1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Program medical

Potrivit la 694 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Program medical

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Posibilitățile programului medical

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • În program poate fi ținut dosarul medical electronică
    Dosarul medical

    Dosarul medical
  • În program sunt integrate informații academice cu liste de diagnoze ICD, împărțite pe categorii
    Diagnoze ICD

    Diagnoze ICD
  • În baza diverselor diagnoze ICD sunt deja elaborate planurile de investigații și tratament
    Protocol de tratament

    Protocol de tratament
  • În program pot fi păstrate și toate rezultatele analizelor
    Rezultatele analizelor

    Rezultatele analizelor
  • Setarea completării șabloanelor pentru investigații vor facilita optimizarea activității tuturor specialiștilor dvs. și vor exclude necesitatea documentelor pe suport de hârtie
    USG

    USG
  • La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
    Păstrarea imaginilor

    Păstrarea
    imaginilor
  • Orice formular de firmă în format MS Word poate fi propus ca șablon pentru completare
    Completarea formularelor

    Completarea
    formularelor
  • Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
    Înregistrarea pacienților

    Înregistrarea
    pacienților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, rezultatul investigațiilor
    E-mail

    E-mail
  • Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
    Utilizarea cardurilor

    Utilizarea cardurilor
  • Se acceptă scoaterea medicamentelor și materialelor necesare efectuării investigațiilor, atât manual, cât și automat.
    Evidența medicamentelor

    Evidența
    medicamentelor
  • Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
    Calcule

    Calcule
  • Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
    Creșterea numărului de pacienți

    Creșterea numărului
    de pacienți
  • Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
    Gradul de activitate al clienților

    Gradul de activitate
    al clienților
  • Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
    CRM

    CRM
  • Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
    Rating pacienți

    Rating pacienți
  • Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
    Clienți plecați

    Clienți plecați
  • Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
    Motivele plecării

    Motivele plecării
  • Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
    Menținerea pacienților

    Menținerea pacienților
  • Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
    Recomandări

    Recomandări
  • Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
    Salariul

    Salariul
  • Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
    Dinamica vizitelor

    Dinamica vizitelor
  • Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
    Dinamica în funcție de timp

    Dinamica în funcție
    de timp
  • Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
    Analiza serviciilor

    Analiza serviciilor
  • Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
    Analiza vânzărilor

    Analiza vânzărilor
  • Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
    Prognoza produselor

    Prognoza produselor
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
    Înregistrare online

    Înregistrare online
  • Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finalizarea analizelor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Instalând un ecran pe care să fie proiectat orarul pe angajați și cabinete, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți îmbunătăți controlul intern
    Proiectare pe ecran

    Proiectare pe ecran
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • „Programul medical” a apărut ca o versiune a popularului pe piață program de optimizare a businessului și reprezintă un instrument profesional de evidență informațională!
  • Programul este protejat prin drepturi de autor: feriți-vă de falsuri!
  • Prețurile noastre sunt accesibile și pentru cabinetele medicale mai mici!
  • Programatorii noștri au adaptat programul pentru utilizatorii simpli de calculator personal;
  • Programul oferă mereu sugestii utilizatorului despre cum să lucreze cu el;
  • Toate procesele softului „Program medical” sunt automatizate, calculatorul lucrează singur, calculând și analizând datele de pe instrumentele de evidență;
  • Instalarea programului pe calculator și înregistrarea abonaților în baza de date se realizează automat (poate fi activată și administrarea manuală);
  • Volumul bazei de abonați poate fi nelimitat și o aplicație este suficientă pentru mai multe filiale ale instituției medicale;
  • Există posiilitatea de a oferi drepturi de administrare a aplicației și altor medici: accesul poate fi total sau limitat;
  • Aplicația nu limitează numărul de utilizatori;
  • „Programul medical” operează evidența statistică și analitică – raportarea poate fi solicitată în orice moment;
  • Programul este capabil să controleze toți abonații sistemului (locuitorii sectorului, orașului sau clienții permanenți ai cabinetului medical, medicamentele, preparatele, echipamentul, nivelul de îmbolnăvire etc.) concomitent sau separat;
  • Unul dintre cele mai importante avantaje a administrării informaționale: softul poate fi administrat de la distanță;
  • „Programul medical” duce contabilitatea instituției medicale și lucrările de secretariat (eliberează certificate, rețete etc.);
  • Programul este cel mai rapid și necorupt contabil, și, de asemenea, el nu greșește niciodată!
  • Sistemul ține separat evidența preparatelor medicale și va sugera când trebuie cumpărat un medicament sau altul;
  • Softul formează PBX corporativ din telefoanele sistemului de abonați, lucru care oferă posibilități extinse de comunicare între medici și clienți;
  • Există posibilitatea plăților prin internet, prin sistemul Qiwi și posibilitatea comunicării prin messenger-ul Viber;
  • Toate întrebările și propunerile le puteți comunica specialiștilor noștri – sunați, consultația este gratuită!

Descriere software

Raportarea în medicină a devenit demult un exemplu clasic de birocrație: despre medici există glume, că nu mai au timp nici să trateze, din cauza numărului mare de hârtii pe care trebuie să le completeze. Însă, aceste glume nu sunt amuzante nici pentru medici, nici pentru pacienții lor... Echipa de programatori ai companiei noastre, unul dintre lideri pe piață, a creat o aplicație pentru medici – „Program medical”! pe piața tehnologiilor informaționale, a obținut deja popularitate bine meritată dezvoltarea noastră pentru optimizarea business-ului – „Sistemul -HelpDesk”. Având în vedere că programul operează exclusiv cu cifre, pentru el nu este important profilul afacerii, iar ajustarea softului pentru un anumit specific, cum ar fi cel medical, este, cum se zice, o problemă tehnică. Așa a apărut și „Programul medical” – un soft orientat spre lucrătorii din sfera medicală! Organizația medicală poate fi o clinică de stat sau un cabinet medical privat – pentru program acest aspect nu este important. Nici volumul de informații nu este o problemă pentru program: baza de abonați poate include orice volum de informații. Acest lucru este convenabil și pentru că un singur program este suficient pentru deservirea unei rețele de clinici private sau spitale orășenești. Totodată, prețurile noastre vă vor suprinde plăcut, și acest lucru nu este un truc de publicitate, ci purul adevăr! „Programul medical” ține într-o singură bază și toți clienții (locuitorii unui raion sau oraș), personalul medical, toți partenerii, sponsorii și sferele, care se supun controlului, de la echipamentul medical până la consumabile. Programului îi este convenabil să țină toată informația într-un singur loc, deoarece nu poate încurca nimic în contextul particularităților tehnice a principiilor de înregistrare în sistem. Înregistrarea abonaților în cazul importului automat de informații nu ia mult timp, iar instalarea programului pe calculator se realizează automat. Programul medical este capabil să verifice toți abonații în același timp, precum și fiecare aspect (persoană) în parte. În același timp, ajutorul informațional pregătește rapoarte nu doar pentru perioada de timp selectată, dar realizează și rapoarte statistice și comparații analitice, prezentându-i conducerii instituției medicale întreaga statistică pentru care, de obicei, se consumă foarte mult timp, atunci când e necesară: statistica creșterii (scăderii) unei sau altei boli pe fiecare sector, dinamica mortalității, natalității etc. Anagajații medicali ai factorului de conducere știu că statistica, menționată mai sus, este necesară ,de regulă ,atunci când medicii au cel mai mult de lucru. De exemplu, în cazul unui focar de răceli sau gripă, când medicii nu au niciun minut liber, este necesară statistica, pentru a ști dacă s-au luat măsurile necesare de către medici. Programul medical va avea grijă și de fișele medicale, și va pregăti și statistici. Și, având în vedere că informațiile se acumulează permanent, atunci și rapoartele statistice vor fi gata în limita câtorva minute. Totodată, rapoartele respective pot fi solicitate în orice moment. Odată cu utilizarea programului medical, totul are loc, de obicei, după următorul scenariu: directorul instituției medicale este sunat de către conducere și întrebat despre dinamica gripei, iar medicul-șef, deschizând baza de date a softului, comunică imediat cifrele exacte: numărul celor care s-au adresat, numărul celor care au fost vaccinați, procentul celor care s-au însănătoșit etc. Trebuie să menționăm că, „Programul medical” poate fi administrat nu doar de către posesorul ei direct, ci și de către alți medici, cărora medicul-șef le oferă acces (total sau limitat). Programul nu limitează nici numărul de utilizatori. A rămas să menționăm că, specialiștii noștri au lucrat special asupra programului, adaptându-l pentru utilizatorii simpli: lucrătorii medicali nu vor fi nevoiți să se facă programatori, pentru a administra softul! Dacă mai aveți întrebări, puteți beneficia de o consulatație gratuită de la managerii noștri!

Aspectul programului

Program medical

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descarcă programul medical

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului pentru instituții de medicină

Программой могут пользоваться:

  • Centru medical și clinică privată

    Centru medical
    și clinică privată
  • Policlinică și dispensar

    Policlinică și dispensar
  • Spital de stat, staționar și spital de internări

    Spital de stat,
    staționar și spital
    de internări
  • Laborator și centru medical și de diagnostic

    Laborator și
    centru medical
    și de diagnostic
  • Sanatoriu și centru de reabilitare

    Sanatoriu și centru
    de reabilitare
  • Dispensar și centru de profilaxie

    Dispensar și
    centru de profilaxie
  • Medici practicieni particulari

    Medici practicieni
    particulari
  • Centru oftalmologic și de optică

    Centru oftalmologic
    și de optică
  • Farmacie

    Farmacie
  • Centru de reproducere, perinatal și maternitate

    Centru de reproducere,
    perinatal și maternitate
  • Chirurgie plastică și estetică

    Chirurgie plastică
    și estetică
  • Institutul de cercetare

    Institutul de cercetare
  • Psihologi și traineri

    Psihologi și traineri
  • Consultație pentru femei

    Consultație pentru femei
  • Complex și centru de însănătoșire

    Complex și centru
    de însănătoșire
  • Centru chirurgical

    Centru chirurgical
  • Instituție de învățământ preșcolar, punct de logopedie și defectolog

    Instituție de
    învățământ preșcolar,
    punct de logopedie
    și defectolog
  • Altă organizație

    Altă
    organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Feedback despre programul medical

cim

Clinică «Centrul pentru medicina israeliană»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU - Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii clinicii «Centrul pentru medicina israeliană»


es_clinic

Centru medical «ES Clinic»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


«USU» este un program excelent cu o interfață foarte comodă și accesibilă. Posibilitățile acesteia au permis rezolvarea multor sarcini ale clinicii legate de automatizarea procesului de crearea a bazelor de date ale pacienților, de evidență vizitelor, intrare a mijloacelor financiare, oferire a cardurilor de cadouri și bonusuri, precum și de epuizare a preparatelor medicale.

Potențialul programului permite completarea funcționalului său conform propriilor necesități. Multe din opțiunile furnizate permit perfecționarea automatizării procesului fără investiții semnificative la baza existentă.

O atenție deosebită merită suportul tehnic. Ajutorul este mereu acordat în mod opertiv și este foarte calificat.

Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii centrului medical «ES Clinic»


mozg

Centru medical «Stimularea creierului»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii centrului medical «Stimularea creierului»


geliomed

Clinică «Helio Med»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii clinicii «Helio Med»


zorkii

Optică «Un ochi ascuțit»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Organizația noastră prestează servicii de primire și tratare a persoanelor cu probleme de vedere și nu doar, dar și serviciile unui optician montator. Ne străduim să ținem pasul noilor tehnologii. Ne-am lovit de necesitatea de a automatiza procesul de lucru. În căutarea programului necesar, am ajuns la acesta «Sistem Universal de Evidență». Ne-a plăcut că programul poate fi aplicat în multe genuri de activitate, iar în special pentru sfera noastră de activitate există un modul special și la preț accesibil.

l-am implementat cu succes Sistemul Universal de Evidență, ceea ce a sistematizat și simplificat semnificativ procesul nostru de lucru. În program este prevăzută posibilitatea specială de a înregistra orele de primire la medici. Acest lucru permite planificarea eficientă și rațională a timpului primirilor pentru orice zi. De asemenea, cartoteca și istoricul vizitelor clienților în format electronic permit găsirea rapidă și comodă a informației necesare.

În secțiunea de evidență și realizare a mărfurilor totul este, de asemenea, prevăzut pentru utilizare comodă. Este susținută conectarea echipamentului comercial și există posibilitatea creărei unei multitudini de tipuri de rapoarte.

Este foarte comod că, în virtutea specificului activității noastre, putem împărți tipul vizitelor în cele de primire, de tratare la aparate, servicii de reprație și confecționare a ochelarilor, precum și servicii de comercializare.

Suntem foarte recunoscători managerilor companiei USU pentru lucrul operativ și ajutorul accesibil la instalarea și întreținerea programului.

Sperăm că vom continua cooperarea!

Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii optică «Un ochi ascuțit»


dotsenko

ÎI Docenko

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Eu sunt întreprinzător individual. Lucrez de mulți ani în domeniul opticii.

Am găsit pe pagina www.usu.kz – Sistem Universal de Evidență programul care corespundea pentru optică.

Ne-am adresat, am plătit, iar programul ne-a fost instalat de la distanță.

Ne-au acordat asistență tehnică. Ne-au povestit, arătat. La toate întrebările ne-au răspuns.

Totul e foarte accesibil, operativ.

Acum asimilăm programul, lucrăm în el. Este foarte comod, confortabil. Este ceea de ce am avut nevoie. Am căutat mult asfel de program, nu puteam găsi. Iar acesta este programul de care am avut nevoie. În el găsim tot ce este necesar.

Recomandăm tuturor celor care caută un program pentru optică acest site.

Am rămas satisfăcuți. Lucrul este comod, simplu. Recomandăm tuturor.

ÎI Docenko


bbnura

Companie medicală «B.B. Nura»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Compania noastră mai mult de un an utilizează pragramul Sistemul Universal de Evidență pentru evidența medicamentelor și a produselor medicale. Pe tot parcursul funcționării programului USU, nu avem niciun fel de plângeri.

Programul USU reprezintă interfață user-friendly pentru evidența stocurilor din depozit. Permite contabilizarea cheltuielilor de medicamente și produselor medicale, atât cantitativ, cât și în termeni monetari. De asemenea, acest program este comod pentru raportarea financiară internă.


osteopat

Companie medicală «Centru de osteopatie și sănătate»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Am instalat programul „Sistem Universal de Evidență” în centrul medical. Acesta a simplificat activitatea medicilor noștri, administratorilor și inclusiv conducerii. Medicilor le este mai ușor să lucreze, să urmărească plățile și datoriile. Administratorilor le este mai comod să înregistreze pacienții. Eu, ca și director, acum controlez ușor întregul proces de lucru al clinicii noastre, rapoartele pot fi create pentru orice perioadă, transferurile salriilor sunt comode. Programul este foarte simplu și comod!


softproduct

Optică «Centrul de lentile»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Centrul nostru de lentile a devenit clientul ÎI „Sistem Universal de Evidență” în anul 2013. La acelo moment noi abia planificam să ne deschidem și căutam un program calitativ de administrare a întreprinderii, care să răspundă tuturor cerințelor noastre. Ne-am convins de la bun început că am ales dezvoltatorul și sistemul de evidență potrivit. Inițial ne-a plăcut lipsa plății pentru abonament pentru deservirea tehnică, precum și posibilitatea completărilor individuale și simplitatea interfeței programului Sistem Universal de Evidență. Însă, începând colaborarea cu ÎI „USU” am primit în final mult mai mult decât ne-am așteptat inițial.

Programatorii clientul ÎI „Sistem Universal de Evidență” au abordat cu mult profesionalism probleme noastre.

Datorită lucrului echipei de profesioniști am obținut următoarele posibilități::

  • Un registru al clienților ușor de utilizat, unde putem inlude orice informație și numere de telefoane. Acum putem găsi mereu orice persoană din lista noastră;
  • A devenit simplă găsirea datornicilor și lupta cu datoriile;
  • Putem oferi clientului factura în baza oricărei oferte de preț, existentă în sistemul nostru. Acest lucru a accelerat activitatea administratorului și ne-a permis să implementăm un sistem simplu de reduceri;
  • Pentru primirea materialelor de import nu mai cheltuim deja atâta timp pentru verificarea postărilor și evidența cheltuielilor suplimentare. Programul USU face totul în mod automat și formează imediat costul de producere;
  • Orice formulare pentru raportarea internă și externă le putem completa și imprima direct din program, cheltuind în acest sens timp minim;

Directorul ÎI SoftProduct a obținut posibilitatea de a crea individual în program orice rapoarte și de a vizualiza eficiența lucrului diferitor angajați ai companiei, rentabilitatea unui serviciu sau altui, pe cei mai promițători clienți și suma cheltuită de aceștia pentru serviciile noastrea.

Cu alte cuvinte, echipa de profesioniști a ÎI „Sistem Universal de Evidență” a făcut pentru noi mai mult decât am planificat. Posibilitățile USU sunt de-a dreptul nelimitate. Acesta ne-a permis să controlăm ușor fiecare acțiune și să lucrăm asupra greșelilor, să evaluăm eficiența diverselor tipuri de publicitate și să îmbunătățim calitatea serviciilor noastre.

Suntem foarte recunoscători echipei ÎI„Sistem Universal de Evidență” și îi urăm prosperitate și succese viitoare.


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandă programul medical

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: