1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Program pentru arendă

Potrivit la 389 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Program pentru arendă

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Caracteristicile programului pentru arendă

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
    Alegere convenabilă

    Alegere convenabilă
  • Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
    Echipament

    Echipament
  • Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
    Formulare

    Formulare
  • Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
    Planificare

    Planificare
  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
    Închiriere

    Închiriere
  • Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
    Vânzări

    Vânzări
  • Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
    Amortizare

    Amortizare
  • Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
    Gajuri

    Gajuri
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Быстрый старт

    Быстрый старт
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • Programul pentru arendă de la compania noastră a fost testat în sectorul real de afaceri și este protejat de certificatul de drepturi de autor!
  • Exclusivitatea programului cnstă și în faptul că este disponibil pentru orice persoană!
  • Prețurile aplicației sunt rezonabile și programul este disponibil chiar și pentru businessul mic și antreprenoriatul privat;
  • Toate procesele de management sunt automatizate la maxim, aplicația oferă sugestii utilizatorului privind navigarea și privind căutarea în baza de date;
  • Nu este nevoie de mult timp pentru a încărca informații în baza de date. Pentru comoditatea înregistrării este posibilă încărcarea în baza de date a unei fotografii a spațiilor arendate, a casei, mașini sau unui aparat;
  • Softul citește date de pe dispozitive de evidență, - programul este compatibil cu toate dispozitivele utilizate pentru arendă;
  • Raportarea este făcută permanent, astfel încât proprietarul afacerii să o poată primi în orice moment;
  • Baza de abonați este lipsită de limita superioară a cantității de informații: puteți controla orice număr de parametri!
  • Programul pentru arendă ține evidența tuturor operațiunilor financiare ale proprietarului de software;
  • Există posibilitatea pregătirii oricărui document, inclusiv contabil;
  • Există suport pentru telefonie și comunicare prin mesageria Viber;
  • Abonații pot transfera bani prin portofelul electronic Qiwi;
  • Evidența datornicilor se ține separat, datele lor sunt evidențiate în baza de date;
  • Există funcția de alerte prin SMS, în masă sau pe grupuri de persoane (un client anume);
  • Softul va analiza direcțiile cele mai profitabile ale afacerii și va evidenția sectoarele neprofitabile;
  • Programul pentru arendă fixează toate comentariile și solicitările clienților și informează proprietarul de software despre acest lucru într-un raport separat;
  • Dezvoltarea noastră este executată în limba rusă: aceasta este versiunea de bază. Clientul nostru poate alege versiunea programului în orice limbă a lumii;
  • Programul este, de asemenea, util pentru antreprenorii care oferă în arendă diverse aparate și mașini: profilul afacerii cu chirii nu este important pentru soft, acesta funcționează cu dispozitive de măsurare;
  • Toate posibilitățile programului pot fi aflate doar prin exploatarea acestuia sau sunându-ne pe noi – noi vă așteptăm!

Descriere software

Închirierea spațiilor, precum și orice altă activitate, necesită un control strict. Compania noastră, care și-a câștigat prestigiul pe piața programelor de calculator, oferă un soft unic "Program pentru arendă". Softul este unic în primul rând pentru că este creat ca un instrument profesional de control în afaceri, dar în același timp poate fi gestionat de o persoană obișnuită care nu cunoaște tehnologiile IT. Dezvoltarea noastră a trecut toate testele și a primit certificatul de autor, așa că feriți-vă de falsuri, "Programul pentru arendă" este exclusiv!

Programatorii noștri au luat în considerare toate nuanțele afacerii arendatorilor: softul suportă orice dispozitive de evidență, utilizate de proprietarii spațiilor închiriate, iar baza de date include șabloane ale tuturor documentelor necesare pentru gestionarea businessului privind închirierea spațiilor. Programul funcționează aproape automat: proprietarul softului stabilește parametrii, care trebuie luați la evidență (softul îi va ajuta utilizatorul cu sugestii). După instalarea și finisarea înregistrării abonaților în baza de date (durează până la câteva minute), "Programul pentru arendă" funcționează singur, notificând proprietarul softului despre diferite abateri sau defecțiuni.

Având în vedere că baza de abonați a programului nu are nicio limită privind cantitatea de informații, se poate controla un număr infinit de parametri. La înregistrare, softul împarte abonații în grupuri pentru a facilita statistica (sectorul clădirilor închiriate, suprafața spațiilor, izolarea acestora, suma plăților etc.) și desfășoară activități de evidență în mod continuu.

Softul face posibilă transferarea controlului către alte persoane, limitând în același timp nivelul lor de acces sau nu, astfel încât o aplicație este mai mult decât suficientă pentru a asigura controlul unei companii mari, care se ocupă de arenda clădirilor și spațiilor. Programul pentru arendă nu limitează nici numărul de utilizatori (tehnologii de vârf!).

Baza de abonați a programului oferă ample oportunități de lucru cu clienții fideli ai companiei: telefonie și mesagerie. Există funcția de notificare în masă prin SMS. Deoarece softul "vede" fiecare abonat separat (acesta este principiul înregistrării, care nu permite sistemului să facă greșeli), el poate funcționa și adresat, trimițând mesaje individuale către anumiți abonați sau către un grup de persoane (de exemplu, felicitări). Proprietarul trebuie doar să pregătească din timp mesaje și să stabilească ora transmiterii lor, iar programul pentru arendă va face singur acest lucru!

Softul va pregăti un raport statistic despre arendatori: cine plătește arenda în mod regulat și cine are probleme cu plata. Raportarea poate fi solicitată pentru fiecare client individual, pentru fiecare sector al orașului, unde sunt localizate zonele închiriate etc. Raportul analitic al programului va arăta în care dintre regiuni este mai profitabil să vă ocupați de arendă (softul va calcula profitul pentru fiecare obiect) și astfel va indica direcția pentru dezvoltarea afacerii. Deoarece programul pentru arendă susține sistemul internațional de plată Qiwi, abonații nu vor avea probleme cu posibilitatea plăților. Softul evidențiază răuplătitorii și datornicii în baza de date, iar utilizatorul vede imediat clienții problematici, pentru care raportarea este separată. După analizarea dinamicii profitului, programul elaborează bugetul întreprinderii pentru viitor. Softul va recalcula imediat valoarea contractului la schimbarea plății pentru arendă, acest lucru va dura câteva minute. Programul pentru arendă este un asistent fiabil și precis în gestionarea afacerii de arendă - contactați-ne și obțineți o consultație gratuită!

Aspectul programului

Program pentru arendă

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcați programul pentru arendă

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului de evidență închirieri

Programul poate fi utilizat:

  • Puncte de închiriere a bicicletelor

    Puncte de închiriere
    a bicicletelor
  • Puncte de închiriere a mașinilor

    Puncte de închiriere
    a mașinilor
  • Chirie rochii și haine

    Chirie rochii
    și haine
  • Puncte de închiriere

    Puncte de
    închiriere
  • Chirie și arendă de instrumente și inventar

    Chirie și arendă de
    instrumente și inventar
  • Arenda spațiilor comerciale și terenurilor

    Arenda spațiilor
    comerciale și terenurilor
  • Organizații de arendă a echipamentelor și instrumentelor pentru construcții

    Organizații de arendă
    a echipamentelor și
    instrumentelor pentru
    construcții
  • Magazine de închiriere a echipamentelor sportive

    МMagazine de închiriere
    a echipamentelor sportive
  • ЛAltă organizație

    ЛAltă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback privind programul pentru arendă

bm

SRL Editura Business Media»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Tipografia noastră SRL „Editura Business Media” se ocupă de producerea diferitor articole de poligrafie.

Pentru bazele de date și sistemul de evidență, până la procurarea software, am utilizat Excel-ul. Dar am decis să optimizăm business-procesul și activitatea tipografiei , și am cumpărat la mijlocul anului 2017 produsul „USU – Sistem Universal de Evidență”. „Programul pentru tipografie” a fost creat la cel mai înalt nivel, fiind simplă în utilizare. Mulți angajați s-au adaptat ușor la acest software. Suportul tehnic al companiei este mereu receptiv. La fiecare comandă, execută sarcinile puse de noi repede și în timp.

Exprimăm mulțumiri mari și îi urăm prosperitate companiei dvs.

Director general SRL «Editura Business Media» Ismailov Z.M.


classis

Club de fitness "Classis"

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Prima dată, clubul de fitness „Calssis” s-a adresat dezvoltatorilor programului Sistem Universal de Evidență în anul 2015, cu rugămintea de automatizare a afacerii și optimizare maximă a proceselor de afaceri cu scopul de a primi posibilitatea ducerii evidenței calitative a activității și controlului rezultatelor.

Mai târziu am revenit la această întrebare și ne-am adresat colaboratorilor acestei companii, stabilind cu reprezentanții acesteia data și termenii de instalare a sistemului. Doresc să remarc din start profesionalismul înalt al programatorilor, care activează în cadrul ÎI Akulov N.N. ne-au propus să facem unele modificări ale sistemului, ca programul de evidență să corespundă exact cerințelor noastre.

Astăzi putem afirma cu certitudine că, după ce în clubul nostru fitness a fost instalat USU, am obținut mult mai multe decât am planificat.

Instalarea programului a fost făcută de un specialist în oficiu. După aceasta, programatorul ÎI Akulov N.N. le-a arătat administratorilor noștri cum să utilizeze sistemul. Puțin mai târziu, același specialist a realizat o mică instruire pentru trainerii noștri, familiarizându-i cu particularitățile dezvoltării sofware.

Am devenit posesorii unui software calitativ, care ne permite efectuarea activității zilnice. Dacă avem nevoie să prelucrăm același tip de informație în volum mare, atunci pentru serviciile noastre această funcție este ca importul. La solicitarea noastre, în unele rapoarte ce țin de activitatea noastră au fost operate mici modificări, ceea ce a permis să obținem informații mai detaliate pe unele aspecte. Putem controla complet abonamentele și fluxurile de clienți. Pentru fiecare vizitator poate fi stabilit propriul orar și să nu contabilizăm vizita, dacă într-o anumită zi, persoana nu a putut veni. Orarul poate fi plasat din timp nu doar pentru clienți, ci și pentru antrenori. Acest lucru a făcut mai multă ordine în organizația noastră. Astea nu sunt singurele rezultate de utilizare a USU, dar ele au făcut activitatea noastră mai comodă și mai efectivă.

Aducem mulțumiri echipei de programatori-dezvoltatori Sistem Universal de Evidență. Dorim să menționăm răbdarea nelimitată și rezistența specialiștilor din cadrul ÎI Akulov N.N., care ne-au ajutat să ne facem lucrul cu cel mai bun rezultat. La orice adresare, aceștia intră foarte repede în esența problemei, ne explică respectuos și cu tact greșelile noastre, dacă le avem, și ne ajută să rezolvăm problema în cei mai mici termeni. Toate momentele polemice se rezolvă prin dialog deschis.

Vă dorim prosperitate în afacerea dvs., iar colaboratorilor le urăm inspirație și creștere profesională.


es_clinic

Centru medical «ES Clinic»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


«USU» este un program excelent cu o interfață foarte comodă și accesibilă. Posibilitățile acesteia au permis rezolvarea multor sarcini ale clinicii legate de automatizarea procesului de crearea a bazelor de date ale pacienților, de evidență vizitelor, intrare a mijloacelor financiare, oferire a cardurilor de cadouri și bonusuri, precum și de epuizare a preparatelor medicale.

Potențialul programului permite completarea funcționalului său conform propriilor necesități. Multe din opțiunile furnizate permit perfecționarea automatizării procesului fără investiții semnificative la baza existentă.

O atenție deosebită merită suportul tehnic. Ajutorul este mereu acordat în mod opertiv și este foarte calificat.

Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii centrului medical «ES Clinic»


funkytown

Studio de dansuri «Funky Town»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii studio-ului de dansuri «Funky Town»


silavoli

Centru de fitness «Sila Voli»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Bună ziua! Mă numesc Serghei Semînin și sunt conducător al centrului de fitenss „Puterea voienței”. Pentru deschiderea centrului de fitenss „Puterea voienței” a fost necesar să alegem un program de control al vizitatorilor. După testarea versiunii demo a programului de evidență a sportului, am decis să încheiem contractul de dezvoltare a programului pentru centrul nostru de fitness. Specialiștii companiei Sistem Universal de Evidență au efectuat instalarea și configurarea inițială. Datorită programului dvs., controlul fluxului de clienți ne ia puțin timp și nu suntem nevoieți să cheltuim timp pentru perfectarea hârtiilor. Putem vedea în orice moment câte persoane s-au înscris la noi într-o anumită zi, cu ce antrenor face antrenamente, câte antrenamente i-au mai rămas, programul ne va spune singur la cine expiră curând abonamentul. Cu ajutorul acestui program, este pus la punct controlul mărfurilor. Salariile antrenorilor, personalului din administrație se transferă automat în baza procentului stabilit.

Vă mulțumim pentru lucrul efectuat! Suntem foarte bucuroși de colaborarea cu dvs.

Vom recomanda compania Dvs. și partenerilor noștri!

04.10.2017 Semînin S.A.


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandați un program pentru arendă

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: