1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Program pentru Service Auto

Potrivit la 694 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Program pentru Service Auto

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Posibilitățile programului pentru Service Auto

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • În cartelele mașinii pot fi incluse toate datele necesare, inclusiv informația despre motor, numere de înmatriculare, model, kilometraj curent și chiar întreaga structură la momentul intrării în Service
    Auto

    Auto
  • Pentru fiecare client poate fi ușor ilustrat istoricul serviciilor, văzută informația despre materialele utilizate, lucrările efectuate, plăți, bonusuri transferate sau datorii
    Istoricul vizitelor

    Istoricul vizitelor
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea de a veni la Service pentru inspecția tehnică planificată
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
    E-mail

    E-mail
  • Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de Service Auto modern și prestigios
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
    Club Card

    Club Card
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea
    bonusurilor
  • Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
    Înregistrarea clienților

    Înregistrarea clienților
  • La primirea mașinii, pot fi menționate pe imagine toate detaliile necesare după inspecția circulară a mașinii. Această imagine va fi inclusă în actul de primire a mijlocului de transport
    Imaginea

    Imaginea
  • Prețul lucrărilor va fi calculat ținând cont de prețurile personalizate și gradul de dificultate
    Evidența lucrărilor

    Evidența lucrărilor
  • Pentru fiecare serviciu veți putea seta și orele necesare, iar astfel fiecare vizită a clientului va fi claculată în funcție de timpul cheltuit
    Ore de lucru

    Ore de lucru
  • Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
    Calcule

    Calcule
  • Orice piesă poate fi adăugată ușor în prețul total, inclusiv manual, notâtnd și materialele primite de la client
    Evidența pieselor

    Evidența pieselor
  • Programul va elabora și completa cu toate datele necesare actele de primire a mijlocului de transport
    Actul de primire al mijlocului de transport

    Actul de primire al
    mijlocului de transport
  • La vizita clientului va fi completat ordinul despre comandă și alte contracte privind serviciile prestate
    Ordinul -comandă

    Ordinul -
    comandă
  • Veți putea imprima imediat toate documentele contabile necesare, inclusiv actul privind lucrările executate
    Documente contabile

    Documente
    contabile
  • Facturile, notele de plată, bonurile vor fi completate automat, luând în calcul toate tarifele
    Facturi și conturi

    Facturi și conturi
  • Funcținalitatea comodă permite efectuarea ușoară a oricăror vânzări în cadrul unei feresetre speciale pentru magazinul auto
    Magazin auto

    Magazin auto
  • În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
    Returnare

    Returnare
  • Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
    Vânzări amânate

    Vânzări amânate
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • În program pot fi fixate și comenzile de achiziții a pieselor necesare făcute de client, fiind posibilă imprimarea imediată a formularului
    Comenzi

    Comenzi
  • Toate plățile dvs. vor fi sub un control riguros. Costul serviciilor se calculează ținând cont de bonusuri, oferte de preț, promoțiilor și bonusurilor clienților
    Plăți

    Plăți
  • Veți obșine posibilitatea de a utiliza în activitatea dvs. diverse echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
    CRM

    CRM
  • Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
    Preferințe

    Preferințe
  • Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
    Creșterea numărului de clienți

    Creșterea numărului
    de clienți
  • Veți putea analiza toate interacțiunile cu potențialii clienți pentru orice perioadă de timp și să vedeți câți dintre ei au devenit clienții dvs.
    Eficacitate

    Eficacitate
  • Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
    Gradul de activitate al clienților

    Gradul de activitate
    al clienților
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
    Clienți plecați

    Clienți plecați
  • Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
    Motivele plecării

    Motivele plecării
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
    Menținerea clienților

    Menținerea clienților
  • Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
    Recomandări

    Recomandări
  • Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
    Salariul

    Salariul
  • Pentru fiecare angajat sau Service Auto veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și prestării serviciilor pentru orice perioadă de timp
    Dinamica vizitelor

    Dinamica vizitelor
  • Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
    Analiza serviciilor

    Analiza serviciilor
  • Veți putea afla ușor întreaga statistică despre reparațiile bazate pe garanții
    Reparație în baza garanției

    Reparație în
    baza garanției
  • Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
    Analiza mărfurilor

    Analiza
    mărfurilor
  • Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
    Dinamica în funcție de timp

    Dinamica în
    funcție de timp
  • Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
    Nepopular

    Nepopular
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
    Prognoza mărfurilor

    Prognoza mărfurilor
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Raportul vă va arăta cine dintre clienți nu a plătit integral pentru servicii sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate restanțele
    Datorii

    Datorii
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
    Înregistrare online

    Înregistrare online
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
    Proiectare pe ecran

    Proiectare pe ecran
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • „Programul pentru Service Auto” este produsul bine modificat al unui sistem de optimizare a afaceri deja cunoscut - „Sistemul-HELP DESK”. Softul este adaptat specificului deservirii tehnice a automobilelor;
  • Produsul nostru este protejat prin drepturi de autor, de aceea este unul exclusiv!
  • Programatorii noștri au adaptat programul profesional pentru capacitățile utilizatorilor simpli: softul indică utilizatorului consecutivitatea pașilor;
  • Descărcarea, instalarea și încărcarea bazei de date nu durează mult, toate operațiunile sunt automatizate;
  • Programul funcționează în așa mod, încât este nevoie de intervenția minimă a utilizatorului: softul știe ce trebuie să facă!
  • În caz de necesitatea, poate fi activat și regimul manual, prevăzut special pentru utilizatorii care cred în „Revolta cibernetică”. Menționăm că, totuși, „Programul pentru Service Auto” a fost supus unor testări serioase în producere, dovedindu-și siguranța;
  • Baza de abonați poate accepta orice volum de informații, de aceea, deținătorul softului nu este limitat în numărul de direcții pentru control;
  • Sunt acceptate toate instrumentele și dispozitivele, utilizate în Service-urile Auto;
  • Programul acceptă sistemele de pază și supraveghere video;
  • Deținătorul afacerii poate urmări în regim online executarea fiecărei comenzi și poate da indicații din afara biroului!
  • Programul poate oferi rapoarte în orice moment, deoarece raportarea se face permanent;
  • Programul include funcțiile de statistică și analitică pentru orice direcție a afacerii și pentru orice perioadă de timp;
  • „Programul pentru Service Auto” oferă prin rezumatele statisticii posibilitatea de a corecta direcțiile afacerii în așa mod, încât să minimizeze pierderile și să mărească profitul;
  • Drepturile de administrare, parția sau total, pot fi transmise altor persoane (adjuncților, contabililor, sponsorilor);
  • Numărul utilizatorilor programului poate fi nelimitat;
  • Este acceptat sistemul internațional de plăți electronice Qiwi;
  • Programul nostru dispune de o versiune gratuită pentru testare în producere. Contactați-ne pentru a afla detalii!

Descriere software

Propunem atenției proprietarilor de Service Auto un program informațional pentru servicii auto de la dezvoltatorii companiei noastre, un producător cunoscut de programe informaționale! Programul propus este o versiune modernizată a unui sistem, care și-a câștigat deja popularitatea printre consumatori, și anume „Sistemul-HELP DESK” de optimizare a businessului. Programatorii companiei noastre au modificat softul astfel, încât acesta să poată fi administrat de orice persoană, care nu deține cunoștințe speciale de gestionare la calculator. În așa mod, instrumentul de control profesional de la calculator, „Program pentru Service Auto”, a devenit accesibil pentru mase! Programul poate fi cumpărat de orice întreprinzător, fără ca aceasta să-și facă griji dacă are suficiente cunoștințe de administrae a programului. Prețurile noastre sunt destul de democratice, de aceea, orice businessman, își poate permite programul nostru, inclusiv întreprinzătorii individuali. Programul se instalează ușor pe gadgetul dvs. personal, iar după ce are loc încărcarea informațiilor în baza de date (acest lucru durează câteva minute), acesta poate fi utilizat în activitate! Abonați ai softului „Program pentru Service Auto” pot fi un număr nelimitat de persoane (clienți, personal, parteneri, sponsori) și concepte (spălarea automobilului, lucrări de vopsire, tratarea anticorozivă a pragurilor, schimbarea uleiului etc., până la infinit), de aceea, o singură aplicație este suficientă pentru câteva filiale ale Service-ului Auto. Toate aspectele vor fi luate sub controlul și evidența strictă a programului, și pentru fiecare va fi pregătit un raport, statistica și revizuirea analitică. În același timp, Programul pentru Service Auto” este capabil să țină evidența financiară și lucrările de secretariat: în baza de date există șabloane pentru toate documentele utilizate de Service-ul Auto. Programul nostru utilizează pentru comunicare abonaților telefonia și messenger-ul Viber, de aceea, proprietarul Service-ului Auto este asigurat cu feedback deplin cu clienții. Programul va accepta și propunerea (plângerea) de la client și va prezenta directorului un raport analitic special din recomandări și plângeri. Despre statistica și analitica de la soft trebuie menționat aparte. Programul pentru Service Auto nu doar oferă rapoarte despre fiecare direcție de activitate în Service, dar și compară indicatorii cu cei anteriori, făcând astfel prognoza viitoarelor venituri și raport despre profitul obținut. Având la îndemână astfel de date, proprietarul Service-ului Autopoate face ușor concluzii nu doar despre starea actuală a lucrurilor, dar și despre direcțiile viitoare de dezvoltare a afacerii sale! Programul va lua sub control strict (softul nu poate fi mințit sau mituit!) toate aspectele Service-ului Auto, precum și toate operațiunile financiare și circulația documentelor! Programul pentru Service Auto oferă posibilitatea de a administra businessul de la distanță. Sistemul acceptă sistemele de supraveghere video și pază: directorul Service-ului Auto poate vedea în regim online toate operațiunile care au loc la întreprinderea sa și poate astfel da indicații prin messenger. De asemenea, programul dispune de sisteme de plăți electronice, ceea ce facilitează semnificativ lucrul cu clienții și oferă o platformă de comandă a serviciilor prin internet și programe de carduri de reducere pentru clienții fideli. Programul pentru Service Auto transferă bonusuri pentru clienții fideli, precum și penalizări pentru angajații Service-ului, care au efectuat lucrări necalitative. Softul încurajează și lucrul de calitatea, transferând bonusuri la salariu. Am putea vorbi la nesfârșit despre softul dezvoltat de noi, dar este mai simplu să-l testați în practică – contactați managerul nostru și aflați detalii, noi vă așteptăm!

Aspectul programului

Program pentru Service Auto

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descarcă programul pentru Service Auto

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului pentru autoservice

Programul poate fi utilizat:

  • Service Auto

    Service Auto
  • SDT

    SDT
  • Service de reparare și întreținere a autovehiculelor și motocicletelor

    Service de reparare
    și întreținere a
    autovehiculelor
    și motocicletelor
  • Vânzare piese

    Vânzare piese
  • Vânzare anvelope

    Vânzare anvelope
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback despre programul pentru Service Auto

atelie42

Magazin «Atelier42»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii magazinului de pietre naturale «Atelier42»


bm

SRL Editura Business Media»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Tipografia noastră SRL „Editura Business Media” se ocupă de producerea diferitor articole de poligrafie.

Pentru bazele de date și sistemul de evidență, până la procurarea software, am utilizat Excel-ul. Dar am decis să optimizăm business-procesul și activitatea tipografiei , și am cumpărat la mijlocul anului 2017 produsul „USU – Sistem Universal de Evidență”. „Programul pentru tipografie” a fost creat la cel mai înalt nivel, fiind simplă în utilizare. Mulți angajați s-au adaptat ușor la acest software. Suportul tehnic al companiei este mereu receptiv. La fiecare comandă, execută sarcinile puse de noi repede și în timp.

Exprimăm mulțumiri mari și îi urăm prosperitate companiei dvs.

Director general SRL «Editura Business Media» Ismailov Z.M.


malineli

ÎI Bogubaeva Dinara

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Salon de mariaj Malinelli (ÎI Bogubaeva Dinara) exprimă sincere mulțumiri companiei ÎI Akulov N.N. pentru programul instalat companiei noastre Sistem Universal de Evidență.

Datorită programului am uitat de evidența pe caiet sau în Excel. Toată informația noastră se păstrează în calculator și este prelucrată în doar câteva secunde.

Interfața programului este foarte simplă. Toți vânzătorii au însușit lucrul în sistem foarte repede.

În calitate de conducător, pot vizualiza în orice moment rezultatul muncii pentru o zi din fotoliul meu sau chiar de acasă.

Ni s-a configurat sistemul vizitelor. Acum putem vedea cine dintre angajați se află în concediu de odihnă sau medical. A devenit foarte comod să calculăm concediile de odihnă și cele medicale.

Contabilul poate vedea acum imaginea completă a mișcării materialelor și fluxul banilor. De asemenea, poate reflecta plățile atât în numerar, cât și pe card sau cu utilizarea diferitor sisteme de plată.

Deservirea tehnică se realizează în timp foarte util și la un nivel profesionist înalt. Baieții răspund cu răbdare la toate multiplele noastre solicitări și realizează lucrul în termenii prevăzuți.

Cu respect, Șaripov Darhan


platinum

Salon de manichiură «Platinum»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


În primul rând, dorim, din partea întregii echipe a salonului de manichiură „Platinum” să aducem mulțumiri mari echipei USU pentru deservirea calitativă și să le urăm atingerea noilor culmi în activitatea lor.

Timp de 1 an, noi am efectuat evidența conform schemei tradiționale, adică scriam totul în caiet, iar când a început să crească numărul de clienți, a fost nevoie de simplificarea procesului de evidență a clienților, a fluxului financiar etc. De asemenea, ne dorim să lansăm un program de loialitate a clienților. Când am început să căutăm în internet programul potrivit, am dat de site-ul «Sistem Universal de Evidență. După procurarea programului am obținut mai multe posibilități, decât ne-am dorit, și anume:

- am lansat sistemul de bonusuri;

- putem printr-un singur click să calculăm salariul angajatului, venitul zilnic și cheltuielile, plățile;

- raport despre clienți;

- ce serviciu este cel mai solicitate.

- am obținut noi posibilități:

- plată pe carduri bancare;

- evidența clienților atrași de furnizori.

Cel mai important este că, prin programul USU există posibilitatea de ați realiza ideile privind dezvoltarea afacerii tale.

Conducător: Kenjibaev A.A.


spasibeaucoup

Organizație de învățământ «SpasiBeaucoup»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii organizații educaționale «SpasiBeaucoup»


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandă programul pentru Service Auto

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: