1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Program pentru contracte

Potrivit la 421 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Program pentru contracte

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Caracteristicile programului pentru contracte

  • Documentele electronice asigură o securitate înaltă și acces sigur doar pentru angajații selectați
    Păstrare

    Păstrare
  • Programul nostru vă permite să găsiți rapid documentul dorit în baza criteriilor selectate
    Căutare

    Căutare
  • Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
    Completarea formularelor

    Completarea
    formularelor
  • Fișierele importante pot fi atașate clienților, anagajaților sau comenzilor
    Fișiere atașate

    Fișiere atașate
  • Veți obține o bază de date unică a contractanților cu toate datele de contact necesare
    Baza contractanților

    Baza contractanților
  • Toate departamentele vor putea interacționa ca un mecanism de succes unic
    Legătura dintre departamente

    Legătura dintre
    departamente
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • "Programul pentru contracte" este o dezvoltare exclusivă a companiei noastre, care este protejat de certificatul de drepturi de autor!
  • Programul poate fi gestionat de un utilizator de nivel începător;
  • Toate procesele de gestionare au loc cu intervenția minimă a omului;
  • Programul este compatibil cu aproape toate dispozitivele de măsurare, monitorizare și control;
  • Baza de abonați nu limitează utilizatorul în alegerea numărului de parametri care trebuie să fie luați la evidență: un singur soft este suficient pentru o companie imensă;
  • Programul poate fi administrat de către adjuncții principalului utilizator, dacă primesc acces (ei își iau propria parolă pentru lucru);
  • Programul pentru contracte este compatibil cu orice monedă a lumii și poate raporta separat pe fiecare monedă (în cadrul contractelor încheiate într-o monedă sau alta);
  • Pentru a facilita statisticile, softul împarte abonații în grupuri și îi compară;
  • Statistica și analiza programului oferă proprietarului întreprinderii pârghii puternice pentru gestionarea eficienței afacerii sale;
  • Există o funcție de evidență a pierderilor și a economiilor: programul oferă un raport privind plățile excedentare sau excesul de cheltuieli pentru anumite articole;
  • Există suport pentru telefonie (PBX-ul corporativ este creat din numerele de telefon ale abonaților bazei) și Messenger-ul Viber;
  • Abonații au posibilitatea de a schimba nu numai mesaje SMS, ci și mesaje e-mail;
  • Puteți controla programul și contractele de la distanță: softul vă oferă o libertate de mișcare completă!
  • Clienții și personalul companiei pot plăti pentru contracte prin portofelul electronic Qiwi (robotul înregistrează datornicii plăților într-un raport separat);
  • Este posibil să se controleze nu numai numărul contractelor executate, ci și planificarea viitoarelor contracte și chiar cele care sunt în curs de executare (dacă există echipamente suplimentare);
  • Programul pentru contracte ține și evidența pentru fiecare client separat;
  • Este posibil să gestionați programul în orice limbă a lumii, softul "cunoaște" toate limbile lumii;
  • Dezvoltarea noastră pentru evidență oferă libertate deplină acțiunilor utilizatorului și în același timp prelucrează întregul flux de lucru: dvs. obțineți un asistent fidel și loial (nu puteți mitui și nici păcăli un soft). Contactați specialistul nostru și aflați mai multe detalii despre program!

Descriere software

Cele mai multe companii mari, în funcție de profilul lor, au un număr mare de contracte, executarea cărora trebuie monitorizată. La fel, trebuie monitorizat numărul contractelor executate. Compania noastră este bucuroasă să propună un soft modern "Program pentru contracte", care va prelua întregul flux de lucru al întreprinderii, indiferent cât de mare este! Compania noastră este cunoscută pe piața de dezvoltare a softurilor de mai bine de șapte ani, iar produsele noastre se bucură de mult timp de încrederea clienților. Programatorii companiei noastre dau întotdeauna produsul finit, adică testat: clientul nostru obține întotdeauna un produs de încredere! Același lucru trebuie spus în primul rând și despre dezvoltarea "Program pentru contracte": aceasta este o aplicație, care a fost creată folosind cele mai recente progrese în domeniul gestionării informatice, dar în același timp, oricine se poate descurca cu el. Acesta este unul dintre principiile de bază ale companiei noastre: facem programe, care pot fi controlate de utilizatori de orice nivel, nu doar de un programator. Descărcarea programului, instalarea acestuia și completarea bazei de date nu va dura prea mult: toate operațiunile sunt automatizate. "Programul pentru contracte" necesită, în general, rareori intervenția utilizatorului în modul manual, cu excepția unor cazuri de înregistrare a abonaților. Softul îi sugerează în permanență proprietarului ce trebuie să facă atunci când navighează pe site sau când caută ceva: este suficient să introduceți doar primele două litere ale numelui căutat sau contractului, iar softul va afișa toate opțiunile cu această combinație și rămâne doar să alegeți ce era necesar. Mărimea bazei abonaților nu este limitată, astfel încât evidența contractelor va fi completă la maxim, indiferent cât de multe contracte sunt!

"Programul pentru contracte", ca orice alt soft, în sine nu are nimic de-a face cu specificul companiei, deoarece" vede" numai cifrele prin care se desfășoară controlul. Inginerii au asigurat ca programul să poată recunoaște diferite dispozitive de măsurare, utilizate într-o anumită sferă. Programul nostru este compatibil cu aproape toate dispozitivele și sistemele de evidență, monitorizare și control, ceea ce ne permite să numim softul nostru universal.

Gestionarea programului și, prin urmare, a contractelor, poate fi făcută nu doar de un singur utilizator, ci de câți dorește proprietarul principal al softului (nivelul de acces poate fi ajustat în funcție de competența angajatului). ”Programul pentru contracte" susține toate limbile existente în lume, astfel încât controlul poate fi efectuat în oricare dintre ele.

Aplicația "recunoaște" și toate tipurile de valute utilizate în contracte, astfel încât raportarea poate fi efectuată pentru fiecare monedă separat, precum și pentru fiecare contract (client, furnizor etc.). Dacă se instalează echipamente suplimentare, este posibil să se controleze și procesul de executare a contractului, dacă specificul întreprinderii o permite. Softul poate lua în considerare contractele executate, care se execută, și cele care urmează să fie executate, emițând rapoarte despre ele pentru o anumită perioadă de timp. Deoarece "Programul pentru contracte" este capabil să păstreze o cantitate nelimitată de informații în memoria sa, el va lua în considerare contractele pe categorii sau domenii de activitate ale companiei, pregătind fiecare raport separat, pe lângă cel general. Softul ține contabilitatea și alte documente (există toate modelele necesare în baza de date a programului) și analizează, de asemenea, datele obținute, oferind utilizatorului statistici și analize ale dinamicii creșterii profitului în diferite domenii. Programul poate chiar calcula bugetul companiei pentru viitor, având statisticile adecvate. Dacă aveți întrebări sau sugestii, sunați-ne, așteptăm!

Aspectul programului

Program pentru contracte

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcați programul pentru contracte

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului pentru evidența documentelor

Programul poate fi utilizat:

  • Întreprindere de comerț

    Întreprindere de comerț
  • Companie de producere

    Companie de producere
  • Atelier

    Atelier
  • Centru sportiv

    Centru sportiv
  • Curățătorie chimică

    Curățătorie chimică
  • Companie de logistică

    Companie de logistică
  • Întreprindere medicală

    Întreprindere medicală
  • Organizații de microfinanțare

    Organizații de
    microfinanțare
  • Companii de turism

    Companii de turism
  • Centru educațional

    Centru educațional
  • Atelier de reparații

    Atelier de reparații
  • ЛAltă organizație

    ЛAltă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback privind programul pentru contracte

chundja

Întreprindere de Stat comunală cu drept de gestiune economică a akimatului din regiunea Uygur

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Utilizăm programul „USU” din anul 2009. Programul a simplificat mult activitatea departamentului care se ocupă de abonați, activitate de evidență, activitatea contabilă, întocmirea rapoartelor de contabilitate. Am scăpat de lucrul cel mai greu, evidența se face ușor și comod, la fel și rapoartele pentru orice perioadă de timp. Și plățile și datoriile tuturor abonaților pot fi urmărite ușor. Totodată, pot fi realizate ușor transferurile, plățile pentru perioadele de plată, sintezele pe controlori, terenuri și rapoarte de sinteză pe persoane fizice. De asemena, a crescut eficiența și calitatea lucrului departamentului care se ocupă de abonați. Este comod lucru cu baza abonaților: grupuri, statut, import/export în format Excel. Primim la timp și calitativ consultație accesibilă de la dezvoltatori privind innoirea programului. Interfața este comodă și ușor de utilizat!


cis

Birou de traduceri «CIS Group»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire

Stimate Nicolai Nikolaevich,

Conducerea și colectivul SRL „Compania juridică CIS Group” vă aduce mulțumiri pentru prestarea serviciilor calitative și abordarea profesională privind menținerea și deservirea programului «USU – Sistemului Universal de Evidență».

Având în vedere experiența de lucru pe care o avem cu programul dezvoltat pentru noi putem remarca eficiența și stabilitatea software-ului. Programul prezentat răspunde complet parametrilor propuși, specialiștii companiei Dvs. au dat dovadă de profesionalism înalt, efectuând calitativ instalarea, configurarea programului și instruirea privind utilizarea acestuia de către angajați.

Sperăm că viitoarea colaborare să ne aducă emoții la fel de pozitive.

Vă urăm prosperitate în afaceri.

Cu respect, Director SRL Compania juridică «CIS Group» Kim O.T.


ind_chistoty

Curățătorie chimică «Industria de curățenie»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


«Industria de curățenie» mulțumește dezvoltatorilor de software USU pentru curățătorii chimice și spălătorii.

Denumirea programului – Sistem Universal de Evidență – îl caracterizează absolut.

Programul acoperă toate întrebările care pot apărea în procesul de lucru al curățătoriei chimice. Lucrul este simplificat și de faptul că sunt luate în calcul toate momentele – de la cheltuielile de pproduse chimice și detergenți, până la posibilitatea notificării clienților prin sms. După introducerea listelor de prețuri și tarifelor, programul calculează prețul serviciului, poate transfera salariul, etc., ceea ce simplifică mult lucrul nostru.

Programul este într-adevăr universal, deoarece dezvoltatorul, realizând baza programului, este gata să îl adapteze specificului întreprinderii conform sarcinii tehnice.

În general, programul este comod și clar. Acesta este capabil să mențină toată contabilitatea internă a întreprinderii, să creeze rapoarte statistice, permite lurul în sistem a mai multor angajați.

Un produs bun, bine gândit, care corect utilizat dă rezultatul dorit.

ÎI «Industria de curățenie» mulțumește dezvoltatorilor de software pentru lucrul făcut și speră la o colaborare viitoare.


makin

Companie de Curățenie «Madam»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Compania noastră a apelat pentru prima oară la ÎI „Akulov Nicolai Nicolaevich”, dezvoltatorul programului USU, în iunie 2017. Aveam nevoie atunci de un program pentru administrarea unei afaceri mici – nouă pentru noi. O întreprindere de orice dimensiuni, chiar și cea mai mică, necesită minim o contabilitate de bază și controlul circulației mijloacelor bănești, evidența cheltuielilor și veniturilor. În condițiile timpurilor moderne, am avut nevoie să ne sistematizăm activitatea, care include evidența consumabilelor, a serviciilor, mijloacelor bănești, bazei de clienți, termenelor de executare a lucrărilor etc. Am găsit toate acestea în programul USU, dezvoltat de ÎI „Akulov”. Am fi putut reduce articolul cheltuieli, în particular, pentru achiziționarea acestui program, însă lucrul după metoda veche ar fi dus la decizii admnistrative greșite. Am fi pierdut mult timp pentru lucru cu registre, pentru evidența mijloacelor auxiliare. Evaluând versiunile posibile de realizare a sarcinilor propuse, compania „Madam” și-a oprit alegerea la software-ul ÎI Nicolai Akulov: Sistem Universal de Evidență – Automatizarea activității curățătoriei chimice. Acest program ne-a permis să realizăm evidența veniturilor și cheltuielilor, controlul executării comenzilor, controlul activității angajaților pentru fiecare comandă. Programul permite realizarea evidenței și analiza serviciilor prestate pentru orice perioadă de lucru a fiecărei subdiviziuni separat și a întreprinderii în asamblu

Am înțeles că cele mai prețioase pentru Compania noastră sunt rapoartele financiare. Cu ajutorul acestora efectuăm controlul volumului de bani în casă, volumul mijloacelor bănești primite de la clienți pentru fiecare comandă. Aici totul este prevăzut – pensionarii, studenții, programele cu bonusuri. Ne-a plăcut foarte mult funcția trimiterilor sms, unde clienșii pot fi notificați despre reducerile viitoare, despre stare comenzii etc., comunicând direct cu clienții noștri.

Mulțumim echipei de dezvoltatori Sistem Universal de Evidență pentru realizarea calitativă și implementarea software-ului de Automatizare a activității curățătoriei chimice.

Cu respect, Companie de Curățenie «Madam»


mir

SRL «MIR-5»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


La începutul anului 2017, SRL „MIR-5” a luat decizia despre necesitatea optimizării business-procesului și sporirii productivității muncii angajaților companiei noastre. Pentru aceasta a fost ales programul «USU».

În procesul selectării furnizorului acestui program, am analizat deciziile câtorva companii și am decis să alegem programul „USU-Sistem Universal de Evidență”. Decizia noastră a fost motivată de faptul că programul „USU” dispune de o funcționalitate mai dezvoltată, în comparație cu programele similare, existente pe piață. Totodată, rapoartele de referință propuse și funcșiile programului răspundeau pe deplin necesităților noastre.

Un factor nu mai puțin important a fost numărul mare de feedback-uri pozitive despre funcționarea acestui program, precum și relația optimă dintre preț și calitatea înaltă.

Primele rezultate după implemntarea sistemului nu ne-au înșelat așteptările: au fost rezolvate multe probleme, care aveau loc când nu dispuneam de sistem automatizat de evidență. Odată cu implemntarea noului sistem, business-procesele cheie au devenit mai „transparente”, a apărut posibilitatea de a administra realmente întreprinderea: au fost reduse cheltuielile legate de procurarea valorilor materiale datorită posibilității apărute de a calcula rațional necesitatea unor anumite produse. De asemenea, am reușit să eliberăm anumite mijloace materiale din mărfurile cumpărate anterior, mutându-le între subdiviziunile companiei noastre.

Mulțumim echipei coompaniei Dvs. pentru deservirea profesionistă și sperăm la o colaborare viitoare reciproc avantajoasă.

Director SRL «MIR-5» Mironiuc I.N.


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandați un program pentru contracte

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: