1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Program pentru medicamente

Potrivit la 419 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Program pentru medicamente

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Caracteristicile programului pentru medicamente

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Farmacistul nu va mai fi nevoit să știe pe de rost toți analogii preparatelor medicale. Va fi suficient să introducă cuvântul „analog” și programul va indica singur produsele potrivite aflate în stoc
    Analogi

    Analogi
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Veți putea vinde simplu fie o cutie, fie o capsulă sau o pastilă. Sistemul va elimina singur produsul necesar și îl pune va la același depozit, la bucată
    Vâzare cu amănuntul

    Vâzare cu amănuntul
  • Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
    Selectarea în timpul vânzării

    Selectarea în
    timpul vânzării
  • În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
    Returnare

    Returnare
  • Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
    Vânzări amânate

    Vânzări amânate
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și farmacii

    Depozite și farmacii
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
    Скидки

    Скидки
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
    Dinamica vânzărilor

    Dinamica vânzărilor
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Salariul contractual al farmaciștilor poate fi calculat în mod automat
    Salariul farmaciștilor

    Salariul farmaciștilor
  • Farmaciștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul vă ajută să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de farmacii
    Rețea de farmacii

    Rețea de farmacii
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • ”Programul pentru medicamente" este o dezvoltare exclusivă bazată pe cele mai bune realizări ale managementului calculatorului!
  • Pentru gestionarea lui nu sunt necesare cunoștințe speciale, orice utilizator de PC poate face față;
  • Toate operațiunile de instalare a programului și descărcare a datelor în baza de abonați sunt automatizate și nu necesită mult timp;
  • Baza de date a programului este capabilă să conțină orice cantitate de date, de aceea un program este capabil să controleze medicamentele unui spital mare (oraș, sector, raion);
  • Software-ul conține date despre Clasificatorul Internațional al Bolilor (ICD), de aceea se descurcă perfect în medicamente!
  • Calculatorul păstrează în memorie toate înregistrările medicale și protocoalele de tratament pentru pacienți. Atunci când persoana se adresează repetat la spital, softul îi dă medicului ca indiciu toate datele despre pacient;
  • "Programul pentru medicamente" stochează și toate rezultatele testelor, pe care medicul le poate obține într-o secundă;
  • În baza de date există toate șabloanele pentru completarea formelor de investigații (ultrasunete, RMN etc.), ceea ce va reduce activitatea specialiștilor în spital;
  • Medicul poate adăuga cu ușurință date despre investigațiile cu raze X la informațiile pacientului și acestea vor rămâne în baza de date;
  • Există sprijin pentru retragerea automată și manuală a medicamentelor pentru cercetare sau vânzarea acestora în farmacie;
  • Softul creează o bază de date unificată a pacienților și medicilor, unde aceștia pot comunica cu ușurință;
  • Programul de medicamente are funcția de alerte SMS către clienți sau personalul spitalului;
  • Softul va emite rapoarte statistice privind orice boală pentru o anumită perioadă (o creștere sau o scădere a îmbolnăvirilor, categorii de pacienți după vârstă etc.);
  • Pentru clinicile plătite există o funcție de evidență a debitorilor și raportarea separată a acestora;
  • Analiza datelor va arăta performanțele fiecărui medic: la cine pacienții merg de bună voie și cine pierde clienții;
  • Un rezumat analitic similar al serviciilor cu plată va arăta cele mai profitabile dintre ele și cel mai nerevendicate;
  • Programul va fi capabil să calculeze consumul de medicamente, pentru cât timp va ajunge un medicament sau altul și vă va avertiza în avans când medicamentul se va epuiza;
  • "Programul pentru medicamente" este un asistent indispensabil al unui medic modern - contactați specialiștii noștri și aflați mai multe despre program!

Descriere software

Sarcina medicilor este aceea de a trata oamenii, nu de a completa numeroase hârtii. Nu vorbim despre sabotaj conștient, ci despre un sistem care, dacă nu se schimbă, trebuie cel puțin să devină mai eficient. Să nu se întâmple ca orice document completat de un medic să fie un factor care-l distrage să-și îndeplinească îndatoririle directe pentru a proteja viața și sănătatea pacientului. Este timpul să schimbați acest lucru cu dezvoltarea companiei noastre "Program pentru medicamente"! După cum ați înțeles deja din denumirea programului, acesta este conceput pentru nevoile spitalelor și stațiilor de urgență, unde, de regulă, se utilizează diferite medicamente. Compania noastră este un bine-cunoscut în Rusia și în străinătate dezvoltator de programe unice pentru optimizarea afacerilor în diverse domenii. Principiul de funcționare al programelor noastre este simplu, ca orice e genial: programul funcționează cu date, pe care le citește de pe dispozitivele de măsurare. Deoarece există anumite dispozitive de măsurare în orice afacere, domeniul de activitate al programatorilor noștri este foarte amplu și vizează asigurarea compatibilității unui program cu dispozitivele utilizate în diferite tipuri de afaceri. "Programul pentru medicamente" propus este "învățat” să lucreze cu dispozitive utilizate de spitale pentru supravegherea medicamentelor, și acestea sunt, în primul rând, - jurnale electronice de evidență, sisteme de securitate, supraveghere video și terminale. Sistemul recunoaște, de asemenea, aproape orice echipament comercial și de depozitare, de aceea va avea grijă și de controlul inventarului (medicamentele vor fi luate la evidență pe categorii și pe nivel de cheltuieli: softul va arăta ceea ce este pe sfârșite și medicamentele care au expirat).

Lucrul cu medicamentele este întotdeauna o cantitate imensă de informații: denumirea medicamentelor și a derivatelor și înlocuitorilor lor (analogi), ratele de consum, termenul de valabilitate etc. ”Programul” nostru ”pentru medicamente” are capacitatea de a lua în considerare orice cantitate de informații, deoarece baza de abonați este nelimitată (tehnologie avansată!). Inginerii noștri au pus la dispoziție un soft profesionist care să poată fi gestionat de oameni obișnuiți (medicul ar trebui să poată trata oamenii, nu computerele!). Deci orice medic poate gestiona acest program! Soft-ul după instalarea pe calculator (în modul automat) necesită încărcarea datelor în baza abonaților: sunt toate informațiile și datele cu care va lucra softul - pacienții, medicii, toate tipurile de medicamente, programul vizitelor medicilor etc. "Programul pentru medicamente", așa cum am menționat deja, controlează toate aspectele activității instituției. În ceea ce privește spitalele și medicamentele, acest lucru înseamnă că programul va ține evidența medicamentelor pentru fiecare departament al spitalului, prin intermediul fiecărui medic (asistentă medicală), urmărind în același timp datele fiecărui pacient din spital sau clinică. Din datele pentru fiecare instituție medicală și pacient, softul va crea, de asemenea, statistici generale, arătând medicului-șef dinamica activității instituției sale, zonele slabe și departamentele avansate. Softul memorizează toate istoriile medicale și protocoalele de tratament pentru fiecare pacient, pe care programul pentru medicamente le va găsi în câteva secunde! De fapt, softul oferă sugestii utilizatorului dându-i opțiuni de căutare după primele litere introduse. Medicul-șef nu trebuie să controleze el însuși gestionarea software-ului; există o funcție care permite altor medici să acceseze site-ul prin limitarea accesului la informații. Utilizatorul principal controlează doar activitatea adjuncților săi, iar ei, la rândul lor, pe toți ceilalți medici. Astfel, programul efectuează activitatea principală de evidență, eliberând timp pentru medici (software-ul poate completa singur chiar și rețeta!) pentru cel mai important lucru - tratarea oamenilor! Programul nostru poate fi testat gratuit în practică, contactați-ne și aflați cum să faceți acest lucru!

Aspectul programului

Program pentru medicamente

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcați programul pentru medicamente

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului pentru farmacie

Programul poate fi utilizat:

  • Farmacie

    Farmacie
  • Depozit de medicamente

    Depozit de medicamente
  • Companie farmaceutică

    Companie farmaceutică
  • Centru medical și clinică privată

    Centru medical și
    clinică privată
  • Spital de stat, staționar și spital de internări

    Spital de stat,
    staționar și spital
    de internări
  • Altă organizație

    Altă
    organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback privind programul pentru medicamente

mir

SRL «MIR-5»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


La începutul anului 2017, SRL „MIR-5” a luat decizia despre necesitatea optimizării business-procesului și sporirii productivității muncii angajaților companiei noastre. Pentru aceasta a fost ales programul «USU».

În procesul selectării furnizorului acestui program, am analizat deciziile câtorva companii și am decis să alegem programul „USU-Sistem Universal de Evidență”. Decizia noastră a fost motivată de faptul că programul „USU” dispune de o funcționalitate mai dezvoltată, în comparație cu programele similare, existente pe piață. Totodată, rapoartele de referință propuse și funcșiile programului răspundeau pe deplin necesităților noastre.

Un factor nu mai puțin important a fost numărul mare de feedback-uri pozitive despre funcționarea acestui program, precum și relația optimă dintre preț și calitatea înaltă.

Primele rezultate după implemntarea sistemului nu ne-au înșelat așteptările: au fost rezolvate multe probleme, care aveau loc când nu dispuneam de sistem automatizat de evidență. Odată cu implemntarea noului sistem, business-procesele cheie au devenit mai „transparente”, a apărut posibilitatea de a administra realmente întreprinderea: au fost reduse cheltuielile legate de procurarea valorilor materiale datorită posibilității apărute de a calcula rațional necesitatea unor anumite produse. De asemenea, am reușit să eliberăm anumite mijloace materiale din mărfurile cumpărate anterior, mutându-le între subdiviziunile companiei noastre.

Mulțumim echipei coompaniei Dvs. pentru deservirea profesionistă și sperăm la o colaborare viitoare reciproc avantajoasă.

Director SRL «MIR-5» Mironiuc I.N.


avrora

Compania «Avrora Holding»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Întreprinderea avea nevoie de un software simplu și ușor de asimilat cu posibilitatea configurării flexibile și extinderii viitoare a funcționalului. După monitorizarea programelor informatice, existente pe piața software, anume programul „administrarea finanțelor” a îndeplinit la maxim cerințele sus-menționate. De asemenea, poate fi menționată existența majorității instrumentelor necesare pentru lucru și evidență în versiunea standard a programului și simplitatea utilizării acestuia.

Compania aduce sincere mulțumiri echipei de dezvoltatori ai USU pentru presatrea serviciilor calitative și profesionale.


chistota

Curățătorie chimică «Centrul de Puritate»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


ÎI Nicolai Akulov

Stimate Nikolai Nikolaevich, referitor la funcționarea software-ului pentru Automatizarea activității curățătoriei chimice.

Provocările, la care sunt astăzi nevoiți să răspundă oamenii de afaceri, în special în sfera deservirii, obligă companiile să reacționeze rapid la factorii externi, să execute ferm toate procedurile interne și business-procesele, sporind continuu calitatea deservirii.

Activitatea în condițiile unei concurențe continue pe piață, cu un număr mare de jucători, obligă companiile să controleze dur calitatea serviciilor, să propună clienților noi și noi servicii, să verifice bine acordarea la timp a serviciilor și să ia în calcul feedback-ul primit de la clienți.

De asemea, activitatea în domeniul deservirii, prevede efectuarea regulată a campaniilor de publicitate, promoțiilor, programelor cu bonusuri, programelor de loialitate.

Întreprinderile de orice dimensiuni, chiar și cele mai mici, necesită, cel puțin, evidența de bază și controlul fluxului mijloacelor bănești, evidența cheltuielilor și veniturilor.

Pentru a administra, în asemenea condiții, afacerea, compania are nevoie de instrumente, care să-i permită să realizeze întreg funcționalul necesar și, pe lângă acestea, să aibă posibilitatea să crească funcționalul, să implementeze noi tipuri de produse sau servicii, care nu pot fi realizate în condiții standard de software. Activitatea după metode vechi, ducerea evidenței în registre de hârtie duce la pierderea unui volum mare de timp pentru efectuarea controlului și administrarea întreprinderii. De asemenea, pot apărea multe erori, atât în timpul completării documentelor de raportare, cât și în timpul verificării acestora, ceea ce poate duce la decizii manageriale greșite.

Pentru curățătoria chimică „Centru de curățenie”, unul dintre factorii importanți pentru alegerea software-ului a fost posibilitatea localizării acestuia, și anume elaborarea facturilor în limba ucraineană și în valută ucraineană, cu utilizarea adresei actuale a punctelor de primire ș.a.

Evaluând posibilele opțiuni de realizare a sarcinilor propuse, „Centrul de Curățenie” și-a oprit alegerea la dezvoltarea ÎI Nicolai: USU – Automatizarea activității curățătoriei chimice.

USU ne-a permis să realizăm evidența cheltuielilor și veniturilor, controlul executării comenzilor, controlul muncii angajaților pentru fiecare comandă. Ne permite să efectuăm evidența și analiza serviciilor acordate pentru orice perioadă de activitate a fiecărei subdiviziuni separat și a întreprinderii în întregime.

Cele mai prețioase pentru curățătoria chimică „Centrul de curățenie” sunt rapoartele financiare. Cu ajutorul acestora efectuăm controlul sumelor de bani din casă, cantitatea mijloacelor bănești, primite de la clienți pentru fiecare comandă, controlul activității fiecărei case, inclusiv calculul în numerar și fără numerar pentru fiecare punct de primire, controlul încasărilor mijloacelor bănești.

Dorim să remarcăm separat viteza de implementare a pachetului software și profesionalismul echipei în instalarea software-ului. Procesul de efectuare a spațiului de lucru complet funcțional al receptorului, inclusiv instalarea software și efectuarea instruirii, din momentul efectuării plății, durează o zi de lucru. Această abordare a lucrului permite economisirea mijloacelor bănești la etapele de dezvoltarea extensivă a afacerii.

Sistemul flexibil de formare a bazei de date a serviciilor și a ofertelor de preț permite crearea prețurilor diferențiate pentru diverse nivele de clienți (VIP, pensionari, studenți), precum și aplicarea programelor cu bonusuri pentru clienți și urmărirea utilizării lor.

Funcționalul informărilor prin SMS și trimiteri de SMS permite să notificăm la timp și personal clientul despre starea comenzii sau despre promoții, noi servicii, programe cu bonusuri și altele. Valoarea acestui funcțional rezidă în posibilitatea de a comunica direct cu clienții tăi reali fără intermediari în forma publicității pe internet, presă, publicitate pe panouri mici și mari. Cu astfel de gen de informarea, „Centrul de curățenie” poate fi sigur că clienții săi vor primi sigur informația necesară.

Mulțumim echipei de dezvoltatori a Sistemul Universal de Evidență pentru executarea calitativă și implemntarea softaware-ului de Automatizare a activității curățătoriei chimice.

Cu respect

Curățătorie chimică «Centrul de Puritate»

în persoana unui întreprinzăntor individual Kievskaia E.V.


esfir

Salon de frumusețe «Esfiri»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Utilizăm în salonul nostru de frumusețe acest program «USU - Sistem Universal de Evidență» din martie 2012. În realitate, programul este foarte simplu de înțeles și utilizat, fiind comod în activitate. Datorită acestui program am reușit să implementăm în salonul nostru sistemul de bonusuri pentru clienții fideli, ceea ce a îmbunătățit semnificativ calitatea deservirii clienților fideli și atragerea de noi clienți. «USU» este acum indispensabilă în sistemul de decontări manual, ceea ce vă oferă mai mult timp pentru a vă dezvolta afacerea. Mi-a plăcut că dezvoltatorii acestui program au luat în considerare toate dorințele, de exemplu, acum putem urmări toate zilele de naștere ale clienților, le felicităm și oferim cadouri. De asemenea, având o bază de date completă, putem lucra cu clienți care, din anumite motive, au încetat să viziteze salonul nostru, ridicând astfel procentul de întoarcere a clienților. Bineînțeles, programul este bun, deoarece face ușor analizarea perioadelor, a serviciilor și a angajaților.

În concluzie, «USU» nu doar ne-a făcut munca mai ușoară, dar ne-a ajutat și să sporim semnificativ veniturile..

Așadar, recomandăm insistent tuturor!

Video-feedback despre programul USU - Sistem Universal de Evidență de la salonul de frumusețe. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii salonului de frumusețe «Esfir»


ok

Studio de frumusețe «OK!»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Studio de frumusețe "ОК!"

Am implementat Programul USU pentru salonul de frumusețe.

Dorim să aducem mulțumiri profunde dezvoltatorilor și colaboratorilor companiei Dvs. pentru un produs atât de actual, comod în utilizare, și care răspunde necesităților moderne de evidență și analiză. Datorită Programului a apărut posibilitatea de a controla întregul proces de lucru, de la achiziția materialelor, până la cea mai atentă activitate cu clientul. Afacerea poate fi analizată din multe puncte de vedere, pe toate articolele și pot fi luate la timp deciziile corecte.

Ne bucură foarte mult că programul a fost adaptat specificului afacerii salonului.

Dorim să le mulțumim dezvoltatorilor pentru prelucrarea oportună a Programului conform cerințelor noastre, precum și pentru consultațiile profesioniste și informative oferite utilizatorilor. La acest capitol îi mulțumim în special programatorului Anatol, pentru instruirea oferită cu atâta răbdare.

Întregii echipe USU îi aducem mulțumire profunde pentru program! Recomandăm tuturor administratorilor să îl implementeze și să-și îmbunătățească afacerea!

Director de Studio de frumusețe "ОК!" Kan O.A.


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandați un program pentru medicamente

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: