1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Program pentru atelier

Potrivit la 554 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Program pentru atelier

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Posibilitățile programului pentru atelier

  • Veți obține o bază de date unică cu clienții, care va include toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Veți putea oșor controla toate comenzile, etapa lor de executare, efectuarea plăților și alte aspecte importante
    Comenzi

    Comenzi
  • Sistemul va asigura controlul utilizării, disponibilității și consumului de țesături, accesorii și alte materiale
    Materiale

    Materiale
  • Veți putea seta calculele pentru toate produsele finite, iar programul va exclude automat materialele necesare pentru creare și va estima timpul necesar lucrului
    Calcule

    Calcule
  • Veți putea lua în calcul costul de producție al fiecărui produs lansat
    Costul de producție

    Costul de producție
  • În program veți putea ușor distribui și controla resursele produse
    Resurse

    Resurse
  • Veți putea efectua planificarea producției în funcție de croială, cusutură, broderie, data livării comenzii și data probelor
    Planificare

    Planificare
  • Programul poate funcționa cu orice număr de departamente și depozite. Lucrul filialelor se desfășoară prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Formularul de recepționare a comenzii, contractul și alte diverse documente pot fi făcute de program în mod automatizat
    Formulare

    Formulare
  • Interfața simplă va facilita efectuarea simplă a oricărui tip de vânzare
    Vânzare

    Vânzare
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Veți putea utiliza diverse echipamente comerciale și de depozitare pentru sporirea productivității organizației de cusut
    Echipament

    Echipament
  • Salariul contractual al colaboratorilor va putea fi calculat automat
    Salariul

    Salariul
  • Prin utilizarea programului nostru toate departamentele vor interacționa și funcționa ca un mecanism de succes unic
    Legătura dintre departamente

    Legătura dintre
    departamente
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Programul vă va aminti la momentul potrivit despre epuizarea unui stoc și necesitatea achiziționării de noi produse
    Minimum

    Minimum
  • Pentru o perioadă dereferință veți putea forma cu ușurință lista materialelor necesare în baza comenzilor
    Eliberează

    Eliberează
  • Meșterii și colaboratorii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: lucrărilor executate, vânzărilor și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare venit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Pentru director este prevăzut un întreg complex de rapoarte de management, care vor permite analiza activității organizației din diverse puncte de vedere
    Rapoarte pentru director

    Rapoarte pentru director
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • „Programul pentru atelier" este un software modernizat pentru optimizarea afacerilor, cunoscut deja publicului larg al antreprenorilor din Rusia și străinătate – „Sistemul HelpDesk"!
  • Dezvoltarea noastră a fost testată în ateliere de profiluri diferite și fiabilitatea sa a fost dovedită prin experimente;
  • Toate procesele programului informatic sunt automatizate;
  • Instalarea software-ului și înregistrarea abonaților au loc automat pentru a economisi timp și a optimiza eforturile;
  • La înregistrarea în baza de date, puteți plasa imediat o fotografie a produsului (serviciu, client permanent, angajatul personalului atelierului) de pe camera web pe calculator;
  • Programul pentru atelier ține evidența tuturor direcțiilor de activitate, indiferent câte sunt;
  • Softul pregătește rezumate statistice și analize, arătând cu cifre cele mai profitabile linii de afaceri și cele, care trebuie optimizate pentru a evita pierderile;
  • Având date pentru un anumit interval de timp, programul poate calcula bugetul atelierului pentru viitor, calculând în același timp costurile de reparații curente și modernizări ale echipamentelor;
  • „Programul pentru atelier" efectuează contabilitatea, transmițând rapoarte relevante prin e-mail, dacă este necesar;
  • Programul poate pregăti orice alt document, care nu are legătură cu raportarea financiară;
  • Baza de date formează un PBX unic de pe telefoanele abonaților, oferind clienților și personalului oportunități bogate de comunicare prin telefon sau prin intermediul messengerului Viber;
  • Există suport pentru plățile prin Internet prin portofelul Qiwi;
  • „Programul pentru atelier" poate fi gestionat nu numai de proprietarul afacerii, dar și de colegii săi. În acest sens este posibil să se asigure un anumit nivel de acces la software. În acest caz, fiecare utilizator nou lucrează sub parola propria;
  • Programul transferă singur salariile personalului, luând în considerare eficiența fiecăruia (în funcție de indicatorii acestuia); - decizia finală este lăsată în seama directorului;
  • Există o versiune gratuită a programului pentru service: o puteți instala și testa în atelierul dvs., - contactați-ne și aflați cum să faceți acest lucru!

Descriere software

Cuvântul „atelier" semnifică un spațiu în care se desfășoară o activitate meșteșugărească. Atunci, cum ar trebui să fie programul unic pentru gestionarea tuturor tipurilor de ateliere? Acesta ar trebui să fie un program pentru atelier de la compania noastră! Programele noastre de calculator au câștigat demult dragostea meritată a utilizatorilor pentru fiabilitatea și versatilitatea lor, - asta dacă exprimăm în două cuvinte avantajele programelor noastre. În realitate, există o mulțime de avantaje. Echipa de programatori a companiei noastre a creat cel mai recent software pentru gestionarea unui atelier, fără ca profilul acestuia să joace vreun rol. Ideea este că programul folosește contoare și funcționează cu datele pe care le primește de la ele. Adică, sarcina programatorilor a fost de a crea un program care să „recunoască" instrumentele folosite în atelierele de diverse profiluri. Și au reușit acest lucru! Programul pentru atelier de la compania noastră este testat pe ateliere din diverse afaceri și și-a dovedit fiabilitatea și eficacitatea.

De ce aveți nevoie de programul nostru? Pentru că orice afacere necesită monitorizare și optimizare, care scutește personalul instituției și directorul de rapoarte pe hârtie și alte lucruri de rutină, de care este legată inevitabil orice afacere! Experții companiei noastre au construit special interfața programului în așa fel, încât orice persoană să-l înțeleagă, chiar și un începător! Toate procesele pe care le efectuează softul, au loc fără participarea utilizatorilor și dacă aveți nevoie să navigați pe site, softul îi va sugera persoanei cum să procedeze. Programul pentru atelier se instalează singur pe calculatorul personal după descărcare, după care rămâne să completați baza de abonați. Înregistrarea abonaților este, de asemenea, automatizată, iar dacă doriți, puteți plasa imediat în baza de date o fotografie a bunurilor (serviciilor) de pe camera web de pe computer. Programul poate avea oricât de mulți abonați, de aceea controlul va fi complet! Evidența computerizată poate fi permisă altor persoane din angajați, dar fiecare dintre ele va lucra sub propria parolă. Există funcția de diferențiere a drepturilor de acces: de exemplu, contabilul va vedea mai multe informații decât managerul halei sau un angajat obișnuit, sau manager. „Programul pentru atelier" efectuează operațiuni foarte repede, astfel încât evidența poate fi realizată pentru o varietate de categorii (softul le poate stabili în conformitate cu logica raportării): proprietarul software-ului poate obține un raport pentru fiecare client sau pentru fiecare angajat al atelierului. Se elaborează și rapoarte generale pentru fiecare interval de timp și le puteți obține în orice moment, programul nu are nevoie de pauze. Toate datele nu sunt pur și simplu luate în considerare de program, dar, de asemenea, sunt analizate: programul pentru atelier compară indicatorii fiecărei subdiviziuni (hală sau direcție) a atelierului într-un interval de timp, sau compară dinamica veniturilor din fiecare departament, etc. Programul ține separat cheltuielile de materiale, emițând rapoarte din depozit (sau din mai multe depozite). Aplicația vă va reaminti mereu, că un tip sau altul de material se epuizează și va arăta ce materiale se află în depozit fără necesitate. O atenție deosebită trebuie acordată analiticii, care este pregătită de „Programul pentru atelier". Softul va arăta în cifre proprietarului de software, care dintre direcțiile afacerii este cea mai profitabilă și ar trebui să fie dezvoltată, și unde trebuie minimizate pierderile. Clientul nostru poate alege programul în orice limbă a lumii: reprezentanțele noastre lucrează deja în străinătate. Dacă aveți nevoie de o consultație, puteți să o primiți oricând de la specialistul nostru, - sunați, noi așteptăm!

Aspectul programului

Program pentru atelier

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descarcă programul pentru atelier

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului pentru atelier

Programul poate fi utilizat:

  • Atelier

    Atelier
  • Companie de producere

    Companie de producere
  • Companie de comerț

    Companie de comerț
  • Brodare la calculator

    Brodare la calculator
  • Coaserea draperiilor

    Coaserea draperiilor
  • Coaserea huselor

    Coaserea huselor
  • Coaserea uniformelor

    Coaserea uniformelor
  • Repararea articolelor de îmbrăcăminte

    Repararea articolelor
    de îmbrăcăminte
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback despre programul pentru atelier

maria

Atelier «Maria-Style»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii atelierului «Maria-Style»


redraft

Companie de comerț și producere «Redraft»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Companie de comerț și producere «Redraft» - Firma de producere și comerț „Redraft” – un studio de design specializat în dezvoltarea și confecționarea îmbrăcămintei sportive. Avem printre clienți atât cluburi mari, federații, asociații, cât și echipe mici. Lucrând într-o întreprindere cu ciclu complet, nu putem împărți clienții în mari și mici. De aceea, efectuarea procesului de producere cu o mare diversitate de comenzi devine un lucru foarte greu.

Acum câțiva ani, am luat decizia de a schimba sistemul de evidență existent cu unul mai universal, care să extindă cu un produs posibilitățile noastre. După lungi căutări, ne-am oprit la Sistem Universal de Evidență. Pe fondul altor programe, acesta ni s-a părut mult mai flexibil și corespunzător cerințelor noastre. După consultări cu specialiștii, am evaluat atractivitatea în sectorul financiar.

Lucrările pe scară largă la crearea programului au durat mai mult de un an. Modul cu modul, am scris, testat, introdus corectări și legat unele de altele. Finalul acestei activități minuțioase – un produs complet, care oferă posibilitatea deplină de a duce toată evidența financiar-productivă în activitatea întreprinderii.

Un mare mulțumesc pentru răbdarea colaboratorilor USU. Profesionalismul acestora ne-a permis să transpunem ideea noastră în realitate. Desigur, nu există obstacole în calea perfecțiunii. Apar necesități în realizări viitoare de noi idei și aici ne ajută asistența tehnică, care este oferită USU.

La ora actuală avem un produs de program excelent, creat prin efortul specialiștilor noștri specialiști USU.

Vă mulțumim pentru colaborare. Vă dorim cât mai mulți clienți noi și să nu uitați de cei vechi.

Cu respect, Conducător CCP «Redraft»

Krasnojen O.A.


madam_i

Atelier de modă «Madam-I»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Compania nostră a fost deschisă la începutul anului 2014 și este orientată spre deservirea clienților clasa ”mediu+” și mai sus pentru croirea și reparația individuală a hainelor. De aceea, încă de la început am depus eforturi să punem la punct toate aspectele ale business-ului nostru,să le modernizăm, să satisfacem toate cerințele ridicate ale clienților noștri. Aceasta vizează și sistemul de evidență la nivelul întreprinderii, înregistrării comenzilor și a documentelor.

Monitorizarea programelor existente pe piață pentru rezolvarea sarcinilor existente a arătat ori dificultatea urmăririi lor, sau lipsa unui întreg spectru de funcții indispensabile, sau un cost ridicat de cumparare și întreținere.

Și anume programul ”USU – Sistemul Universal de Evidență” (pentru atelier în cazul nostru), a satisfăcut maxim posibil cerințele noastre. Iar în procesul de completare a cererilor specifice, programul a devenit perfect pentru cerințele noastre. Se poate remarca disponibilitatea tuturor intrumentelor pentru muncă și evidență, grafică excelentă, preț rezonabil. Mai ales trebuie subliniată ușurința utilizării sale. Perioada de instruire nu a duram mai mult de o zi, iar peste câteva zile toți angajații care lucrau cu programul, îl utilizau cu ușurință, fără să tragă cu ochiul în instrucțiuni.

Și încă ceva. Profesionalismul, bunăvoința în comunicare, disponibilitatea de a ajuta clientul de către Nicolai Akulov și angajații săi au confirmat că am făcut alegerea corectă.


kurakova

ÎI Kurakova O.N.

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire.

Dorim să aducem mulțumiri profunde «ÎI Akulov N. N.» și echipei pentru ajutorul acordat în organizarea afacerii, și anume pentru adaptarea programului USU specificului vânzării cu amânuntul a îmbrăcămintei.

La ora actuală, pe piața software este prezentă o cantitate destul de mare de versiuni pentru suportul business-ului, dar toate sunt fie scumpe, fie nu dispun de funcționalul solicitat și necesită modificări suplimentare, ceea ce, de asemenea, influențează prețul final și termenul de lansare a proiectului.

Alegerea noastră s-a oprit la USU din mai multe motive, și anume:

1) preț democratic.

2) transparența calculelor.

3) posibilitatea testării versiunii demo a produsului.

4) Viteza rapidă de lansare a proiectului în etape de la alegerea produsului, până la lansarea deplină a proiectului (mai puțin de 5 zile.)

spre deosebire de multe produse de program, prezente pe piață, acest software este destul de flexibil față de solicitările utilizatorilor și permite configurarea practic a fiecărui aspect conform particularităților afacerii. De asemenea, printre punctele forte se numără lipsa cerințelor de a folosi echipamente speciale. Dorim să mulțumim în special pentru reacția fulgerătoare a asistenței tehnice la solicitări.

Îi urăm echipei dvs. prosperitate și noi succese profesionale!!

Cu respect,

Întreprinzător individual Kurakova O.N.


sds

Compania «SKILLZ DANCE STUDIO»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Conducerea și personalul companiei „SKILLZ DANCE STUDIO” își exprimă recunoștința față de dezvoltatorii de software «Sistem Universal de Software» pentru școala de dansuri.

Echipa noastră a căutat mult timp un program care să răspundă tuturor cerințelor noastre: baza de date a clienților, orar comod, evidența veniturilor și cheltuielilor, activitatea managerilor etc.

,.

După ce am analizat un număr mare de programe, programul „USU” dispune de cel mai complet funcțional. Acest lucru se referă, în primul rând, la securitate.

Posibilitatea administrării, instalării nivelelor de acces și drepturilor la o funcție sau alta este ceea ce avem la moment. Încă un punct forte, indiscutabil, este posibilitatea de a analiza diverse rapoarte de activitate pentru fiecare lună.

Există și posibilitatea de a crea independent în program orice rapoarte și de a vedea eficiența activității managerilor și antrenorilor separat, de a urmări datornicii sau cei mai promițători clienți.

Compania „SKILLZ DANCE STUDIO” vă urează succese în viitor și prosperitate în activitate!


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandă programul pentru atelier

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: