1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Program pentru manager

Potrivit la 365 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Program pentru manager

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Caracteristicile programului pentru manager

  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza contractanților

    Baza contractanților
  • Pentru a nu uita nimic, pentru fiecare client pot fi notate orice activități planificate sau executate
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Veți putea controla simplu orice comandă făcută
    Comenzi

    Comenzi
  • Veți putea urmări etapele executării și angajații implicați pentru fiecare comandă veți
    Distribuirea

    Distribuirea
  • Veți obține posibilitatea de a duce evidența oricăror servicii
    Toate serviciile

    Toate serviciile
  • ВDvs. obțineți posibilitatea să vindeți orice produs. Programul poate funcționa cu orice număr de subdiviziuni și depozite. Toate filialele vor lucra într-un sistem uni prin internet
    Orice produs

    Orice produs
  • Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
    Acte

    Acte
  • Toți angajații vor fi sun controlul dvs.
    Controlul angajaților

    Controlul angajaților
  • Programul nostru vă va minti despre toate activitățile importante
    Memento

    Memento
  • Veți putea vizualiza lista activităților pentru orice dată și pentru fiecare specialist
    Planificare

    Planificare
  • Veți expedia atât SMS-uri în masă, cât și veți putea seta expedierea mesajelor personalizate către clienți
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
    Sinteză despre angajați

    Sinteză despre angajați
  • Statistica comenzilor vă ajută să analizați ușor activitatea și prentabilitatea companiei
    Statistica comenzilor

    Statistica comenzilor
  • Toate interacțiunile cu caracter financiar, cu furnizorii dvs. de servicii vor fi sub control riguros
    Furnizori de servicii

    Furnizori de servicii
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea orarului colaboratorilor sau soldului mărfurilor din depozit – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • Dezvoltarea noastră "Program pentru manager" este unică și are un certificat de copyright!
  • Noi garantăm fiabilitatea și precizia înaltă a programului nostru!
  • Softul nu necesită abilități speciale de la utilizator pentru a fi gestionat;
  • Funcționarea aplicației este automatizată la maxim și nu necesită intervenție umană: programul se instalează singur pe calculator și încarcă datele în baza de date a abonațilori (aici este posibil să se conecteze controlul manual);
  • Principiul înregistrării nu permite softului să facă greșeli;
  • Atunci când înregistrați clienți în baza de date, este posibil să încărcați imediat o fotografie a persoanei de pe o cameră web de pe calculator;
  • Software-ul formează o singură bază de clienți cu toate datele și istoricul cooperării;
  • "Programul pentru manager" va da un raport pentru fiecarei client sau manager; softul poate ține evidența și în baza altor criterii, comparând activitatea personalului după eficacitatea sau timpul cheltuit pentru un contract;
  • Aplicația va prelua și raportarea financiară; softul va putea calcula în mod automat salariul personalului;
  • Programul va elabora orarul de lucru al managerului și va urmări modul în care acesta este executat;
  • Funcția de memento nu va permite managerului să rateze un apel sau o întâlnire importantă;
  • Există suport pentru telefonie și alertele SMS;
  • Abonații din baza de date pot comunica prin Viber messenger și prin e-mail;
  • Atunci când instalați echipamente suplimentare există posibilitatea de trimiteri vocale;
  • Rapoartele analitice ale programului vor ajuta managementul să reglementeze politica de preț a întreprinderii și să construiască direcțiile de dezvoltare a producției
  • "Programul pentru manager" poate monitoriza disciplina de producție prin intermediul terminalelor de securitate la intrare sau poate urmări eficiența apelurilor efectuate de fiecare membru al personalului de conducere;
  • Softul va calcula cine dintre clienți aduce cel mai mare profit companiei și, prin urmare, pot conta pe diverse bonusuri sau reduceri;
  • Programul poate fi gestionat în oricare dintre limbile existente ale planetei - contactați-ne și aflați mai multe despre tot!

Descriere software

”Programul pentru manager” propus de noi este prevăzut pentru orice organizație, care lucrează cu clienți-cumpărători, consumatori de servicii și alți cetățeni. Menționăm din start că profilul companiei nu este important pentru program, deoarece acesta funcționează cu dispozitive de măsurare, adică prin cifre. Aceste soft poate primi date și de la terminale de securitate, și de la sisteme de supraveghere video - aplicația suportă aproape orice sistem de evidență și control. După descărcare, software-ul se instalează singur pe calculator și după lansare este necesară doar încărcarea datelor în baza de date a sistemului, după care acesta este pe deplin operațional. Pentru înregistrare nu este necesar mult timp, deoarece este automatizată. Compania noastră este cunoscută pe piață pentru dezvoltările sale pentru optimizarea diferitelor tipuri de procese de producție și "Programul pentru manager" propus este o versiune actualizată și completată a programelor anterioare, care au ajutat deja multe companii din Rusia și din străinătate. Nu ne-am schimbat principiile noastre principale: programele noastre sunt întotdeauna testate în condiții reale (clientul primește un produs fiabil gata) și oricine știe să folosească un calculator poate gestiona programul, nu este nevoie de cunoștințe speciale.

Vă atragem atenția asupra faptului că dezvoltarea noastră este exclusivă și protejată de certificatul de drepturi de autor!

Baza de abonați a programului va accepta orice cantitate de informații și nu va fi o problemă pentru soft să proceseze toate acestea. Prin urmare, managerul și colegii săi pot introduce cât mai multe informații despre clienții lor, creând o singură bază de date detaliată pentru ei înșiși!

În timpul înregistrării fiecărui abonat, "Programul pentru manager" "memorează" ca un set unic de cifre, un cod, la care toate celelalte informații sunt deja atașate, astfel încât softul este asigurat împotriva erorilor și confuziei! Căutarea în baza de date durează câteva secunde: de îndată ce managerul scrie primele două litere în caseta de căutare, sistemul îi va oferi toate opțiunile pentru această combinație și tot ce rămâne este să alegeți opțiunea dorită. Managerului îi este comod să marcheze în program și să țină evidența lucrărilor făcute pentru fiecare dintre clienți și cea care încă nu a fost făcută. Programul va informa utilizatorul despre orice problemă importantă sau despre acțiunea planificată. Apropo, ca programul să aibă mai mulți utilizatori. Există un proprietar principal al software-ului, șeful organizației, care a plătit pentru program. Acest proprietar poate oferi drepturile de administrare a programelor altor persoane - manageri și managerul senior.

"Programul pentru manager" susține separarea nivelurilor de acces, atunci când managerul vede numai cantitatea proprie de informații. Software-ul optimizează activitatea departamentului de manageri: șeful managerilor emite ordine, iar subalternii săi execută aceste ordine. Despre calitatea executării orfdinelor șefului, software-ul va raporta în detaliu proprietarului principal al software-ului. Pentru o muncă mai intensă cu clienții, programul sprijină telefonia (distribuția și apelurile prin SMS), mesageria Viber și e-mailul. În același timp, se asigură și așa-zisul feedback: clientul se află, de asemenea, într-o bază comună și poate ajunge la managerul său în orice moment. Raportarea este pregătită rapid și emisă la prima solicitare a utilizatorului. ”Programul pentru manager” poate raporta atât pentru fiecare client (frecvența apelurilor, numărul de contracte și suma acestora etc.), cât și pentru activitatea unui anumit manager. Programul va calcula și va întocmi un plan de lucru pentru fiecare angajat și va monitoriza implementarea acestuia. Software-ul ține evidența contabilă și calculează în mod automat salariile. Pentru o muncă eficientă, sistemul plătește bonusuri salariale. De asemenea, softul va pregăti automat orice document necesar (în baza de date există toate șabloanele și formularele). Există posibilitatea de a testa programul în acțiune înainte de cumpărare - contactați managerul nostru și aflați cum să faceți acest lucru!

Aspectul programului

Program pentru manager

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcați programul pentru manager

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului pentru evidența comenzilor

Programul poate fi utilizat:

  • Instituții publice, de deservire a populației

    Instituții publice,
    de deservire a populației
  • Orice companie privată

    Orice companie privată
  • Centru de deservire

    Centru de deservire
  • Atelier

    Atelier
  • Companii de construcții

    Companii de construcții
  • Altă organizație

    Altă
    organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback privind programul pentru manager

classis

Club de fitness "Classis"

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Prima dată, clubul de fitness „Calssis” s-a adresat dezvoltatorilor programului Sistem Universal de Evidență în anul 2015, cu rugămintea de automatizare a afacerii și optimizare maximă a proceselor de afaceri cu scopul de a primi posibilitatea ducerii evidenței calitative a activității și controlului rezultatelor.

Mai târziu am revenit la această întrebare și ne-am adresat colaboratorilor acestei companii, stabilind cu reprezentanții acesteia data și termenii de instalare a sistemului. Doresc să remarc din start profesionalismul înalt al programatorilor, care activează în cadrul ÎI Akulov N.N. ne-au propus să facem unele modificări ale sistemului, ca programul de evidență să corespundă exact cerințelor noastre.

Astăzi putem afirma cu certitudine că, după ce în clubul nostru fitness a fost instalat USU, am obținut mult mai multe decât am planificat.

Instalarea programului a fost făcută de un specialist în oficiu. După aceasta, programatorul ÎI Akulov N.N. le-a arătat administratorilor noștri cum să utilizeze sistemul. Puțin mai târziu, același specialist a realizat o mică instruire pentru trainerii noștri, familiarizându-i cu particularitățile dezvoltării sofware.

Am devenit posesorii unui software calitativ, care ne permite efectuarea activității zilnice. Dacă avem nevoie să prelucrăm același tip de informație în volum mare, atunci pentru serviciile noastre această funcție este ca importul. La solicitarea noastre, în unele rapoarte ce țin de activitatea noastră au fost operate mici modificări, ceea ce a permis să obținem informații mai detaliate pe unele aspecte. Putem controla complet abonamentele și fluxurile de clienți. Pentru fiecare vizitator poate fi stabilit propriul orar și să nu contabilizăm vizita, dacă într-o anumită zi, persoana nu a putut veni. Orarul poate fi plasat din timp nu doar pentru clienți, ci și pentru antrenori. Acest lucru a făcut mai multă ordine în organizația noastră. Astea nu sunt singurele rezultate de utilizare a USU, dar ele au făcut activitatea noastră mai comodă și mai efectivă.

Aducem mulțumiri echipei de programatori-dezvoltatori Sistem Universal de Evidență. Dorim să menționăm răbdarea nelimitată și rezistența specialiștilor din cadrul ÎI Akulov N.N., care ne-au ajutat să ne facem lucrul cu cel mai bun rezultat. La orice adresare, aceștia intră foarte repede în esența problemei, ne explică respectuos și cu tact greșelile noastre, dacă le avem, și ne ajută să rezolvăm problema în cei mai mici termeni. Toate momentele polemice se rezolvă prin dialog deschis.

Vă dorim prosperitate în afacerea dvs., iar colaboratorilor le urăm inspirație și creștere profesională.


ozen

SRL «Ozensantehobslujivanie»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Bună! Mă numesc Timurova Dina, lucrez ca șef al departamentului de comercializare al companiei "Ozensantehobslujivanie". Organizația noastră se ocupă de oferirea serviciilor comunale populației.

Anterior, nu am utilizat programe de evidență, iar informațiile le includeam în tabele Excel, ceea ce nu era prea comod. Cheltuiam mult timp pentru căutarea abonaților și includerea datelor. Ulterior m-am ocupat de alegerea programului pentru companiile comunale și am dat de Sistem Universal de Evidență. După instalarea programului, colaboratorii USU au efectuat instruirea și lucrul a devenit ușor și comod. În program por fi menționate mai multe servicii deodată, poate fi administrat un număr mare de abonați și pot fi create diverse rapoarte – este suficient doar să apeși câteva butoane.

В USU În USU creăm comenzi pentru deservire, identificăm rapid datornicii, imprimăm facturile, fixăm și modificăm tarifele, și multe altele. Uneori apar întrebări, iar în acest caz sun imediat celor de la USU și primesc toate răspunsurile și suportul tehnic.

Suntem mulțumiți de programul Sistem Universal de Evidență și îl recomandăm și altora!


textil

Butic «Textile de uz casnic»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii buticului «Textile de uz casnic»


uniflex

Centru sportiv «Uniflex»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii centrului sportiv «Uniflex»


vivodent

Clinica stomatologică «Vivodent»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire

Prim prezenta scrisoare de mulțumire, clinica stomatologică „Vivodent” confirmă că este client și utilizator oficial al programului «USU».

Acest program permite acoperirea a practic tuturor sarcinilor pentru optimizarea lucrului în clinica stomatologică. Comoditatea înregistrării și evidenței pacienților, elaborarea categoriilor de servicii și prețurilor la acestea, evidența părții cheltuielilor, ținerea fișelor pacienților și, cel mai important, posibilitatea obținerii raportării detaliate pe partea finaciară și de marketing a activității clinice face din software-ul „USU-Sistem Universal de Evidență” un ajutor de neînlocuit în administrarea activității stomatologice.

Clinica stomatologică „Vivodent” mulțumește dezvoltatorilor de software pentru lucrul efectuat și speră la colaborări viitoare.

Cu respect,

Director Karabalaev R.K.


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandați un program pentru manager

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: