1. Principală
  2.  › 
  3. Program de evidență
  4.  › 
  5. Evidența banilor

Potrivit la 673 organizații, ratingul este: 4.9
Оценка
Susținerea țărilor: Toate
Sistem de operare: Windows
Grup de programe: Sistem Universal de Evidență
Destinație: Automatizarea afacerii

Evidența banilor

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Prezentare
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Comandă

Caracteristicile programului de contabilitate în numerar

  • Este posibil lucrul cu banii în orice valută
    Orice valută

    Orice valută
  • Toate subdiviziunile organizației pot funcționa într-un sistem informațional unic prin internet
    Subdiviziuni

    Subdiviziuni
  • Programul arată soldurile curente în timp real pentru orice casă sau cont bancar
    Solduri

    Solduri
  • Veți putea duce o evidență financiară totală: să efectuați venituri, orice cheltuieli, să vedeți profiturile și să analizați diverse rapoarte analitice
    Venituri, cheltuieli

    Venituri, cheltuieli
  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Contractanți

    Contractanți
  • Veți putea planifica dosarele pentru orice client
    Dosare

    Dosare
  • Programul vă permite să planificați cheltuielile pentru o anumită perioadă
    Planificare

    Planificare
  • Veți avea mereu la dispoziție rapoartele detaliate despre fiecare casă sau cont în orice valută
    Casierie și conturi

    Casierie și conturi
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Programul vă arată statisctica privind economiile sau depășirea cheltuielilor pe articole
    Eonomisire

    Eonomisire
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Este menținută separarea pe drepturi de acces. Fiecare angajat va putea vedea doar ceea ce i se cuvine
    Drepturi de acces

    Drepturi de acces
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:

  • Cu ajutorul programului puteți ține evidența banilor, înregistra chitanțe financiare, controla în totalitate cheltuielile, forma rapoarte pentru fiecare poziție;
  • Sistemul poate fi integrat în întreaga rețea de reprezentanțe și filiale, în timp ce lucrul în el se desfășoară simultan. Baza de clienți este centralizată;
  • Software-ul calculează balanțele actuale pentru a le distribui în continuare pe obiecte;
  • Un abonament separat se deschide atât pentru clienți, cât și pentru alți participanți la relațiile de afaceri: contractori, furnizori, obiecte comerciale, personal etc.
  • Aplicația operează cu valute diferite. În același timp, convertirea bancnotelor se efectuează cât se poate de corect și rapid, ținând cont de cursul de schimb curent;
  • Statisticile sunt destul de informative. Pentru fiecare client, puteți solicita o cantitate exhaustivă de date analitice;
  • Opțiunea de planificare va influența invariabil perspectivele de dezvoltare pe termen lung ale organizației. În funcție de valorile medii de producție, software-ul face prognoze de viitor;
  • Rapoartele detaliate sunt ridicate la fiecare casierie sau casier, ceea ce nu va forța structura să înceteze operațiunile și să implice un alt software în calcule;
  • Securitatea programului este susținută de controlul accesului, de care se ocupă exclusiv administratorul.
  • Toate mișcările cu bani sunt înregistrate în sistem. Niciun detaliu nu va scăpa din atenția aplicației de evidență, care prezintă aceste informații într-o formă convenabilă, vizuală;
  • Softul va deveni o platformă de testare ideală pentru măsuri de economisire, unde puteți urmări imediat rezultatele, puteți evalua eficacitatea și puteți lua măsuri ulterioare;
  • Dinamica profitului are un nivel ridicat de vizualizare, ceea ce simplifică oarecum activitatea conducerii structurii;
  • Fișierele pot fi suficient de ușor transmise șefilor superiori sau altor părți interesate, pot fi transferate într-un alt format, trimise prin e-mail sau imprimate;
  • Performanța sistemului poate fi îmbunătățită. Acest lucru se face cu ajutorul integrării, în cazul în care aveți nevoie să aduceți activitatea de afaceri pe internet;
  • Potențialul aplicației poate fi ușor descoperit în funcționarea normală. Pentru aceasta, trebuie să descărcați versiunea demo.

Descriere software

Lucrul cu banii necesită calcule de precizie, ceea ce atrage după sine instalarea unui software modern. În același timp, nu fiecare program poate fi numit fiabil și corespunzător standardelor sferei de exploatare. Prin urmare, la alegerea unui software adecvat ar trebui să fiți atenți. Evidența banilor este remarcabilă pentru operațiunile multi-tasking, datorită cărora preia controlul asupra fluxurilor financiare, construiește relații eficiente și pe termen lung cu clienții și partenerii, formează o fișă de salarizare pentru casieri, operatori, manageri și alți angajați.

Specializarea ”Sistemului Universal de Evidență” (USU) este de a crea un software original, a cărui exploatare nu va provoca dificultăți în sectorul financiar. În același timp, organizația nu va necesita costuri financiare suplimentare, nici personal, nici computere noi. Software-ul este făcut cu accent pe anumite dorințe și preferințe ale clientului, unde fiecare acțiune este monitorizată, sunt create rapoarte, formularele sunt completate pe fundal, sunt efectuate calcule și alocări. Niciun detaliu nu va rămâne în afara atenției software-ului.

Nu este exclus ca aplicația de evidență să poată face parte integrantă dintr-o structură mai dezvoltată și mai complexă. De exemplu, pentru a face parte dintr-o întreprindere comercială, unitate de producție, un centru de curățare chimică, un atelier, un centru sportiv, o instituție medicală etc. În acest caz, încredințarea fluxurilor de numerar programului pare a fi o decizie destul de rațională. Software-ul operează cu valute diferite, în timp ce transferul unei unități monetare în alta durează câteva clipe. Software-ul verifică rapid cursurile și face calculele necesare.

Printre avantajele aplicației se numără modul multi-utilizator. Dacă instalați platforma în întreaga rețea de reprezentanțe, veți obține un fel de centru centralizat de informare, unde vor fi culese toate informațiile necesare privind calculele și clienții. Nu trebuie să uitați de securitate. Toate funcțiile sunt transformate în nivelul de acces al utilizatorului. Acesta este stabilit de administrator, ținând cont de competența angajatului, ceea ce determină nu numai îndatoririle unui anumit utilizator, ci și capacitatea de a efectua anumite tranzacții bănești și a vedea datele confidențiale.

Programul vă permite să obțineți statistici pentru fiecare aparat de casă, fiecare casier. Cu ajutorul acestei opțiuni, se monitorizează atât fluxurile de numerar, cât și productivitatea structurii. În plus, calculul soldurilor actuale vă va permite să le distribuiți organic altor obiecte. Nu mai puțin importantă pentru sistemul de evidență este planificarea, ceea ce este foarte comod pentru personal. Fiecare utilizator vede în fața lui o listă de sarcini, indicatorii de performanță și obiectivele care trebuie atinse într-o anumită perioadă de timp.

O mențiune specială merită raportarea. Sistemul oferă o cantitate imensă de analize. Dacă efectuați analize, puteți găsi articole inutile de cheltuieli în numerar, determina poziții ineficiente, descărca fișele salariale sau premia angajații care se disting. Toate aceste documente pot fi foarte simplu transmise conducerii, ceea ce influențează ireversibil viteza deciziilor manageriale. Potențialul programului este destul de ridicat. Vă puteția asigura de acest fapt foarte ușor. Descărcați versiunea demo a aplicației de evidență și contactați specialiștii IT din cadrul USU.

Aspectul programului

Evidența banilor

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcați programul de contabilitate de numerar

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Prezentarea programului pentru evidența resurselor financiare

Programul poate fi utilizat:

  • Întreprindere de comerț

    Întreprindere de comerț
  • Atelier

    Atelier
  • Curățătorie chimică

    Curățătorie chimică
  • Companie de producere

    Companie de producere
  • Centru sportiv

    Centru sportiv
  • Organizații de microfinanțare

    МФО
  • Companie de logistică

    Companie de logistică
  • Întreprindere medicală

    Întreprindere medicală
  • Companii de turism

    Companii de turism
  • Centru educațional

    Centru educațional
  • Atelier de reparații

    Atelier de reparații
  • ЛAltă organizație

    ЛAltă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații:

Recenzii ale programului de contabilitate în numerar

aurora

SRL Casa de tranzacționare «Avrora»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Conducerea și echipa companiei Vă aduce mulțumiri pentru prestarea serviciilor calitative și abordarea profesionistă în întreținerea și deservirea programului «Administrarea finanțelor».

Compania noastră este un client cu cerințe destul de mari. Acest lucru este legat de creșterea în pași rapizi a companiei noastre și responsabilității ridicate față de clienții și furnizorii noștri. De aceea, printre cerințele principale ale deservirii software se numără profesionalismul, siguranța, dorința de a auzi și înțelege necesitățile noastre, iar în echipa companiei dvs. am găsit un astfel de partener. Serviciul de suport tehnic răspunde operativ , iar fiecare adresare primește feedback, executarea rapidă și calitativă a sarcinilor puse de noi.

Vă dorim dezvoltare de succes și atingerea noilor înălțimi în business.


avrora

Compania «Avrora Holding»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Întreprinderea avea nevoie de un software simplu și ușor de asimilat cu posibilitatea configurării flexibile și extinderii viitoare a funcționalului. După monitorizarea programelor informatice, existente pe piața software, anume programul „administrarea finanțelor” a îndeplinit la maxim cerințele sus-menționate. De asemenea, poate fi menționată existența majorității instrumentelor necesare pentru lucru și evidență în versiunea standard a programului și simplitatea utilizării acestuia.

Compania aduce sincere mulțumiri echipei de dezvoltatori ai USU pentru presatrea serviciilor calitative și profesionale.


maxcom

Compania «Makskom SPb»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Recent am cumpărat programul „Sistem Universal de Evidență”. Programul ne-a permis să accelerăm și ușurăm lucrul cu resursele financiare ale companiei. În acesta pot fi menționate toate veniturile și cheltuielile, precum și pot fi văzute profiturile pentru fiecare perioadă de raportare. De asemenea, poate fi utilizat termenul de „Proiecte”, ca mișcarea mijloacelor să fie reflectată în secțiunea fiecărui proiect sau contract al organizației. Sistemul „USU” ține minte toți datornicii. Datorită rapoartelor clare cu grafice și diagrame, resursele financiare ale organizației pot fi analizate ușor. De asemenea, vrem să menționăm interfața destul de simplă a programului, pe care nu e greu să o înțelegi. Mulțumiri mari echipei „Sistem Universal de Evidență” pentru software-ul excelent!


lf

Centru de fitness «Light-FITNESS»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Video-feedback despre programul USU – Sistem Universal de Evidență. Dezvoltarea de software pentru automatizarea afacerii centrului de fitness «Light-FITNESS»


madam_i

Atelier de modă «Madam-I»

Оцінка 5
Оцінка: 5/5


Compania nostră a fost deschisă la începutul anului 2014 și este orientată spre deservirea clienților clasa ”mediu+” și mai sus pentru croirea și reparația individuală a hainelor. De aceea, încă de la început am depus eforturi să punem la punct toate aspectele ale business-ului nostru,să le modernizăm, să satisfacem toate cerințele ridicate ale clienților noștri. Aceasta vizează și sistemul de evidență la nivelul întreprinderii, înregistrării comenzilor și a documentelor.

Monitorizarea programelor existente pe piață pentru rezolvarea sarcinilor existente a arătat ori dificultatea urmăririi lor, sau lipsa unui întreg spectru de funcții indispensabile, sau un cost ridicat de cumparare și întreținere.

Și anume programul ”USU – Sistemul Universal de Evidență” (pentru atelier în cazul nostru), a satisfăcut maxim posibil cerințele noastre. Iar în procesul de completare a cererilor specifice, programul a devenit perfect pentru cerințele noastre. Se poate remarca disponibilitatea tuturor intrumentelor pentru muncă și evidență, grafică excelentă, preț rezonabil. Mai ales trebuie subliniată ușurința utilizării sale. Perioada de instruire nu a duram mai mult de o zi, iar peste câteva zile toți angajații care lucrau cu programul, îl utilizau cu ușurință, fără să tragă cu ochiul în instrucțiuni.

Și încă ceva. Profesionalismul, bunăvoința în comunicare, disponibilitatea de a ajuta clientul de către Nicolai Akulov și angajații săi au confirmat că am făcut alegerea corectă.


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

RUSĂ   Limba versiunii de bază a programului: RUSĂ
ROMÂNĂ   Putem traduce pentru dvs. gratuit orice program în limba: ROMÂNĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Comandați un program de contabilitate în numerar

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.


Pentru a nu pierde această pagină, adăugați-o la favorite: