1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Program pentru transport de mărfuri

Potrivit la 804 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Program pentru transport de mărfuri

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Posibilitățile programului pentru transportări

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea duce evidența transportatorilor, clasificându-i după oraș, fiabilitate și alte criterii
    Transportatori

    Transportatori
  • Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că o comandă este gata
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Tot transportul se va regăsi într-un nomenclator special, în care va fi grupat conform proprietarului
    Orice transport

    Orice transport
  • O încărcătură poate inițial zbura cu avionul, iar ulterior să ajungă la destinație cu mașina
    Multimodalitate

    Multimodalitate
  • Puteți consolida încărcăturile, care merg în aceeași direcție, într-o singură cursă
    Consolidare

    Consolidare
  • Veți obține posibilitatea de a controla fiecare comandă atât în privința etapelor executării, cât și a plăților
    Comenzi

    Comenzi
  • Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
    Completarea formularelor

    Completarea
    formularelor
  • Fișierele importante pot fi anexate clienților, transportatorilor, șoferilor și comenzilor
    Fișiere atașate

    Fișiere
    atașate
  • Veți putea compila și vizualiza planul expedițiilor pentru orice zi
    Planul încărcărilor

    Planul încărcărilor
  • La fiecare comandă este posibil calculul unei anumite curse pe zile și consum de combustibil
    Calcularea cursului

    Calcularea cursului
  • Dacă dispuneți de propriul departament de mecanici, și acesta poate lucra în programul nostru, făcând mențiuni despre reparația mijlocului de transport sau planificând achiziționare de piese de rezervă
    Evidența reparațiilor

    Evidența reparațiilor
  • Toată informația necesară în baza comenzilor pentru orice perioadă: data încărcării și descărcării, cheltuielile comune, veniturile și profiturile – vor fi la dispoziția dvs.
    Analiza comenzilor

    Analiza comenzilor
  • Sistemul va indica statistica comenzilor pentru fiecare client
    Sinteza clienților

    Sinteza clienților
  • În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Veți putea analiza ușor ce direcții de activitate se bucură de popularitate
    Direcții de activitate

    Direcții de activitate
  • Programul va arăta toate datele numerice și financiare pentru fiecare transportator
    Transportatori

    Transportatori
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
    Casierie și conturi

    Casierie și conturi
  • Raportul va arăta cine dintre clienți nu a achitat integral comenzile sale
    Datorii

    Datorii
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Angajații dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de comenzi, lucrului cu clienții, venitului planificat și a celui real
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Datorită planului încărcăturilor veți avea mereu la dispoziție informația despre orarul încărcăturii pentru fiecare zi și nu veți uita de nici o comandă sau mașină
    Planul încărcărilor

    Planul încărcărilor
  • Rapoartele vor arăta ce transport este cel mai des utilizat și suma totală a comenzilor legate de acesta
    Sinteză privind transportul

    Sinteză privind
    transportul
  • Veți ști întotdeauna ce documente mai lipsesc pentru o anumită comandă și care nu au fost încă confirmate
    Acte

    Acte
  • Programul va informa ce contracte vor expira în timpul apropiat
    Termenele contractelor

    Termenele contractelor
  • Integrarea cu TCD va asigura colaboratorilor dvs. mobilitate și va facilita efectuarea mai rapidă și mai exactă a încărcării și descărcării mașinii
    TCD

    TCD
  • Dacă veți oferi platforma dvs. pentru WFS – sistemul va asigura evidența unică a tuturor proceselor
    WFS

    WFS
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, afișarea locației încărcăturii și a altor posibilități – există o serie de versiuni!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • Funcționalitatea sporită și ușurința de operare permit evitarea acțiunilor inutile și economisirea timpului de lucru. Procesarea rapidă a datelor (milisecunde). Ajustarea locului de muncă în funcție de parametrii preferați de angajat;
  • Design atractiv al software-ului cu oferirea unei game de 50 de teme din care posesorul poate alege. Este posibil de apropia designul la maxim de stilul personal al utilizatorului. Inserarea siglei transportatorului în formulare și șabloane;
  • Toate subdiviziunile organizației (departamente, filiale etc.) pot lucra simultan în același sistem. Puteți accesa baza de date de oriunde este acces la Internet și de pe orice calculator;
  • Accesul la baza de date este oferit în baza login-urilor personale și a parolelor, cu limitarea drepturilor pentru vizualizarea și editarea sistemului conform nivelului de competență al angajatului;
  • Importul și exportul de date prin diferite modalități;
  • Afișarea soldurilor din depozit și a plății de la clienți în timp real;
  • Sortarea șoferilor atrași după tipul transportului (transportărilor), gradul de fiabilitate, direcțiile servite, costul serviciilor etc.;
  • Evidența deservirii tehnice a mijloacelor de transport în cazul existenței mecanicilor proprii în întreprindere;
  • Este posibil să trimiteți din program tuturor contractorilor sau fiecăruia în parte, scrisori pe poșta electronică, mesaje-SMS, trimiteri vocale și informații prin Viber. În așa mod, îi puteți notifica despre stadiul de executare a comenzii de transportare (livrare), inițierea unei campanii, modificarea condițiilor de cooperare, apariția unei datoriilor restante etc .;
  • Costul accesibil al software-ului este plătit o singură dată, fără a mai fi necesară reînnoirea abonamentului în viitor;
  • Implementarea gratuită a software-ului cu instalarea și instruirea personalului utilizatorului;
  • Pentru o plată sumplimentară, există posibilitatea de a integra programul pentru transportul de mărfuri cu site-ul companiei;
  • În afara transportărilor, este posibil să suplimentar la comandă, automatizarea evidenței operațiunilor în depozitul de stocare temporară (dacă există);
  • Este posibilă automatizarea supravegherii video și a telefoniei cu ajutorul USU;
  • Toate funcționalitățile programului pot fi testate utilizând o versiune-demo a software-ului.

Descriere software

Transportarea și livrarea mărfurilor și trimiterilor generează profit numai dacă procesele de producție sunt organizate corespunzător și se respectă termenele de prestare a serviciilor. Este însă imposibil să controlezii termenii pentru comenzi numeroase fără un software. Automatizarea evidenței comenzilor cu control al termenilor și alte funcționalități utile va fi posibilă cu ajutorul programului pentru transport de mărfuri de la compania USU. Acesta este ideal pentru companii de transporturi, logistice, de expediere, de curierat sau alte companii din sfera transportului de mărfuri.

În program poate fi înregistrat un număr nelimitat de comenzi, clienți, furnizori și alți contractanți, șoferi (transport), precum și de stocuri de mărfuri în depozit cu atașarea fișierelor în orice format (fotografii, documente etc.). În software există o bază de date detaliată, care permite sortarea lor pe diverse criterii. Pot fi făcute topurile celor mai buni clienți și șoferi (mijloace de transport), precum și a celor mai populare și profitabile tipuri de servicii (direcții etc.).

Comenzile sunt controlate în baza termenilor pentru fiecare etapă a lucrării, cu posibilitatea de a primi notificări în caz de necesitatea. Dacă software-ul este integrat cu site-ul companiei, poate fi setată monitorizarea online a încărcăturilor (expedierilor), depunerea comenzilor etc. Programul pentru transportul de mărfuri poate fi utilizat pentru a crea calcule și liste de prețuri pentru servicii cu autocomplectarea prețurilor în documentele generate. Tarifele pentru servicii pot fi diferențiate în funcție de kilometraj, greutatea încărcăturii, tipul de transport, timpul de livrare etc. Baza permite acceptarea plății prin diverse modalități, inclusiv prin compensare reciprocă și monedă virtuală. La introducerea banilor în numerar, pot fi imprimate din program cu ajutorul unei imprimante speciale cecuri fiscale sau facturi obișnuite. În soft pot fi formate orice documente de prestare a serviciilor (contracte, facturi de transport de mărfuri, acte de predare-primire etc.), prin completarea automată a acestora cu rechizitele părții contractante.

În privința personalului angajat și șoferilor atrași se ține evidența comenzilor executate, a orelor lucrate, a turelor, a deplasărilor și a indicatorilor pentru evaluarea eficienței activității lor (respectarea termenilor pentru sarcinile stabilite, executarea planurilor etc.). În soft se calculează salariul contractat fix, precum și premiile. Angajații pot primi premii pentru atragerea de noi clienți.

În programul pentru transportul de mărfuri poate fi ținută evidența cardurilor de bonusuri și de reduceri, oferite clienților de către companie. Transferarea bonusurilor și oferirea reducerilor se fa efectua în regim automat. Sistemul controlează efecturea la timp a plăților de către clienți. În cazul întârzierilor, penalitatea poate fi debitată automat, în conformitate cu clauzele contractuale. În baza de date se efectuează raportare separată privind datornicii.

Cu ajutorul software-ului este posibilă promovarea întreprinderii pe piață, precum și analiza acoperirii costurilor pentru publicitate. Programul poate fi utilizat pentru evidența oricăror venituri și cheltuieli. În baza de date are loc raportarea în baza principalilor indicatori financiari și economici ai activității companiei (conține diagrame și grafice încorporate). Rapoartele pot fi formate pentru orice perioadă de timp. Pot fi făcute analize comparative pe diferite perioade și identificate problemele care afectează creșterea profitului.

Aspectul programului

Program pentru transport de mărfuri

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descarcă programul pentru transportări

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului pentru logistică

Programul poate fi utilizat:

  • Companie de logistică

    Companie de logistică
  • Companie de transport

    Companie de transport
  • Companie de expedieri

    Companie de expedieri
  • Serviciu poștal

    Serviciu poștal
  • Companie de curierat

    Companie de curierat
  • Serviciu de livrare

    Serviciu de livrare
  • Poșta rapidă

    Poșta rapidă
  • Companie de comerț

    Companie de comerț
  • Altă organizație

    Altă
    organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback despre programul pentru transportări

concept

SRL „TTK „Concept”

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire!

Compania SRL „TTK „Concept” și-a început colaborarea cu ÎI „Akulov N.N.”, și în special cu software „USU.kz” în anul 2014. Noi ne ocupăm cu transportul internațional de mărfuri pe cursa Rusia-Kazahstan și pentru era foarte important să găsim un produs gata adaptat specificului activității noastre, care să conțină toată informația de lucru de bază și care să dispună de toate funcțiile necesare pentru a lucra cu el.

Datorită acestui program am reușit să automatizăm toate procesele de bază ale activității companiei și să evităm o mare pierdere de timp. „USU.kz” facilitează de câteva ori aspectele organizatorice și de lucru, oferă managerilor mai mult timp pentru rezolvarea sarcinilor mai importante și strategice și pentru atragerea de noi clienți.

Programul este destul de comod și ușor de utilizat. Toți angajații companiei au trecut repede instruirea și au reușit în termeni reduși să înceapă lucrul privind formarea unei baze unice de clienți, elaborarea rpoartelor financiare și întregului set de documente pentru clienți.

Eficiența economică a întreprinderii a crescut datorită planificării bune a lucrului angajaților, prezentarea în timp a rapoartelor către conducere și analiza tuturor proceselor de la întreprindere.

Alături de alte multe programe similare, „USU.kz” este, fără îndoială, lider din punct de vedere a mai multor criterii importante pentru noi:

- prețul și modul de plătă;

- interfața comodă;

- suport tehnic operativ;

- colaboratori competenți și calificați.

mulțumim pentru dezvoltare программы «USU – Sistem Universal de Evidență».

Vă urăm succese și prosperitate în viitor!

Cu respect,Director general SRL „TTK „Concept” Bakanov S.I.


cargo

Companie de transport «CargoTransService»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Întreprinderea privată „Kargo TransService” activează pe piața transportului de mărfuri din anul 2007. Inițial, nu exista necesitatea de evidență continuă și sistematizare a bazei de date, dar în condițiile încărcărilor mari și volumului, am înțeles că nu descurcăm și că avem neclarități în documente, precum și că pierdem clienți. La această etapă am înșeles că trebuie să ne optimizăm afacerea și că avem nevoie de sistem CRM.

Am început să căutăm un software, care să ne ajute să urmărim comenzile, bugetul și clienții. Din multitudinea de versiuni apărute în rezultatul căutărilor ne-a părut cea mai atractivă propunerea programului USU (Sistem Universal de Evidență iar după ce ne-am familiarizat cu versiunea demo și video-ul de instruire, am înțeles că USU este ceea de ce avem nevoie. La rândul său, programul are o serie de avantaje – un preț destul de atractiv, abordarea deservirii, ore de deservire suplimentare la preț accesibil, modalitate de plată fără numerar, programatori prietenoși și tactici. Programul dispune de o interfață destul de simplă, intuitivă, niciodată nu cade, completarea formularelor nu ia mult timp. Reomandăm tututor care doresc să îmbunătățească nivelul de deservire și care doresc să urmărească clienții și fluxurile financiare.

Director Șaripenco D.O.


aleko

Companie de transport «Aleko Trans»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire

Compania Aleko aduce sincere mulțumiri echipei de dezvoltatori USU pentru serviciile calitative și profesionale de creare, implementare și de menținere ulterioară a sistemului de evidență pentru întreprinderile de transport și logistică.

Specialiștii USU și-au demonstrat din prima competența, încă la etapa studierii sarcinii tehnice, sugerându-ne diverse versiuni și ajutându-ne astfel să găsim soluția optimă pentru sarcinile propuse.

În final, a ieșit un produs ce corespunde total cerințelor noastre, care a permis aranjarea proceselor de lucru și reducerea timpului necesar perfectării documentației. Interfața programului este laconică și clară, încât și o persoană cu experiență minimă de lucru la calcutaor, va putea asimila rapid regulile simple și algoritmii.

Dorim îndeosebi să remarcăm posibilitatea sistemului de a oferi rapoarte în baza oricăror criterii propuse, de a face rubrici și extrase atât pentru o dată terminată, cât și pentru o perioadă de timp aleasă. În general, toate posibilitățile USU permit administrarea ușoară a proceselor, reduc probabilitatea erorii factorului uman, scapă colaboratorii de munca solicitantă cu hârtiile și îndreaptă eforturile acestora spre îmbunătățirea calității și dezvoltarea noilor direcții.

Mulțumiri speciale merită colaboratorii care nemijlocit au instalat și configurat sistemele la locurile de muncă. Fiecare membru al echipei dispune de un simți nemaipomenit de tact, profesionalism și înțelegere profundă a procesului. Dorim să le urăm băieților din echipa lui Nicolai Akulov dezvoltare și prosperitate.


den

Curățătorie chimică «DEN»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


SUCCESUL NOSTRU ÎN AUTOMATIZAREA SERVICIILOR ÎN COLABORARE CU «USU»

Curățătoria noastră chimică utilizează programul de evidență creat de ÎI „Akulov” deja de 2 ani. Diferența dintre ceea ce am comandat inițial și ceea ce utilizăm acum, după 2 ani de colaborare, este imensă! Compania a ținut cont de TOATE doleanțele noastre, iar noi am excelat cum am putut! Dorim și așa date, avem nevoie și de așa raport, și de crearea unei liste pentru trimiteri SMS pentru numărul determinat de vizite, și mai vrem să știm în ce perioadă ce servicii sunt mai solicitate etc.! Toate dorințele ne-au fost îndeplinite ca prin minune!

Programul instalat pentru curățătoria chimică permite acumularea și analiza unui volum imens de informații, noi avem înregistrată o bază mare de clienți, puteam urmări ușor epuizarea materialelor, produselor chimice, achita salariile. Când am decis să automatizez activitatea salonului de frumusețe și atelierului , știam deja sigur, cui îi voi încredința desvoltarea și instalarea programelor. Desigur «USU»!

Consider că potențialul acestei companii este foarte mare și că ne or uimi în viitor. Echipa este creativă și ține pasul noilor tehnologii. De fapt și specificul activității îi obligă să țină pasul. Bravo!

Curățătorie chimică «DEN», ÎI Pupchenko N.L., 26.05.2015 a.

Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii curățătoriei chimice «DEN»


lf

Centru de fitness «Light-FITNESS»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii centrului de fitness «Light-FITNESS»


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandă programul pentru transportări

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: