1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Program pentru curățare

Potrivit la 476 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Program pentru curățare

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Caracteristicile programului pentru curățare

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Veți putea de asemenea lucra cu clienți corporativi în baza contractului
    Contracte

    Contracte
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că o comandă este gata
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Va fi asigurat controlul tuturor comenzilor în funcție de executare, plată și alte momente importante
    Comenzi

    Comenzi
  • Diverse formulare pot fi completate de program în mod automat
    Formulare

    Formulare
  • Utilizând sistemul nostru de evidență veți putea respecta toți termenii de executare
    Termeni limită

    Termeni limită
  • Toate filialele pot funcționa într-un sistem informațional unic prin internet
    Subdiviziuni

    Subdiviziuni
  • Evidența integrată a depozitelor va asigura monitorizarea exactă a soldurilor și consumului tuturor detergenților
    Solduri

    Solduri
  • Există posibilitatea de a vizualiza costurile serviciilor dvs. și seta calcularea pentru eliminarea automată a reactivilor
    Costul de producție

    Costul de producție
  • Veți putea utiliza diverse echipamente comerciale și de depozitare pentru creșterea productivității organizației dvs.
    Echipament

    Echipament
  • Sistemul va arăta statistica comenzilor pentru fiecare client, pentru perioada aleasă
    Frecvența vizitelor

    Frecvența vizitelor
  • Raportul va arăta cine dintre clienți nu a achitat integral comenzile sale
    Datorii

    Datorii
  • Statistica comenzilor vă va ajuta să analizați ușor care sunt gata, care în proces de finisare și care încă în lucru
    Statistica comenzilor

    Statistica comenzilor
  • Veți putea analiza ușor ce servicii se bucură de popularitate
    Analiza serviciilor

    Analiza serviciilor
  • Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
    Calcularea salariului

    Calcularea salariului
  • Angajații dvs. pot fi ușor comparați în funcție de numărul de servicii și venitul generat de facto
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
    Casierie și conturi

    Casierie și conturi
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Programul va aminti ce produse trebuie achiziționate
    Minimum

    Minimum
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • "Programul pentru curățare" este un soft profesionist, adaptat pentru utilizatorii obișnuiți!
  • Programul este protejat de certificatul de drepturi de autor și a fost testat;
  • Toate operațiunile softului sunt automatizate: instalarea pe calculator, încărcarea informațiilor în baza de date, gestionarea, evidența;
  • Baza de abonați conține o cantitate nelimitată de informații: un singur program este suficient pentru rețeaua de filiale ale companiei dvs.;
  • Evidența se efectuează separat pe toate sectoarele, fără a exclude raportarea generală;
  • Programul pentru curățare pregătește statistici și analize: dinamica creșterii profitului, dinamica dezvoltării direcțiilor individuale, analiza celor mai profitabile direcții etc.
  • Statisticile comenzilor sunt, de asemenea, menținute separat: câte comenzi sunt gata și câte sunt planificate;
  • Programul va arăta în rapoarte cine este răuplătitor sau datornic. Contractele cu probleme sunt evidențiate cu roșu în sistem;
  • Există o funcție de restricționare a accesului la site: proprietarul principal poate oferi acces total sau parțial la portal. Fiecare utilizator nou vine cu parola proprie, sub care va intra în sistem;
  • Funcția "Sinecost" oferă proprietarului afacerii cifre exacte, care arată cheltuielile pentru lucrări specifice, ceea ce permite reglementarea politicii de preț a întreprinderii;
  • Analiza angajaților, efectuată de soft va arăta eficacitatea (profitabilitatea) fiecărui membru al personalului companiei de curățenie și a fiecărei brigăzi;
  • Programul pentru curățare calculează automat salariile angajaților;
  • Pentru fiecare casierie (filială) și pentru fiecare monedă veți avea rapoarte separate!
  • Controlul total asupra fluxurilor financiare ale companiei dvs. de curățenie. Dacă este necesar, softul va întocmi rapoartele financiare necesare și le va trimite autorităților de reglementare în conformitate cu regulile și reglementările aplicabile;
  • Programul va menționa în prealabil ce materiale se epuizează și ar trebui achiziționate;
  • Control complet și precis în depozit: programul este compatibil cu dispozitivele de evidență din depozite. Softul va arăta toate soldurile mărfurilor, dacă există, va nota separat materialele învechite și va avertiza dacă vreun material este pe sfârșite și ar trebui să fie cumpărat;
  • Comutarea completă cu camere video: programul va afișa cifrele de vânzări din plățile primite și alte informații relevante subtitrat;
  • Softul suportă echipamentele de securitate; - citește codurile de bare de pe cardurile de intrare la terminalele de securitate și monitorizează cât timp petrece un angajat în clădirea companiei;
  • Managementul poate fi realizat în oricare dintre limbile existente ale planetei, utilizatorul poate traduce cu ușurință chiar interfața softului;
  • Există o versiune gratuită a programului propus - contactați-ne pentru a afla mai multe detalii!

Descriere software

Serviciile de curățare au apărut pentru a lupta cu dezordinea. Curățarea profesională a încăperilor sau curățarea hainelor sau obiectelor nu se va compara niciodată cu curățenia obișnuită: nu este aceeași abordare, nu sunt aceleași instrumente și nici eforturile depuse de profesioniști! Personalul serviciilor de curățare răspunde de calitatea curățării efectuate, de aceea, ei sunt interesați nu doar de "curățare" ", ci și de a face bani din asta. În mod ideal, clientul ar trebui să fie încântat când ia în primire rezultatul! În principiu, sarcina lucrătorilor în sfera serviciilor respective este, de fapt, simplă, dar necesită un efort echitabil și un cost echitabil, iar aici fără control este greu. Echipa de programatori a companiei noastre, care dezvoltă programe pentru optimizarea afacerilor, vă prezintă un nou soft - "Program pentru curățare"! Menționarea faptului că produsul nostru este destinat companiilor care se ocupă de curățare, este de prisos, aceasta se înțelege din denumirea softului. Dar profesioniștii știu cât de diversă este această afacere: curățarea birourilor, pregătirea încăperilor, curățarea hainelor, obiectelor etc. Cu toate acestea, setul de instrumente și dispozitive de măsurare utilizate de serviciile de curățare este limitat, iar inginerii noștri au putut să dezvolte un program care să se potrivească tuturor adepților curățării, fie că este vorba de curățarea covoarelor sau pregătirea unei săli pentru nuntă! ”Programul pentru curățare” ține cont și de elementele de bază ale acestei afaceri: clienți, personal calificat, echipamente profesionale, consumabile specifice (produse chimice, produse de curățat). Anume în baza acestor parametri se efectuează controlul în companiile care se ocupă de curățarea spațiilor sau de curățarea hainelor. Softul a fost testat în companiile de curățare și și-a dovedit fiabilitatea și simplitatea gestionării. Acest soft profesional poate fi gestionat de orice persoană! Softul sugerează utilizatorului pașii de gestionare, dacă este necesar, deși aplicația funcționează independent și nu necesită intervenție din exterior. Acest lucru, desigur, se referă la operațiunile de evidență, unde softul nu are nevoie de precizări, el se descurcă singur, scutindu-l pe proprietarul său de multe necazuri în gestionarea și evidența serviciilor de curățenie. Programul pentru curățare creează o bază de clienți unică - cu contactele și alte date ale acestora. Această bază poate fi de orice dimensiune, astfel încât un singur software este suficient pentru a deservi o companie mare sau o rețea de companii de companii de curățare cu un singur proprietar. Datele sunt încărcate automat în sistem, nu este nevoie de mult timp pentru asta. Ulterior, programul este gata de lucru. Datele din dispozitive și jurnalele de evidență sunt colectate permanent, formând rapoarte pentru fiecare dintre intervalele de timp specificate (acestea pot fi modificate în timpul lucrului) și direcții: aplicația ține separat evidența detergenților, contorizează orele de lucru pentru curățare (util pentru optimizarea costurilor) , evidența zonelor curățate sau lucrulilor (obiectelor) curățate etc.

”Programul pentru curățare” va pregăti rapoarte privind fiecare contract, pe fiecare dintre clienți, și va monitoriza separat echipele de curățenie (brigăzile): cei care efectuează lucrările. La instalarea de echipamente suplimentare, proprietarul softului va putea chiar să monitorizeze executarea lucrărilor de curățare în regim online, ceea ce este uneori necesar. Softul ține evidența tuturor etapelor de executare a lucrărilor: contractele executate, lucrările planificate și cele aflate în executare. Există telefonie corporativă (PBX din telefanele din baza de date), în plus, participanții la curățenie pot comunica prin intermediul messengerului Viber. Există o funcție de trimitere de SMS pentru clienți, de exemplu, atunci când se efectuează promoții cu reduceri. Softul va reaminti utilizatorului despre o întâlnire importantă și va elabora un program de efectuare a lucrărilor. Asistentul de calculator însuși va monitoriza executarea planului de curățare și va oferi utilizatorului un raport corespunzător.

Programul pentru curățare poate fi gestionat de mai mulți oameni. Pentru asta, utilizatorul principal trebuie să ofere adjuncților săi un nivel de acces la sistem - accesul poate fi total sau parțial, atunci când utilizatorul deține doar funcționalul, care corespunde funcției sale. Fiecare utilizator creează propria parolă pentru conectare. Programul pregătește statistici pentru fiecare direcție de evidență: veți controla întotdeauna complet afacerea dvs.! Contactați specialiștii noștri pentru a afla mai multe despre program!

Aspectul programului

Program pentru curățare

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcați programul pentru curățare

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentare programului pentru curățătorie chimică

Programul poate fi utilizat:

  • Curățătorie chimică

    Curățătorie chimică
  • Spălătorie

    Spălătorie
  • Dezinfectare

    Dezinfectare
  • Companie de curățenie

    Companie de curățenie
  • Hotel

    Hotel
  • ЛAltă organizație

    ЛAltă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback privind programul pentru curățare

keremet

Curățătorie chimică «Centrul de Puritate Keremet»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii curățătoriei chimice «Centrul de Puritate Keremet»


den

Curățătorie chimică «DEN»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


SUCCESUL NOSTRU ÎN AUTOMATIZAREA SERVICIILOR ÎN COLABORARE CU «USU»

Curățătoria noastră chimică utilizează programul de evidență creat de ÎI „Akulov” deja de 2 ani. Diferența dintre ceea ce am comandat inițial și ceea ce utilizăm acum, după 2 ani de colaborare, este imensă! Compania a ținut cont de TOATE doleanțele noastre, iar noi am excelat cum am putut! Dorim și așa date, avem nevoie și de așa raport, și de crearea unei liste pentru trimiteri SMS pentru numărul determinat de vizite, și mai vrem să știm în ce perioadă ce servicii sunt mai solicitate etc.! Toate dorințele ne-au fost îndeplinite ca prin minune!

Programul instalat pentru curățătoria chimică permite acumularea și analiza unui volum imens de informații, noi avem înregistrată o bază mare de clienți, puteam urmări ușor epuizarea materialelor, produselor chimice, achita salariile. Când am decis să automatizez activitatea salonului de frumusețe și atelierului , știam deja sigur, cui îi voi încredința desvoltarea și instalarea programelor. Desigur «USU»!

Consider că potențialul acestei companii este foarte mare și că ne or uimi în viitor. Echipa este creativă și ține pasul noilor tehnologii. De fapt și specificul activității îi obligă să țină pasul. Bravo!

Curățătorie chimică «DEN», ÎI Pupchenko N.L., 26.05.2015 a.

Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii curățătoriei chimice «DEN»


eurostirka

Compania «Evrostirka»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Am început să ne gândim la automatizarea afacerii încă acum câteva luni, dar softul potrivit l-am găsit abia recent. Familiarizarea cu Sistemul Universal de Evidență am început-o pentru curățătoria chimică am început-o odată cu instalarea versiunii demo, și am început imediat să o comparăm cu programele pe care deja reușisem să le încercăm. Funcționalul și posibilitățile USU ne-au satisfăcut la maxim, de aceea am decis imediat să-l implementăm.

Sistemul Universal de Evidență pentru curățătoria chimică ne permite să controlăm toate aspectele. A devenit foarte comod de lucrat datorită faptului că sunt luate în calcul cheltuielile diferitor mijloace, utilizate în procesul acordării serviciilor. Colaboratorii suportului tehnic al USU ne-au ajutat să configurăm listele de prețuri, nomenclatura, ne-au arătat cum să trimitem mesaje sms și scrisori electronice prin program. Programul ne-a simplificat semnificativ lucrul datorită faptului că salariul poate fi transferat automat, iar calcularea prețului comenzii nu mai necesită implicarea angajatului.

De asemenea, utilizăm activ rubrica Rapoarte din program USU. Aici este comod să urmărești veniturile, cheltuielile, dinamica și mulți alți parametri. Este foarte bună posibilitatea de a îmbunătăți programul conform propriilor necesități, atunci când avem nevoie.

Suntem mulțumiți că am obținut un produs atât de bine gândit și calitativ, de aceea, le mulțumim dezvoltatorilor și suntem bucuroși să recomandăm Sistemul Universal de Evidență și altor organizații.


chistota

Curățătorie chimică «Centrul de Puritate»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


ÎI Nicolai Akulov

Stimate Nikolai Nikolaevich, referitor la funcționarea software-ului pentru Automatizarea activității curățătoriei chimice.

Provocările, la care sunt astăzi nevoiți să răspundă oamenii de afaceri, în special în sfera deservirii, obligă companiile să reacționeze rapid la factorii externi, să execute ferm toate procedurile interne și business-procesele, sporind continuu calitatea deservirii.

Activitatea în condițiile unei concurențe continue pe piață, cu un număr mare de jucători, obligă companiile să controleze dur calitatea serviciilor, să propună clienților noi și noi servicii, să verifice bine acordarea la timp a serviciilor și să ia în calcul feedback-ul primit de la clienți.

De asemea, activitatea în domeniul deservirii, prevede efectuarea regulată a campaniilor de publicitate, promoțiilor, programelor cu bonusuri, programelor de loialitate.

Întreprinderile de orice dimensiuni, chiar și cele mai mici, necesită, cel puțin, evidența de bază și controlul fluxului mijloacelor bănești, evidența cheltuielilor și veniturilor.

Pentru a administra, în asemenea condiții, afacerea, compania are nevoie de instrumente, care să-i permită să realizeze întreg funcționalul necesar și, pe lângă acestea, să aibă posibilitatea să crească funcționalul, să implementeze noi tipuri de produse sau servicii, care nu pot fi realizate în condiții standard de software. Activitatea după metode vechi, ducerea evidenței în registre de hârtie duce la pierderea unui volum mare de timp pentru efectuarea controlului și administrarea întreprinderii. De asemenea, pot apărea multe erori, atât în timpul completării documentelor de raportare, cât și în timpul verificării acestora, ceea ce poate duce la decizii manageriale greșite.

Pentru curățătoria chimică „Centru de curățenie”, unul dintre factorii importanți pentru alegerea software-ului a fost posibilitatea localizării acestuia, și anume elaborarea facturilor în limba ucraineană și în valută ucraineană, cu utilizarea adresei actuale a punctelor de primire ș.a.

Evaluând posibilele opțiuni de realizare a sarcinilor propuse, „Centrul de Curățenie” și-a oprit alegerea la dezvoltarea ÎI Nicolai: USU – Automatizarea activității curățătoriei chimice.

USU ne-a permis să realizăm evidența cheltuielilor și veniturilor, controlul executării comenzilor, controlul muncii angajaților pentru fiecare comandă. Ne permite să efectuăm evidența și analiza serviciilor acordate pentru orice perioadă de activitate a fiecărei subdiviziuni separat și a întreprinderii în întregime.

Cele mai prețioase pentru curățătoria chimică „Centrul de curățenie” sunt rapoartele financiare. Cu ajutorul acestora efectuăm controlul sumelor de bani din casă, cantitatea mijloacelor bănești, primite de la clienți pentru fiecare comandă, controlul activității fiecărei case, inclusiv calculul în numerar și fără numerar pentru fiecare punct de primire, controlul încasărilor mijloacelor bănești.

Dorim să remarcăm separat viteza de implementare a pachetului software și profesionalismul echipei în instalarea software-ului. Procesul de efectuare a spațiului de lucru complet funcțional al receptorului, inclusiv instalarea software și efectuarea instruirii, din momentul efectuării plății, durează o zi de lucru. Această abordare a lucrului permite economisirea mijloacelor bănești la etapele de dezvoltarea extensivă a afacerii.

Sistemul flexibil de formare a bazei de date a serviciilor și a ofertelor de preț permite crearea prețurilor diferențiate pentru diverse nivele de clienți (VIP, pensionari, studenți), precum și aplicarea programelor cu bonusuri pentru clienți și urmărirea utilizării lor.

Funcționalul informărilor prin SMS și trimiteri de SMS permite să notificăm la timp și personal clientul despre starea comenzii sau despre promoții, noi servicii, programe cu bonusuri și altele. Valoarea acestui funcțional rezidă în posibilitatea de a comunica direct cu clienții tăi reali fără intermediari în forma publicității pe internet, presă, publicitate pe panouri mici și mari. Cu astfel de gen de informarea, „Centrul de curățenie” poate fi sigur că clienții săi vor primi sigur informația necesară.

Mulțumim echipei de dezvoltatori a Sistemul Universal de Evidență pentru executarea calitativă și implemntarea softaware-ului de Automatizare a activității curățătoriei chimice.

Cu respect

Curățătorie chimică «Centrul de Puritate»

în persoana unui întreprinzăntor individual Kievskaia E.V.


makin

Companie de Curățenie «Madam»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Compania noastră a apelat pentru prima oară la ÎI „Akulov Nicolai Nicolaevich”, dezvoltatorul programului USU, în iunie 2017. Aveam nevoie atunci de un program pentru administrarea unei afaceri mici – nouă pentru noi. O întreprindere de orice dimensiuni, chiar și cea mai mică, necesită minim o contabilitate de bază și controlul circulației mijloacelor bănești, evidența cheltuielilor și veniturilor. În condițiile timpurilor moderne, am avut nevoie să ne sistematizăm activitatea, care include evidența consumabilelor, a serviciilor, mijloacelor bănești, bazei de clienți, termenelor de executare a lucrărilor etc. Am găsit toate acestea în programul USU, dezvoltat de ÎI „Akulov”. Am fi putut reduce articolul cheltuieli, în particular, pentru achiziționarea acestui program, însă lucrul după metoda veche ar fi dus la decizii admnistrative greșite. Am fi pierdut mult timp pentru lucru cu registre, pentru evidența mijloacelor auxiliare. Evaluând versiunile posibile de realizare a sarcinilor propuse, compania „Madam” și-a oprit alegerea la software-ul ÎI Nicolai Akulov: Sistem Universal de Evidență – Automatizarea activității curățătoriei chimice. Acest program ne-a permis să realizăm evidența veniturilor și cheltuielilor, controlul executării comenzilor, controlul activității angajaților pentru fiecare comandă. Programul permite realizarea evidenței și analiza serviciilor prestate pentru orice perioadă de lucru a fiecărei subdiviziuni separat și a întreprinderii în asamblu

Am înțeles că cele mai prețioase pentru Compania noastră sunt rapoartele financiare. Cu ajutorul acestora efectuăm controlul volumului de bani în casă, volumul mijloacelor bănești primite de la clienți pentru fiecare comandă. Aici totul este prevăzut – pensionarii, studenții, programele cu bonusuri. Ne-a plăcut foarte mult funcția trimiterilor sms, unde clienșii pot fi notificați despre reducerile viitoare, despre stare comenzii etc., comunicând direct cu clienții noștri.

Mulțumim echipei de dezvoltatori Sistem Universal de Evidență pentru realizarea calitativă și implementarea software-ului de Automatizare a activității curățătoriei chimice.

Cu respect, Companie de Curățenie «Madam»


ind_chistoty

Curățătorie chimică «Industria de curățenie»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


«Industria de curățenie» mulțumește dezvoltatorilor de software USU pentru curățătorii chimice și spălătorii.

Denumirea programului – Sistem Universal de Evidență – îl caracterizează absolut.

Programul acoperă toate întrebările care pot apărea în procesul de lucru al curățătoriei chimice. Lucrul este simplificat și de faptul că sunt luate în calcul toate momentele – de la cheltuielile de pproduse chimice și detergenți, până la posibilitatea notificării clienților prin sms. După introducerea listelor de prețuri și tarifelor, programul calculează prețul serviciului, poate transfera salariul, etc., ceea ce simplifică mult lucrul nostru.

Programul este într-adevăr universal, deoarece dezvoltatorul, realizând baza programului, este gata să îl adapteze specificului întreprinderii conform sarcinii tehnice.

În general, programul este comod și clar. Acesta este capabil să mențină toată contabilitatea internă a întreprinderii, să creeze rapoarte statistice, permite lurul în sistem a mai multor angajați.

Un produs bun, bine gândit, care corect utilizat dă rezultatul dorit.

ÎI «Industria de curățenie» mulțumește dezvoltatorilor de software pentru lucrul făcut și speră la o colaborare viitoare.


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandați un program pentru curățare

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: