1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Program pentru birou de traduceri

Potrivit la 332 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Program pentru birou de traduceri

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Caracteristicile programului pentru birou de traduc

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Diverse contracte și formulare pot fi completate de program în mod automat
    Formulare

    Formulare
  • Veți putea controla ușor fiecare comandă
    Comenzi

    Comenzi
  • Veți avea posibilitatea să desemnați executori atât angajații companiei, cât și freelanceri
    Executori

    Executori
  • Pentru fiecare comandă pot fi anexate toate fișierele necesare
    Fișiere

    Fișiere
  • Sistemul va arăta statistica comenzilor pentru fiecare client, pentru perioada aleasă
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Toate departamentele vor interacționa ca un mecanism de succes unic
    Legătura dintre departamente

    Legătura dintre
    departamente
  • Raportul va arăta cine dintre clienți nu a achitat integral comenzile sale
    Datorii

    Datorii
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Statistica comenzilor vă va ajuta să analizați ușor care sunt gata, care în proces de finisare și care încă în lucru
    Statistica comenzilor

    Statistica comenzilor
  • Veți putea analiza ușor ce servicii se bucură de popularitate
    Analiza serviciilor

    Analiza serviciilor
  • Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
    Calcularea salariului

    Calcularea salariului
  • Angajații dvs. pot fi ușor comparați în funcție de numărul de servicii și venitul generat de facto
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți avea toate rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
    Casierie și conturi

    Casierie și conturi
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru verificarea statutului comenii, ilustrarea prețului serviciilor – există mai multe posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • Compania noastră este unul dintre cei mai importanti producători de software pentru optimizarea diferitor tipuri de afaceri!
  • Programul pentru birou de traducere este destinată editurilor și birourilor implicate în traducerea textelor;
  • Dezvoltarea noastră este un produs exclusiv al companiei noastre: feriți-vă de imitații!
  • Toate procesele programului sunt automatizate, începând cu descărcarea și instalarea pe calculator (sau orice alt gadget) până la controlul și monitorizarea însăși;
  • La înregistrare, în baza de date este posibil să plasați o fotografie a produsului de pe camera web a computerului;
  • Baza de abonați va putea include orice cantitate de informații și o singură aplicație este suficientă pentru toate filialele biroului, dacă există;
  • Este posibilă transferarea întregului control sau a unei părți a atribuțiilor de evidență către alte persoane, colegi ai principalului utilizator;
  • Numărul de utilizatori nu este limitat;
  • Programul pentru birouri de traduceri monitorizează fiecare client (autor) și fiecare traducător separat și, în același timp, întocmește rapoarte consolidate;
  • Softul efectuează contabilitatea și poate pregăti orice certificat sau document pentru editură;
  • Programul va analiza care dintre servicii sunt cele mai solicitate și care sunt neprofitabile;
  • Softul compară și munca personalului în ceea ce privește mărimea venitului lor;
  • Analiza clienților va arăta, cine dintre autori aduce cel mai mare profit și merită o reducere;
  • Programul pentru broul de traducer va asigura o raportare detaliată pentru fiecare tip de valută, în care s-au efectuat plăți;
  • Proprietarul biroului poate lua în considerare nu numai acele comenzi, care sunt executate, ci și cele care urmează să fie executate și cele care se execută în acest moment. Acest lucru permite o implicare mai eficientă a traducătorilor;
  • Programul va analiza eficiența publicității difuzate în funcție decreșterea clienților și a plăților;
  • Există suport pentru plățile online prin Internet (portofel Qiwi);
  • Există suport pentru telefonie și messenger Viber;
  • Programul ține evidența datornicilor separat, aceștia sunt evidențiați într-o culoare diferită în baza de date;
  • Există, de asemenea, o versiune gratuită a programului - contactați specialiștii noștri!

Descriere software

Biroul de traduceri este o afacere foarte specifică, dar aceasta nu înseamnă că nu poate fi automatizată! Compania noastră este un producător bine-cunoscut de software pentru optimizarea diferitor tipuri de afaceri.

Dezvoltarea noastră universală - "Help Desk-system" este deja cunoscută pe larg în rândul consumatorilor din Rusia și din străinătate. Echipa programatorilor noștri a creat cel mai nou software - "Program pentru birou de traduceri"! Acest program poate și ar trebui să fie instalat la orice birou care se specializează în traduceri: softul nu depinde de subiectul traducerilor, el funcționează cu dispozitivele de măsurare folosite de birou. Pentru un program de calculator, profilul afacerii care trebuie monitorizat nu este deloc important: sarcina inginerilor și programatorilor este de a realiza comutarea programului cu dispozitivele de măsurare, pe care o anumită afacere le utilizează (în acest caz - biroul). În acest caz, vorbim de birouri care se ocupă de activități de editare sau traducere.

”Programul pentru birou de traduceri" în sine nu face distincție între limbi, dar împarte abonații în diferite categorii, în baza anumitor parametri, adică softul "vede" cifrele inerente unui anumit subiect (limbă) și numără indicatorii. Puteți încărca oricâți parametri de control ai biroului în baza de abonați a programului, softul va face față tuturor! " Programul pentru biroul de traduceri " poate controla un număr imens de parametri.

În ceea ce privește biroul de traduceri, acest lucru înseamnă că programul de traducere ia în considerare volumul de fișiere imprimate sau de fișe de autor pentru fiecare autor separat, ținând seama de dinamica generală a comenzilor. În același timp, softul vă permite să urmăriți nu numai comenzile executate ale biroului, ci și cele aflate la executare sau doar planificate pentru execuție. După descărcare, programul este instalat automat pe gadgetul personal al utilizatorului (proprietar sau director al biroului) și după încheierea înregistrării bazei de abonați (aceasta este de aproximativ câteva minute), este gata să lucreze. Specialiștii noștri au făcut posibil ca orice persoană, care nu are cunoștințe speciale de gestionare a computerelor, să poată lucra în program. "Programul pentru biroul de traduceri " este un instrument de evidență profesional, care nu necesită cunoștințe speciale de la utilizator! Softul nu necesită nimic de la utilizator, cu excepția comenzilor, toate procesele sunt automatizate - mașina își cunoaște munca și nu este necesar să fie grăbită!

Așadar, programul va prelua controlul fiecărui autor, fiecărui traducător și fiecărui manager al biroului dvs.! Nu este suficient? Dar el, programul pentru birourile de traduceri, ține și contabilitatea, controlând deplin toate operațiunile financiare ale biroului dvs. sau ale rețelei de întreprinderi! Un software poate deservi toate filialele unui birou, deoarece numărul de utilizatori nu este, de asemenea, limitat: proprietarul principal al programului oferă acces la el asistentului său (contabil, manager), iar acela gestionează programul sub parola sa și are acces la informațiile de care are nevoie pentru lucru (nivelul de acces este stabilit de proprietar). Programul nu va fi niciodată confuz în traduceri, acest lucru este exclus de principiul înregistrării, când fiecare abonat este memorat de soft sub codul său unic. Programul pentru birouri de traduceri a fost testat în producție, după cum reiese din certificatul de drepturi de autor.

Dezvoltarea noastră este instrumentul perfect pentru creșterea eficienței afacerii dvs. - contactați experții noștri și consultați-vă gratuit!

Aspectul programului

Program pentru birou de traduceri

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcați programul pentru birou de traduceri

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului pentru evidența traducerilor

Programul poate fi utilizat:

  • Agenție de traduceri

    Agenție de traduceri
  • Companii de oficii

    Companii de oficii
  • ЛAltă organizație

    ЛAltă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback privind programul pentru birou de traduceri

sha

Centru de traduceri «Sha»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback de la centrul de traduceri „Sha” despre programul de evidență a traducerilor «Sha» despre programul de evidență a traducerilor. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii biroului de traduceri «Sha»


atlant

Companie de traduceri «Atlant translations»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Programul „USU” dispune de o interfață foarte ușor de izolat. Datorită programului, managerii, responsabili de un departament sau altul, pot ține informația necesară despre baza de clienți sau de angajați în vizor și să o gestioneze: există posibilitatea de a o exporta din baza de date sau de a o importa în aceasta. De asemenea, programul ajută la elaborarea facturilor pentru clienți și a rapoartelor pentru administrație, pentru fiecare angajat separat.

Mulțumim dezvoltatorilor!

Director SRL «Atlant Translations»: Fatulaev Djeihun


cis

Birou de traduceri «CIS Group»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire

Stimate Nicolai Nikolaevich,

Conducerea și colectivul SRL „Compania juridică CIS Group” vă aduce mulțumiri pentru prestarea serviciilor calitative și abordarea profesională privind menținerea și deservirea programului «USU – Sistemului Universal de Evidență».

Având în vedere experiența de lucru pe care o avem cu programul dezvoltat pentru noi putem remarca eficiența și stabilitatea software-ului. Programul prezentat răspunde complet parametrilor propuși, specialiștii companiei Dvs. au dat dovadă de profesionalism înalt, efectuând calitativ instalarea, configurarea programului și instruirea privind utilizarea acestuia de către angajați.

Sperăm că viitoarea colaborare să ne aducă emoții la fel de pozitive.

Vă urăm prosperitate în afaceri.

Cu respect, Director SRL Compania juridică «CIS Group» Kim O.T.


card_express

Rețea de magazine «Card Express»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii rețelei de magazine de vânzare a telefoanelor mobile și accesoriilor «Card Express»


lf

Centru de fitness «Light-FITNESS»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii centrului de fitness «Light-FITNESS»


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandați un program pentru birou de traduceri

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: