1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Program pentru alimentație

Potrivit la 594 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Program pentru alimentație

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Caracteristicile programului

  • Veți obține posibilitatea de a realiza calcule pentru orice fel de mâncare din meniul dvs.
    Calcularea felurilor de mâcare

    Calcularea felurilor
    de mâcare
  • Veți putea vedea soldurile actuale petru toate produsele și ingredientele
    Solduri actuale

    Solduri
    actuale
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și
    magazine
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
    Selectarea în timpul vânzării

    Selectarea în timpul
    vânzării
  • Sistemul va facilita crearea și imprimarea meniului dvs. cu prețuri
    Meniu

    Meniu
  • Veți obține o bază de clienți unică cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
    Carduri de reducere

    Carduri de reducere
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Sistemul va arăta cine dintre clienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
    Vânzări cub

    Vânzări cub
  • Raportul va arăta cine dintre clienți nu a achitat integral comenzile sale
    Datorii

    Datorii
  • Colaboratorii dvs. pot fi ușor comparați în baza numărului de vânzări și venitului de facto
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
    Casierie și conturi

    Casierie și conturi
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Programul va aminti ce produse trebuie achiziționate
    Minimum

    Minimum
  • Statistia vânzărilor va ajuta să găsiți cele mai întrebate mărfuri
    Vânzări

    Vânzări
  • Veți putea analiza ușor cheltuielile planificate și cele de facto pentru ingrediendientele și produsele dvs.
    Consumul de produse

    Consumul de produse
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Instalând un ecran cu un orar vizual pentru fiecare comandă, veți îmbunătăți prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți ridica propriul sistem de control
    Proiectare pe ecran

    Proiectare pe ecran
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • Logo-ul, rechizitele și alte elemente ale identității corporative pot fi încărcate în software(formularele și șabloanele conținute în acesta);
  • Există mai mult de 50 de diferituri tipuri de teme pentru crearea identității;
  • Puteți crea un număr nelimitat de fișe de evidență ale contractorilor, inventarelor, comenzilor și angajaților;
  • Dacă vorbim de alimentație publică, atunci în programul nostru de management putem păstra evidența de producție a tuturor punctelor întreprinderii din aceeași rețea, luând în considerare propriile programe, meniuri, prețuri etc. Ei au acces numai la datele lor. Informațiile generale sunt disponibile numai pentru angajații autorizați ai sediului central;
  • În soft, este posibilă rezervarea meselor și a sălilor;
  • Tarifele din listele de prețuri pot fi stabilite pentru denumirile produselor, bunurilor și serviciilor, precum și pentru bufete întregi, banchete etc. Pentru clienții VIP și alte categorii de consumatori pot crea liste de prețuri individuale;
  • Rezervele specificate în calcule sunt deduse automat din depozit la executarea comenzilor specifice;
  • Pentru produsele alimentare, sistemul poate monitoriza datele de expirare și de stocare cu prezentarea memento-urilor;
  • Este posibil să se stabilească cantitatea de stocuri minime de materii prime, la atingerea nivelului căruia, programul va reaminti despre necesitatea de a completa stocurile. Sistemul prevede, de asemenea, în avans, când va fi necesar să se facă următoarea achiziție de stocuri;
  • Puteți să încurajați clienții fideli pentru noi vizite prin introducerea unui sistem de reduceri sau bonusuri. Software-ul va calcula automat costul comenzii, luând în considerare reducerile, precum și bonusurile acumulate;
  • Este posibilă trimiterea din program publicității și a altor trimiteri, în masă și individual, sub formă de mesaje text și vocale către adrese de e-mail și numere de telefon ale contractanților (SMS, apeluri telefonice, Viber);
  • Este posibil să se înregistreze de unde clienții au aflat despre întreprinderea de alimentație publică și să se monitorizeze eficiența publicității;
  • Plata (inclusiv non-numerar) este reflectată de programul pentru alimentație în regim de timp real;
  • Software-ul este plătit o singură dată - cu achiziționarea versiunii complete. Reînnoirea abonamentului (înregistrare, licență) pentru software nu mai este necesară în vitor;
  • Există posibilitatea implementării suplimentare de către dezvoltator a unor sisteme avansate de supraveghere video și de telefonie în cadrul întreprinderii, precum și utilizarea altor produse și servicii ale companiei USU.

Descriere software

În sectorul alimentar public, trebuie să țineți evidența produselor alimentare, a bucatelor gătite, a băuturilor, a alimentelor semifabricate etc. și a materiilor prime pentru producție. În aceste scopuri, compania USU a dezvoltat un program special pentru alimentație. Acesta vă va permite să controlați toate cheltuielile și veniturile, să preveniți furtul, deteriorarea stocurilor din depozit și apariția altor pierderi asociate cu evidența și controlul inadecvat. În plus, programul va îmbunătăți deservirea în cadrul întreprinderii și va oferi o serie de alte oportunități de creștere a profitului.

Automatizarea evidenței de producție prin intermediul programului acoperă toate zonele principalelor activități ale unei cafenele, restaurant, cantină și oricărei altei întreprinderi de alimentație publică. Software-ul se ditinge prin ușurința și simplitatea utilizării. Absența funcțiilor inutile și necesitatea de a completa mai multe formulare se datorează independenței relative față de evidența contabilă și fiscală. Dacă se dorește, sistemul poate exporta datele despre alimentație în 1C în mod automat sau manual.

Programul ține evidența tuturor contractanților întreprinderii de alimentație publică, inclusiv a vânzătorilor de pe piață etc. Datele lor includ, în primul rând, numele (numele persoanei juridice, ÎI) și datele de contact. Baza de date poate fi completată cu alte informații despre contractori și fișiere în orice format (documente scanate, certificate, licențe etc.). În baza de date sunt create fișe de evidență cu denumirea, prețul de primire și posibilitatea de a descărca fotografii de pe o cameră web. Puteți completa fișele cu orice alte informații și fișiere.

În programul pentru alimentație se înregistrează toate comenzile clienților cu prețuri auto-complete din lista de prețuri. Gama de feluri de mâncare, semifabricateși produse ale întreprinderii de alimentație publică este completatp în directorul din sistem. Cu ajutorul programului, puteți face calcule simplificate ale costurilor alimentelor produse.

Pentru aceasta nu sunt necesare cunoștințe și abilități speciale de la angajat. În calcule se indică lista materiilor prime cu autocompletare prețurilor din baza privind depozitul. Modificările prețurilor de achiziție presupun recalcularea automată a costurilor și a prețurilor în listele de prețuri.

Stocurile din depozit sunt reflectate de program în timp real. Este posibil să utilizați un scaner de coduri de bare și alte echipamente de numerar și de comerț și depozit (imprimanta de cecuri, terminalul POS, TCD etc.). Plata de la clienți este acceptată prin intermediul locului de muncă al casierului, în numerar sau prin card bancar. Din software, puteți emite cecuri sub formă de chitanțe sau documente fiscalizate. Baza de date formează un pachet complet de documente pentru clienți - persoane juridice și ÎI.

Sistemul ține evidența muncii efectuate (clienții deserviți), timpului lucrat de fiecare angajat al utilizatorului. Programul pentru alimentație este utilizat în calcularea automată a salariilor angajaților (salarii și bonusuri, precum și salariu negociabil). De asemenea, puteți recompensa angajații pentru a atrage noi clienți. Evidența personalului permite o evaluare calitativă a activității angajaților.

Raportarea pentru conducere este menținută automat de programul pentru alimentație. Acesta conține tabele, grafice și diagrame ușor de citit, care arată dinamica fluxului de clienți, numărul și costul vânzărilor, perioadele de vârf etc. Conducerea poate exercita controlul asupra proceselor de afaceri ale întreprinderii prin intermediul programului, aflându-se la locul de muncă sau prin acces la distanță.

Aspectul programului

Program pentru alimentație

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcați programul pentru nutriție

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului pentru evidența alimentației

Programul poate fi utilizat:

  • Cafenea

    Cafenea
  • Sushi bar

    Sushi bar
  • Sală de festivități

    Sală de festivități
  • Cafenea

    Cafenea
  • Bistro

    Bistro
  • Fast food

    Fast food
  • Complex hotelier

    Complex hotelier
  • Întreprindere de alimentație

    Întreprindere de
    alimentație
  • Pizzerie

    Pizzerie
  • Bar

    Bar
  • Producere alimente

    Producere alimente
  • Altă organizație

    Altă
    organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback privind programul pentru alimentație

atlant

Companie de traduceri «Atlant translations»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Programul „USU” dispune de o interfață foarte ușor de izolat. Datorită programului, managerii, responsabili de un departament sau altul, pot ține informația necesară despre baza de clienți sau de angajați în vizor și să o gestioneze: există posibilitatea de a o exporta din baza de date sau de a o importa în aceasta. De asemenea, programul ajută la elaborarea facturilor pentru clienți și a rapoartelor pentru administrație, pentru fiecare angajat separat.

Mulțumim dezvoltatorilor!

Director SRL «Atlant Translations»: Fatulaev Djeihun


avrora

Compania «Avrora Holding»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Întreprinderea avea nevoie de un software simplu și ușor de asimilat cu posibilitatea configurării flexibile și extinderii viitoare a funcționalului. După monitorizarea programelor informatice, existente pe piața software, anume programul „administrarea finanțelor” a îndeplinit la maxim cerințele sus-menționate. De asemenea, poate fi menționată existența majorității instrumentelor necesare pentru lucru și evidență în versiunea standard a programului și simplitatea utilizării acestuia.

Compania aduce sincere mulțumiri echipei de dezvoltatori ai USU pentru presatrea serviciilor calitative și profesionale.


flex

Club sportiv «Flex Fitness Club»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii centrului sportiv «Flex Fitness Club»


ind_chistoty

Curățătorie chimică «Industria de curățenie»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


«Industria de curățenie» mulțumește dezvoltatorilor de software USU pentru curățătorii chimice și spălătorii.

Denumirea programului – Sistem Universal de Evidență – îl caracterizează absolut.

Programul acoperă toate întrebările care pot apărea în procesul de lucru al curățătoriei chimice. Lucrul este simplificat și de faptul că sunt luate în calcul toate momentele – de la cheltuielile de pproduse chimice și detergenți, până la posibilitatea notificării clienților prin sms. După introducerea listelor de prețuri și tarifelor, programul calculează prețul serviciului, poate transfera salariul, etc., ceea ce simplifică mult lucrul nostru.

Programul este într-adevăr universal, deoarece dezvoltatorul, realizând baza programului, este gata să îl adapteze specificului întreprinderii conform sarcinii tehnice.

În general, programul este comod și clar. Acesta este capabil să mențină toată contabilitatea internă a întreprinderii, să creeze rapoarte statistice, permite lurul în sistem a mai multor angajați.

Un produs bun, bine gândit, care corect utilizat dă rezultatul dorit.

ÎI «Industria de curățenie» mulțumește dezvoltatorilor de software pentru lucrul făcut și speră la o colaborare viitoare.


vivodent

Clinica stomatologică «Vivodent»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire

Prim prezenta scrisoare de mulțumire, clinica stomatologică „Vivodent” confirmă că este client și utilizator oficial al programului «USU».

Acest program permite acoperirea a practic tuturor sarcinilor pentru optimizarea lucrului în clinica stomatologică. Comoditatea înregistrării și evidenței pacienților, elaborarea categoriilor de servicii și prețurilor la acestea, evidența părții cheltuielilor, ținerea fișelor pacienților și, cel mai important, posibilitatea obținerii raportării detaliate pe partea finaciară și de marketing a activității clinice face din software-ul „USU-Sistem Universal de Evidență” un ajutor de neînlocuit în administrarea activității stomatologice.

Clinica stomatologică „Vivodent” mulțumește dezvoltatorilor de software pentru lucrul efectuat și speră la colaborări viitoare.

Cu respect,

Director Karabalaev R.K.


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandați un program pentru alimentație

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: