1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Program pentru clienți

Potrivit la 693 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Program pentru clienți

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Posibilitățile programului pentru clienți

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza contractanților

    Baza contractanților
  • În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Sistemul nostru vă va aminti despre orice lucru important
    Memento

    Memento
  • Fiecare angajat își va putea planifica lucrul, iar managerul va împărți sarcini și controla lucrul întregului personal
    Planificare

    Planificare
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Veți putea evalua rapid lucrul angajaților cu clienții, afla care sarcini sunt tărăgănate sau la ce etapă de executare sunt acestea
    Analiza muncii

    Analiza muncii
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • „Programul pentru clienți” este o aplicație modernă pentru creșterea efectivității lucrului cu consumatorii!
  • Softul nostru exclusiv este protejat prin certificat de autor!
  • Programul se instalează independent pe calculatorul personal al persoanei care l-a descărcat;
  • Există protecție împotriva accesului neautorizat;
  • Pentru formarea bazei de date a sistemului nu este necesar mult timp;
  • La înregistrarea clienților există posibilitatea de a încărca la informația de bază fotografia persoanei, realizată cu camera web de pe calculator;
  • Softul oferă indicii utilizatorului: la căutarea informației necesare, versiunile sunt oferite în baza primelor 2 litere introduse în opțiunea căutare;
  • „Programul pentru clienți” formează o bază de clienți unică cu datele și telefoanele acestora;
  • Baza de abonați nu are limite privind cantitatea de informații;
  • Softul poate fi administrat de câțiva utilizatori: există funcția oferirii accesului parțial sau total către site;
  • Fiecare utilizator ăși creează propria parolă;
  • Protecția și securitatea completă a documentației: nimeni nu va vedea fișierele, cu excepția managerului, care are acces la ele și competențe corespunzătoare;
  • Programul afișează pe ecran datele clientului, care apelează managerul;
  • Programul pentru clienți este protejat de posibilitatea unei confuzii sau a unei erori, acesta fiind principiul de înregistrare în baza de date;
  • Există funcția de „evaluare a clienților": programul va calcula profitul, pe care un cumpărător sau altul l-a adus companiei;
  • Soft poate dezvolta singur un sistem de reduceri pentru clienții fideli;
  • Evidența strictă poate fi efectuată pentru fiecare client separat și pentru fiecare contract;
  • Softul întotdeauna îi va aminti „stăpânului” său despre orice problemă importantă!;
  • Programul va elabora ușor orice program sau orar;
  • Softul emite rapoarte analitice, sugerându-i businessman-ului direcțiile perspective de dezvoltare și cei mai perspectivi clienți;
  • Programul pentru clienți este de fapt conceput pentru manageri: softul monitorizează îndeaproape activitatea lor și generează rapoarte despre eficacitatea fiecăruia!
  • Managerii noștri vor răspunde întotdeauna la toate întrebările dvs., contactați-ne!

Descriere software

Pentru producătorii de servicii sau mărfuri, clientul înseamnă banii pe care îi aduce, de aceea, oricât de multă atenție nu ați acorda clienților dvs. , oricum va fi puțină! Grija pentru clienți nu poate fi depășită – acesta este principiul unui manager bun, iar compania noastră este absolut solidară cu acest fapt! Noi am dezvoltat un soft principal nou – „Program pentru clienți”, prevăzut pentru companii care lucrează cu oameni, consumatori și cumpărători de bunuri și servicii. Începând cu anul 2010, programatorii companiei noastre creează programe specifice pentru optimizarea diverselor tipuri de afaceri. Noul nostru soft include cele mai bune lucrui din administrarea informațională, apărute în ultimii ani. Softul a fost testat în producere și a obținut un certificat în acest sens, precum și certificat de autor. Inginerii companiei noastre au depus efort pentru ca interfața programului să poată fi administrată de utilizatorii de orice nivel. Aproape toate operațiunile programului sunt automatizate și nu necesită atenția posesorului. „Programul pentru clienți” se autoinstalează pe calculatorul în care a fost descărcat, iar după înregistrarea informațiilor în baza de date este gata pentru a fi utilizat la evidența utilizatorilor! Pentru completarea bazei de date nu este nevoie de mult timp, softul este în general prevăzut să economisească semnificativ timpul și eforturile „stăpânului său”. Tehnologiile moderne au permis să facem baza de abonați a programului „fără fund” în sensul literal al cuvintelor: programul este gata să accepte și să prelucreze orice cantitate de informații. Având în vedere această particularitate, utilizatorul programului poate introduce un volum nelimitat de parametri de evidență a activității cu clienții (consumatorii de servicii)! „Programul pentru clienți” asigură comunicarea strânsă între managerii companiei și cumpărătorii lor, atât cei potențiali, cât și cei fideli. Există suport pentru legătura telefonică (discuții, notificări prin SMS, PBX corporativ), messengerul Viber și poșta electroică. Clientul companiei are posibilitatea de a lua legătură cu managerul sau conducerea firmei în orice moment. Și managerul poate auzi în orice moment (iar dacă sunt instalate echipamente suplimentare și să vadă) cumpărătorul său! Când cumpărătorul își sună managerul, softul oferă indicii și colaboratorul firmei vede datele celui care l-a contactat (Numele/Prenumele, starea contului, tipul contractului etc.). Cu toate acestea, o legătură atât de strânsă și comunicarea nu limitează toți participanții procesului în mișcări, deoarece comunicarea are loc în spațiul internet. „Programul pentru clienți” permite ca lucrul cu oamenii să fie controlat de la distanță. Având în vedere că programul poate prelucra orice volum de informații, acesta poate efectua și raportări pentru fiecare consumator separat și chiar pentru fiecare contract separat. Programul va elabora și topul clienților: va calcula comenzile fiecăruia și îl va indica pe cel mai „profitabil”, funcție care poate fi folosită profitabil pentru introducerea reducerilor și cardurilor de reduceri și bonusuri. Softul elaborează și rapoarte analitice: arată cele mai profitabile direcții și cele care aduc prejudicii. Sistemul va lua în calcul și toate observațiile (propunerile) și plângerile clienților: despre acestea programul ăși va informa „stăpânul” prin rapoarte separate. Programul pentru clienți poate fi administrat în orice limbă a lumii , iar utilizatorul poate chiar face traducerea interfeței programului foarte ușor. Grija față de clienți se va aduce prosperitate companiei dvs! Luați legătura cu expertul nostru și beneficiați de o consultație despre program!

Aspectul programului

Program pentru clienți

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descarcă programul pentru clienți

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului pentru evidența clienților

Programul poate fi utilizat:

  • Organizații de comerț

    Organizații de comerț
  • Companii de producere

    Companii de producere
  • Companii de oficii

    Companii de oficii
  • Instituții publice, de deservire a populației

    Instituții publice,
    de deservire a populației
  • Companii de construcții

    Companii de construcții
  • Centru de deservire

    Centru de deservire
  • Instituții medicale

    Instituții medicale
  • Atelier

    Atelier
  • ЛAltă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback despre programul pentru clienți

eurostirka

Compania «Evrostirka»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Am început să ne gândim la automatizarea afacerii încă acum câteva luni, dar softul potrivit l-am găsit abia recent. Familiarizarea cu Sistemul Universal de Evidență am început-o pentru curățătoria chimică am început-o odată cu instalarea versiunii demo, și am început imediat să o comparăm cu programele pe care deja reușisem să le încercăm. Funcționalul și posibilitățile USU ne-au satisfăcut la maxim, de aceea am decis imediat să-l implementăm.

Sistemul Universal de Evidență pentru curățătoria chimică ne permite să controlăm toate aspectele. A devenit foarte comod de lucrat datorită faptului că sunt luate în calcul cheltuielile diferitor mijloace, utilizate în procesul acordării serviciilor. Colaboratorii suportului tehnic al USU ne-au ajutat să configurăm listele de prețuri, nomenclatura, ne-au arătat cum să trimitem mesaje sms și scrisori electronice prin program. Programul ne-a simplificat semnificativ lucrul datorită faptului că salariul poate fi transferat automat, iar calcularea prețului comenzii nu mai necesită implicarea angajatului.

De asemenea, utilizăm activ rubrica Rapoarte din program USU. Aici este comod să urmărești veniturile, cheltuielile, dinamica și mulți alți parametri. Este foarte bună posibilitatea de a îmbunătăți programul conform propriilor necesități, atunci când avem nevoie.

Suntem mulțumiți că am obținut un produs atât de bine gândit și calitativ, de aceea, le mulțumim dezvoltatorilor și suntem bucuroși să recomandăm Sistemul Universal de Evidență și altor organizații.


geliomed

Clinică «Helio Med»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii clinicii «Helio Med»


ok

Studio de frumusețe «OK!»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Studio de frumusețe "ОК!"

Am implementat Programul USU pentru salonul de frumusețe.

Dorim să aducem mulțumiri profunde dezvoltatorilor și colaboratorilor companiei Dvs. pentru un produs atât de actual, comod în utilizare, și care răspunde necesităților moderne de evidență și analiză. Datorită Programului a apărut posibilitatea de a controla întregul proces de lucru, de la achiziția materialelor, până la cea mai atentă activitate cu clientul. Afacerea poate fi analizată din multe puncte de vedere, pe toate articolele și pot fi luate la timp deciziile corecte.

Ne bucură foarte mult că programul a fost adaptat specificului afacerii salonului.

Dorim să le mulțumim dezvoltatorilor pentru prelucrarea oportună a Programului conform cerințelor noastre, precum și pentru consultațiile profesioniste și informative oferite utilizatorilor. La acest capitol îi mulțumim în special programatorului Anatol, pentru instruirea oferită cu atâta răbdare.

Întregii echipe USU îi aducem mulțumire profunde pentru program! Recomandăm tuturor administratorilor să îl implementeze și să-și îmbunătățească afacerea!

Director de Studio de frumusețe "ОК!" Kan O.A.


sha

Centru de traduceri «Sha»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback de la centrul de traduceri „Sha” despre programul de evidență a traducerilor «Sha» despre programul de evidență a traducerilor. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii biroului de traduceri «Sha»


softproduct

Optică «Centrul de lentile»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Centrul nostru de lentile a devenit clientul ÎI „Sistem Universal de Evidență” în anul 2013. La acelo moment noi abia planificam să ne deschidem și căutam un program calitativ de administrare a întreprinderii, care să răspundă tuturor cerințelor noastre. Ne-am convins de la bun început că am ales dezvoltatorul și sistemul de evidență potrivit. Inițial ne-a plăcut lipsa plății pentru abonament pentru deservirea tehnică, precum și posibilitatea completărilor individuale și simplitatea interfeței programului Sistem Universal de Evidență. Însă, începând colaborarea cu ÎI „USU” am primit în final mult mai mult decât ne-am așteptat inițial.

Programatorii clientul ÎI „Sistem Universal de Evidență” au abordat cu mult profesionalism probleme noastre.

Datorită lucrului echipei de profesioniști am obținut următoarele posibilități::

  • Un registru al clienților ușor de utilizat, unde putem inlude orice informație și numere de telefoane. Acum putem găsi mereu orice persoană din lista noastră;
  • A devenit simplă găsirea datornicilor și lupta cu datoriile;
  • Putem oferi clientului factura în baza oricărei oferte de preț, existentă în sistemul nostru. Acest lucru a accelerat activitatea administratorului și ne-a permis să implementăm un sistem simplu de reduceri;
  • Pentru primirea materialelor de import nu mai cheltuim deja atâta timp pentru verificarea postărilor și evidența cheltuielilor suplimentare. Programul USU face totul în mod automat și formează imediat costul de producere;
  • Orice formulare pentru raportarea internă și externă le putem completa și imprima direct din program, cheltuind în acest sens timp minim;

Directorul ÎI SoftProduct a obținut posibilitatea de a crea individual în program orice rapoarte și de a vizualiza eficiența lucrului diferitor angajați ai companiei, rentabilitatea unui serviciu sau altui, pe cei mai promițători clienți și suma cheltuită de aceștia pentru serviciile noastrea.

Cu alte cuvinte, echipa de profesioniști a ÎI „Sistem Universal de Evidență” a făcut pentru noi mai mult decât am planificat. Posibilitățile USU sunt de-a dreptul nelimitate. Acesta ne-a permis să controlăm ușor fiecare acțiune și să lucrăm asupra greșelilor, să evaluăm eficiența diverselor tipuri de publicitate și să îmbunătățim calitatea serviciilor noastre.

Suntem foarte recunoscători echipei ÎI„Sistem Universal de Evidență” și îi urăm prosperitate și succese viitoare.


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandă programul pentru clienți

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: