1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Program pentru livrare

Potrivit la 487 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Program pentru livrare

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Caracteristicile programului pentru livrare

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea duce evidența transportatorilor, clasificându-i după oraș, fiabilitate și alte criterii
    Transportatori

    Transportatori
  • Veți putea expedia atât e-mail-uri și SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre faptul că o comandă este gata
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Tot transportul se va regăsi într-un nomenclator special, în care va fi grupat conform proprietarului
    Orice transport

    Orice transport
  • O încărcătură poate inițial zbura cu avionul, iar ulterior să ajungă la destinație cu mașina
    Multimodalitate

    Multimodalitate
  • Puteți consolida încărcăturile, care merg în aceeași direcție, într-o singură cursă
    Consolidare

    Consolidare
  • Veți obține posibilitatea de a controla fiecare comandă atât în privința etapelor executării, cât și a plăților
    Comenzi

    Comenzi
  • Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
    Completarea formularelor

    Completarea
    formularelor
  • Fișierele importante pot fi anexate clienților, transportatorilor, șoferilor și comenzilor
    Fișiere atașate

    Fișiere
    atașate
  • Veți putea compila și vizualiza planul expedițiilor pentru orice zi
    Planul încărcărilor

    Planul încărcărilor
  • La fiecare comandă este posibil calculul unei anumite curse pe zile și consum de combustibil
    Calcularea cursului

    Calcularea cursului
  • Dacă dispuneți de propriul departament de mecanici, și acesta poate lucra în programul nostru, făcând mențiuni despre reparația mijlocului de transport sau planificând achiziționare de piese de rezervă
    Evidența reparațiilor

    Evidența reparațiilor
  • Toată informația necesară în baza comenzilor pentru orice perioadă: data încărcării și descărcării, cheltuielile comune, veniturile și profiturile – vor fi la dispoziția dvs.
    Analiza comenzilor

    Analiza comenzilor
  • Sistemul va indica statistica comenzilor pentru fiecare client
    Sinteza clienților

    Sinteza clienților
  • În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Veți putea analiza ușor ce direcții de activitate se bucură de popularitate
    Direcții de activitate

    Direcții de activitate
  • Programul va arăta toate datele numerice și financiare pentru fiecare transportator
    Transportatori

    Transportatori
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
    Casierie și conturi

    Casierie și conturi
  • Raportul va arăta cine dintre clienți nu a achitat integral comenzile sale
    Datorii

    Datorii
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Angajații dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de comenzi, lucrului cu clienții, venitului planificat și a celui real
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Datorită planului încărcăturilor veți avea mereu la dispoziție informația despre orarul încărcăturii pentru fiecare zi și nu veți uita de nici o comandă sau mașină
    Planul încărcărilor

    Planul încărcărilor
  • Rapoartele vor arăta ce transport este cel mai des utilizat și suma totală a comenzilor legate de acesta
    Sinteză privind transportul

    Sinteză privind
    transportul
  • Veți ști întotdeauna ce documente mai lipsesc pentru o anumită comandă și care nu au fost încă confirmate
    Acte

    Acte
  • Programul va informa ce contracte vor expira în timpul apropiat
    Termenele contractelor

    Termenele contractelor
  • Integrarea cu TCD va asigura colaboratorilor dvs. mobilitate și va facilita efectuarea mai rapidă și mai exactă a încărcării și descărcării mașinii
    TCD

    TCD
  • Dacă veți oferi platforma dvs. pentru WFS – sistemul va asigura evidența unică a tuturor proceselor
    WFS

    WFS
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, afișarea locației încărcăturii și a altor posibilități – există o serie de versiuni!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • Dezvoltarea noastră "Program pentru livrare" este o versiune modernizată a programului deja cunoscut pe piață pentru optimizarea afacerii!
  • Dezvoltarea a fost testată în condiții reale și a primit un certificat de copyright și certificate de calitate!
  • Programul de calculator a fost adaptat și poate fi controlat de un utilizator la nivel începător;
  • Softul îi sugerează constant utilizatorului pașii necesari pentru administrare (sugestiile apar în ferestrele pop-up și nu încurcă utilizatorul);
  • Toate procesele programului sunt automatizate, - instalarea softului și înregistrarea bazei de date au loc aproape fără intervenția omului;
  • Programul formează o singură bază de clienți;
  • Există suport pentru legătura telefonică și messenger-ul Viber;
  • Abonații din baza de date pentru livrare pot utiliza portofelul electronic Qiwi: nu va trebui să încredințați banii curierului;
  • Programul pentru livrare va pregăti singur orice raport contabil sau alt document: există șabloane necesare în baza de date;
  • Softul ia în considerare toate etapele livrării: comenzile executate, cele care urmează a fi executate și cele aflate în stadiul de execuție;
  • Există posibilitatea să urmăriți curierul prin GRS - navigator în regim online (când instalați echipamentul corespunzător);
  • Programul va efectua singur toate calculele necesare pentru comenzi și va arăta suma datoriei;
  • Datornicii sunt evidențiati în roșu în baza de date: utilizatorul intră în baza de date și vede imediat aspectele problemă;
  • Programul pentru livrare ține statistici privind activitatea fiecărui curier, comparând eficacitatea fiecăruia dintre ei;
  • Softul are rolul de a atribui puncte de penalizare curierilor pentru încălcări și de ai recompensa pe cei care lucrează fără atenționări;
  • Dacă compania dvs. oferă în chirie spații pentru depozite de stocare temporară, programul informatic va furniza și aici o evidență completă, deoarece suportă atât echipamentele de depozitare, cât și dispozitive;
  • Programul poate fi gestionat în orice limbă a lumii, chiar și interfața poate fi ușor tradusă în orice limbă;
  • Specialiștii noștri sunt întotdeauna gata să răspundă la întrebările dvs. - sunați, vă așteptăm!

Descriere software

În primul rând, în serviciul de livrare, cel mai mult se apreciază viteza și calitatea - anume aceste calități sunt inerente noii noastre dezvoltări informatice - "Program pentru livrare". De aceea, softul nostru este atât de potrivit pentru un serviciu de livrare!

Compania noastră este cunoscută pe piață ca dezvoltator de programe informatice pentru optimizarea activităților de afaceri și a proceselor de producție.

Programele noastre sunt unice, nu numai pentru că pot fi gestionate chiar de către utilizatorii non-avansați ai computerelor personale, dar și de universalitatea lor, adică de capacitatea de a se aplica oricărui specific al unei întreprinderi. Principala problemă tehnică pentru programatori este aceea de a "învăța" softul să citească datele de pe dispozitivele pe care le utilizează o anumită afacere. În cazul aplicației "Program pentru livrare", acest lucru s-a îndeplinit: aplicația este compatibilă cu toate sistemele utilizate la livrare! Programul nostru este special adaptat pentru utilizatorii de nivel obișnuit: nu trebuie să fiți un programator pentru a gestiona programul!

În primul rând, după descărcare și instalare (totul se întâmplă în regim automat), "Programul pentru livrare" formează o singură bază de clienți: clienții obișnuiți sunt înregistrați în baza de date a sistemului cu toate datele, ceea ce durează câteva minute. Sunt înregistrați și toți cei care efectuează livrarea și lucrează la primirea comenzilor - manageri și curieri. Programului îi este mai convenabil să aibă toate datele într-un singur loc: acesta poate procesa orice cantitate de informații, iar principiul înregistrării elimină posibilitatea de eroare. Deoarece programul este legat de Internet, puteți urmări nu numai comenzile finalizate, ci și cele care sunt în curs de executare: urmăriți curierul prin GPS - navigator în regim online. O funcție similară va fi disponibilă și pentru curier pentru o navigare mai bună în timpul livrării produsului.

"Programul pentru livrare" susține sistemul internațional de plată prin intermediul portofelului de pe internet - Qiwi, astfel încât nu are sens să încredințați banii curierului. Deoarece programul are capacitatea de a urmări mișcarea curierilor, nu este dificil pentru el să monitorizeze și eficacitatea muncii lor și să noteze acest lucru în rapoarte!

Furnizarea neautorizată a unei livrări de servicii de curierat în prezența comenzilor restante va fi sancționată cu amenzi. Iar pentru cei, care efectuează conștincios livrarea, programul prevede bonusuri salariale. În consecință, curierii serviciului de livrare nu au de ce să lucreze prost: nu puteți păcăli sooftul! Programul poate fi administrat și de alte persoane, care vor primi permisiunea necesară (accesul) de la proprietarul principal al softului. "Programul pentru livrare" sprijină diferențierea nivelurilor de acces la site: un angajat vede doar ceea ce este necesar pentru munca sa. Un program poate avea mai mulți utilizatori (de fapt, nu există restricții aici). Softul îndeplinește îndatoririle unui contabil și al unui funcționar (pregătește orice certificat sau formular) și analizează, în același timp, datele obținute: dinamica creșterii profiturilor sau a comenzilor, orarul de lucru al curierilor, eficiența livrării, rentabilitatea unui sau altui serviciu etc. Raportul analitic din program va afișa direcțiile promițătoare (profitabile) ale serviciului și va indica departamente nerentabile. "Programul pentru livrare" este un instrument de evidență extrem de precis și fiabil pentru serviciile de livrare! Contactați-ne dacă aveți întrebări!

Aspectul programului

Program pentru livrare

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcați programul pentru livrare

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului pentru logistică

Programul poate fi utilizat:

  • Companie de logistică

    Companie de logistică
  • Companie de transport

    Companie de transport
  • Companie de expedieri

    Companie de expedieri
  • Serviciu poștal

    Serviciu poștal
  • Companie de curierat

    Companie de curierat
  • Serviciu de livrare

    Serviciu de livrare
  • Poșta rapidă

    Poșta rapidă
  • Companie de comerț

    Companie de comerț
  • Altă organizație

    Altă
    organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback privind programul pentru livrare

concept

SRL „TTK „Concept”

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire!

Compania SRL „TTK „Concept” și-a început colaborarea cu ÎI „Akulov N.N.”, și în special cu software „USU.kz” în anul 2014. Noi ne ocupăm cu transportul internațional de mărfuri pe cursa Rusia-Kazahstan și pentru era foarte important să găsim un produs gata adaptat specificului activității noastre, care să conțină toată informația de lucru de bază și care să dispună de toate funcțiile necesare pentru a lucra cu el.

Datorită acestui program am reușit să automatizăm toate procesele de bază ale activității companiei și să evităm o mare pierdere de timp. „USU.kz” facilitează de câteva ori aspectele organizatorice și de lucru, oferă managerilor mai mult timp pentru rezolvarea sarcinilor mai importante și strategice și pentru atragerea de noi clienți.

Programul este destul de comod și ușor de utilizat. Toți angajații companiei au trecut repede instruirea și au reușit în termeni reduși să înceapă lucrul privind formarea unei baze unice de clienți, elaborarea rpoartelor financiare și întregului set de documente pentru clienți.

Eficiența economică a întreprinderii a crescut datorită planificării bune a lucrului angajaților, prezentarea în timp a rapoartelor către conducere și analiza tuturor proceselor de la întreprindere.

Alături de alte multe programe similare, „USU.kz” este, fără îndoială, lider din punct de vedere a mai multor criterii importante pentru noi:

- prețul și modul de plătă;

- interfața comodă;

- suport tehnic operativ;

- colaboratori competenți și calificați.

mulțumim pentru dezvoltare программы «USU – Sistem Universal de Evidență».

Vă urăm succese și prosperitate în viitor!

Cu respect,Director general SRL „TTK „Concept” Bakanov S.I.


cargo

Companie de transport «CargoTransService»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Întreprinderea privată „Kargo TransService” activează pe piața transportului de mărfuri din anul 2007. Inițial, nu exista necesitatea de evidență continuă și sistematizare a bazei de date, dar în condițiile încărcărilor mari și volumului, am înțeles că nu descurcăm și că avem neclarități în documente, precum și că pierdem clienți. La această etapă am înșeles că trebuie să ne optimizăm afacerea și că avem nevoie de sistem CRM.

Am început să căutăm un software, care să ne ajute să urmărim comenzile, bugetul și clienții. Din multitudinea de versiuni apărute în rezultatul căutărilor ne-a părut cea mai atractivă propunerea programului USU (Sistem Universal de Evidență iar după ce ne-am familiarizat cu versiunea demo și video-ul de instruire, am înțeles că USU este ceea de ce avem nevoie. La rândul său, programul are o serie de avantaje – un preț destul de atractiv, abordarea deservirii, ore de deservire suplimentare la preț accesibil, modalitate de plată fără numerar, programatori prietenoși și tactici. Programul dispune de o interfață destul de simplă, intuitivă, niciodată nu cade, completarea formularelor nu ia mult timp. Reomandăm tututor care doresc să îmbunătățească nivelul de deservire și care doresc să urmărească clienții și fluxurile financiare.

Director Șaripenco D.O.


aleko

Companie de transport «Aleko Trans»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire

Compania Aleko aduce sincere mulțumiri echipei de dezvoltatori USU pentru serviciile calitative și profesionale de creare, implementare și de menținere ulterioară a sistemului de evidență pentru întreprinderile de transport și logistică.

Specialiștii USU și-au demonstrat din prima competența, încă la etapa studierii sarcinii tehnice, sugerându-ne diverse versiuni și ajutându-ne astfel să găsim soluția optimă pentru sarcinile propuse.

În final, a ieșit un produs ce corespunde total cerințelor noastre, care a permis aranjarea proceselor de lucru și reducerea timpului necesar perfectării documentației. Interfața programului este laconică și clară, încât și o persoană cu experiență minimă de lucru la calcutaor, va putea asimila rapid regulile simple și algoritmii.

Dorim îndeosebi să remarcăm posibilitatea sistemului de a oferi rapoarte în baza oricăror criterii propuse, de a face rubrici și extrase atât pentru o dată terminată, cât și pentru o perioadă de timp aleasă. În general, toate posibilitățile USU permit administrarea ușoară a proceselor, reduc probabilitatea erorii factorului uman, scapă colaboratorii de munca solicitantă cu hârtiile și îndreaptă eforturile acestora spre îmbunătățirea calității și dezvoltarea noilor direcții.

Mulțumiri speciale merită colaboratorii care nemijlocit au instalat și configurat sistemele la locurile de muncă. Fiecare membru al echipei dispune de un simți nemaipomenit de tact, profesionalism și înțelegere profundă a procesului. Dorim să le urăm băieților din echipa lui Nicolai Akulov dezvoltare și prosperitate.


beibars

Întreprindere comunală «Beibars Group»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Stimate Nicolai Nikolaevich!

Noi, SRL „BeibarsGroup”, suntem o echipă de specialiști tânără și întreprinzătoare, care lucrează în sfera serviciilor de telecomunicații. De la deschiderea Asociației noastre a trecut puțin peste 1 an, dar în acest timp am obținut o experiență mare și pozitivă în utilizarea software-ului USU pentru evidența abonaților.

Neavând experiență de lucru, am fost nevoiți să studiem practic de la început și să intrăm în esența tuturor problemelor referitor la evidența și deservirea clienților. Am înțeles că acest lucru nu este „2+2”, și că nu nom scăpa cu simple calcule aritmetice. Cu toate astea, faptul că software-ul USU are o interfață comodă și prietenoasă, productivitate înaltă, claritate, ne-a permis să punem la punct procesul de lucru al afacerii noastre încă de la început.

Pentru noi nu este mai puțin important nivelul înalt de deservire, acordată de colaboratorii Dvs. în cadrul asistenței tehnice a software-ului USU.

În legătură cu acestea, dorim să vă aducem mulțumirile noastre pentru serviciul acordat și în curs. Fără îndoială, vom fi bucuroși să vă recomandăm tuturor partenerilor și prietenilor noștri drept un producător de software de încredere pentru gestionarea întreprinderii! Vă mulțumim pentru colaborarea productivă și sperăm să o dezvoltăm în continuare.


vivodent

Clinica stomatologică «Vivodent»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire

Prim prezenta scrisoare de mulțumire, clinica stomatologică „Vivodent” confirmă că este client și utilizator oficial al programului «USU».

Acest program permite acoperirea a practic tuturor sarcinilor pentru optimizarea lucrului în clinica stomatologică. Comoditatea înregistrării și evidenței pacienților, elaborarea categoriilor de servicii și prețurilor la acestea, evidența părții cheltuielilor, ținerea fișelor pacienților și, cel mai important, posibilitatea obținerii raportării detaliate pe partea finaciară și de marketing a activității clinice face din software-ul „USU-Sistem Universal de Evidență” un ajutor de neînlocuit în administrarea activității stomatologice.

Clinica stomatologică „Vivodent” mulțumește dezvoltatorilor de software pentru lucrul efectuat și speră la colaborări viitoare.

Cu respect,

Director Karabalaev R.K.


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandați un program pentru livrare

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: