1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Program pentru farmacie

Potrivit la 649 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Program pentru farmacie

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Posibilitățile programului pentru farmacie

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Farmacistul nu va mai fi nevoit să știe pe de rost toți analogii preparatelor medicale. Va fi suficient să introducă cuvântul „analog” și programul va indica singur produsele potrivite aflate în stoc
    Analogi

    Analogi
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Veți putea vinde simplu fie o cutie, fie o capsulă sau o pastilă. Sistemul va elimina singur produsul necesar și îl pune va la același depozit, la bucată
    Vâzare cu amănuntul

    Vâzare cu amănuntul
  • Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
    Selectarea în timpul vânzării

    Selectarea în
    timpul vânzării
  • În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
    Returnare

    Returnare
  • Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
    Vânzări amânate

    Vânzări amânate
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și farmacii

    Depozite și farmacii
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
    Скидки

    Скидки
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
    Dinamica vânzărilor

    Dinamica vânzărilor
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Salariul contractual al farmaciștilor poate fi calculat în mod automat
    Salariul farmaciștilor

    Salariul farmaciștilor
  • Farmaciștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul vă ajută să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de farmacii
    Rețea de farmacii

    Rețea de farmacii
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • Programul pentru farmacie este o dezvoltare exclusivă a companiei noastre!
  • La crearea softului au fost utilizate cele mai bune programe de gestionare a farmaciilor;
  • Specialiștii noștri au adaptat programul pentru utilizatorii de orice nivel;
  • Toate operațiunile programului sunt automatizate și nu necesită implicarea strictă a factorului uman;
  • Softul colectează permanent datele de pe dispozitivele de evidență din farmacie, lucru foarte comod pentru farmaciile care activează în regim 24/24.
  • Încărcarea datelor în baza de informații a softului are loc fără participarea utilizatorului și durează câteva minute;
  • Programul pentru farmacie dispune de protecție împotriva hacking-ului;
  • Baza de date include un volum nelimitat de informații: softul nu poate fi speriat de asortiment!
  • Funcțiile de administrare pot fi transmise altor persoane (adjuncților, farmaciștilor), limitându-le dreptul de acces: persoana va vedea doar acea informație, care îi este necesară în activitate;
  • Numărul utilizatorilor programului poate fi nelimitat, iar toți pot avea parolă personală pentru a accesa sistemul;
  • Ajutorul informațional ține sub control toate operațiunile financiare ale farmaciei și are grijă de circulația documentelor;
  • Există funcția notificării în masă a clienților cu ajutorul mesajelor prin PBX corporativ, care se formează din telefoanele abonaților din baza de date;
  • Programul pentru farmacie ține evidența medicamentelor din depozit pentru orice perioadă de timp în orice depozit, dacă sunt mai multe;
  • Raportarea poate fi solicitată pentru fiecare medicament sau pentru fiecare client separat;
  • Cu ajutorul softului propus de noi puteți administra farmacia de la distanță, fără a vă limita în călătorii și economisindu-vă timpul;
  • Clientul fidel paote comanda marfa pe interet în baza de date: o platformă excelentă pentru internet- magazin!
  • Programul va elabora statistica celor mai populare medicamente și a celor care nu se bucură de popularitate;
  • Analiza prețurilor pentru fiecare poziție îi permite directorului farmaciei să ducă o politică de preț rezonabilă pentru întreprinderea sa;
  • Raportul analitic general al programului va arăta directorului cele mai profitabile direcții de dezvoltare a afacerii;
  • Abonații programului pot utiliza sistemul electronic de plăți prin internet – Qiwi;
  • Programul pentru farmacie dispune de cele mai diverse posibilități de optimizare a afacerii și nu necesită mult timp pentru administrare. Contactați specialiștii noștri pentru a afla detalii despre program!

Descriere software

Compania noastră, unul dintre liderii pe piața programelor informaționale, prezintă un nou soft „Program pentru farmacie”! Programul de optimizare a afacerii „Sistemul-HELP DESK”, devenit deja popular, a fost modificat de programatorii noștri: acum softul acceptă dispozitivele de evidență, utilizate în farmacii! Softul a fost testat în condiții reale și este protejat prin certifict de autor. Experții noștri au mofificat programul astfel, încât acesta să poată fi administrat și de persoane care cunosc sumar administrarea la calculator: noi înțelegem că programul pentru farmacie este prevăzut pentru un număr mare de persoane, deoarece acesta va fi gestionat nu doar de directorii de farmacii. Astfel, în scopul optimizării eforturilor de control al farmaciei, aplicația poate fi utilizată și de alte persoane, cu permisiunea deținătorului softului. Numărul de utilizatori poate fi nelimitat, ca și numărul de abonați ai bazei de date. Softul poate opera cu orice volum de informații, de aceea, în baza de date poate fi inclus asortimentul celei mai mari farmacii sau chiar a unei rețele de farmacii ale aceluiași proprietar. Programul pentru farmacie controlează nu doar asortimentul, dar și personalul: anagajații care întârzie sunt penalizați de soft, și invers, angajații care își fac bine treaba primesc bonusuri pentru calitatea muncii. Programul este compatibil cu camere de supraveghere video și sisteme de pază. Dacă sunt instalateechipamente suplimentare, există posiilitatea de a urmări activitatea farmaciștilor în regim online. Așa cum probabil ați înțeles deja, farmacia poate fi gestionată prin calculator de la distanță. Programul pentru famracii va verifica și poșta electronică și va transmite scrisorile necesare, vă va aminti despre o întâlnire (ședință) ulterioară, și, totodată, va ține sub control toți indicatorii solicitați. Softul nu doar „știe” șablonul oircărui document, care poate fi necesar în farmacie, dar ține și evidența contabilă! Programul vă poate oferi rapoarte în orice moment, deoarece culegerea datelor are loc permanent, lucru important mai ales pentru farmaciile care activează în regim 24/24. Programul poate elabora ușor orarul de lucru al instituției și poate comunica cumpărătorilor fideli cu ajutorul SMS-urilor prin PBX din baza de date, despre aceste modificări. Abonații au posibilitatea de a comunica prin messengerul Viber și pot efectua plăți pe internet, utilizând sistemul Qiwi. Programul pentru farmacie poate fi elaborat în orice limbă (limba rusă este inclusă în versiunea de bază) – avem reprezentanțe și peste hotare. Programul informațional ușurează și accelerează munca farmacistului, care nu va fi nevoit să cunoască pe de rost toate medicamentele analog. Este suficient să inludeți în opțiunea căutare din program cuvântul „analog” și softul va găsi preparatele necesare, cu efect analog cu medicamentul de bază. Programul ține și evidența depozitară: orice sold și mutarea mărfii în orice depozit (dacă sunt mai multe), solduile din depozit etc. – toate acestea vor fi incluse într-un raport separat. Softul elaborează și rapoarte analitice, comparând activitatea farmaciei conform perioadelor de timp sau altor parametri: valorii cecului mediu, dinamicii vânzărilor, celor mai populare produse etc. Există posibilitatea de a analiza profitul pentru orice produs, lucru care permite regularizarea exactă a politicii de prețuri. Programul pentru farmacie colectează statistica comenzilor de la clienții fideli și formează lista de medicamente, care lipsesc din vânzare, dar care sunt solicitate de cumpărători. De asemenea, programul va elabora rapoarte separate despre toate plângerile și recomandările. Testați programul în farmacia dvs. Contactați-ne pentru a afla cum o faceți!

Aspectul programului

Program pentru farmacie

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descarcă programul pentru farmacie

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului pentru farmacie

Programul poate fi utilizat:

  • Farmacie

    Farmacie
  • Depozit de medicamente

    Depozit de medicamente
  • Companie farmaceutică

    Companie farmaceutică
  • Centru medical și clinică privată

    Centru medical și
    clinică privată
  • Spital de stat, staționar și spital de internări

    Spital de stat,
    staționar și spital
    de internări
  • Altă organizație

    Altă
    organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback despre programul pentru farmacie

mir

SRL «MIR-5»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


La începutul anului 2017, SRL „MIR-5” a luat decizia despre necesitatea optimizării business-procesului și sporirii productivității muncii angajaților companiei noastre. Pentru aceasta a fost ales programul «USU».

În procesul selectării furnizorului acestui program, am analizat deciziile câtorva companii și am decis să alegem programul „USU-Sistem Universal de Evidență”. Decizia noastră a fost motivată de faptul că programul „USU” dispune de o funcționalitate mai dezvoltată, în comparație cu programele similare, existente pe piață. Totodată, rapoartele de referință propuse și funcșiile programului răspundeau pe deplin necesităților noastre.

Un factor nu mai puțin important a fost numărul mare de feedback-uri pozitive despre funcționarea acestui program, precum și relația optimă dintre preț și calitatea înaltă.

Primele rezultate după implemntarea sistemului nu ne-au înșelat așteptările: au fost rezolvate multe probleme, care aveau loc când nu dispuneam de sistem automatizat de evidență. Odată cu implemntarea noului sistem, business-procesele cheie au devenit mai „transparente”, a apărut posibilitatea de a administra realmente întreprinderea: au fost reduse cheltuielile legate de procurarea valorilor materiale datorită posibilității apărute de a calcula rațional necesitatea unor anumite produse. De asemenea, am reușit să eliberăm anumite mijloace materiale din mărfurile cumpărate anterior, mutându-le între subdiviziunile companiei noastre.

Mulțumim echipei coompaniei Dvs. pentru deservirea profesionistă și sperăm la o colaborare viitoare reciproc avantajoasă.

Director SRL «MIR-5» Mironiuc I.N.


aleko

Companie de transport «Aleko Trans»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire

Compania Aleko aduce sincere mulțumiri echipei de dezvoltatori USU pentru serviciile calitative și profesionale de creare, implementare și de menținere ulterioară a sistemului de evidență pentru întreprinderile de transport și logistică.

Specialiștii USU și-au demonstrat din prima competența, încă la etapa studierii sarcinii tehnice, sugerându-ne diverse versiuni și ajutându-ne astfel să găsim soluția optimă pentru sarcinile propuse.

În final, a ieșit un produs ce corespunde total cerințelor noastre, care a permis aranjarea proceselor de lucru și reducerea timpului necesar perfectării documentației. Interfața programului este laconică și clară, încât și o persoană cu experiență minimă de lucru la calcutaor, va putea asimila rapid regulile simple și algoritmii.

Dorim îndeosebi să remarcăm posibilitatea sistemului de a oferi rapoarte în baza oricăror criterii propuse, de a face rubrici și extrase atât pentru o dată terminată, cât și pentru o perioadă de timp aleasă. În general, toate posibilitățile USU permit administrarea ușoară a proceselor, reduc probabilitatea erorii factorului uman, scapă colaboratorii de munca solicitantă cu hârtiile și îndreaptă eforturile acestora spre îmbunătățirea calității și dezvoltarea noilor direcții.

Mulțumiri speciale merită colaboratorii care nemijlocit au instalat și configurat sistemele la locurile de muncă. Fiecare membru al echipei dispune de un simți nemaipomenit de tact, profesionalism și înțelegere profundă a procesului. Dorim să le urăm băieților din echipa lui Nicolai Akulov dezvoltare și prosperitate.


bm

SRL Editura Business Media»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Tipografia noastră SRL „Editura Business Media” se ocupă de producerea diferitor articole de poligrafie.

Pentru bazele de date și sistemul de evidență, până la procurarea software, am utilizat Excel-ul. Dar am decis să optimizăm business-procesul și activitatea tipografiei , și am cumpărat la mijlocul anului 2017 produsul „USU – Sistem Universal de Evidență”. „Programul pentru tipografie” a fost creat la cel mai înalt nivel, fiind simplă în utilizare. Mulți angajați s-au adaptat ușor la acest software. Suportul tehnic al companiei este mereu receptiv. La fiecare comandă, execută sarcinile puse de noi repede și în timp.

Exprimăm mulțumiri mari și îi urăm prosperitate companiei dvs.

Director general SRL «Editura Business Media» Ismailov Z.M.


concept

SRL „TTK „Concept”

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Scrisoare de mulțumire!

Compania SRL „TTK „Concept” și-a început colaborarea cu ÎI „Akulov N.N.”, și în special cu software „USU.kz” în anul 2014. Noi ne ocupăm cu transportul internațional de mărfuri pe cursa Rusia-Kazahstan și pentru era foarte important să găsim un produs gata adaptat specificului activității noastre, care să conțină toată informația de lucru de bază și care să dispună de toate funcțiile necesare pentru a lucra cu el.

Datorită acestui program am reușit să automatizăm toate procesele de bază ale activității companiei și să evităm o mare pierdere de timp. „USU.kz” facilitează de câteva ori aspectele organizatorice și de lucru, oferă managerilor mai mult timp pentru rezolvarea sarcinilor mai importante și strategice și pentru atragerea de noi clienți.

Programul este destul de comod și ușor de utilizat. Toți angajații companiei au trecut repede instruirea și au reușit în termeni reduși să înceapă lucrul privind formarea unei baze unice de clienți, elaborarea rpoartelor financiare și întregului set de documente pentru clienți.

Eficiența economică a întreprinderii a crescut datorită planificării bune a lucrului angajaților, prezentarea în timp a rapoartelor către conducere și analiza tuturor proceselor de la întreprindere.

Alături de alte multe programe similare, „USU.kz” este, fără îndoială, lider din punct de vedere a mai multor criterii importante pentru noi:

- prețul și modul de plătă;

- interfața comodă;

- suport tehnic operativ;

- colaboratori competenți și calificați.

mulțumim pentru dezvoltare программы «USU – Sistem Universal de Evidență».

Vă urăm succese și prosperitate în viitor!

Cu respect,Director general SRL „TTK „Concept” Bakanov S.I.


flexgym

Club de fitness «Flexgym»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Când s-a deschis clubul nostru de fitness, iar asta se întâmpla acum 3 ani, noi nici nu ne gândeam la baze de date sau sistem de evidență. Ne gândeam că vom lua decizii pe parcurs, dar lucrând aproximativ un an, am început să negândim la un program care să răspundă solicitărilor noastre. De ce am început să căutăm un program? Pentru că am uitilizat atât obișnuitul program Microsoft Excel, unde menționat fiecare vizită cu un +, cât și obișnuiam să facem găuri cu o ștanță în cardurile de plastic, ceea ce aducea multe dificultăți, de fiecare dată carduri noi, mult gunoi de la aceste găurele în card etc. De asemenea, noi efectuam vânzarea alimentelor pentru sportivi și intrările prin intermediul Microsoft Excel, iar vânzările le notam în caiet.

Am avut multe posibilități de a achiziționa programul, dar prețurile la 1C erau înspăimântătoare. De asemenea, atâtea programe propuse pe internet, nu le mai duci contul. Sistemul Universal de Evidență ne-a fost sugerat de prietenul nostru, Anton Panteleiciuc. Acesta ne-a zis că există un program gata pentru evidența unui club de fitness. Atunci și ne-am decis să achiziționăm programul. După ce am lucrat în el, ne place foarte mult baza de date cu sistem de evidență și răspunde tuturor necesităților noastre. Ne-a plăcut și suportul tehnic de la USU.kz, toți sunt binevoitori și receptivi. Și au dat dovadă de atâta răbdare, având în vedere că noi aveam multe întrebări și neclarități.

Acum nu mai avem nevoie de ștanță, Excel sau alte chestii pe care le utilizam anterior. Și clienților noștri le place că cardul nu mai este găurit și are un aspect prezentabil fără ele.

Dorim să aducem mulțumiri enorme echipei USU.kz pentru lucrul făcut, precum și pentru software-ul calitativ. Dorim să le urăm prosperitate și ieșire pe piața internațională, ca acest program să fie utilizat de tot mai multe companii și organizații.

Cu recunoștință și profund respect

Director de club de fitness «FLEXkg»

Amanjolov S.I.


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandă programul pentru farmacie

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: