1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Program pentru logistică

Potrivit la 491 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Program pentru logistică

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Caracteristicile programului pentru logistică

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea duce evidența transportatorilor, clasificându-i după oraș, fiabilitate și alte criterii
    Transportatori

    Transportatori
  • Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că o comandă este gata
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Tot transportul se va regăsi într-un nomenclator special, în care va fi grupat conform proprietarului
    Orice transport

    Orice transport
  • O încărcătură poate inițial zbura cu avionul, iar ulterior să ajungă la destinație cu mașina
    Multimodalitate

    Multimodalitate
  • Puteți consolida încărcăturile, care merg în aceeași direcție, într-o singură cursă
    Consolidare

    Consolidare
  • Veți obține posibilitatea de a controla fiecare comandă atât în privința etapelor executării, cât și a plăților
    Comenzi

    Comenzi
  • Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
    Completarea formularelor

    Completarea
    formularelor
  • Fișierele importante pot fi anexate clienților, transportatorilor, șoferilor și comenzilor
    Fișiere atașate

    Fișiere
    atașate
  • Veți putea compila și vizualiza planul expedițiilor pentru orice zi
    Planul încărcărilor

    Planul încărcărilor
  • La fiecare comandă este posibil calculul unei anumite curse pe zile și consum de combustibil
    Calcularea cursului

    Calcularea cursului
  • Dacă dispuneți de propriul departament de mecanici, și acesta poate lucra în programul nostru, făcând mențiuni despre reparația mijlocului de transport sau planificând achiziționare de piese de rezervă
    Evidența reparațiilor

    Evidența reparațiilor
  • Toată informația necesară în baza comenzilor pentru orice perioadă: data încărcării și descărcării, cheltuielile comune, veniturile și profiturile – vor fi la dispoziția dvs.
    Analiza comenzilor

    Analiza comenzilor
  • Sistemul va indica statistica comenzilor pentru fiecare client
    Sinteza clienților

    Sinteza clienților
  • În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Veți putea analiza ușor ce direcții de activitate se bucură de popularitate
    Direcții de activitate

    Direcții de activitate
  • Programul va arăta toate datele numerice și financiare pentru fiecare transportator
    Transportatori

    Transportatori
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
    Casierie și conturi

    Casierie și conturi
  • Raportul va arăta cine dintre clienți nu a achitat integral comenzile sale
    Datorii

    Datorii
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Angajații dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de comenzi, lucrului cu clienții, venitului planificat și a celui real
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Datorită planului încărcăturilor veți avea mereu la dispoziție informația despre orarul încărcăturii pentru fiecare zi și nu veți uita de nici o comandă sau mașină
    Planul încărcărilor

    Planul încărcărilor
  • Rapoartele vor arăta ce transport este cel mai des utilizat și suma totală a comenzilor legate de acesta
    Sinteză privind transportul

    Sinteză privind
    transportul
  • Veți ști întotdeauna ce documente mai lipsesc pentru o anumită comandă și care nu au fost încă confirmate
    Acte

    Acte
  • Programul va informa ce contracte vor expira în timpul apropiat
    Termenele contractelor

    Termenele contractelor
  • Integrarea cu TCD va asigura colaboratorilor dvs. mobilitate și va facilita efectuarea mai rapidă și mai exactă a încărcării și descărcării mașinii
    TCD

    TCD
  • Dacă veți oferi platforma dvs. pentru WFS – sistemul va asigura evidența unică a tuturor proceselor
    WFS

    WFS
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, afișarea locației încărcăturii și a altor posibilități – există o serie de versiuni!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • Programul de calculator pentru logistică de la compania noastră este un software exclusiv unic, care a fost testat în producție și este protejat de certificatul de copyright!
  • Dezvoltarea noastră pentru logistică este disponibilă unui antreprenor de orice nivel datorită prețurilor democratice pe care le propunem;
  • Programatorii companiei noastre au adaptat programul pentru oamenii obișnuiți: orice persoană poate gestiona programul!
  • Instalarea software-ului pe calculatorul personal al utilizatorului are loc automat;
  • Înregistrarea bazei de date este aranjată astfel încât să se excludă posibilitatea erorilor;
  • Baza de abonați este capabilă să proceseze orice cantitate de informații;
  • "Programul pentru logistică" creează o bază de date unificată a clienților și transportatorilor;
  • Există suport pentru telefonie și pentru funcția de trimiteri de SMS în masă;
  • Abonații bazei de date utilizează plăți prin Internet prin portofelul Qiwi;
  • Asistentul de calculator pentru logistică vă permite să țineți evidența comenzilor la toate etapele de execuție a acestora; - la instalarea echipamentului corespunzător, puteți urmări vehiculele în tranzit prin GPS-navigație;
  • Contractul și diferite formulare de logistică (și nu numai) programul sle completează singur, fără intervenția omului;
  • Softul va întocmi un plan de încărcare pentru fiecare zi și un program de transportare;
  • Toate mijloacele de transport vor fi combinate într-un singur registru și separate pe transportatori și proprietari;
  • Programul pentru logistică va combina încărcăturile care merg într-o singură direcție și le va trimite cu un singur transport;
  • Rapoartele statistice ale softului pentru logistică vor permite conducerii întreprinderii să vadă cele mai profitabile direcții ale transportărilor și cele nerentabile, precum și modalitățile de îmbunătățire a rentabilității transporturilor;
  • Softul poate memoriza toate graficele de reparații curente ale vehiculelor, - mecanicii companiei de transport pot folosi această funcție;
  • Programul va întocmi planuri de încărcare pentru fiecare zi și apoi va urmări punerea în aplicare a acestor planuri;
  • Softul ia în considerare separat datoria și pregătește rapoarte privind debitorii;
  • Programul informatic va face afacerea dvs. mult mai profitabilă - vă puteți convinge singuri atunci când instalați acest program gratuit. Contactați-ne și aflați cum să faceți acest lucru!

Descriere software

Programul pentru logistică propus de noi este destinat întreprinderilor care se ocupă de transportul de mărfuri. Menționăm din start: software-ul este conceput pentru companii mari, dar va fi de neînlocuit și pentru companiile mici, deoarece este foarte accesibil ca preț. Funcționalitatea programului de nivel înalt și fiabilitatea lui vă permite să controlați o întreprindere uriașă, deoarece platforma inovatoare a programului nu are limite în volum și poate controla orice număr de parametri!

Compania noastră este cunoscută pe piața dezvoltării de software din 2010, iar în acest timp programele noastre de optimizare a afacerii, sistemele HelpDesk, au câștigat popularitate în rândul utilizatorilor din Rusia și din străinătate. Cel mai nou software "Program pentru logistică" continuă tradiția fiabilității și calității managementului! Software-ul suportă orice dispozitive de măsurare utilizate în companiile de transport și întreprinderile care se ocupă de transportul de mărfuri și este capabil să efectueze toate operațiunile de evidență a transportului. Instalarea programului pentru logistică pe calculator are loc automat, software-ul este, în general, foarte automatizat, facilitând munca unei persoane (utilizator). Înregistrarea abonaților în baza de date a sistemului are loc, de asemenea, fără participarea directă a omului și durează câteva minute. La înregistrare, este posibilă încărcarea unei fotografii a abonatului (șofer, furnizor, client, produs etc.) de pe camera web a calculatorului. Primul lucru pe care îl formează "Programul pentru logistică" este o bază de date unică cu toate datele clienților, furnizorilor și personalului. Deoarece softul este capabil să proceseze orice cantitate de informații, este mai ușor pentru el să o facă atunci când această informație este într-un singur loc. Confuzia este exclusă: principiul de înregistrare nu permite softului să confunde ceva și acesta este un alt avantaj important al acestui software pentru logistică față de alte programe! Gestionarea programului nu va fi dificilă nici chiar pentru un utilizator începător de calculator - aceasta este principala caracteristică a dezvoltărilor noastre: un manager de afaceri sau logistică nu ar trebui să fie un programator pentru a gestiona software-ul profesional!

”Programul pentru logistică" sprijină funcția de gestionare comună a mai multor utilizatori, atunci când fiecare specialist, care a obținut accesul la site de la utilizatorul principal se ocupă de sectorul său de muncă folosind parola personală. În același timp, acest utilizator deține doar informațiile pe care ar trebui să le cunoască. Software-ul păstrează toate mijloacele de transport (orice transport!) într-un director separat (împarte toți abonații în categorii pentru comoditate și statistică), unde există și o grupare pe proprietarul acestui transport. Puteți ține evidența transportatorilor cu care lucrează compania dvs. în funcție de multe criterii: fiabilitate, oraș, solvabilitate etc. Utilizatorul poate cere raportarea în orice moment și îl va obține în câteva minute.

După cum s-a menționat deja, softul pregătește rapoarte pentru fiecare client (partener, transport, produs, contract etc.), precum și în ansamblu asupra profitabilității și logisticii întregii întreprinderi. ”Programul pentru logistică” va urmări întreaga cale a mărfurilor, chiar dacă se realizează prin mijloace diferite de transport (aeronave, autoturisme) și, în plus, softul urmărește atât transportul finalizat, cât și cele care urmează să fie finalizate. Executarea contractului poate fi urmărită online, urmărind transportatorul prin GPS - navigare. Softul va ajuta logistica să optimizeze costul livrării, formând încărcăturile în așa fel încât să le consolideze: încărcătura într-o direcție va fi livrată printr-o singură cursă. Softul ține evidența reparațiilor actuale a vehiculelor și va reaminti la timp despre repararea planificată a fiecărei mașini. Se poate vorbi fără sfârșit despre software-ul pentru logistică, dar este mai ușor să-l încercați la întreprindere, asigurându-vă că este indispensabil și puteți face asta gratuit! Contactați specialiștii noștri!

Aspectul programului

Program pentru logistică

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcați programul pentru logistică

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului pentru logistică

Programul poate fi utilizat:

  • Companie de logistică

    Companie de logistică
  • Companie de transport

    Companie de transport
  • Companie de expedieri

    Companie de expedieri
  • Serviciu poștal

    Serviciu poștal
  • Companie de curierat

    Companie de curierat
  • Serviciu de livrare

    Serviciu de livrare
  • Poșta rapidă

    Poșta rapidă
  • Companie de comerț

    Companie de comerț
  • Altă organizație

    Altă
    organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback privind programul pentru logistică

concept

SRL „TTK „Concept”

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire!

Compania SRL „TTK „Concept” și-a început colaborarea cu ÎI „Akulov N.N.”, și în special cu software „USU.kz” în anul 2014. Noi ne ocupăm cu transportul internațional de mărfuri pe cursa Rusia-Kazahstan și pentru era foarte important să găsim un produs gata adaptat specificului activității noastre, care să conțină toată informația de lucru de bază și care să dispună de toate funcțiile necesare pentru a lucra cu el.

Datorită acestui program am reușit să automatizăm toate procesele de bază ale activității companiei și să evităm o mare pierdere de timp. „USU.kz” facilitează de câteva ori aspectele organizatorice și de lucru, oferă managerilor mai mult timp pentru rezolvarea sarcinilor mai importante și strategice și pentru atragerea de noi clienți.

Programul este destul de comod și ușor de utilizat. Toți angajații companiei au trecut repede instruirea și au reușit în termeni reduși să înceapă lucrul privind formarea unei baze unice de clienți, elaborarea rpoartelor financiare și întregului set de documente pentru clienți.

Eficiența economică a întreprinderii a crescut datorită planificării bune a lucrului angajaților, prezentarea în timp a rapoartelor către conducere și analiza tuturor proceselor de la întreprindere.

Alături de alte multe programe similare, „USU.kz” este, fără îndoială, lider din punct de vedere a mai multor criterii importante pentru noi:

- prețul și modul de plătă;

- interfața comodă;

- suport tehnic operativ;

- colaboratori competenți și calificați.

mulțumim pentru dezvoltare программы «USU – Sistem Universal de Evidență».

Vă urăm succese și prosperitate în viitor!

Cu respect,Director general SRL „TTK „Concept” Bakanov S.I.


cargo

Companie de transport «CargoTransService»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Întreprinderea privată „Kargo TransService” activează pe piața transportului de mărfuri din anul 2007. Inițial, nu exista necesitatea de evidență continuă și sistematizare a bazei de date, dar în condițiile încărcărilor mari și volumului, am înțeles că nu descurcăm și că avem neclarități în documente, precum și că pierdem clienți. La această etapă am înșeles că trebuie să ne optimizăm afacerea și că avem nevoie de sistem CRM.

Am început să căutăm un software, care să ne ajute să urmărim comenzile, bugetul și clienții. Din multitudinea de versiuni apărute în rezultatul căutărilor ne-a părut cea mai atractivă propunerea programului USU (Sistem Universal de Evidență iar după ce ne-am familiarizat cu versiunea demo și video-ul de instruire, am înțeles că USU este ceea de ce avem nevoie. La rândul său, programul are o serie de avantaje – un preț destul de atractiv, abordarea deservirii, ore de deservire suplimentare la preț accesibil, modalitate de plată fără numerar, programatori prietenoși și tactici. Programul dispune de o interfață destul de simplă, intuitivă, niciodată nu cade, completarea formularelor nu ia mult timp. Reomandăm tututor care doresc să îmbunătățească nivelul de deservire și care doresc să urmărească clienții și fluxurile financiare.

Director Șaripenco D.O.


aleko

Companie de transport «Aleko Trans»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire

Compania Aleko aduce sincere mulțumiri echipei de dezvoltatori USU pentru serviciile calitative și profesionale de creare, implementare și de menținere ulterioară a sistemului de evidență pentru întreprinderile de transport și logistică.

Specialiștii USU și-au demonstrat din prima competența, încă la etapa studierii sarcinii tehnice, sugerându-ne diverse versiuni și ajutându-ne astfel să găsim soluția optimă pentru sarcinile propuse.

În final, a ieșit un produs ce corespunde total cerințelor noastre, care a permis aranjarea proceselor de lucru și reducerea timpului necesar perfectării documentației. Interfața programului este laconică și clară, încât și o persoană cu experiență minimă de lucru la calcutaor, va putea asimila rapid regulile simple și algoritmii.

Dorim îndeosebi să remarcăm posibilitatea sistemului de a oferi rapoarte în baza oricăror criterii propuse, de a face rubrici și extrase atât pentru o dată terminată, cât și pentru o perioadă de timp aleasă. În general, toate posibilitățile USU permit administrarea ușoară a proceselor, reduc probabilitatea erorii factorului uman, scapă colaboratorii de munca solicitantă cu hârtiile și îndreaptă eforturile acestora spre îmbunătățirea calității și dezvoltarea noilor direcții.

Mulțumiri speciale merită colaboratorii care nemijlocit au instalat și configurat sistemele la locurile de muncă. Fiecare membru al echipei dispune de un simți nemaipomenit de tact, profesionalism și înțelegere profundă a procesului. Dorim să le urăm băieților din echipa lui Nicolai Akulov dezvoltare și prosperitate.


dotsenko

ÎI Docenko

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Eu sunt întreprinzător individual. Lucrez de mulți ani în domeniul opticii.

Am găsit pe pagina www.usu.kz – Sistem Universal de Evidență programul care corespundea pentru optică.

Ne-am adresat, am plătit, iar programul ne-a fost instalat de la distanță.

Ne-au acordat asistență tehnică. Ne-au povestit, arătat. La toate întrebările ne-au răspuns.

Totul e foarte accesibil, operativ.

Acum asimilăm programul, lucrăm în el. Este foarte comod, confortabil. Este ceea de ce am avut nevoie. Am căutat mult asfel de program, nu puteam găsi. Iar acesta este programul de care am avut nevoie. În el găsim tot ce este necesar.

Recomandăm tuturor celor care caută un program pentru optică acest site.

Am rămas satisfăcuți. Lucrul este comod, simplu. Recomandăm tuturor.

ÎI Docenko


ozen

SRL «Ozensantehobslujivanie»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Bună! Mă numesc Timurova Dina, lucrez ca șef al departamentului de comercializare al companiei "Ozensantehobslujivanie". Organizația noastră se ocupă de oferirea serviciilor comunale populației.

Anterior, nu am utilizat programe de evidență, iar informațiile le includeam în tabele Excel, ceea ce nu era prea comod. Cheltuiam mult timp pentru căutarea abonaților și includerea datelor. Ulterior m-am ocupat de alegerea programului pentru companiile comunale și am dat de Sistem Universal de Evidență. După instalarea programului, colaboratorii USU au efectuat instruirea și lucrul a devenit ușor și comod. În program por fi menționate mai multe servicii deodată, poate fi administrat un număr mare de abonați și pot fi create diverse rapoarte – este suficient doar să apeși câteva butoane.

В USU În USU creăm comenzi pentru deservire, identificăm rapid datornicii, imprimăm facturile, fixăm și modificăm tarifele, și multe altele. Uneori apar întrebări, iar în acest caz sun imediat celor de la USU și primesc toate răspunsurile și suportul tehnic.

Suntem mulțumiți de programul Sistem Universal de Evidență și îl recomandăm și altora!


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandați un program pentru logistică

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: