1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Program pentru manager

Potrivit la 365 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Program pentru manager

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Caracteristicile programului pentru manager

  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza contractanților

    Baza contractanților
  • Pentru a nu uita nimic, pentru fiecare client pot fi notate orice activități planificate sau executate
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Veți putea controla simplu orice comandă făcută
    Comenzi

    Comenzi
  • Veți putea urmări etapele executării și angajații implicați pentru fiecare comandă veți
    Distribuirea

    Distribuirea
  • Veți obține posibilitatea de a duce evidența oricăror servicii
    Toate serviciile

    Toate serviciile
  • ВDvs. obțineți posibilitatea să vindeți orice produs. Programul poate funcționa cu orice număr de subdiviziuni și depozite. Toate filialele vor lucra într-un sistem uni prin internet
    Orice produs

    Orice produs
  • Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
    Acte

    Acte
  • Toți angajații vor fi sun controlul dvs.
    Controlul angajaților

    Controlul angajaților
  • Programul nostru vă va minti despre toate activitățile importante
    Memento

    Memento
  • Veți putea vizualiza lista activităților pentru orice dată și pentru fiecare specialist
    Planificare

    Planificare
  • Veți expedia atât SMS-uri în masă, cât și veți putea seta expedierea mesajelor personalizate către clienți
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
    Sinteză despre angajați

    Sinteză despre angajați
  • Statistica comenzilor vă ajută să analizați ușor activitatea și prentabilitatea companiei
    Statistica comenzilor

    Statistica comenzilor
  • Toate interacțiunile cu caracter financiar, cu furnizorii dvs. de servicii vor fi sub control riguros
    Furnizori de servicii

    Furnizori de servicii
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea orarului colaboratorilor sau soldului mărfurilor din depozit – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • Dezvoltarea noastră "Program pentru manager" este unică și are un certificat de copyright!
  • Noi garantăm fiabilitatea și precizia înaltă a programului nostru!
  • Softul nu necesită abilități speciale de la utilizator pentru a fi gestionat;
  • Funcționarea aplicației este automatizată la maxim și nu necesită intervenție umană: programul se instalează singur pe calculator și încarcă datele în baza de date a abonațilori (aici este posibil să se conecteze controlul manual);
  • Principiul înregistrării nu permite softului să facă greșeli;
  • Atunci când înregistrați clienți în baza de date, este posibil să încărcați imediat o fotografie a persoanei de pe o cameră web de pe calculator;
  • Software-ul formează o singură bază de clienți cu toate datele și istoricul cooperării;
  • "Programul pentru manager" va da un raport pentru fiecarei client sau manager; softul poate ține evidența și în baza altor criterii, comparând activitatea personalului după eficacitatea sau timpul cheltuit pentru un contract;
  • Aplicația va prelua și raportarea financiară; softul va putea calcula în mod automat salariul personalului;
  • Programul va elabora orarul de lucru al managerului și va urmări modul în care acesta este executat;
  • Funcția de memento nu va permite managerului să rateze un apel sau o întâlnire importantă;
  • Există suport pentru telefonie și alertele SMS;
  • Abonații din baza de date pot comunica prin Viber messenger și prin e-mail;
  • Atunci când instalați echipamente suplimentare există posibilitatea de trimiteri vocale;
  • Rapoartele analitice ale programului vor ajuta managementul să reglementeze politica de preț a întreprinderii și să construiască direcțiile de dezvoltare a producției
  • "Programul pentru manager" poate monitoriza disciplina de producție prin intermediul terminalelor de securitate la intrare sau poate urmări eficiența apelurilor efectuate de fiecare membru al personalului de conducere;
  • Softul va calcula cine dintre clienți aduce cel mai mare profit companiei și, prin urmare, pot conta pe diverse bonusuri sau reduceri;
  • Programul poate fi gestionat în oricare dintre limbile existente ale planetei - contactați-ne și aflați mai multe despre tot!

Descriere software

”Programul pentru manager” propus de noi este prevăzut pentru orice organizație, care lucrează cu clienți-cumpărători, consumatori de servicii și alți cetățeni. Menționăm din start că profilul companiei nu este important pentru program, deoarece acesta funcționează cu dispozitive de măsurare, adică prin cifre. Aceste soft poate primi date și de la terminale de securitate, și de la sisteme de supraveghere video - aplicația suportă aproape orice sistem de evidență și control. După descărcare, software-ul se instalează singur pe calculator și după lansare este necesară doar încărcarea datelor în baza de date a sistemului, după care acesta este pe deplin operațional. Pentru înregistrare nu este necesar mult timp, deoarece este automatizată. Compania noastră este cunoscută pe piață pentru dezvoltările sale pentru optimizarea diferitelor tipuri de procese de producție și "Programul pentru manager" propus este o versiune actualizată și completată a programelor anterioare, care au ajutat deja multe companii din Rusia și din străinătate. Nu ne-am schimbat principiile noastre principale: programele noastre sunt întotdeauna testate în condiții reale (clientul primește un produs fiabil gata) și oricine știe să folosească un calculator poate gestiona programul, nu este nevoie de cunoștințe speciale.

Vă atragem atenția asupra faptului că dezvoltarea noastră este exclusivă și protejată de certificatul de drepturi de autor!

Baza de abonați a programului va accepta orice cantitate de informații și nu va fi o problemă pentru soft să proceseze toate acestea. Prin urmare, managerul și colegii săi pot introduce cât mai multe informații despre clienții lor, creând o singură bază de date detaliată pentru ei înșiși!

În timpul înregistrării fiecărui abonat, "Programul pentru manager" "memorează" ca un set unic de cifre, un cod, la care toate celelalte informații sunt deja atașate, astfel încât softul este asigurat împotriva erorilor și confuziei! Căutarea în baza de date durează câteva secunde: de îndată ce managerul scrie primele două litere în caseta de căutare, sistemul îi va oferi toate opțiunile pentru această combinație și tot ce rămâne este să alegeți opțiunea dorită. Managerului îi este comod să marcheze în program și să țină evidența lucrărilor făcute pentru fiecare dintre clienți și cea care încă nu a fost făcută. Programul va informa utilizatorul despre orice problemă importantă sau despre acțiunea planificată. Apropo, ca programul să aibă mai mulți utilizatori. Există un proprietar principal al software-ului, șeful organizației, care a plătit pentru program. Acest proprietar poate oferi drepturile de administrare a programelor altor persoane - manageri și managerul senior.

"Programul pentru manager" susține separarea nivelurilor de acces, atunci când managerul vede numai cantitatea proprie de informații. Software-ul optimizează activitatea departamentului de manageri: șeful managerilor emite ordine, iar subalternii săi execută aceste ordine. Despre calitatea executării orfdinelor șefului, software-ul va raporta în detaliu proprietarului principal al software-ului. Pentru o muncă mai intensă cu clienții, programul sprijină telefonia (distribuția și apelurile prin SMS), mesageria Viber și e-mailul. În același timp, se asigură și așa-zisul feedback: clientul se află, de asemenea, într-o bază comună și poate ajunge la managerul său în orice moment. Raportarea este pregătită rapid și emisă la prima solicitare a utilizatorului. ”Programul pentru manager” poate raporta atât pentru fiecare client (frecvența apelurilor, numărul de contracte și suma acestora etc.), cât și pentru activitatea unui anumit manager. Programul va calcula și va întocmi un plan de lucru pentru fiecare angajat și va monitoriza implementarea acestuia. Software-ul ține evidența contabilă și calculează în mod automat salariile. Pentru o muncă eficientă, sistemul plătește bonusuri salariale. De asemenea, softul va pregăti automat orice document necesar (în baza de date există toate șabloanele și formularele). Există posibilitatea de a testa programul în acțiune înainte de cumpărare - contactați managerul nostru și aflați cum să faceți acest lucru!

Aspectul programului

Program pentru manager

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcați programul pentru manager

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului pentru evidența comenzilor

Programul poate fi utilizat:

  • Instituții publice, de deservire a populației

    Instituții publice,
    de deservire a populației
  • Orice companie privată

    Orice companie privată
  • Centru de deservire

    Centru de deservire
  • Atelier

    Atelier
  • Companii de construcții

    Companii de construcții
  • Altă organizație

    Altă
    organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback privind programul pentru manager

atelie42

Magazin «Atelier42»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii magazinului de pietre naturale «Atelier42»


dotsenko

ÎI Docenko

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Eu sunt întreprinzător individual. Lucrez de mulți ani în domeniul opticii.

Am găsit pe pagina www.usu.kz – Sistem Universal de Evidență programul care corespundea pentru optică.

Ne-am adresat, am plătit, iar programul ne-a fost instalat de la distanță.

Ne-au acordat asistență tehnică. Ne-au povestit, arătat. La toate întrebările ne-au răspuns.

Totul e foarte accesibil, operativ.

Acum asimilăm programul, lucrăm în el. Este foarte comod, confortabil. Este ceea de ce am avut nevoie. Am căutat mult asfel de program, nu puteam găsi. Iar acesta este programul de care am avut nevoie. În el găsim tot ce este necesar.

Recomandăm tuturor celor care caută un program pentru optică acest site.

Am rămas satisfăcuți. Lucrul este comod, simplu. Recomandăm tuturor.

ÎI Docenko


samarina

Organizație comercială «Samarina T.V.»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Feedback despre program «Sistem Universal de Evidență».

Făcând alegere între programele de contabilitate: „1CRoznita”, „USU”, „BuhSoft” și altele, am ales: Sisteme Universale de Evidență

Și nu întâmplător: Acesta are o serie de avantaje, iar acestea sunt doar câteva dintre ele:

1) Având un asortiment larg (peste 6 mii de unități) a fost actuală transferarea rapidă a bazei în program. Acest lucru s-a realizat prim import din Excel. Nu a fost nevoie de introdus fiecare poziție în program. O economie de timp globală.

2) Există posibilitatea de a face fotografia produsului, iar vânzătorii pot vedea ce vând. Acest lucru este extraordinar, există mult mai puțină re-sortare.

3) Există posibilitatea de a imprima bonuri de 2 tipuri și posibilitatea de a face vânzarea fără bon – eliminarea produsului se realizează oricum.

4) O analiză excelentă a activității. Poți vedea grafic (ceea ce este mult mai reprezentativ) rezultatul întrebării puse. Și despre profit, despre produs și pentru fiecare vânzare făcută de fiecare vânzător, și multe altele.

5) Colaboratorii companiei sunt receptivi și competenți, ceea ce este foarte plăcut. Vin repede în ajutor și ajută la rezolvarea problemelor.

Cred că nu am greșit când am făcut alegerea.

Un instrument excelent pentru evidență! Un program comod, simplu, clar și transparent.

Mulțumim dezvoltatorilor pentru că au făcut evidența mai simplă.

Întreprinzător individual Samarina T.V.


spc

Tipografie «South Print Corporation»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Conducerea și colectivul companiei SRL «South Print Corporation» Vă aduce mulțumiri pentru prestarea serviciilor calitative și abordării profesionaleîn menținerea deservirii și instalarea programului «Sistem Universal de Evidență»

Tipografia noastră produce mărfuri de înaltă calitate. Noi oferim un spectru larg de servicii poligrafice. Suntem una din primele tipografii, care au obținut o poziție stabilă în sfera producerii materialelor publicitare. Una dintre sarcinile principale a fiecărui proces de producție este mărirea eficienței. Organizarea corectă a proceselor de producție, reducerea cheltuielilor fără afectarea calității produselor, echilibrarea activității întregii întreprinderi, controlul fiecărei hale – toate acestea pot fi realizate cu ajutorul sistemului «Sistem Universal de Evidență» În procesul de lucru cu managerii orgnizației dvs. a fost dezvoltat sistemul, care corespunde ideal pentru automatizarea proceselor de producție în domeniul nostru

Suntem un client cu cerințe destul de mari. Acest lucru este legat de creșterea rapidă a companiei noastre și gradului înalt de responsabilitate față de clienții și furnizorii noștri – printre principalele cerințe de deservirea a programului nostru „Sistem Universal de Evidență” este pe primul loc profesionalismul, siguranța, dorința de a auzi și înțelege necesitățile noastre, iar în echipa companiei dvs. am găsit anume astfel de partener. Serviciul de suport tehnic lucrează eficient, iar la fiecare adresare noi primim feedback și rezolvarea rapidă a scopurilor propuse de noi.

Vă urăm dezvoltare de succes și atingerea noilor culmi în afacere.


zorkii

Optică «Un ochi ascuțit»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Organizația noastră prestează servicii de primire și tratare a persoanelor cu probleme de vedere și nu doar, dar și serviciile unui optician montator. Ne străduim să ținem pasul noilor tehnologii. Ne-am lovit de necesitatea de a automatiza procesul de lucru. În căutarea programului necesar, am ajuns la acesta «Sistem Universal de Evidență». Ne-a plăcut că programul poate fi aplicat în multe genuri de activitate, iar în special pentru sfera noastră de activitate există un modul special și la preț accesibil.

l-am implementat cu succes Sistemul Universal de Evidență, ceea ce a sistematizat și simplificat semnificativ procesul nostru de lucru. În program este prevăzută posibilitatea specială de a înregistra orele de primire la medici. Acest lucru permite planificarea eficientă și rațională a timpului primirilor pentru orice zi. De asemenea, cartoteca și istoricul vizitelor clienților în format electronic permit găsirea rapidă și comodă a informației necesare.

În secțiunea de evidență și realizare a mărfurilor totul este, de asemenea, prevăzut pentru utilizare comodă. Este susținută conectarea echipamentului comercial și există posibilitatea creărei unei multitudini de tipuri de rapoarte.

Este foarte comod că, în virtutea specificului activității noastre, putem împărți tipul vizitelor în cele de primire, de tratare la aparate, servicii de reprație și confecționare a ochelarilor, precum și servicii de comercializare.

Suntem foarte recunoscători managerilor companiei USU pentru lucrul operativ și ajutorul accesibil la instalarea și întreținerea programului.

Sperăm că vom continua cooperarea!

Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii optică «Un ochi ascuțit»


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandați un program pentru manager

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: