1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Program pentru clienți

Potrivit la 693 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Program pentru clienți

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Posibilitățile programului pentru clienți

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza contractanților

    Baza contractanților
  • În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Sistemul nostru vă va aminti despre orice lucru important
    Memento

    Memento
  • Fiecare angajat își va putea planifica lucrul, iar managerul va împărți sarcini și controla lucrul întregului personal
    Planificare

    Planificare
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Veți putea evalua rapid lucrul angajaților cu clienții, afla care sarcini sunt tărăgănate sau la ce etapă de executare sunt acestea
    Analiza muncii

    Analiza muncii
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • „Programul pentru clienți” este o aplicație modernă pentru creșterea efectivității lucrului cu consumatorii!
  • Softul nostru exclusiv este protejat prin certificat de autor!
  • Programul se instalează independent pe calculatorul personal al persoanei care l-a descărcat;
  • Există protecție împotriva accesului neautorizat;
  • Pentru formarea bazei de date a sistemului nu este necesar mult timp;
  • La înregistrarea clienților există posibilitatea de a încărca la informația de bază fotografia persoanei, realizată cu camera web de pe calculator;
  • Softul oferă indicii utilizatorului: la căutarea informației necesare, versiunile sunt oferite în baza primelor 2 litere introduse în opțiunea căutare;
  • „Programul pentru clienți” formează o bază de clienți unică cu datele și telefoanele acestora;
  • Baza de abonați nu are limite privind cantitatea de informații;
  • Softul poate fi administrat de câțiva utilizatori: există funcția oferirii accesului parțial sau total către site;
  • Fiecare utilizator ăși creează propria parolă;
  • Protecția și securitatea completă a documentației: nimeni nu va vedea fișierele, cu excepția managerului, care are acces la ele și competențe corespunzătoare;
  • Programul afișează pe ecran datele clientului, care apelează managerul;
  • Programul pentru clienți este protejat de posibilitatea unei confuzii sau a unei erori, acesta fiind principiul de înregistrare în baza de date;
  • Există funcția de „evaluare a clienților": programul va calcula profitul, pe care un cumpărător sau altul l-a adus companiei;
  • Soft poate dezvolta singur un sistem de reduceri pentru clienții fideli;
  • Evidența strictă poate fi efectuată pentru fiecare client separat și pentru fiecare contract;
  • Softul întotdeauna îi va aminti „stăpânului” său despre orice problemă importantă!;
  • Programul va elabora ușor orice program sau orar;
  • Softul emite rapoarte analitice, sugerându-i businessman-ului direcțiile perspective de dezvoltare și cei mai perspectivi clienți;
  • Programul pentru clienți este de fapt conceput pentru manageri: softul monitorizează îndeaproape activitatea lor și generează rapoarte despre eficacitatea fiecăruia!
  • Managerii noștri vor răspunde întotdeauna la toate întrebările dvs., contactați-ne!

Descriere software

Pentru producătorii de servicii sau mărfuri, clientul înseamnă banii pe care îi aduce, de aceea, oricât de multă atenție nu ați acorda clienților dvs. , oricum va fi puțină! Grija pentru clienți nu poate fi depășită – acesta este principiul unui manager bun, iar compania noastră este absolut solidară cu acest fapt! Noi am dezvoltat un soft principal nou – „Program pentru clienți”, prevăzut pentru companii care lucrează cu oameni, consumatori și cumpărători de bunuri și servicii. Începând cu anul 2010, programatorii companiei noastre creează programe specifice pentru optimizarea diverselor tipuri de afaceri. Noul nostru soft include cele mai bune lucrui din administrarea informațională, apărute în ultimii ani. Softul a fost testat în producere și a obținut un certificat în acest sens, precum și certificat de autor. Inginerii companiei noastre au depus efort pentru ca interfața programului să poată fi administrată de utilizatorii de orice nivel. Aproape toate operațiunile programului sunt automatizate și nu necesită atenția posesorului. „Programul pentru clienți” se autoinstalează pe calculatorul în care a fost descărcat, iar după înregistrarea informațiilor în baza de date este gata pentru a fi utilizat la evidența utilizatorilor! Pentru completarea bazei de date nu este nevoie de mult timp, softul este în general prevăzut să economisească semnificativ timpul și eforturile „stăpânului său”. Tehnologiile moderne au permis să facem baza de abonați a programului „fără fund” în sensul literal al cuvintelor: programul este gata să accepte și să prelucreze orice cantitate de informații. Având în vedere această particularitate, utilizatorul programului poate introduce un volum nelimitat de parametri de evidență a activității cu clienții (consumatorii de servicii)! „Programul pentru clienți” asigură comunicarea strânsă între managerii companiei și cumpărătorii lor, atât cei potențiali, cât și cei fideli. Există suport pentru legătura telefonică (discuții, notificări prin SMS, PBX corporativ), messengerul Viber și poșta electroică. Clientul companiei are posibilitatea de a lua legătură cu managerul sau conducerea firmei în orice moment. Și managerul poate auzi în orice moment (iar dacă sunt instalate echipamente suplimentare și să vadă) cumpărătorul său! Când cumpărătorul își sună managerul, softul oferă indicii și colaboratorul firmei vede datele celui care l-a contactat (Numele/Prenumele, starea contului, tipul contractului etc.). Cu toate acestea, o legătură atât de strânsă și comunicarea nu limitează toți participanții procesului în mișcări, deoarece comunicarea are loc în spațiul internet. „Programul pentru clienți” permite ca lucrul cu oamenii să fie controlat de la distanță. Având în vedere că programul poate prelucra orice volum de informații, acesta poate efectua și raportări pentru fiecare consumator separat și chiar pentru fiecare contract separat. Programul va elabora și topul clienților: va calcula comenzile fiecăruia și îl va indica pe cel mai „profitabil”, funcție care poate fi folosită profitabil pentru introducerea reducerilor și cardurilor de reduceri și bonusuri. Softul elaborează și rapoarte analitice: arată cele mai profitabile direcții și cele care aduc prejudicii. Sistemul va lua în calcul și toate observațiile (propunerile) și plângerile clienților: despre acestea programul ăși va informa „stăpânul” prin rapoarte separate. Programul pentru clienți poate fi administrat în orice limbă a lumii , iar utilizatorul poate chiar face traducerea interfeței programului foarte ușor. Grija față de clienți se va aduce prosperitate companiei dvs! Luați legătura cu expertul nostru și beneficiați de o consultație despre program!

Aspectul programului

Program pentru clienți

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descarcă programul pentru clienți

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului pentru evidența clienților

Programul poate fi utilizat:

  • Organizații de comerț

    Organizații de comerț
  • Companii de producere

    Companii de producere
  • Companii de oficii

    Companii de oficii
  • Instituții publice, de deservire a populației

    Instituții publice,
    de deservire a populației
  • Companii de construcții

    Companii de construcții
  • Centru de deservire

    Centru de deservire
  • Instituții medicale

    Instituții medicale
  • Atelier

    Atelier
  • ЛAltă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback despre programul pentru clienți

edelveis_akva

Întreprindere comunală «Edelweis – AQUA»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Compania noastră se ocupă de obținerea și distribuirea apei potabile pentru locuitorii localităților rurale. Datorită specificului acestui gen de activitate ne-am lovit de necesitatea stringentă a unui software existent. Am încercat să efectuăm evidența de sine stătător în programe tipice pentru oficii, însă acest lucru a generat o serie de incomodități. De aceea, la alegerea programului, am înaintat o serie de criterii, cărora să corespundă software-ul, și anume:

  • posibilitatea de a efectua evidența pe mai multe tarife;
  • garantarea obligatorie a siguraței datelor;
  • evidența apei și canalizării;
  • transferuri cu referire la numărul de persoane;
  • posibilitatea corectărilor;
  • aspectul exterior al facturii.

Înainte ca alegerea noastră să se oprească șa compania Sistem Universal de Evidență, ne-am adresat și altor companii, însă niciuna dintre acestea nu a satisfăcut deplin toate cerințele noastre. Programul propus de specialiștiiUSU, corespunde deplin criteriilor noastre și chiar le depășea – a apărut posibilitatea creării diferitor rapoarte, ceea ce pentru noi e la fel de important. Împreună cu colaboratorii USU, competenți și respectuoși, noi am pus la punct evidența în companie. În realitate, aceștia sunt adevărați profesioniști.

Mulțumim îndeosebi dezvoltatorului de program pentru realizarea unui astfel de software cu multiple funcții.

Dorim să mai menționăm un factor determinat pentru alegerea programului , și anume prețul relativ mic al acestuia. Adică calitate înaltă în raport cu un preț mic.

Ne exprimăm recunoștința față de întreaga echipă a companiei Sistem Universal de Evidență pentru deservirea calitativă, lucrul operativ și UNIVERSALITATEA programului!


evrasia

Centru de limbi «Eurasia»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Noi utilizăm programul „USU – Sistem Universal de Evidență” pentru lucru cu clienții. Programul este destul de comod, ajută la optimizarea proceselor de lucru, eliberarea timpului angajaților pentru rezolvarea unor sarcini mai importante. De asemenea, programul reunește într-o singură bază de date toate modulele necesare pentru lucru.

Mulțumim pentru dezvoltarea programului «USU – Sistem Universal de Evidență».


maria

Atelier «Maria-Style»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii atelierului «Maria-Style»


ozen

SRL «Ozensantehobslujivanie»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Bună! Mă numesc Timurova Dina, lucrez ca șef al departamentului de comercializare al companiei "Ozensantehobslujivanie". Organizația noastră se ocupă de oferirea serviciilor comunale populației.

Anterior, nu am utilizat programe de evidență, iar informațiile le includeam în tabele Excel, ceea ce nu era prea comod. Cheltuiam mult timp pentru căutarea abonaților și includerea datelor. Ulterior m-am ocupat de alegerea programului pentru companiile comunale și am dat de Sistem Universal de Evidență. După instalarea programului, colaboratorii USU au efectuat instruirea și lucrul a devenit ușor și comod. În program por fi menționate mai multe servicii deodată, poate fi administrat un număr mare de abonați și pot fi create diverse rapoarte – este suficient doar să apeși câteva butoane.

В USU În USU creăm comenzi pentru deservire, identificăm rapid datornicii, imprimăm facturile, fixăm și modificăm tarifele, și multe altele. Uneori apar întrebări, iar în acest caz sun imediat celor de la USU și primesc toate răspunsurile și suportul tehnic.

Suntem mulțumiți de programul Sistem Universal de Evidență și îl recomandăm și altora!


river

SRL „RIVER”

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Recent am procurat programul «Sistem Universal de Evidență». Programul a simplicat întregul proces de lucru: în sistem este stocat întregul istoric al plăților pe abonați, sunt generate automat facturile, poate fi menționată ușor plata, efectuate calcule și vizualizate datoriile abonaților. De asemenea, este foarte comod că orice cerere de la abonați este arătată de program, iar noi putem urmări ușor statutul prelucrării acesteia. În sistemul de evidență există o serie de rapoarte utile. Lucrul cu baza de date a abonaților este comod: grupuri, statut, import/export în format Excel. Interfața este comodă și ușor de utilizat!

Mulțumiri speciale pentru Fiodor Iudin, Anatolii Șkirici, Roman Hoilo pentru înțelegerea adecvată a necesităților companiei noastre și atitudinea serioasă față de toate dorințele noastre complicate. Acest lucru demonstrează încă o dată, nu doar profesionalismul avansat, dar și disponibilitatea evidentă de a lucra cu sarcini mai puțin obișnuite.

Vă urăm dvs. și întregului dvs. colectiv prietenos succese în plan profesional și prosperitate!

Director SRL „RIVER” Sîrîmbetova D.M.p>

Video-feedback de la SRL „RIVER” despre programul de evidență a abonaților. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii întreprinderii comunale SRL „RIVER”


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandă programul pentru clienți

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: