1. Pagina principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Program pentru îmbrăcăminte

Potrivit la 439 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Program pentru îmbrăcăminte

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Posibilitățile programului pentru îmbrăcăminte

  • Veți obține o bază de date unică cu clienții, care va include toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Veți putea oșor controla toate comenzile, etapa lor de executare, efectuarea plăților și alte aspecte importante
    Comenzi

    Comenzi
  • Sistemul va asigura controlul utilizării, disponibilității și consumului de țesături, accesorii și alte materiale
    Materiale

    Materiale
  • Veți putea seta calculele pentru toate produsele finite, iar programul va exclude automat materialele necesare pentru creare și va estima timpul necesar lucrului
    Calcule

    Calcule
  • Veți putea lua în calcul costul de producție al fiecărui produs lansat
    Costul de producție

    Costul de producție
  • În program veți putea ușor distribui și controla resursele produse
    Resurse

    Resurse
  • Veți putea efectua planificarea producției în funcție de croială, cusutură, broderie, data livării comenzii și data probelor
    Planificare

    Planificare
  • Programul poate funcționa cu orice număr de departamente și depozite. Lucrul filialelor se desfășoară prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Formularul de recepționare a comenzii, contractul și alte diverse documente pot fi făcute de program în mod automatizat
    Formulare

    Formulare
  • Interfața simplă va facilita efectuarea simplă a oricărui tip de vânzare
    Vânzare

    Vânzare
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Veți putea utiliza diverse echipamente comerciale și de depozitare pentru sporirea productivității organizației de cusut
    Echipament

    Echipament
  • Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
    Salariul

    Salariul
  • Prin utilizarea programului nostru toate departamentele vor interacționa și funcționa ca un mecanism de succes unic
    Legătura dintre departamente

    Legătura dintre
    departamente
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Programul vă va aminti la momentul potrivit despre epuizarea unui stoc și necesitatea achiziționării de noi produse
    Minimum

    Minimum
  • Pentru o perioadă dereferință veți putea forma cu ușurință lista materialelor necesare în baza comenzilor
    Eliberează

    Eliberează
  • Meșterii și colaboratorii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: lucrărilor executate, vânzărilor și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare venit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Pentru director este prevăzut un întreg complex de rapoarte de management, care vor permite analiza activității organizației din diverse puncte de vedere
    Rapoarte pentru director

    Rapoarte pentru director
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • „Program pentru îmbrăcăminte" este o versiune actualizată a programului deja cunoscut și popular pentru optimizarea afacerilor;
  • Softul a fost testat într-un atelier pentru coaserea hainelor de diverse profiluri și și-a dovedit fiabilitatea;
  • Orice persoană poate controla programul, softul îi sugerează singur utilizatorului pașii necesari pe site;
  • Se formează o bază unică de abonați, care leagă clienții, croitorii și conducerea companiei într-un singur mecanism!
  • Există suport pentru comunicații telefonice și mesaje SMS și notificări;
  • Abonații din baza de date utilizează portofelul electronic Qiwi și efectuează plăți prin Internet;
  • Softul poate controla un număr nelimitat de parametri;
  • Pentru gestionarea softului pot fi atrași alți utilizatori – meșteri, șefi de hale și directori adjuncți: fiecare angajat își continuă propria activitate, dar în același timp este eliberat de lucrul cu documentele!
  • Programul pentru îmbrăcăminte nu limitează numărul de utilizatori, fiecare dintre noii administratori intră în sistem sub propria lor parolă;
  • Softul controlează consumul de țesături, accesorii și alte materiale;
  • Calculul exact pentru fiecare produs va permite softului să excludă automat o anumită cantitate de material pentru fiecare produs;
  • Programul poate monitoriza fiecare comandă la orice etapă: comenzile planificate, executate și cele care sunt în proces de coasere;
  • Consumul de materiale, termenii de coasere, măsurile și livrarea produsului finit - toate acestea permit efectuarea planificării producției la coaserea hainelor și optimizarea ciclului de producție;
  • Programul este compatibil cu orice număr de filiale și depozite (de asemenea, softul va recunoaște echipamentele de depozitare);
  • Programul pentru îmbrăcăminte realizează un întreg complex de rapoarte și statistici pentru director. Acstea ajută conducerea să reglementeze politica de prețuri a întreprinderii și să ia decizii corecte privind managementul producției;
  • Există multe modalități de a optimiza procesele din producția dvs., dar dezvoltarea noastră este cea mai eficientă dintre ele - sunați-ne, noi așteptăm!

Descriere software

Evidența completă și controlul la întreprinderile care se ocupă de coaserea hainelor este scopul noului software de la compania noastră, care se numește – „Program pentru îmbrăcăminte". Programele informatice unice de la compania noastră sunt cunoscute pe piață începând cu anul 2010, când au apărut primele noastre dezvoltări privind optimizarea proceselor de afaceri. Dezvoltarea propusă este o versiune nouă, actualizată a programului deja cunoscut și popular „HelpDesk-system", care funcționează cu orice dispozitive și sisteme de evidență, utilizate în întreprinderi unde sunt cusute haine. În același timp, nici tipul de îmbrăcăminte, nici stilul ei, fie că este vorba de paltoane pentru bărbați (femei) sau coaserea pantalonilor și costumelor, nu are nicio importanță pentru program: atunci când se lucrează cu instrumente și cifre, asta nu contează, cel mai important este profilul organizației: trebuie să se ocupe de îmbrăcăminte.

„Programul pentru îmbrăcăminte" se va autoinstala pe computerul unde a fost descărcat, și după completarea bazei abonaților (procesul este automat) va fi pe deplin pregătit pentru lucrul cu evidența. Deoarece softul a fost testat la întreprinderi de croitorie, care se ocupă de coaserea diferitor haine, el compatibil cu aproape toate echipamentele de evidență, implicate în acest domeniu. Baza de abonați conține o cantitate nelimitată de informații, acestea sunt posibilitățile softului modern, astfel încât utilizatorul programului doar stabilește parametrii care trebuie luați la evidență și primește rapoarte corespunzătoare pentru intervale de timp specificate.

„Programul pentru îmbrăcăminte“ creează o bază de clienți unică, în care pot comunica liber între ei clienții și producătorii de îmbrăcăminte, conducerea întreprinderii și serviciile de suport (de exemplu, serviciul de livrare a comenzilor). Este un fel de „rețea socială“ a întreprinderii de cusut, care suportă nu numai telefonia, dar, de asemenea, mesager-ul Viber. Toți abonații sistemului pot efectua plăți prin intermediul internetului prin Qiwi! Căutarea pe site este simplificată la maxim: softul sugerează singur utilizatorului opțiunile necesare. Pentru a optimizaactivitățile de administrare a întreprinderii, utilizatorul poate transfera drepturile de acces altor persoane: șefului halei de croitorie sau adjuncților săi. În același timp, „Programul pentru îmbrăcăminte" permite oferirea accesului parțial la portal, în limitele competenței specialistului. Noul utilizator utilizează propria parolă. Numărul de utilizatori (administratori) nu este limitat de program. Aplicația „percepe" fiecare utilizator individual, deoarece la înregistrare îl memorează printr-un cod unic, astfel încât softul nu confundă și nu greșeste niciodată. Programul poate genera rapoarte separat pentru fiecare client permanent sau pentru fiecare meșter, formând în paralel rapoarte generale. Tot ce e genial e simplu: softul calculează munca fiecărui meșter în particular, iar ulterior rezumă rezultatele acestor date pentru raportarea generală! Programul poate lua la evidență nu doar comenzile executate (hainele cusute), ci și cele care sunt planificate și cele care se desfășoară la un moment actual. „Programul pentru îmbrăcăminte“, cu date privind comenzile și consumul de materiale (softul calculează și asta), poate calcula și oferi informații privind materialele necesare pentru un volum cunoscut de comenzi pe elemente - tipul de material, numărul și varietatea de accesorii, volumul consumabilelor și termenul aproximativ pentru executarea comenzilor. În baza acestor date, utilizatorul poate stabili softului planificarea producției : timpul de tăiere, coasere, broderie, măsurări etc. Calculele pentru fiecare produs pot fi utilizate pentru a elimina automat consumabilele potrivite pentru fiecare produs. Softul păstrează în memorie graficele reparațiilor curente ale echipamentului, pe care sunt cusute hainele și îi reamintește utilizatorului respectarea acestor termeni. Putem vorbi la nesfârșit despre program, dar este mai ușor să-l testați în atelierul dvs., și puteți face acest lucru gratuit - sunați, noi așteptăm!

Aspectul programului

Program pentru îmbrăcăminte

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descarcă programul pentru îmbrăcăminte

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului pentru atelier

Programul poate fi utilizat:

  • Atelier

    Atelier
  • Companie de producere

    Companie de producere
  • Companie de comerț

    Companie de comerț
  • Brodare la calculator

    Brodare la calculator
  • Coaserea draperiilor

    Coaserea draperiilor
  • Coaserea huselor

    Coaserea huselor
  • Coaserea uniformelor

    Coaserea uniformelor
  • Repararea articolelor de îmbrăcăminte

    Repararea articolelor
    de îmbrăcăminte
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback despre programul pentru îmbrăcăminte

maria

Atelier «Maria-Style»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii atelierului «Maria-Style»


redraft

Companie de comerț și producere «Redraft»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Companie de comerț și producere «Redraft» - Firma de producere și comerț „Redraft” – un studio de design specializat în dezvoltarea și confecționarea îmbrăcămintei sportive. Avem printre clienți atât cluburi mari, federații, asociații, cât și echipe mici. Lucrând într-o întreprindere cu ciclu complet, nu putem împărți clienții în mari și mici. De aceea, efectuarea procesului de producere cu o mare diversitate de comenzi devine un lucru foarte greu.

Acum câțiva ani, am luat decizia de a schimba sistemul de evidență existent cu unul mai universal, care să extindă cu un produs posibilitățile noastre. După lungi căutări, ne-am oprit la Sistem Universal de Evidență. Pe fondul altor programe, acesta ni s-a părut mult mai flexibil și corespunzător cerințelor noastre. După consultări cu specialiștii, am evaluat atractivitatea în sectorul financiar.

Lucrările pe scară largă la crearea programului au durat mai mult de un an. Modul cu modul, am scris, testat, introdus corectări și legat unele de altele. Finalul acestei activități minuțioase – un produs complet, care oferă posibilitatea deplină de a duce toată evidența financiar-productivă în activitatea întreprinderii.

Un mare mulțumesc pentru răbdarea colaboratorilor USU. Profesionalismul acestora ne-a permis să transpunem ideea noastră în realitate. Desigur, nu există obstacole în calea perfecțiunii. Apar necesități în realizări viitoare de noi idei și aici ne ajută asistența tehnică, care este oferită USU.

La ora actuală avem un produs de program excelent, creat prin efortul specialiștilor noștri specialiști USU.

Vă mulțumim pentru colaborare. Vă dorim cât mai mulți clienți noi și să nu uitați de cei vechi.

Cu respect, Conducător CCP «Redraft»

Krasnojen O.A.


madam_i

Atelier de modă «Madam-I»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Compania nostră a fost deschisă la începutul anului 2014 și este orientată spre deservirea clienților clasa ”mediu+” și mai sus pentru croirea și reparația individuală a hainelor. De aceea, încă de la început am depus eforturi să punem la punct toate aspectele ale business-ului nostru,să le modernizăm, să satisfacem toate cerințele ridicate ale clienților noștri. Aceasta vizează și sistemul de evidență la nivelul întreprinderii, înregistrării comenzilor și a documentelor.

Monitorizarea programelor existente pe piață pentru rezolvarea sarcinilor existente a arătat ori dificultatea urmăririi lor, sau lipsa unui întreg spectru de funcții indispensabile, sau un cost ridicat de cumparare și întreținere.

Și anume programul ”USU – Sistemul Universal de Evidență” (pentru atelier în cazul nostru), a satisfăcut maxim posibil cerințele noastre. Iar în procesul de completare a cererilor specifice, programul a devenit perfect pentru cerințele noastre. Se poate remarca disponibilitatea tuturor intrumentelor pentru muncă și evidență, grafică excelentă, preț rezonabil. Mai ales trebuie subliniată ușurința utilizării sale. Perioada de instruire nu a duram mai mult de o zi, iar peste câteva zile toți angajații care lucrau cu programul, îl utilizau cu ușurință, fără să tragă cu ochiul în instrucțiuni.

Și încă ceva. Profesionalismul, bunăvoința în comunicare, disponibilitatea de a ajuta clientul de către Nicolai Akulov și angajații săi au confirmat că am făcut alegerea corectă.


flexgym

Club de fitness «Flexgym»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Când s-a deschis clubul nostru de fitness, iar asta se întâmpla acum 3 ani, noi nici nu ne gândeam la baze de date sau sistem de evidență. Ne gândeam că vom lua decizii pe parcurs, dar lucrând aproximativ un an, am început să negândim la un program care să răspundă solicitărilor noastre. De ce am început să căutăm un program? Pentru că am uitilizat atât obișnuitul program Microsoft Excel, unde menționat fiecare vizită cu un +, cât și obișnuiam să facem găuri cu o ștanță în cardurile de plastic, ceea ce aducea multe dificultăți, de fiecare dată carduri noi, mult gunoi de la aceste găurele în card etc. De asemenea, noi efectuam vânzarea alimentelor pentru sportivi și intrările prin intermediul Microsoft Excel, iar vânzările le notam în caiet.

Am avut multe posibilități de a achiziționa programul, dar prețurile la 1C erau înspăimântătoare. De asemenea, atâtea programe propuse pe internet, nu le mai duci contul. Sistemul Universal de Evidență ne-a fost sugerat de prietenul nostru, Anton Panteleiciuc. Acesta ne-a zis că există un program gata pentru evidența unui club de fitness. Atunci și ne-am decis să achiziționăm programul. După ce am lucrat în el, ne place foarte mult baza de date cu sistem de evidență și răspunde tuturor necesităților noastre. Ne-a plăcut și suportul tehnic de la USU.kz, toți sunt binevoitori și receptivi. Și au dat dovadă de atâta răbdare, având în vedere că noi aveam multe întrebări și neclarități.

Acum nu mai avem nevoie de ștanță, Excel sau alte chestii pe care le utilizam anterior. Și clienților noștri le place că cardul nu mai este găurit și are un aspect prezentabil fără ele.

Dorim să aducem mulțumiri enorme echipei USU.kz pentru lucrul făcut, precum și pentru software-ul calitativ. Dorim să le urăm prosperitate și ieșire pe piața internațională, ca acest program să fie utilizat de tot mai multe companii și organizații.

Cu recunoștință și profund respect

Director de club de fitness «FLEXkg»

Amanjolov S.I.


teach

Școala modernă de coafură

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Stimate Nicolai Nikolaevich!

Vrem să ne exprimăm recunoștința pentru programul companiei voastre „Sistemul de evidență pentru salon de frumusețe”. Utilizând acest program, ne-am convins că el într-adevăr este orientat spre comoditatea și ușurința de gestionare a produsului software, că permite personalului să stăpânească metoda computerizată de control și evidență. Interfața clară, opțiunile comode de elaborare a rapoartelor, accesul rapid la funcțiile de bază, nivelul înalt de securitate, sistemul integrat de statistică – toate acestea ne-au permis să începem rapid și calitativ activitatea școlii noastre și a salonului, ceea ce în viitor va reduce costurile și va crește profiturile organizației noastre. Crerea bazelor de clienți individuale ne-a permis să urmărim activitatea grupului țintă sezonier și din alte puncte de vedere, și astfel să schimbăm politica de marketing și publicitate a întreprinderii noastre. Nu putem să nu menționăm că, „Sistemul de evidență pentru salonul de frumusețe” oferă posibilitatea de evaluare a meșterilor salonului de către clienți , ceea ce ne permite să organizăm diverse stimulente pentru cei mai solicitați angajați.

Cu mulțumire, colectivul "Școala modernă de coafură".


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandă programul pentru îmbrăcăminte

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.

Смотрите также:


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: