1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Program pentru închirieri

Potrivit la 512 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Program pentru închirieri

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Posibilitățile programului pentru închiriere

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
    Alegere convenabilă

    Alegere convenabilă
  • Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
    Echipament

    Echipament
  • Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
    Formulare

    Formulare
  • Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
    Planificare

    Planificare
  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
    Închiriere

    Închiriere
  • Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
    Vânzări

    Vânzări
  • Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
    Amortizare

    Amortizare
  • Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
    Gajuri

    Gajuri
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Быстрый старт

    Быстрый старт
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • Programul optimizează și sistemizează activitatea punctului de închiriere;
  • Sistem electronic pentru orice utilizator. Rapid instalat, ușor de implementat în activitatea organizației;
  • Se automatizează toate procesele de lucru: elaborarea documentației, întocmirea rapoartelor, încheierea contractelor etc.
  • Efectuează individual corespondența în masă. Se simplifică lucrul cu utilizatorii de servicii;
  • Efectuează diverse rapoarte analitice privind bunurile, clienții și tranzacțiile;
  • Ține evidența operațiunilor în casă, în contabilitate și în depozit; Evidența garanțiilor materiale și în numerar;
  • Utilizatorii vor putea intra în program doar în baza parolei individuale. Acești parametri ai programului de închiriere sunt prevăzuți pentru a păstra confidențialitatea informațiilor;
  • Baza de date unică pentru toate filialele organizației asigură comoditatea pentru desfășurarea unei afaceri comune;
  • Software-ul dezvoltat de compania Sistem Universal de Evidență corespunde tuturor cerințelor moderne și simplifică semnificativ activitatea conducătorului;
  • Programul se aplică la toate punctele de închiriere, indiferent de tipul obiectului închiriat: haine în chirie, transport, biciclete, unelte de lucru, diverse tipuri de echipamente, spații rezidențiale și de birouri, și multe alte proprietăți;
  • Automatizează complet activitatea de creare a unei baze de date a bunurilor, clienților și serviciilor oferite;
  • Optimizează activitatea personalului, accelerează activitățile în toate departamentele biroului de închiriere;
  • O cantitate mare de informații este procesată fără nici o întrerupere. Există posibilitatea de corectare a datelor, adăugare de informații noi și ștergerea valorii pierdute;
  • Sistemul are capacități flexibile, setările sunt stabilite după comanda cumpărătorului sau specialistul tehnic al organizației va putea personaliza singur programul în funcție de cerințele necesare;
  • Programul electronic folosește diferite filtre pentru a sorta datele, creează grupuri în funcție de parametrii necesari;
  • Recenzii privind programul pentru organizațiile specializate în închiriere și dare în arendă pot fi găsite pe site-ul oficial al usu.md.

Descriere software

Programul pentru închirieri este un software destinat optimizării complexe a întreprinderilor, specializate în oferirea în chirie a echipamentelor, transportului, clădirilor, echipamentului sportiv, echipamentului medical și de uz casnic, hainelor, clădirilor și altor bunuri.

În afacerile cu închirieri, trebuie să aveți o memorie bună, pentru a vă aminti cine, pentru câte zile și ce fel de bunuri a rezervat. Este ușor să memorizați, dacă lucrurile nu sunt atât de multe. Iar dacă organizația este mare și are o selecție largă de proprietăți pentru închiriere, atunci fără un program de automatizare nu veți face față . În astfel de organizații, au loc zeci de tranzacții zilnic. Angajații trebuie să cheltuiască mult timp pentru completarea documentației, căutări în depozite, pregătirea rapoartelor și multe altele. Programul electronic pentru închiriere ajută la eliminarea erorilor operaționale și reducerea timpului petrecut pentru efectuarea diferitor procese.

Sistemul electronic, dezvoltat de Sistemul Universal de Evidență, va ține în mod autonom evidența managerială a oricărei organizații. Acesta facilitează raționalizarea tuturor proceselor de lucru, crește viteza și calitatea deservirii. Ca urmare, va spori și numărul de utilizatori. Programul va procesa informațiile în mod fiabil și rapid. Dezvoltarea cu succes a bazei de clienți prin intermediul aplicației va duce la obținerea unor venituri bune. Prin creșterea vitezei de deservire a clienților și optimizarea tuturor proceselor de lucru, softul va îmbunătăți calitatea serviciilor oferite.

Programul pentru închirieri dispune de un număr nelimitat de funcții, deoarece are o interfață flexibilă și personalizabilă. Setările se vor face pentru orice client, luând în considerare dorințele acestuia.

Datorită programului electronic, se ține evidența automată aobiectelor din punctul de închirieri. O bază de date unică poate stoca o cantitate mare de informații. În director vor fi indicate: categoria, articolul, denumirea, marca modelului, durata de funcționarea a inventarului și starea lui la momentul actual. Acolo pot fi introduse și imaginile lucrurilor care se dau în chirie, pentru o vizibilitate mai mare.

Sistemul electronic plasează prețul pentru închirierea bunurilor, stabilește data și ora de eliberare a bunurilor și echipamentelor. Efectuează controlul privind returnarea obiectului la punctul de dare în arendă. Acceptă plata pentru servicii în numerar sau fără numerar.

Programul prevede condiții foarte convenabile pentru menținerea bazei de clienți. Se creează o listă de clienți cu informațiile de contact ale acestora. Sistemul de filtrare creează grupuri de utilizatori pe diferite departamente ale punctului de închiriere. Există posibilitatea de evidenția clienții speciali. Istoricul operațiunilor este salvat automat, de aceea puteți vedea întotdeauna ce obiecte au fost închiriate, dacă au fost returnate la timp, dacă s-a plătit pentru servicii etc. Programul, de asemenea, va ține evidența serviciilor suplimentare furnizate clienților. Va calcula automat datoriile unui utilizator neconștiincios. Dacă clientul nu a plătit comanda la timp sau nu a returnat bunurile, el va fi evidențiat cu roșu pe listă.

Un program de evidență modern permite oricărui utilizator să lucreze în el, indiferent de nivelul de cunoaștere a tehnologiei informației. O interfață simplă și comodă vă va ajuta în doar câteva minute să formalizați o comandă. Există diferite tipuri de efectuare a comenzilor pentru închirierea și vânzarea de bunuri. Pentru orice perioadă a activității organizației dvs., programul vă va permite să primiți informații operative despre acțiunile întreprinse la casierie.

Aspectul programului

Program pentru închirieri

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descarcă programul pentru închiriere

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului de evidență închirieri

Programul poate fi utilizat:

  • Puncte de închiriere a bicicletelor

    Puncte de închiriere
    a bicicletelor
  • Puncte de închiriere a mașinilor

    Puncte de închiriere
    a mașinilor
  • Chirie rochii și haine

    Chirie rochii
    și haine
  • Puncte de închiriere

    Puncte de
    închiriere
  • Chirie și arendă de instrumente și inventar

    Chirie și arendă de
    instrumente și inventar
  • Arenda spațiilor comerciale și terenurilor

    Arenda spațiilor
    comerciale și terenurilor
  • Organizații de arendă a echipamentelor și instrumentelor pentru construcții

    Organizații de arendă
    a echipamentelor și
    instrumentelor pentru
    construcții
  • Magazine de închiriere a echipamentelor sportive

    МMagazine de închiriere
    a echipamentelor sportive
  • ЛAltă organizație

    ЛAltă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback despre programul pentru închiriere

bbnura

Companie medicală «B.B. Nura»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Compania noastră mai mult de un an utilizează pragramul Sistemul Universal de Evidență pentru evidența medicamentelor și a produselor medicale. Pe tot parcursul funcționării programului USU, nu avem niciun fel de plângeri.

Programul USU reprezintă interfață user-friendly pentru evidența stocurilor din depozit. Permite contabilizarea cheltuielilor de medicamente și produselor medicale, atât cantitativ, cât și în termeni monetari. De asemenea, acest program este comod pentru raportarea financiară internă.


eurostirka

Compania «Evrostirka»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Am început să ne gândim la automatizarea afacerii încă acum câteva luni, dar softul potrivit l-am găsit abia recent. Familiarizarea cu Sistemul Universal de Evidență am început-o pentru curățătoria chimică am început-o odată cu instalarea versiunii demo, și am început imediat să o comparăm cu programele pe care deja reușisem să le încercăm. Funcționalul și posibilitățile USU ne-au satisfăcut la maxim, de aceea am decis imediat să-l implementăm.

Sistemul Universal de Evidență pentru curățătoria chimică ne permite să controlăm toate aspectele. A devenit foarte comod de lucrat datorită faptului că sunt luate în calcul cheltuielile diferitor mijloace, utilizate în procesul acordării serviciilor. Colaboratorii suportului tehnic al USU ne-au ajutat să configurăm listele de prețuri, nomenclatura, ne-au arătat cum să trimitem mesaje sms și scrisori electronice prin program. Programul ne-a simplificat semnificativ lucrul datorită faptului că salariul poate fi transferat automat, iar calcularea prețului comenzii nu mai necesită implicarea angajatului.

De asemenea, utilizăm activ rubrica Rapoarte din program USU. Aici este comod să urmărești veniturile, cheltuielile, dinamica și mulți alți parametri. Este foarte bună posibilitatea de a îmbunătăți programul conform propriilor necesități, atunci când avem nevoie.

Suntem mulțumiți că am obținut un produs atât de bine gândit și calitativ, de aceea, le mulțumim dezvoltatorilor și suntem bucuroși să recomandăm Sistemul Universal de Evidență și altor organizații.


makin

Companie de Curățenie «Madam»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Compania noastră a apelat pentru prima oară la ÎI „Akulov Nicolai Nicolaevich”, dezvoltatorul programului USU, în iunie 2017. Aveam nevoie atunci de un program pentru administrarea unei afaceri mici – nouă pentru noi. O întreprindere de orice dimensiuni, chiar și cea mai mică, necesită minim o contabilitate de bază și controlul circulației mijloacelor bănești, evidența cheltuielilor și veniturilor. În condițiile timpurilor moderne, am avut nevoie să ne sistematizăm activitatea, care include evidența consumabilelor, a serviciilor, mijloacelor bănești, bazei de clienți, termenelor de executare a lucrărilor etc. Am găsit toate acestea în programul USU, dezvoltat de ÎI „Akulov”. Am fi putut reduce articolul cheltuieli, în particular, pentru achiziționarea acestui program, însă lucrul după metoda veche ar fi dus la decizii admnistrative greșite. Am fi pierdut mult timp pentru lucru cu registre, pentru evidența mijloacelor auxiliare. Evaluând versiunile posibile de realizare a sarcinilor propuse, compania „Madam” și-a oprit alegerea la software-ul ÎI Nicolai Akulov: Sistem Universal de Evidență – Automatizarea activității curățătoriei chimice. Acest program ne-a permis să realizăm evidența veniturilor și cheltuielilor, controlul executării comenzilor, controlul activității angajaților pentru fiecare comandă. Programul permite realizarea evidenței și analiza serviciilor prestate pentru orice perioadă de lucru a fiecărei subdiviziuni separat și a întreprinderii în asamblu

Am înțeles că cele mai prețioase pentru Compania noastră sunt rapoartele financiare. Cu ajutorul acestora efectuăm controlul volumului de bani în casă, volumul mijloacelor bănești primite de la clienți pentru fiecare comandă. Aici totul este prevăzut – pensionarii, studenții, programele cu bonusuri. Ne-a plăcut foarte mult funcția trimiterilor sms, unde clienșii pot fi notificați despre reducerile viitoare, despre stare comenzii etc., comunicând direct cu clienții noștri.

Mulțumim echipei de dezvoltatori Sistem Universal de Evidență pentru realizarea calitativă și implementarea software-ului de Automatizare a activității curățătoriei chimice.

Cu respect, Companie de Curățenie «Madam»


otynshiev

Apă-canal «ÎI Otînșiev A.B.»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Dorim să aducem mulțumiri dezvoltatorilor software-ului „Sistem Universal de Evidență pentru întreprinderea comunală”. Cumpărând programul „USU” am obținut automatizarea absolută a organizației noastre. Programul a simplificat întregul proces de lucru: în sistemul de evidență se păstrează întregul istoric al plăților cu instrumente de plată și fără ele, se formează automat facturile, pot fi menționate ușor plățile, efectuate noi calcule și pot vi văzute datoriile abonaților. În sistemul de administrare există multe rapoarte utile. Un program foarte comod și ușor de utilizat. Mulțumim!


oxford

Cursuri de limbă engleză «Oxford»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Feedback despre «Sistemul Universal de Evidență»

Mă numesc Oxana Șeptuha, sunt directorul cursurilor de limbă engleză „Oxford” în orașul Harkov, Ucraina.

Compania noastră este ralitv tânără, avem 5 ani de activitate, dar avem deja reputație și suntem recomandați la tot mai multă lume. Desigur, acest lucru ne bucură, dar când numărul nostru de clienți a depășit cifra de 100 de persoane, a devenit dificil de a duce evidența. O altă problemă a devenit una din particularitățile noastre – noi le permitem elevilor să recupereze orele de la care au lipsit motivat. A fost foarte greu de ținut contabilitatea pe hârtie, deaorece în afară de intrările financiare și salariile învățătorilor este necesar de a duce evidența orelor frecventate și a celor nefrecventate. A apărut problema identificării unui sistem de evidență comod.

Căutările pe Internet ne-au adus la Sistem Universal de Evidență. Primul avantaj – nu există plată lunară de abonament. Al doilea avantaj – interfață foarte comodă. Două săptămâni de testare a versiunii demo practic nu ne-a trezit întrebări. La solicitarea noastră, în program au fost incluse modificări – posibilitatea de a include în orar nu doar fiecare elev, dar și tot grupul în întregime. După „suferințele” pe hârtie, datorită USU se economisește mult timp, pur și simplu ne bucură posibilitatea de a vedea imediat și de a analiza toate intrările de la clienți pentru un an, salariul profesorilor în dinamică.

Feedback rapid, rezolvarea tuturor problemelor apărute, ore de deservire și instruire sunt incluse în costul programului USU.

Voi recomanda la rândul meu acest program partenerilor. Unii dintre ei s-au arătat deja interesați de achiziție.

Cu respect,

Directorul cursurilor de limbă engleză «Oxford» Șeptuha O.N.


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandă programul pentru închiriere

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.

Vedeți și:


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: