerului general. De asemenea, accesul nelimitat poate fi setat pentru orice angajat la cererea directorului întreprinderii.

Vorbind despre administrarea depozitului, trebuie menționate oportunitățile pentru conducere. Conducătorul va putea intra în sistem oricând și din orice colț al lumii, prin aplicația de pe un telefon mobil sau utilizând orice dispozitiv tehnic (laptop, calculator, tabletă). În programul electronic pentru depozit, se creează programul și orarul fiecărui angajat, se înregistrează intrarea la locul de muncă și plecarea. Toate rapoartele și documentația de lucru vor fi disponibile pentru conducător non-stop. Este posibilă efectuarea analizelor sub formă de diagrame, pentru identificarea procentului de profituri etc.

Dacă doriți să lansați programul universal pentru depozit în întreprinderea dvs., contactați-ne în orice mod convenabil pentru dvs. (Skype, e-mail, telefon). Toate datele de contact și recenziile despre software pot fi găsite pe site-ul nostru oficial www.usu.kz. Aici veți găsi, de asemenea, o versiune demo a programului, disponibilă pentru descărcare gratuită. Dezvoltați-vă afacerea împreună cu Sistemul Universal de Evidență!

Aspectul programului

Program pentru depozit

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descarcă programul pentru depozit

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului de administrare a depozitelor

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket,
    magazin mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț și
    întreprinderi de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • ЛAltă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback despre programul pentru depozit

avin

Unitate de schimb valutar «Avin»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Feedback despre compania ÎI „Akulov Nicolai Nicolai” RK or. Almata

Compania noastră SRL „AVIN” a început colaborarea cu ÎI „Akulov N.N.” după ce a cumpărat programul USU pentru activitatea punctelor de schimb valutar ale companiei noastre din or. Șîmkent. Cu programul este comod de lucrat, bine și calitativ.

Programul ne ajută multă în activitatea noastră, am scăpat de necesitatea de a face calcule nesfârșite cu calculatorul electronic și de lucrul cu hârtiile. Este comod de a transmite rapoartele către Banca Națională cu ajutorul internetului, fără să fim nevoiți să mergem acolo cu teancuri de hârtie. Micile deficiențe în program, la cerința Băncii noastre Naționale, au fost rpede și calitativ înlăturate. Angajații companiei Dvs. sunt receptivi, prietenoși, opertivi, în particular Iulia Aparina și Roman Hoilo, cu care am comunicat personal.

Compania voastră lucrează în condiții de avand și m-a bucurat faptul că Dvs., Nicolai, ați răspuns afirmativ solicitării mele. și firma noastră a beneficiat în credit de mici modificări în program, de care aveam nevoie imediat USU.kz.

Sper să colaborăm și în viitor și să avem înțelegere reciprocă cu Dvs. Nicolai și cu colaboratorii Dvs.

Vă urez succes tututot în toate inițiativele voastre!

Cu respect Director SRL «Avin» Buharinskii V.F.

26.11.2015


compshop

Atelier de reparații «Compshop»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii atelierului de reparații «Compshop»


edelveis_akva

Întreprindere comunală «Edelweis – AQUA»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Compania noastră se ocupă de obținerea și distribuirea apei potabile pentru locuitorii localităților rurale. Datorită specificului acestui gen de activitate ne-am lovit de necesitatea stringentă a unui software existent. Am încercat să efectuăm evidența de sine stătător în programe tipice pentru oficii, însă acest lucru a generat o serie de incomodități. De aceea, la alegerea programului, am înaintat o serie de criterii, cărora să corespundă software-ul, și anume:

  • posibilitatea de a efectua evidența pe mai multe tarife;
  • garantarea obligatorie a siguraței datelor;
  • evidența apei și canalizării;
  • transferuri cu referire la numărul de persoane;
  • posibilitatea corectărilor;
  • aspectul exterior al facturii.

Înainte ca alegerea noastră să se oprească șa compania Sistem Universal de Evidență, ne-am adresat și altor companii, însă niciuna dintre acestea nu a satisfăcut deplin toate cerințele noastre. Programul propus de specialiștiiUSU, corespunde deplin criteriilor noastre și chiar le depășea – a apărut posibilitatea creării diferitor rapoarte, ceea ce pentru noi e la fel de important. Împreună cu colaboratorii USU, competenți și respectuoși, noi am pus la punct evidența în companie. În realitate, aceștia sunt adevărați profesioniști.

Mulțumim îndeosebi dezvoltatorului de program pentru realizarea unui astfel de software cu multiple funcții.

Dorim să mai menționăm un factor determinat pentru alegerea programului , și anume prețul relativ mic al acestuia. Adică calitate înaltă în raport cu un preț mic.

Ne exprimăm recunoștința față de întreaga echipă a companiei Sistem Universal de Evidență pentru deservirea calitativă, lucrul operativ și UNIVERSALITATEA programului!


oxford

Cursuri de limbă engleză «Oxford»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Feedback despre «Sistemul Universal de Evidență»

Mă numesc Oxana Șeptuha, sunt directorul cursurilor de limbă engleză „Oxford” în orașul Harkov, Ucraina.

Compania noastră este ralitv tânără, avem 5 ani de activitate, dar avem deja reputație și suntem recomandați la tot mai multă lume. Desigur, acest lucru ne bucură, dar când numărul nostru de clienți a depășit cifra de 100 de persoane, a devenit dificil de a duce evidența. O altă problemă a devenit una din particularitățile noastre – noi le permitem elevilor să recupereze orele de la care au lipsit motivat. A fost foarte greu de ținut contabilitatea pe hârtie, deaorece în afară de intrările financiare și salariile învățătorilor este necesar de a duce evidența orelor frecventate și a celor nefrecventate. A apărut problema identificării unui sistem de evidență comod.

Căutările pe Internet ne-au adus la Sistem Universal de Evidență. Primul avantaj – nu există plată lunară de abonament. Al doilea avantaj – interfață foarte comodă. Două săptămâni de testare a versiunii demo practic nu ne-a trezit întrebări. La solicitarea noastră, în program au fost incluse modificări – posibilitatea de a include în orar nu doar fiecare elev, dar și tot grupul în întregime. După „suferințele” pe hârtie, datorită USU se economisește mult timp, pur și simplu ne bucură posibilitatea de a vedea imediat și de a analiza toate intrările de la clienți pentru un an, salariul profesorilor în dinamică.

Feedback rapid, rezolvarea tuturor problemelor apărute, ore de deservire și instruire sunt incluse în costul programului USU.

Voi recomanda la rândul meu acest program partenerilor. Unii dintre ei s-au arătat deja interesați de achiziție.

Cu respect,

Directorul cursurilor de limbă engleză «Oxford» Șeptuha O.N.


softproduct

Optică «Centrul de lentile»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Centrul nostru de lentile a devenit clientul ÎI „Sistem Universal de Evidență” în anul 2013. La acelo moment noi abia planificam să ne deschidem și căutam un program calitativ de administrare a întreprinderii, care să răspundă tuturor cerințelor noastre. Ne-am convins de la bun început că am ales dezvoltatorul și sistemul de evidență potrivit. Inițial ne-a plăcut lipsa plății pentru abonament pentru deservirea tehnică, precum și posibilitatea completărilor individuale și simplitatea interfeței programului Sistem Universal de Evidență. Însă, începând colaborarea cu ÎI „USU” am primit în final mult mai mult decât ne-am așteptat inițial.

Programatorii clientul ÎI „Sistem Universal de Evidență” au abordat cu mult profesionalism probleme noastre.

Datorită lucrului echipei de profesioniști am obținut următoarele posibilități::

  • Un registru al clienților ușor de utilizat, unde putem inlude orice informație și numere de telefoane. Acum putem găsi mereu orice persoană din lista noastră;
  • A devenit simplă găsirea datornicilor și lupta cu datoriile;
  • Putem oferi clientului factura în baza oricărei oferte de preț, existentă în sistemul nostru. Acest lucru a accelerat activitatea administratorului și ne-a permis să implementăm un sistem simplu de reduceri;
  • Pentru primirea materialelor de import nu mai cheltuim deja atâta timp pentru verificarea postărilor și evidența cheltuielilor suplimentare. Programul USU face totul în mod automat și formează imediat costul de producere;
  • Orice formulare pentru raportarea internă și externă le putem completa și imprima direct din program, cheltuind în acest sens timp minim;

Directorul ÎI SoftProduct a obținut posibilitatea de a crea individual în program orice rapoarte și de a vizualiza eficiența lucrului diferitor angajați ai companiei, rentabilitatea unui serviciu sau altui, pe cei mai promițători clienți și suma cheltuită de aceștia pentru serviciile noastrea.

Cu alte cuvinte, echipa de profesioniști a ÎI „Sistem Universal de Evidență” a făcut pentru noi mai mult decât am planificat. Posibilitățile USU sunt de-a dreptul nelimitate. Acesta ne-a permis să controlăm ușor fiecare acțiune și să lucrăm asupra greșelilor, să evaluăm eficiența diverselor tipuri de publicitate și să îmbunătățim calitatea serviciilor noastre.

Suntem foarte recunoscători echipei ÎI„Sistem Universal de Evidență” și îi urăm prosperitate și succese viitoare.


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandă programul pentru depozit

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: